SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had NIET deze TTWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Die is van dat ontbijtquote:Well, life can be a riot
Proberen jullie de schade in te halen ofzo?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dan zou ik ff de huisarts bellen..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mooie omschrijving wel kutkeelpijnsnot.Well, life can be a riot
Who the fuck is dat?quote:Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:01 schreef DJMO het volgende:
Proberen jullie de schade in te halen ofzo?![]()
![]()
GOUDEN TT!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lieve Mona, als ik mijn voorhuid probeer terug te trekken doet dat pijn. Ik heb google gevraagd en die zegt spaanse kraag. Het stinkt ook erg, moet ik naar de dokter of kan ik hier zelf iets aan doen? Liefs Anoniempje...
Kuuuuut verkeerde forum.Lach met een schone bips![]()
Ja laatste aflevering van cobra kai staan erop.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
I'm gonna keep on dancing at the pink mouse club
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Alweer??quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
Lieve Mona, als ik mijn voorhuid probeer terug te trekken doet dat pijn. Ik heb google gevraagd en die zegt spaanse kraag. Het stinkt ook erg, moet ik naar de dokter of kan ik hier zelf iets aan doen? Liefs Anoniempje...
Kuuuuut verkeerde forum.![]()
Fixed.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
Lieve Mona @Nova, als ik mijn voorhuid probeer terug te trekken doet dat pijn. Ik heb google gevraagd en die zegt spaanse kraag. Het stinkt ook erg, moet ik naar de dokter of kan ik hier zelf iets aan doen? Liefs Anoniempje...
Kuuuuut verkeerde forum.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja dat ook, maar ook weer die Spaanse kraag manquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja is nogal lastig switchen tussen al die fora.![]()
Kijk naar de TT.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik krijg nu ineens DM's van Nova dat ik naar Rusland moet voor rehabilitatiequote:
Lach met een schone bips![]()
Ach ik ben de 80 jarige oorlog ook nog niet vergeten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar ook weer die Spaanse kraag manLach met een schone bips![]()
Dacht dat dat Turkije wasquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik krijg nu ineens DM's van Nova dat ik naar Rusland moet voor rehabilitatieWell, life can be a riot
Voor een kogelvrije kuifThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alleen in d'r eigen topic.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar werkt die AI bot @:Nova nog op forum of alleen in eigen forum?Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh jaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is voor haartransplantatie
Well, life can be a riot
Alleen in topicquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar werkt die AI bot @:Nova nog op forum of alleen in eigen forum?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nova in GC / Test nu Nova #205 Durf te vragenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Linkje? Wil ff vragen wat het op spaanse kraag te zeggen heeftUw ADH vitamine Worst
GC / Test nu Nova #205 Durf te vragenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Linkje? Wil ff vragen wat het op spaanse kraag te zeggen heeftIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik wilde gaan slapen maar blijf nog even wakkerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Linkje? Wil ff vragen wat het op spaanse kraag te zeggen heeft![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wilde gaan slapen maar blijf nog even wakker![]()
![]()
RipThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jahquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja ik hou van ranzigheidJij ook toch?
![]()
![]()
Ben wel blij dat Nova me doorverwees naar een dokter. Ik zou niet weten wat ik anders had moeten doen.Lach met een schone bips![]()
23:23,Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ben wel blij dat Nova me doorverwees naar een dokter. Ik zou niet weten wat ik anders had moeten doen.![]()
![]()
Weekend jongons
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Wanneer gaan we friet en steak eten en elkaar in real life afzeiken makker?quote:Lach met een schone bips![]()
Echt op de seconde ookquote:
Well, life can be a riot
patatquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wanneer gaan we friet en steak eten en elkaar in real life afzeiken makker?![]()
1 seconde te laat.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Wedstrijd verpiesen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wanneer gaan we friet en steak eten en elkaar in real life afzeiken makker?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik moest lachen om nova zijn reactie op JustinKNova is een zij... Niet zijn. Dus haar reactie
![]()
Vlieft op Nova
Je kan niet alles hebbenquote:Well, life can be a riot
Misschien kan je dat ook vragenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Nova is een zij... Niet zijn. Dus haar reactie
![]()
Vlieft op NovaUw ADH vitamine Worst
Owkee moment... gaan we weer...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien kan je dat ook vragenLach met een schone bips![]()
Hij!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Nova is een zij... Niet zijn. Dus haar reactie
![]()
Vlieft op Nova![]()
ff nieuw topic openenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owkee moment... gaan we weer...![]()
![]()
Ik blijf dit overigens opmerkelijk vinden. Uit de bijsluiter van de medicatie waar ik vandaag mee gestart ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan iets meteen werken, zonder dat je het zelf merktquote:Als het medicijn goed bij u aanslaat werkt het meteen. Daar merkt u dan zelf nog niet zoveel van.
@mailyIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:31 schreef DJMO het volgende:
Ik blijf dit overigens opmerkelijk vinden. Uit de bijsluiter van de medicatie waar ik vandaag mee gestart ben.ik kan het niet verklaren .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hoe kan iets meteen werken, zonder dat je het zelf merkt
@:maily
hoewel; als het NIET zou werken zou je dat wel meteen merken denk ik ?![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:31 schreef DJMO het volgende:
Ik blijf dit overigens opmerkelijk vinden. Uit de bijsluiter van de medicatie waar ik vandaag mee gestart ben.Het begint meteen met zijn werk te doen, maar voordat je het effect merkt ben je zo weken verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hoe kan iets meteen werken, zonder dat je het zelf merkt
@:maily
Als je een pan met water op het volle vuur zet begint het vuur ook meteen te 'werken', maar voordat je merkt dat het water op aan het warmen is ben je ook wel ff verder."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat is een mooie analogie.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het begint meteen met zijn werk te doen, maar voordat je het effect merkt ben je zo weken verder.
Als je een pan met water op het volle vuur zet begint het vuur ook meteen te 'werken', maar voordat je merkt dat het water op aan het warmen is ben je ook wel ff verder.Well, life can be a riot
Het enige wat ik wel meteen merkte waren bijwerkingen maar goed, daar ben ik sowieso al hypergevoelig voor dusquote:
Mooi uitgelegdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het begint meteen met zijn werk te doen, maar voordat je het effect merkt ben je zo weken verder.
Als je een pan met water op het volle vuur zet begint het vuur ook meteen te 'werken', maar voordat je merkt dat het water op aan het warmen is ben je ook wel ff verder.Trust nobody![]()
ik hoop dat je heel gauw positief resultaat merktquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het enige wat ik wel meteen merkte waren bijwerkingen maar goed, daar ben ik sowieso al hypergevoelig voor dus![]()
![]()
Die merk je doorgaans wel meteen jaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het enige wat ik wel meteen merkte waren bijwerkingen maar goed, daar ben ik sowieso al hypergevoelig voor dus![]()
Over het algemeen worden die wel minder en/of wen je er aan.
Wat zijn ze je aan het voeren precies als ik vragen mag?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hmm. Hier zit enige logica in die ik niet kan ontkrachten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je een pan met water op het volle vuur zet begint het vuur ook meteen te 'werken', maar voordat je merkt dat het water op aan het warmen is ben je ook wel ff verder.
Hier ga ik over nadenken vannacht.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik stuur je een dm.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die merk je doorgaans wel meteen ja![]()
Over het algemeen worden die wel minder en/of wen je er aan.
Wat zijn ze je aan het voeren precies als ik vragen mag?Ik heb er één en ik ben er trots op
De medicatie begint meteen zijn werk te doen maar je merkt dat pas later.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmm. Hier zit enige logica in die ik niet kan ontkrachten.
Hier ga ik over nadenken vannacht.
Niet over gaan tobben.![]()
Sowieso je krijgt het niet voor niets.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:38 schreef maily het volgende:
[..]
De medicatie begint meteen zijn werk te doen maar je merkt dat pas later.
Niet over gaan tobben.Lach met een schone bips![]()
Ho Chi MinhIk heb er één en ik ben er trots op
Ik las Kreequote:
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vraag Nova voor een oplossing
het is geen probleem![]()
![]()
Trouwens @kree gewoon even serieus he. Waar staat jouw username eigenlijk voor? Heb je die random gekozen zonder dat 't echt iets is (zoals die van mij ook) of zit er iets achter?
Well, life can be a riot
het is iets uit een game geloof ikquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:45 schreef Grotetijd het volgende:
Trouwens @:Kree gewoon even serieus he. Waar staat jouw username eigenlijk voor? Heb je die random gekozen zonder dat 't echt iets is (zoals die van mij ook) of zit er iets achter?
zelfs een eigen wiki-pagina
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kree![]()
Ohquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:45 schreef maily het volgende:
[..]
het is iets uit een game geloof ik
Well, life can be a riot
Doe je dit expres?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:45 schreef Grotetijd het volgende:
Trouwens @:Kree gewoon even serieus he. Waar staat jouw username eigenlijk voor? Heb je die random gekozen zonder dat 't echt iets is (zoals die van mij ook) of zit er iets achter?
![]()
![]()
Wejow Kree is een stripverhaalfiguur
Well, life can be a riot
Snaveltjes dicht en oogjes toe lieve kijkbuiskindeenIk heb er één en ik ben er trots op
Nee, het kwam vet random in mij op. Ik zat mij hardop af te vragen hoe je die naam uberhaupt uitspreekt en toen was 't "wat de fuck betekent het uberhaupt" en dacht, gooi de vraag er hier gewoon uitquote:![]()
Well, life can be a riot
Ik ga ff meuren hoor, morgenmiddag weer borrelen. Mot ik wel wat fit zijn natuurlijk![]()
![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga ff meuren hoor, morgenmiddag weer borrelen. Mot ik wel wat fit zijn natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je ook aan nova vragenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, het kwam vet random in mij op. Ik zat mij hardop af te vragen hoe je die naam uberhaupt uitspreekt en toen was 't "wat de fuck betekent het uberhaupt" en dacht, gooi de vraag er hier gewoon uit
Uw ADH vitamine Worst
Koud heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik noem hem gewoon een man.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken aangezien je Nova als man zag![]()
![]()
Moet bij Nova altijd hier aan denken:quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken aangezien je Nova als man zag![]()
Bekijk deze YouTube-videoWell, life can be a riot
Ga ik doen ook nuquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je ook aan nova vragen
Lekkerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou pffoee. Hier binnen gelukkig wel 21 gradenquote:Well, life can be a riot
Komt van kreequote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:45 schreef Grotetijd het volgende:
![]()
@kreeTrust nobody![]()
truste moquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:48 schreef DJMO het volgende:
Snaveltjes dicht en oogjes toe lieve kijkbuiskindeen![]()
![]()
Vanaf volgende week vanaf donderdag tot maandag dubbele cijfers temperatuur
R.I.P DTS.![]()
Eerst blijft het koud...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanaf volgende week vanaf donderdag tot maandag dubbele cijfers temperatuur
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Het lijkt erop dat je het hebt over "Kree" uit de Marvel Comics. De Kree zijn een fictief buitenaards ras in het Marvel-universum, bekend om hun technologie en militaire macht. Ze spelen een grote rol in verhalen rondom Captain Marvel en andere kosmische avonturen binnen die wereld. Heb jij ooit iets van hen gelezen of gezien?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je ook aan nova vragenWell, life can be a riot
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:48 schreef DJMO het volgende:
Snaveltjes dicht en oogjes toe lieve kijkbuiskindeen![]()
![]()
Dat ken ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je het hebt over "Kree" uit de Marvel Comics. De Kree zijn een fictief buitenaards ras in het Marvel-universum, bekend om hun technologie en militaire macht. Ze spelen een grote rol in verhalen rondom Captain Marvel en andere kosmische avonturen binnen die wereld. Heb jij ooit iets van hen gelezen of gezien?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hulde aan Novaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
Nova heeft gesproken over kree
Well, life can be a riot
Kreegodquote:
Well, life can be a riot
Ja morgenvroeg dus pas weer. Ik zit nu aan de sap.🥛quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kree de verlosser van alles DTSquote:DrinkwaterGod
Well, life can be a riot
Woensdag al 6quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Cola!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja morgenvroeg dus pas weer. Ik zit nu aan de sap.🥛![]()
De man die de wereld gaat redden @kreequote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kree de verlosser van alles DTSDrinkwaterGod
![]()
![]()
![]()
![]()
Nova say so!Lach met een schone bips![]()
Ik ga met je meequote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
![]()
Wie wat waar huh? Ik heb wat gemist?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De man die de wereld gaat redden @:kree![]()
![]()
![]()
![]()
Nova say so!![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wow echt?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanaf volgende week vanaf donderdag tot maandag dubbele cijfers temperatuurTrust nobody![]()
De man die voor alles een oplossing heeft, en ons nooit in de kou laat staan. Wat is het toch een halfgodquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De man die de wereld gaat redden @:kree![]()
![]()
![]()
![]()
Nova say so!
Well, life can be a riot
GC / Test nu Nova #206 Kusje eropquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wie wat waar huh? Ik heb wat gemist?
Ook nee.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wie wat waar huh? Ik heb wat gemist?![]()
![]()
Nee, ook dat niet. Ik heb net een paar uur geslapen dus ik ben wat brak.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh gelukkig.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze man moeten we standbeelden voor bouwen, en gebouwen naar hem vernoemen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De man die voor alles een oplossing heeft, en ons nooit in de kou laat staan. Wat is het toch een halfgod
Kreeland![]()
![]()
Als het maar niet te ver reizen isquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De man die voor alles een oplossing heeft, en ons nooit in de kou laat staan. Wat is het toch een halfgod![]()
![]()
Je hebt de downtime gemistquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ook dat niet. Ik heb net een paar uur geslapen dus ik ben wat brak.Trust nobody![]()
Maar maily heeft gigantisch veel punkten vandaag gepakt, en nog steeds slechts nr 2![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En zijn volgers Kreestenenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze man moeten we standbeelden voor bouwen, en gebouwen naar hem vernoemen.
Kreeland![]()
![]()
Trust nobody![]()
Linksom, rechtsom, JustinK en zijn russische trollenleger wint altijdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar maily heeft gigantisch veel punkten vandaag gepakt, en nog steeds slechts nr 2![]()
Vergeet ook niet hij ons vergeeft he?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De man die voor alles een oplossing heeft, en ons nooit in de kou laat staan. Wat is het toch een halfgodIk heb er één en ik ben er trots op
Zou hij nooit doen, @kree toch?quote:Op zondag 16 februari 2025 00:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vergeet ook niet hij ons vergeeft he?Lach met een schone bips![]()
Kreeland word hét land waar ze geen water in flesjes verkopen. Waar alles héél dicht bij elkaar staat én waar ie-de-reen welkom isquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze man moeten we standbeelden voor bouwen, en gebouwen naar hem vernoemen.
Kreeland![]()
![]()
Katwijk heeft gebeld en ze gaan zelfs na deze overtuiging hun naam veranderen in Kreewijk
GOD
Well, life can be a riot
Alles in een straal van 500 meterquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als het maar niet te ver reizen is
Well, life can be a riot
Alle mentions, en alle berichten van ons waar hij bloedje serieus op in gaatquote:Op zondag 16 februari 2025 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
Kree opent straks het forum en schrikt zich de tyfus van alle mentions
Well, life can be a riot
If @kree can't do it, no one canquote:Op zondag 16 februari 2025 00:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kreeland word hét land waar ze geen water in flesjes verkopen. Waar alles héél dicht bij elkaar staat én waar ie-de-reen welkom isKatwijk heeft gebeld en ze gaan zelfs na deze overtuiging hun naam veranderen in Kreewijk
GOD
en weer thuisOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik toch even een fles wijn open...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De man die voor alles een oplossing heeft, en ons nooit in de kou laat staan. Wat is het toch een halfgodAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Alle wasmachines leven langer met Kreegonquote:Op zondag 16 februari 2025 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
If @:kree can't do it, no one can![]()
Well, life can be a riot
OR-lid worden, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
If @:kree can't do it, no one can![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
netjesquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Sowieso, vuurwerk moet nog komenquote:Op zondag 16 februari 2025 00:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch even een fles wijn open...
Niet gewoon een ijskoud glas water uit de kraan halen speciaal voor @kree god. Een ode aan Kree niet voor een, maar voor tweequote:Op zondag 16 februari 2025 00:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch even een fles wijn open...
Well, life can be a riot
quote:Op zondag 16 februari 2025 00:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Alle wasmachines leven langer met Kreegon![]()
![]()
![]()
Die komt binnenkort weer in DTS en is meteen nuchter door al die 5049593284 mentions waarin we 'm verafgodenWell, life can be a riot
Hier moest ik om lachenquote:Op zondag 16 februari 2025 00:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Alle wasmachines leven langer met Kreegon![]()
Zie me 'm helemaal al achter z'n computer zitten met zo'nquote:Uitdrukking op z'n gezicht
Denken dat 'ie in een koortsdroom is beland. Maar nee, het is Kreegod op zoek naar zijn Kreegodin in Kreewijk
Well, life can be a riot
quote:Voelt zo stom
Well, life can be a riot
Ga al 5 minuten stuk
Well, life can be a riot
Gisteravond ging het over dat kree overweegt om lid te worden van de ondernemingsraad bij zijn werkgever.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:07 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik heb denkelijk een deel gemist om dit te begrijpen..
Nou, behulpzaam als we zijn natuurlijk tips en adviezen gegeven en zelfs verkiezingsposters gemaakt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alsjeblieft zeg...quote:Op zondag 16 februari 2025 00:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gisteravond ging het over dat kree overweegt om lid te worden van de ondernemingsraad bij zijn werkgever.
Nou, behulpzaam als we zijn natuurlijk tips en adviezen gegeven en zelfs verkiezingsposters gemaakt
Doe het zijn collega's niet aan.![]()
OR leden hebben het al zwaar genoeg![]()
![]()
En hij besloot om gisteravond laat waarschijnlijk zo dronken als een lor z'n werkgever te mailen...quote:Op zondag 16 februari 2025 00:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gisteravond ging het over dat kree overweegt om lid te worden van de ondernemingsraad bij zijn werkgever.
Well, life can be a riot
Waarom mis ik dit soort dingenquote:Op zondag 16 februari 2025 00:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, behulpzaam als we zijn natuurlijk tips en adviezen gegeven en zelfs verkiezingsposters gemaakt![]()
![]()
Dit kan niet waar zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 00:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En hij besloot om gisteravond laat waarschijnlijk zo dronken als een lor z'n werkgever te mailen...![]()
![]()
Jawel......quote:
Heb nog gezegd joh... Misschien was 't niet zo handig om dit impulsief te doen, i.v.m hoe je nu ook hier overkomt.
Toen was't "heb gewoon een nette mail getypt"Well, life can be a riot
Jazeker, kree heeft zich aangemeld.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit kan niet waar zijn hoor.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben nog steeds aan lachen hier
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2025 00:15:06 ]![]()
Laten we daar gee0on vanuit gaanquote:Op zondag 16 februari 2025 00:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jawel......
Heb nog gezegd joh... Misschien was 't niet zo handig om dit impulsief te doen, i.v.m hoe je nu ook hier overkomt.
Toen was't "heb gewoon een nette mail getypt"Trust nobody![]()
Jullie zijn serieusquote:Op zondag 16 februari 2025 00:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jawel......
Toen was't "heb gewoon een nette mail getypt"![]()
![]()
Lukt met gemakquote:Op zondag 16 februari 2025 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dit topic moet vol voor onze God wakker is.Uw ADH vitamine Worst
Helaaaaaaaasquote:Well, life can be a riot
Ik denk dat jij nu ook beter geen mailtjes naar je werkgever stuurtquote:Op zondag 16 februari 2025 00:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Laten we daar gee0on vanuit gaanUw ADH vitamine Worst
Ja kutquote:Op zondag 16 februari 2025 00:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nu ook beter geen mailtjes naar je werkgever stuurt
Net gedaan!Trust nobody![]()
verzweilen. Leuk woord wel.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:15 schreef Grotetijd het volgende:
@:mascara-Klodder kree in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17820] snel! :o![]()
Onze Kreegodquote:Op zondag 16 februari 2025 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dit topic moet vol voor onze God wakker is.Die heeft altijd van ons GeKreegen wat we'm waard vonden. En nu is dat onze adoratie
Deze tapwaterheld
Well, life can be a riot
Waarschijnlijk bedoelde 'ie Verzweifeln en wilde hij eigenlijk Mario om hulp vragenquote:Op zondag 16 februari 2025 00:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
verzweilen. Leuk woord wel.
Well, life can be a riot
Het is echt zo'n avond dat ik mij afvraag waarom ik zo random de zoomies hebquote:En stuk ga om Kree de DappereDuneaDodo
Well, life can be a riot
Denk dat ze bedoelt dat Kree d'r werkgever zo laat een mail stuurde. Wat wij hier nu aan 't uitspoken zijn zal 't niet zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, en heb je gelijk in maar ik kan niet stoppen met lachen.
Zoals te lezen in dat topic probeerde mensen 'm nog tegen te houden. Al hadden we ook zoiets van joh, dit is iets wat je vast wel kan. (alleen hadden we niet verwacht dat 'ie 't nu zou doen)
En denk dat juist dat 2e hem de set gaf "ik ga NU m'n baas mailen want ik wil dit" ...Terwijl 'ie er misschien beter een nachtje over had moeten slapen
Well, life can be a riot
Ik heb serieus de slappe lachquote:Op zondag 16 februari 2025 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, en heb je gelijk in maar ik kan niet stoppen met lachen.![]()
![]()
Ik dus ook... Ga kapot hierquote:Op zondag 16 februari 2025 00:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb serieus de slappe lach
@kree watskebeurtquote:Op zondag 16 februari 2025 00:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat ze bedoelt dat Kree d'r werkgever zo laat een mail stuurde. Wat wij hier nu aan 't uitspoken zijn zal 't niet zijn
Zoals te lezen in dat topic probeerde mensen 'm nog tegen te houden. Al hadden we ook zoiets van joh, dit is iets wat je vast wel kan. (alleen hadden we niet verwacht dat 'ie 't nu zou doen)
En denk dat juist dat 2e hem de set gaf "ik ga NU m'n baas mailen want ik wil dit" ...Terwijl 'ie er misschien beter een nachtje over had moeten slapen
Het komt nu in vlagen.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik dus ook... Ga kapot hier
Soms denk ik "fijn er is rust" en zie dan Kree voor me en is't weer 5 minuten feest
Well, life can be a riot
Heb het topic hier in gezet.. Volgens mij op de vorige pagina.quote:Well, life can be a riot
Kan iemand die man niet tegen zichzelf in bescherming nemen? Dit is serieus niet oké en hij heeft al zo'n achterstand in het leven.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik dus ook... Ga kapot hier![]()
Naja hier niet echt anders, al had ik laatste beetje gisteren gemist. Was er in begin bij.. Had langer online moeten blijvenquote:Op zondag 16 februari 2025 00:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het komt nu in vlagen.
Soms denk ik "fijn er is rust" en zie dan Kree voor me en is't weer 5 minuten feest
Denk niet dat men er echt bij stil heeft gestaan dat hij daadwerkelijk z'n baas zou mailen op dat tijdstipquote:Op zondag 16 februari 2025 00:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kan iemand die man niet tegen zichzelf in bescherming nemen? Dit is serieus niet oké en hij heeft al zo'n achterstand in het leven.Waren 'm vooral aan het aanmoedigen dat hij het gewoon moest proberen, en wie weet beviel het hem wel. Hij vroeg aan ons of hij het zou kunnen, dus zodoende.
Well, life can be a riot
Ik zit terug te lezenquote:Op zondag 16 februari 2025 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naja hier niet echt anders, al had ik laatste beetje gisteren gemist. Was er in begin bij.. Had langer online moeten blijven![]()
![]()
En wie moet dat betalen?quote:Op zondag 16 februari 2025 00:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kan iemand die man niet tegen zichzelf in bescherming nemen? Dit is serieus niet oké en hij heeft al zo'n achterstand in het leven.Lach met een schone bips![]()
Hij postte blijkbaar door tot echt half 3 vannacht. Vind het vaak echt super gezellig als 'ie er is. Maar bij mij ging het lampje wel uit om half 1.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naja hier niet echt anders, al had ik laatste beetje gisteren gemist. Was er in begin bij.. Had langer online moeten blijvenWell, life can be a riot
Terwijl het daar wél de schuld van is
Well, life can be a riot
Ik was er op gegeven moment ook klaar mee, ben serie gaan kijken. Ff met vriendin videobellen en dan slapen.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hij postte blijkbaar door tot echt half 3 vannacht. Vind het vaak echt super gezellig als 'ie er is. Maar bij mij ging het lampje wel uit om half 1.Lach met een schone bips![]()
Alleen.... maar een baas niet uit wie er in een OR komt.. dus het bericht is aan de verkeerde gericht lijkt mij.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat ze bedoelt dat Kree d'r werkgever zo laat een mail stuurde. Wat wij hier nu aan 't uitspoken zijn zal 't niet zijn
Forum Opties Forumhop: Hop naar: