SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dus Pootje hoeft zich niet druk te maken of alles wel goed gaat met zijn zwangere vrouw.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:07 schreef Hznootje het volgende:
BB heeft om de dag contact met de contactpersoon van de bewoners
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet of dit al online stond ....![]()
Jolien heeft een secret mission - 15 februari 2025.Niet te verstaan wat ze moeten doen .. misschien met een koptelefoon op ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, zaterdagavond 9 uur. Hoog tijd voor de feestbeestenquote:
Ze moet een arobic les geven en mocht hulp vragen aan één persoon. Ze krijgen er nog kleding voor. Ze gaan vannacht oefenen als de andere bewoners slapen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet te verstaan wat ze moeten doen .. misschien met een koptelefoon op ?
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, net een strike op mijn cloud account, toch weer gelekt denk ik ...
Nee niet weerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Shit..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goffer alweer!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niet verdient ook. Als je om 7 uur naar bed gaat dan wordt je niet beloond met een feestjequote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy zijn gevoel zegt geen feestje
Niet zo raar dat ze al zo vroeg op bed liggen.. ze zijn allemaal futloos van het weinige eten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet verdient ook. Als je om 7 uur naar bed gaat dan wordt je niet beloond met een feestje
Of ze zouden zelf eens wat initiatief mogen tonen. Er zit niks in. Ze liggen op hun rug op de bank of op hun rug in bed. En dat is al zo vanaf het beginquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze zouden ook gewoon elke week een feestje naar binnen moeten gooien
ze doen gewoon helemaal niets, echt totaal geen creativiteit of initiatiefquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of ze zouden zelf eens wat initiatief mogen tonen. Er zit niks in. Ze liggen op hun rug op de bank of op hun rug in bed. En dat is al zo vanaf het begin
Ja dat eten kan ook echt niet hier moet echt iets mee gedaan wordenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:33 schreef -river- het volgende:
Op milena en Eva na gaan de bewoners er steeds slechter uitzien. Zeker jordy elsa en keanu zien er ondervoed uit.
Ik denk serieus als die gasten nu een bloedonderzoek krijgen dat de waarden gevaarlijk laag kunnen zijn bij sommige.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat eten kan ook echt niet hier moet echt iets mee gedaan worden
Niet gaan beelddenken nuquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Slob komt ook je neus uit volgens Axel
Blijf erbij, dit is de uitkomst van hoe de productie dit vormgeeft. Futloze mensen zijn futloos, surprise. Snap echt niet dat er niet wordt bijgestuurd. Ze kunnen bij de productie toch niet denken ‘nou dit gaat hartstikke goed zeg, topseizoen!’.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ze doen gewoon helemaal niets, echt totaal geen creativiteit of initiatief
en als er dan een opdracht komt is het al snel weer klagen dat het te zwaar is, dat je te weinig eten krijgt om iets te doen enz. enz.
ga voor mijn part verstoppertje spelen, of ga een hinkelbaan maken, of in de roos gooien met een maiskorrel, een liedje zingen en dan laten afmaken door de ander
Dat zijn twee verschillende dingen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel : het eentonige boeit met niet, als het maar veel en genoeg is
Het moge duidelijk zijn dat het gaat om de spelletjes, de rest is wachttijd.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
Blijf erbij, dit is de uitkomst van hoe de productie dit vormgeeft. Futloze mensen zijn futloos, surprise. Snap echt niet dat er niet wordt bijgestuurd. Ze kunnen bij de productie toch niet denken ‘nou dit gaat hartstikke goed zeg, topseizoen!’.
Ik heb het idee dat ze er op FEBO ook wel klaar mee zijn en zo hopen het programma voorgoed naar het land der vergeten programma's te sturenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
Blijf erbij, dit is de uitkomst van hoe de productie dit vormgeeft. Futloze mensen zijn futloos, surprise. Snap echt niet dat er niet wordt bijgestuurd. Ze kunnen bij de productie toch niet denken ‘nou dit gaat hartstikke goed zeg, topseizoen!’.
Ik vind het officieel een beetje een achterlijk seizoen als er niet toch nog iets van een feestje oid komt vanavond. Sowieso, maar al helemaal met iemand die jarig is. Het is karigheid ten top.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat het gaat om de spelletjes, de rest is wachttijd.
Genoeg is het in mijn ogen ook nietquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende dingen.
Veel en genoeg.
Genoeg hebben ze al.
Ze willen veel.
Yep.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat het gaat om de spelletjes, de rest is wachttijd.
Alles zonder kruiden, daar word je toch ook flauw vanquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Genoeg is het in mijn ogen ook niet
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:41 schreef Droopie het volgende:
Denk dat het nu hartstikke onveilig zal zijn voor ze, maar een foodchallenge met zijn allen.
Gewoon vreten tot je neer valt met alles van de kaart.
Kijk naar die koppen van die lui, dit is ongezond.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Genoeg is het in mijn ogen ook niet
Kan ik me niet voorstellen, dat je je eigen programma de nek omdraait. Zeker met de kosten die het met zich meebrengt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze er op FEBO ook wel klaar mee zijn en zo hopen het programma voorgoed naar het land der vergeten programma's te sturen
Dat van die kruiden ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Alles zonder kruiden, daar word je toch ook flauw van
Een eitje zonder zout, vlees zonder peper etc, bah
Ze draait er tenminste geen doekjes omquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:44 schreef Flow3r het volgende:
Jane denkt dat ze niemand meer gaat zien hierna
Ze weet niet waar ze de tijd vandaan zou moeten halen
[ afbeelding ]
Ze hebben een keer extra's gehad met kruiden en sambal enzo. Toen was het eten ook heel erg lekkerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat van die kruiden ben ik het wel mee eens.
Ik denk zelfs dat als ze zout en peper hebben ze meer genietn van het eten en het dan misschien wel genoeg vinden.
Ze missen dat het lekker is.
ze wonen te ver uit elkaar en hun levens lopen anders, liggen ook ver uit elkaar, appen kan altijdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze draait er tenminste geen doekjes om
Of pannenkoeken in de bek slaan, in hun geval met slobkoekenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ze doen gewoon helemaal niets, echt totaal geen creativiteit of initiatief
en als er dan een opdracht komt is het al snel weer klagen dat het te zwaar is, dat je te weinig eten krijgt om iets te doen enz. enz.
ga voor mijn part verstoppertje spelen, of ga een hinkelbaan maken, of in de roos gooien met een maiskorrel, een liedje zingen en dan laten afmaken door de ander
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben een keer extra's gehad met kruiden en sambal enzo. Toen was het eten ook heel erg lekker
maar het zijn echt wel grote borden, zoals vorige week met die pasta
en elke dag twee stuks fruit, verse groente, koolhydraten in de vorm van pasta of aard (en dan deze week de taco''s . Maar vorige week ook van alles extra, dadels. kwark, pindakaas, en nog veel meer.
Ze hebben een etentje gehad, heel veel snacks bij dat feestje
en in de slob zitten extra dingen, sportvoeding.
maar het is vooral het gemis aan suiker denk ik, wat ze doet afvallen, en geen mac, of chips, of drank
Zoiets.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:54 schreef chufi het volgende:
Of zoals in andere landen.. Laat ze een spel spelen om een weekbudget te halen waarvan ze dan boodschappen mogen doen
Ik zou het niet weten, dan zou ik haar moeten kennenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:58 schreef Hznootje het volgende:
Jane heeft ook wel een kleine stoornis hoor, slechte concentratie, wel een doorzetter dat zeker.. maar af en toe ook wel wat schuchter. Denk echt een workaholic met oogkleppen op
2 weken of zo in het begin is misschien leuk in hun ogen, maar zelfs de commerciele omroep bezuinigd en hongert hun deelnemers uit ... door nu nog steeds eenzijdig voedsel te verschaffen.. Denk dat ze zelfs in de Sahel beter te eten krijgenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zoiets.
Een week hetzelfde moeten eten slaat nergens op.
Al weer?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:02 schreef Willewa het volgende:
Wel tof hoe open Jordy nu vertelt over z’n sociale achterstand en dat nu al tijdje willen herstellen.
Dat is zeldzaam tegenwoordig daar, een goed diepgaand gesprek. Hoef je van een Eva, Milena, Sharice, Axel, David, etc niet te verwachten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:55 schreef Koos1958 het volgende:
Mooi gesprek weer met jordy, mattie en jane.
Veel respect voor z’n zelfkennis en reflecterend vermogen. Kunnen veel mensen van leren.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:04 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy verteld over zijn jeugd en hulp zoeken vanwege moeilijk aansluiting bij mensen van dezelfde leeftijd. Dit verklaard zoveel zijn gedrag.
Deze Jordy waardeer ik ook, maar er zijn gelukkig ook genoeg momenten dat ik mij kapot irriteer aan hemquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:08 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is waarom jordy zo waardeer. Persoonlijke gesprekken met anderen en open over zichzelf. Veel complimenten van jordy aan mattie. Mattie noemt jordy een apart maar heel speciaal mens. Nooit verwacht de connectie met jordy. Jordy vind het ook mooi hier.
Haha ja. Als hij die punten (flink) weet te verbeteren, zie ik de winnaar. Maar dat zit er te diep in denk ik en zal dus denk ik niet gebeuren. Jammer, want ik zie die potentie echt bij ‘m.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Deze Jordy waardeer ik ook, maar er zijn gelukkig ook genoeg momenten dat ik mij kapot irriteer aan hem
Ik ook maar voor dit soort gesprekken kijk ik naar bbquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Deze Jordy waardeer ik ook, maar er zijn gelukkig ook genoeg momenten dat ik mij kapot irriteer aan hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |