abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217438631
Lijstje
Brunch: twee echt heel grote crackers met roomkaas
Diner: pasta met prutje
Tussendoortje: chocolade
pi_217439128
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lijstje
Brunch: twee echt heel grote crackers met roomkaas
Diner: pasta met prutje
Tussendoortje: chocolade
Ziet er weer uit als een heel erg mager lijstje CotS :*
pi_217439141
Ik heb net voor mijn gevoel (maar komt ook omdat het veel soep was) te veel geluncht en ik haat dat gevoel van te vol zitten zo erg. Haha. Nouja qua kcal enzo was het helemaal niet abnormaal veel maar voel me echt een opgeblazen ballon nu.

O: 500gr magere kwark
L: grote kop soep, wrap pulled chicken, broodje rosbief, wat gegrilde groente (conferentie van werk)
T: aardbeien
D: pasta met kipgehakt en pompoensaus
T: proteine chocolademousse + appel
pi_217439149
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 14:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ziet er weer uit als een heel erg mager lijstje CotS :*
Nee is het echt niet .En nu trek; dus eet sowieso nog wat extra

Ik vind het gewoon moeilijk om in de ochtend te overzien hoe dat voelt in hoeveelheid
pi_217439159
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 14:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee is het echt niet .En nu trek; dus eet sowieso nog wat extra

Ik vind het gewoon moeilijk om in de ochtend te overzien hoe dat voelt in hoeveelheid
Goed dat je nog wat extra eet :)
Want dit lijstje zat ver onder wat een vrouw moet eten.
pi_217439180
Mij heeft het ook, zeker in begin, geholpen om gewoon kcal te tellen. Zowel voor de 'boven als onderkant'. Want ik had ook wel eens dat ik dacht een goed lijstje te hebben en na het tellen maar 1300 kcal te hebben (die wel vullend waren). Maar het geeft zo veel inzicht (en nee, dat hoef je echt niet voor altijd te doen, al doe ik het nu 1,5 jaar laten nog steeds en ga ik er juist goed op).
pi_217439194
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 14:37 schreef Pinuts het volgende:
Mij heeft het ook, zeker in begin, geholpen om gewoon kcal te tellen. Zowel voor de 'boven als onderkant'. Want ik had ook wel eens dat ik dacht een goed lijstje te hebben en na het tellen maar 1300 kcal te hebben (die wel vullend waren). Maar het geeft zo veel inzicht (en nee, dat hoef je echt niet voor altijd te doen, al doe ik het nu 1,5 jaar laten nog steeds en ga ik er juist goed op).
Ik weet niet of kcal tellen aangeraden wordt bij een eetstoornis. Maar anders kan het zeker houvast bieden :Y
pi_217439259
Ik ga vanaf morgen weer de voedingscentrum-app gebruiken denk ik :Y

Alleen niet elke dag
pi_217439351
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 14:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik weet niet of kcal tellen aangeraden wordt bij een eetstoornis. Maar anders kan het zeker houvast bieden :Y
Ja goed punt.
pi_217440103
Ik kan intussen weer eten, wat gemengde gevoelens heeft. Haha. Want trek in niks is niet oke, maar nu heb ik dus weer regelmatig gedachtes als 'ik zou nu x kunnen eten'. Best jammer :') Maar ik doe mijn best om het te weerstaan.

O: brood met hagelslag, laatste plakje paasstol, gekookt ei
B: half uurtje hardlopen
T: peer
L: brood met eiersalade, cracker met ham, laatste plak brioche brood met halvarine
T: kauwgom - helpt tegen willen eten
D: vegan nuggets, rijst, groente met woksaus, perzik yoghurt met magere kwark
B: uurtje sporten met juf
T: misschien nog iets erna als ik echt nog honger heb

Beetje onhandig om twee keer te sporten vandaag, maar ik had mezelf voorgenomen om in de vakantie om de dag te gaan hardlopen. Dan moet ik daar niet meteen in afwijken, want ik ken mezelf. Dus. Dan maar zo. Dit is de enige keer dat het dubbel uitkomt deze vakantie.
pi_217448419
O: brood met eiersalade
B: wandelen
L: brood met kaas, cracker met hagelslag
T: soepstengel, meloen
D: stukjes speklap, mie en groenten, magere kwark met perzik yoghurt
pi_217449697
01: clear whey
S: krachttraining
O2: 500 gr magere kwark
L: 2 volkoren broodjes met zuivelspread en rauwe ham
T: maiswafels
D: noedels met biefstukpuntjes, groente en woksaus
S: volleybaltraining (wel op lage intensiteit want enkel is nog altijd dwars)
T: aardbeien en appel
(1701 kcal met 141 gram eiwit)
pi_217449910
Lekker lijstje @Pinuts!
Je had je enkel verzwikt, toch? Dat kan best een tijd duren. Er is een app, versterk je enkel, met goede oefeningen! Mijn fysio raadde me die ook aan toen ik mn enkelbanden ingescheurd had.
pi_217450073
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 19:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Lekker lijstje @:Pinuts!
Je had je enkel verzwikt, toch? Dat kan best een tijd duren. Er is een app, versterk je enkel, met goede oefeningen! Mijn fysio raadde me die ook aan toen ik mn enkelbanden ingescheurd had.
Klopt. Nu anderhalve week geleden. Gaat al een stuk beter maar zeker nog niet weg. Ik had over volgend weekend een hike weekend in de vogezen staan dus doel is om dat te halen (en het ook oké aanvoelt, moet niet meer schade gaan opleveren).
Oh goede, die ken ik niet. Ik ga eens kijken!
pi_217470831
Oeps, verkeerde topic :X

[ Bericht 67% gewijzigd door Pinuts op 26-04-2025 11:36:56 ]
pi_217499699
Zijn er hier meer mensen die zijn gaan testen met Ozempic en soortgelijke middelen?

Ik zag zo snel alleen een matig enkel topic over dit onderwerp wat vrij snel ten onder ging aan alle usual dieet dooddoeners.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_217500183
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 14:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn er hier meer mensen die zijn gaan testen met Ozempic en soortgelijke middelen?

Ik zag zo snel alleen een matig enkel topic over dit onderwerp wat vrij snel ten onder ging aan alle usual dieet dooddoeners.
@_quo is hier mee bezig dus die zal je vragen wellicht kunnen beantwoorden.

Hier nog steeds zijn gangetje. Spiegelprogressie ook weer langzaam zichtbaar. Morgen (weeg over het algemeen op de 1e van de maand) eens kijken wat het gewicht zegt.

O: 500 gr magere kwark
L: 2 volkoren broodjes met zuivelspread en rauwe ham
T: proteine toetje
D: black angus hamburgerschijf, plakje cheddar, aardappeltjes en broccoli
S: 75 min boksen
T: ananas, appel, blokje chocolade
(1750 kcal met 128 gram eiwit)
pi_217501997
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 14:58 schreef Pinuts het volgende:

[..]
@:_quo is hier mee bezig dus die zal je vragen wellicht kunnen beantwoorden.

Niet zozeer vragen hoor, meer dat een topic om ervaringen delen me gewoon leuk en handig lijkt :Y Kan me ook voorstellen dat het voor reguliere afvallers niet perse zinnig is of matcht om met GLP1 mensen in een topic te zitten en dat het misschien net niet helemaal lekker combineert met "gewoon" afvallen.

Maar wellicht maak ik het ook gewoon te ingewikkeld. Hier lopen de mensen met een net te strak zittende maat 36 en de mensen met BMI 36 inmiddels ook door elkaar heen, omdat 2 topics met de teruggelopen bezoekersaantallen al even niet heel handig meer bleek te zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_217502768
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Niet zozeer vragen hoor, meer dat een topic om ervaringen delen me gewoon leuk en handig lijkt :Y Kan me ook voorstellen dat het voor reguliere afvallers niet perse zinnig is of matcht om met GLP1 mensen in een topic te zitten en dat het misschien net niet helemaal lekker combineert met "gewoon" afvallen.

Maar wellicht maak ik het ook gewoon te ingewikkeld. Hier lopen de mensen met een net te strak zittende maat 36 en de mensen met BMI 36 inmiddels ook door elkaar heen, omdat 2 topics met de teruggelopen bezoekersaantallen al even niet heel handig meer bleek te zijn.
Ja precies. Ik ben inmiddels die eerste categorie, ik pas weer in maat M en heb een prima gezond gewicht. Maar omdat andere topics over voeding/bewegen/bewust eten vaak niet storm lopen blijf ik lekker hier hangen. En ik ben nog steeds wel bezig met afvallen, alleen minder om de kg's en meer om het 'strakker' worden.
pi_217502807
Kan volgens mij toch prima hier bij idd! Iedereen een eigen proces en methode
pi_217502824
Hier is het een beetje rommelig. Doe mijn best. Sta daardoor wel een beetje stil.
Ik blijf gewoon stug doorgaan met mijn best doen en proberen.

Weer eens tijd voor de voedingscentrumapp :)
pi_217518351
O: brood met hagelslag
T: aardbeien
L: brood met gekookt ei
T: waterijsje
D: gehakt, sperziebonen, zilvervliesrijst, sausje; kwark
B: gewandeld en klusjes in/rondom huis. In 5 dagen tijd volgens Fitbit 600 actieve minuten gehad, dus best oke ook al is daar maar 1,5u sport van.
pi_217519306
Actief dagje. Ben een weekendje in Noord-Frankrijk om te hiken/wandelen. Laatste tijd al wat meer tripjes gemaakt daarom ik zie ik dat niet perse als vakantie (qua voeding bedoel ik dan) dus eet ik gewoon 'braaf'. Bewust ook een appartement ipv een hotel zodat ik gewoon mijn eigen eten kan meenemen/maken. Stappen zijn 'maar' 25.000 (voor een normale dag natuurlijk veel maar voor een hike dag niet abnormaal veel), maar volgens mijn horloge zo'n 1000 kcal verbrand (ik weet dat dit niet accuraat is maar op actieve dagen geeft het voor mij wel altijd aan hoe intensief het was) en 186 verdiepingen op gelopen.

O: 500gr magere kwark
T: pakje maiswafels
L: baguette met parmaham
T: beef jerkey
D: orzo met kalkoenspekjes en spinazie
T: aardbeien + eiwitreep
Totaal waarschijnlijk zo'n 1800 kcal met 130 gram eiwitten. Normaal zou ik de eiwitreep meenemen voor onderweg maar aangezien het chocola is en het 28 graden was leek me dat niet zo verstandig.
pi_217519559
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 17:38 schreef Pinuts het volgende:
Normaal zou ik de eiwitreep meenemen voor onderweg maar aangezien het chocola is en het 28 graden was leek me dat niet zo verstandig.
Dat lijkt me inderdaad beter :D
pi_217519752
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 18:12 schreef Hupje het volgende:

[..]
Dat lijkt me inderdaad beter :D
Ach nu heb ik wel nog een 'treat' om naar uit te kijken vanavond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')