Ziet er weer uit als een heel erg mager lijstje CotSquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lijstje
Brunch: twee echt heel grote crackers met roomkaas
Diner: pasta met prutje
Tussendoortje: chocolade
Nee is het echt niet .En nu trek; dus eet sowieso nog wat extraquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ziet er weer uit als een heel erg mager lijstje CotS
Goed dat je nog wat extra eetquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee is het echt niet .En nu trek; dus eet sowieso nog wat extra
Ik vind het gewoon moeilijk om in de ochtend te overzien hoe dat voelt in hoeveelheid
Ik weet niet of kcal tellen aangeraden wordt bij een eetstoornis. Maar anders kan het zeker houvast biedenquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:37 schreef Pinuts het volgende:
Mij heeft het ook, zeker in begin, geholpen om gewoon kcal te tellen. Zowel voor de 'boven als onderkant'. Want ik had ook wel eens dat ik dacht een goed lijstje te hebben en na het tellen maar 1300 kcal te hebben (die wel vullend waren). Maar het geeft zo veel inzicht (en nee, dat hoef je echt niet voor altijd te doen, al doe ik het nu 1,5 jaar laten nog steeds en ga ik er juist goed op).
Ja goed punt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet niet of kcal tellen aangeraden wordt bij een eetstoornis. Maar anders kan het zeker houvast bieden
Klopt. Nu anderhalve week geleden. Gaat al een stuk beter maar zeker nog niet weg. Ik had over volgend weekend een hike weekend in de vogezen staan dus doel is om dat te halen (en het ook oké aanvoelt, moet niet meer schade gaan opleveren).quote:Op woensdag 23 april 2025 19:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Lekker lijstje @:Pinuts!
Je had je enkel verzwikt, toch? Dat kan best een tijd duren. Er is een app, versterk je enkel, met goede oefeningen! Mijn fysio raadde me die ook aan toen ik mn enkelbanden ingescheurd had.
@_quo is hier mee bezig dus die zal je vragen wellicht kunnen beantwoorden.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn er hier meer mensen die zijn gaan testen met Ozempic en soortgelijke middelen?
Ik zag zo snel alleen een matig enkel topic over dit onderwerp wat vrij snel ten onder ging aan alle usual dieet dooddoeners.
Thanksquote:Op woensdag 30 april 2025 14:58 schreef Pinuts het volgende:
[..]
@:_quo is hier mee bezig dus die zal je vragen wellicht kunnen beantwoorden.
Ja precies. Ik ben inmiddels die eerste categorie, ik pas weer in maat M en heb een prima gezond gewicht. Maar omdat andere topics over voeding/bewegen/bewust eten vaak niet storm lopen blijf ik lekker hier hangen. En ik ben nog steeds wel bezig met afvallen, alleen minder om de kg's en meer om het 'strakker' worden.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Thanks
Niet zozeer vragen hoor, meer dat een topic om ervaringen delen me gewoon leuk en handig lijktKan me ook voorstellen dat het voor reguliere afvallers niet perse zinnig is of matcht om met GLP1 mensen in een topic te zitten en dat het misschien net niet helemaal lekker combineert met "gewoon" afvallen.
Maar wellicht maak ik het ook gewoon te ingewikkeld. Hier lopen de mensen met een net te strak zittende maat 36 en de mensen met BMI 36 inmiddels ook door elkaar heen, omdat 2 topics met de teruggelopen bezoekersaantallen al even niet heel handig meer bleek te zijn.
Dat lijkt me inderdaad beterquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:38 schreef Pinuts het volgende:
Normaal zou ik de eiwitreep meenemen voor onderweg maar aangezien het chocola is en het 28 graden was leek me dat niet zo verstandig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |