Het enige dat bijblijft is dat hij rood aanloopt tijdens het zingen.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:43 schreef TheVulture het volgende:
Net het winnende liedje gehoord. Het doet me vrij weinig en voor een ballad schiet ie vocaal hier en daar uit de bocht. Dat zal juries ook niet zo aanstaan.
Ach je weet hoe dat gaat met Italië. Uit eigen regio pakt dit voldoende punten van zowel jury als publiek. Dan nog de diaspora erbij en wat random punten van jury’s verder weg en je hebt een makkelijk Top 10-resultaat.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:43 schreef TheVulture het volgende:
Net het winnende liedje gehoord. Het doet me vrij weinig en voor een ballad schiet ie vocaal hier en daar uit de bocht. Dat zal juries ook niet zo aanstaan.
Omdat het niemand daar boeit. Je vraagt aan Pogacar nadat die Tour heeft gewonnen toch ook niet of die klaar is voor de Acht van Chaamquote:Op zondag 16 februari 2025 09:49 schreef Greys het volgende:
Hoe laat horen we of hij meedoet aan het ESF? En als ze dat tegenwoordig vooraf moeten zeggen waarom zeggen ze dat dan niet meteen als iemand wint.
Zonde ja! Nou ja, volgend jaar dan maarquote:Op zondag 16 februari 2025 02:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik niet. ik heb alleen de finale gekekenAls ik wist dat dit de beloning was, had ik zeker vaker gekeken!
Ik denk ook wel omdat Sanremo nog altijd z'n eigen instituut wil blijven en niet meteen alle aandacht aan het ESF wil geven. En dat snap ik ook wel.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:49 schreef Greys het volgende:
Hoe laat horen we of hij meedoet aan het ESF? En als ze dat tegenwoordig vooraf moeten zeggen waarom zeggen ze dat dan niet meteen als iemand wint.
alle ruimte voor Claude.quote:Op zondag 16 februari 2025 02:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil ook niet al te snel verzanden in geklaag, maar dit jaar maakt het tot nu toe erg moeilijk voor me.
De NOS zou dat gewoon vragen hoor.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Omdat het niemand daar boeit. Je vraagt aan Pogacar nadat die Tour heeft gewonnen toch ook niet of die klaar is voor de Acht van Chaam![]()
Al gaat die natuurlijk gewoon meedoen, dit is een mooie kans voor een jonge artiest.
Han Kock heeft twee vragen. Aan een buitenlander: "what do you think of Mathieu van der Poel?" en aan een Nederlander: "kun je wel met de druk omgaan? Vind je het niet ongelooflijk spannend? Verga je niet van de zenuwen!?"quote:
Het is volgens mij een enorme melkkoe. Het programma zal niet al te duur zijn om te maken, alles op één lokatie, de set is steeds hetzelfde, de artiesten zullen zelf ook bijdragen aan de productie.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:24 schreef Greys het volgende:
Zo dan. Ja zo kan je wel een leuk Sanremo organiseren.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |