abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216695540
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 22:08 schreef Perrin het volgende:

[..]
De VS ziet ons idd niet meer staan. Die zijn drukker met China.

We zullen echt onze eigen boontjes moeten leren doppen.

Of inderdaad Russisch leren en geregeerd worden door allerlei Orbannetjes, Fico's en Loekasjenko's die braaf doen wat Poetin zegt ;(
Dat gaan wij in elk geval niet meer meemaken O+
pi_216695611
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 22:05 schreef Perrin het volgende:

[..]
Er zou ook iets goeds van kunnen komen (Europa die zijn zaakjes beter op orde krijgt), maar minstens ook een heleboel ellende.

Ondertussen hebben we hier allerlei destructieve populistische politieke groeperingen die actief worden aangewakkerd door zowel de VS als Rusland. Dat maakt de situatie niet eenvoudiger.
Een democratie bescherm je niet met enkel woorden en stemmen, daar is soms ook geweld voor nodig. Wanneer je niet wil dat je samenleving door een (pro-)Russische vijfde colonne vernield wordt zul je die vijfde colonne uit dienen te schakelen.
  zaterdag 15 februari 2025 @ 22:33:12 #253
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216695713
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 22:26 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Een democratie bescherm je niet met enkel woorden en stemmen, daar is soms ook geweld voor nodig. Wanneer je niet wil dat je samenleving door een (pro-)Russische vijfde colonne vernield wordt zul je die vijfde colonne uit dienen te schakelen.
Ik denk dat de kans groter is dat er overal in Europa Wildersen, LePennen en Weidels de macht krijgen en we voor we er veel aan kunnen doen zijn veranderd in een continent vol Wit-Rusland-achtige staten.

Waar Orban in Hongarije en Fico in Slowakije afschrikwekkende voorbeelden van zijn, die zijn al een heel eind die kant op.

En je weet wat er in Wit-Rusland gebeurt met mensen die denken dapper te zijn.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 15 februari 2025 @ 22:43:35 #254
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_216695916
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 22:05 schreef Perrin het volgende:

[..]
Er zou ook iets goeds van kunnen komen (Europa die zijn zaakjes beter op orde krijgt), maar minstens ook een heleboel ellende.

Ondertussen hebben we hier allerlei destructieve populistische politieke groeperingen die actief worden aangewakkerd door zowel de VS als Rusland. Dat maakt de situatie niet eenvoudiger.
Ja precies, het is niet dat wij nu echt een daadkrachtige regering hebben :')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 15 februari 2025 @ 22:48:41 #255
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_216696003
Dacht dat ik het nooit zou zeggen maar bij nader inzien moet de EU nu haar slappe poot stijf houden.
Dat ook de EU haar defensie op orde moet maken en mbt wapenleverantie orders meer moet investeren in R&D ipv wapens te kopen in de VS.
Tijd om de ego's van vele EU landen aan de kant te schuiven en op velerlei vlakken niet meer van externen afhankelijk te zijn zoals de VS.
Nooit gedacht dat ik dit nog zou typen pffff. Slap in my own face 😬
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_216696022
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 22:33 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik denk dat de kans groter is dat er overal in Europa Wildersen, LePennen en Weidels de macht krijgen en we voor we er veel aan kunnen doen zijn veranderd in een continent vol Wit-Rusland-achtige staten.

Waar Orban in Hongarije en Fico in Slowakije afschrikwekkende voorbeelden van zijn, die zijn al een heel eind die kant op.

Met de naïviteit van onze huidige overheden zie ik het eerlijk gezegd ook donker in. Zo'n Wilders had - nadat duidelijk werd dat hij onderdeel van de lange arm van het Kremlin vormt - al lang tot een Wikipediapagina, die niet meer bijgewerkt hoeft te worden, gereduceerd te zijn. "Dit nooit meer", maar we slaapwandelen onszelf met open ogen de dictatuur in.

Vroeger hadden we met Gladio een organisatie in Europa die met een pro-Russische vijfde colonne af zou rekenen wanneer de nood aan de man zou komen. Ik betwijfel dat we zoiets tegenwoordig nog hebben.
pi_216696082
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 22:33 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zo ver zijn we hier niet in het westen. Schat zo in dat we ook nooit zo ver gaan komen.
pi_216696098
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 22:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Dacht dat ik het nooit zou zeggen maar bij nader inzien moet de EU nu haar slappe poot stijf houden.
Dat ook de EU haar defensie op orde moet maken en mbt wapenleverantie orders meer moet investeren in R&D ipv wapens te kopen in de VS.
Tijd om de ego's van vele EU landen aan de kant te schuiven en op velerlei vlakken niet meer van externen afhankelijk te zijn zoals de VS.
Vooral de Duitsers zullen hun naïeve pacifistische houding moeten laten varen en een voortrekkersrol in Europa op zich moeten nemen. "Mimimi" bij het grof vuil zetten en als de wiedeweerga samen met de Fransen, ons, de Spanjaarden, Italianen en Scandinaviërs een kernwapenarsenaal ontwikkelen en opbouwen.
pi_216696160
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:54 schreef polderturk het volgende:
Zowel Rusland als de Trump regering steunen AFD.

[ x ]
En ik maar denken dat de russen zo'n teringhekel hadden aan nazi's
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 15 februari 2025 @ 23:02:37 #260
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216696185
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:54 schreef polderturk het volgende:
Zowel Rusland als de Trump regering steunen AFD.

[ x ]
Fijne tijd om te leven met dit soort dreigementen.
pi_216696234
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 23:02 schreef Momo het volgende:

[..]
Fijne tijd om te leven met dit soort dreigementen.
Zat net een speech te kijken van AfD.

Ik ga nog steeds uit van het beste van de wereld en dat zulke partijen niet aan de macht komen.

Wilders is daar gewoon gematigd bij.
pi_216696287
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 23:00 schreef TLC het volgende:

[..]
En ik maar denken dat de russen zo'n teringhekel hadden aan nazi's
Alleen als het ze uit komt. Voordat Hitler ze aanviel in 1941 verdeelden ze Oost-Europa samen met elkaar via het Molotov–Ribbentrop Pact.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  zaterdag 15 februari 2025 @ 23:10:10 #263
38496 Perrin
pi_216696291
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 23:05 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Zat net een speech te kijken van AfD.

Ik ga nog steeds uit van het beste van de wereld en dat zulke partijen niet aan de macht komen.

Wilders is daar gewoon gematigd bij.
Ja Wilders is een onschuldige knuffelbeer daarmee vergeleken.
  zaterdag 15 februari 2025 @ 23:12:28 #264
38496 Perrin
pi_216696321
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 23:09 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Alleen als het ze uit komt. Voordat Hitler ze aanviel in 1941 verdeelden ze Oost-Europa samen met elkaar via het Molotov–Ribbentrop Pact.
Nu laten we Trump en Poetin de koek verdelen.
  zaterdag 15 februari 2025 @ 23:12:55 #265
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_216696329
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 22:17 schreef AchJa het volgende:

[..]
Tuurlijk...
Ik ken jou sterker.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_216696467
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 23:12 schreef Perrin het volgende:

[..]
Nu laten we Trump en Poetin de koek verdelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door SnertMetChoco op 15-02-2025 23:28:25 ]
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  zaterdag 15 februari 2025 @ 23:22:42 #267
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_216696498
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 22:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Het zijn dan ook uitzonderlijke tijden met ontwikkelingen op geopolitiek niveau in een orde van grootte en snelheid die niemand van onze generaties in hun leven heeft gezien.
Wanneer je iemand deze 'tijdlijn' 12 jaar geleden had voorgehouden was je keihard in je gezicht uitgelachen. Het woord wappie bestond misschien nog niet, maar "alu-hoedje" zou je zeker te horen hebben gekregen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 22:55 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Vooral de Duitsers zullen hun naïeve pacifistische houding moeten laten varen en een voortrekkersrol in Europa op zich moeten nemen. "Mimimi" bij het grof vuil zetten en als de wiedeweerga samen met de Fransen, ons, de Spanjaarden, Italianen en Scandinaviërs een kernwapenarsenaal ontwikkelen en opbouwen.
Voordat je daar überhaupt aan kan denken moet Duitsland eerst echt zelf in stabieler politiek vaarwater komen. En het heeft er helaas alle schijn van dat dat een heel, heel lastig verhaal gaat worden.
pi_216696530
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 23:10 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja Wilders is een onschuldige knuffelbeer daarmee vergeleken.
Zo erg is het dus gesteld met de wereld ;(
pi_216696552
twitter

Lekker op tijd pik.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  zaterdag 15 februari 2025 @ 23:26:41 #270
38496 Perrin
pi_216696561
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 23:26 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]

Lekker op tijd pik.
Ja als hij het nieuws had gelezen had ie dit al jaren kunnen zien aankomen.
pi_216696586
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 23:26 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]

Lekker op tijd pik.
Echt een gezellige tijd dit :')
pi_216696615
twitter
  zaterdag 15 februari 2025 @ 23:35:07 #273
201761 phpmystyle
pi_216696660
Ik zat net een rondje te lopen. En wat ik schrijf meen ik serieus, het beroerde mij zelfs :)
Het verbaast mij overigens ook dat hier nog niks over geschreven of gesproken is. Hopelijk niet nodig, maar héél noodzakelijk als het nodig is in de toekomst.

We kunnen lang praten over welke partij de beste cavalerie, artillerie, luchtverdediging, luchtmacht, whatever heeft. En vanzelfsprekend doet militaire hardware ertoe, en de hoeveelheid munitie, en andere technische aspecten die horen bij het ''spel'' dat oorlog heet. Ik wil dat ook niet bagatelliseren of teniet doen :) Ook alle andere ressources doen er toe, zoals financiële ruimte, materiaal resources, goede supply. Allemaal belangrijk. Sommigen zullen zeggen dat de EU de meest voor of nadelen heeft, en de anderen zien het wat gunstiger in voor de Russen. Wie het weet mag het zeggen, ik weet het niet :) Ik denk dat zowel wij als de Russen beschikken over goede spullen, inlichtingen, en mensen die het beste willen en ook wat kunnen :)

Als je oorlog gaat voeren, dan is daar onlosmakelijk de consequentie aan verbonden dat je gewond raakt of sneuvelt. Het leven van jezelf, of dat van je kind (soldaten zijn vaak jong) is het meest waardevolle wat je hebt. En je gezondheid :) Het is onbetaalbaar. Jezelf, of het leven van je kind geven is het meest ultieme offer wat je kan brengen voor het grotere belang. Er is niks waardevoller dan je eigen leven en dat van je naaste. Je hebt niet meer dan dat :)

Dit gezegd hebbende heb je een (sorry voor het woord) leider, of iemand van gezag nodig die de bevolking kan bezielen, motiveren, om het ultieme te geven. Je moet mensen (ik gebruik het woord niet vaak) gaan verbinden uit alle etnische, sociale, economische, en religieuze klassen van de samenleving. Verschillen doen er dan niet meer toe. Je gaat het samen doen. De kinderen en diens ouders die het operationele werk aan de frontlinies moeten verrichten worden al 20 jaar weggezet als geborneerd in nagenoeg de hele EU. Een volk heeft een leider nodig die het lot van zichzelf in diens handen legt en visa versa. Je moet je verbonden weten aan elkaar.

Anyway, ik wens een von der Leyen, Rutte, of Verhofstadt (of wie dan ook wie die speech/voordracht moet houden in the finest hour) alle kracht en sterkte toe om dat te doen. Ik acht daar weinigen geschikt voor. Ik kan dat volstrekt niet.

Ik moest het even kwijt. Hopelijk kan men hier niet of anders normaal op reageren.
Ik schrijf het omdat het niet onbesproken mag blijven. Het meest taaie onderwerp wat er bestaat.

NB: er is geen goed of fout. Het is alleen goed om het erover te hebben.
pi_216696674
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 23:26 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja als hij het nieuws had gelezen had ie dit al jaren kunnen zien aankomen.
Europese leiders hebben dit moeten zien aankomen inderdaad, Trump zei al ver voor de verkiezingen dat hij de oorlog in Oekraine wilde beeindigen dus ze hebben maanden de tijd gehad om met diverse scenario's rekening te houden om daar snel op te kunnen anticiperen of als EU met een eigen strategie te komen. En nu ze buitenspel worden gezet raken ze in paniek, ze kunnen geen alternatief bieden.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_216696689
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 23:35 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zat net een rondje te lopen. En wat ik schrijf meen ik serieus, het beroerde mij zelfs :)
Het verbaast mij overigens ook dat hier nog niks over geschreven of gesproken is. Hopelijk niet nodig, maar héél noodzakelijk als het nodig is in de toekomst.

We kunnen lang praten over welke partij de beste cavalerie, artillerie, luchtverdediging, luchtmacht, whatever heeft. En vanzelfsprekend doet militaire hardware ertoe, en de hoeveelheid munitie, en andere technische aspecten die horen bij het ''spel'' dat oorlog heet. Ik wil dat ook niet bagatelliseren of teniet doen :) Ook alle andere ressources doen er toe, zoals financiële ruimte, materiaal resources, goede supply. Allemaal belangrijk. Sommigen zullen zeggen dat de EU de meest voor of nadelen heeft, en de anderen zien het wat gunstiger in voor de Russen. Wie het weet mag het zeggen, ik weet het niet :) Ik denk dat zowel wij als de Russen beschikken over goede spullen, inlichtingen, en mensen die het beste willen en ook wat kunnen :)

Als je oorlog gaat voeren, dan is daar onlosmakelijk de consequentie aan verbonden dat je gewond raakt of sneuvelt. Het leven van jezelf, of dat van je kind (soldaten zijn vaak jong) is het meest waardevolle wat je hebt. En je gezondheid :) Het is onbetaalbaar. Jezelf, of het leven van je kind geven is het meest ultieme offer wat je kan brengen voor het grotere belang. Er is niks waardevoller dan je eigen leven en dat van je naaste. Je hebt niet meer dan dat :)

Dit gezegd hebbende heb je een (sorry voor het woord) leider, of iemand van gezag nodig die de bevolking kan bezielen, motiveren, om het ultieme te doen. Je moet mensen (ik gebruik het woord niet vaak) gaan verbinden uit alle etnische, sociale, economische, en religieuze klassen van de samenleving. Verschillen doen er dan niet meer toe. Je gaat het samen doen. De kinderen en diens ouders die het operationele werk aan de frontlinies moeten verrichten worden al 20 jaar weggezet als geborneerd in nagenoeg de hele EU. Een volk heeft een leider nodig die het lot van zichzelf in diens handen legt en visa versa. Je moet je verbonden weten aan elkaar.

Anyway, ik wens een von der Leyen, Rutte, of Verhofstadt (of wie dan ook wie die speech/voordracht moet houden in the finest hour) alle kracht en sterkte toe om dat te doen. Ik acht daar weinigen geschikt voor. Ik kan dat volstrekt niet.

Ik moest het even kwijt. Hopelijk kan men hier niet of anders normaal op reageren.
Ik schrijf het omdat het niet onbesproken mag blijven. Het meest taaie onderwerp wat er bestaat.
Alsof je dit zelf geschreven hebt :')
  zaterdag 15 februari 2025 @ 23:37:44 #276
201761 phpmystyle
pi_216696701
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 23:37 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Alsof je dit zelf geschreven hebt :')
Ja. Dat heb ik :)
pi_216696735

dads army
pi_216696737
Vooruit dan maar.
  zaterdag 15 februari 2025 @ 23:41:38 #279
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216696754
quote:

Dit gezegd hebbende heb je een (sorry voor het woord) leider, of iemand van gezag nodig die de bevolking kan bezielen, motiveren, om het ultieme te geven. Je moet mensen (ik gebruik het woord niet vaak) gaan verbinden uit alle etnische, sociale, economische, en religieuze klassen van de samenleving. Verschillen doen er dan niet meer toe. Je gaat het samen doen. De kinderen en diens ouders die het operationele werk aan de frontlinies moeten verrichten worden al 20 jaar weggezet als geborneerd in nagenoeg de hele EU. Een volk heeft een leider nodig die het lot van zichzelf in diens handen legt en visa versa. Je moet je verbonden weten aan elkaar.

Wat een ontzettend slap inhoudsloos gezwam. En nog pretentieus ook.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 15 februari 2025 @ 23:45:16 #280
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_216696806
quote:

Ik weet dat er enorme wachtlijsten zijn, maar zoek alsjeblieft hulp.
Yea, she's on crack.
pi_216696869
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216697032
Ik vind de tijd waarin we nu leven beangstigend vergelijkbaar met de achtergrond van de Munich Agreement in 1938. Waarbij Nazi Duitsland delen van Tsjecho-Slowakije toe-eigende en de Westerste grootmachten hiermee akkoord gingen. Ik vind het volgende stukje van Wikipedia wel mooi om te quoten, wel in het Engels:

"Much of Europe celebrated the Munich Agreement, as they considered it a way to prevent a major war on the continent. Adolf Hitler announced that it was his last territorial claim in Northern Europe. Today, the Munich Agreement is widely regarded as a failed act of appeasement, and the term has become "a byword for the futility of appeasing expansionist totalitarian states.""
pi_216697039
twitter
  zondag 16 februari 2025 @ 00:02:16 #284
38496 Perrin
pi_216697047
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 00:00 schreef Restyler het volgende:
Ik vind de tijd waarin we nu leven beangstigend vergelijkbaar met de achtergrond van de Munich Agreement in 1938. Waarbij Nazi Duitsland delen van Tsjecho-Slowakije toe-eigende en de Westerste grootmachten hiermee akkoord gingen. Ik vind het volgende stukje van Wikipedia wel mooi om te quoten, wel in het Engels:

"Much of Europe celebrated the Munich Agreement, as they considered it a way to prevent a major war on the continent. Adolf Hitler announced that it was his last territorial claim in Northern Europe. Today, the Munich Agreement is widely regarded as a failed act of appeasement, and the term has become "a byword for the futility of appeasing expansionist totalitarian states.""
Peace through weakness.. Heeft nooit gewerkt.

Minsk 2, idem. Poetin veegt zijn bips af met dat soort papiertjes.

Je koopt er wat tijd voor maar je moedigt de agressor op de iets langere termijn alleen maar aan door hem te tonen dat je zwak staat.
  zondag 16 februari 2025 @ 00:07:57 #285
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_216697123
quote:

TL;DR.

Of anders; kun je het painten?
&lt;signature here&gt;.
  zondag 16 februari 2025 @ 00:13:51 #286
201761 phpmystyle
pi_216697173
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2025 00:01 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Is dat een nieuwe tactiek? Intelligence delen met je vijand?
pi_216697264
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2025 00:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Is dat een nieuwe tactiek? Intelligence delen met je vijand?
Nee dat is waarschuwen. Britten en de VS deden dat al in aanloop naar dit conflict.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 16 februari 2025 @ 00:24:06 #288
201761 phpmystyle
pi_216697275
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 00:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Nee dat is waarschuwen. Britten en de VS deden dat al in aanloop naar dit conflict.
Churchill hield zijn bek in wo2.
Het openbaren van intelligence is nooit een goed idee. Tenzij het doel is bespelen van de opinie.
  zondag 16 februari 2025 @ 00:24:22 #289
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_216697279
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 23:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
Ik weet dat er enorme wachtlijsten zijn, maar zoek alsjeblieft hulp.
Misschien kunnen we iets crowdsourcen?

Denk mogelijkheden, niet problemen ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_216697306
Mooi dat er nog steeds mensen zijn die denken dat ome Trump of Poetin ook maar enige sympathie heeft voor Europa. Je bent de afgelopen jaren keihard gebrainwasht door social media. Het resultaat mag er zijn: een ooit sterk en eensgezind Europa is veranderd in een continent dat op de rand van de afgrond staat. Proficiat, jongens.
pi_216697394
twitter
  zondag 16 februari 2025 @ 00:46:10 #292
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_216697456
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 00:00 schreef Restyler het volgende:

Zou het toeval zijn dat er nu wederom in München is gesproken?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_216697495
quote:
Het is niet uitgesloten dat Nederland deelneemt aan een troepenmacht om Oekraïne na een eventueel akkoord met Rusland te beschermen. "Ik denk dat we daar serieus en welwillend naar moeten kijken", zei premier Schoof op de internationale veiligheidsconferentie in München.
Wij van FOK! wensen @AchJa alvast het allerbeste
  zondag 16 februari 2025 @ 00:57:42 #294
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_216697538
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 00:51 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wij van FOK! wensen @:AchJa alvast het allerbeste
&lt;signature here&gt;.
pi_216697585
En dat allemaal vanwege het ego van een of ander oranje clown. Bah.
  zondag 16 februari 2025 @ 01:20:24 #296
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_216697621
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 01:10 schreef havanagila het volgende:
En dat allemaal vanwege het ego van een of ander oranje clown. Bah.
Tot nader order heeft de oranje clown weinig invloed.. ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_216697625
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2025 01:20 schreef ExTec het volgende:

[..]
Zo denk ik ook. Er is verder ook nog niks gebeurd door commando's die hij eventueel zou kunnen geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2025 01:22:19 ]
pi_216697633
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2025 01:20 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, maar goed, kijk naar die grensbewakingdeal in Canada/Mexico, besluit om meer olie/gas te produceren. Allemaal dingen die allang geregeld zijn, en Trumpie met de eer strijkt.

Zelfde wat ie met Oekraïne wil doen, Putin z'n zin geven zodat ie kan zeggen dat ie een oorlog heeft beëindigd.
pi_216697663
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 01:22 schreef havanagila het volgende:

[..]
Ja, maar goed, kijk naar die grensbewaking in Canada/Mexico, besluit om meer olie/gas te produceren. Allemaal dingen die allang geregeld zijn, en Trumpie met de eer strijkt.

Zelfde wat ie met Oekraïne wil doen, Putin z'n zin geven zodat ie kan zeggen dat ie een oorlog heeft beëindigd.
Dat gaat hem niet lukken hoor.
pi_216697671
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2025 01:25 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Dat gaat hem niet lukken hoor.
Kleine kans ja, maar het idee alleen al, de lilleke fucker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')