SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 14-02-2025 12:17:30 ]Smile, it's free therapy.![]()
Had jij nog tijd voor een paintje?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch zou de wereld wel een stuk toffer zijn zonder guns hoor!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hier normen en waarden preken
Maar zelf 14 jarige jongetjes voor God weet wat uitmaken
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tijd wel, maar ik kom net van de sportzaal. Eerst even chillen.quote:
Straks misschien ff boodschappen doen voor ik Mini weer ga ophalen, anders misschien er na.
Maar ik ga dat paintje wel maken hoor!Zo moeilijk is het niet.
![]()
Echt hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:13 schreef greysbones het volgende:
Hier normen en waarden preken
Maar zelf 14 jarige jongetjes voor God weet wat uitmaken![]()
Ik ben hier. Wel wachtende op mijn Valentijn natuurlijkquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Heyyyquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben hier. Wel wachtende op mijn Valentijn natuurlijk![]()
Ik zou denken @Lovely aangezien amyzzz net weg isquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
van Piet van Paquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
PostNL heeft al laten wel straks met een busje langs te komen omdat het anders zielig werd voor de postbode.Trotste mama van Ambar
ALLEMAALquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou denken @:Lovely aangezien amyzzz net weg is![]()
![]()
Je gaat mee in de zak naar Spanje ?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
PostNL heeft al laten wel straks met een busje langs te komen omdat het anders zielig werd voor de postbode.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja maar dat heb ik al in een ander topic gezegdquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou denken @:Lovely aangezien amyzzz net weg is![]()
Amie is weer online geweest, dus dan wordt mijn mis-timer gereset![]()
Nee het busje zit vol met Valentijnspostquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je gaat mee in de zak naar Spanje ?Trotste mama van Ambar
Heb je zo’n leuke buurman dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee het busje zit vol met ValentijnspostThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben hier. Wel wachtende op mijn Valentijn natuurlijk
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je zo’n leuke buurman dan?![]()
![]()
quote:
Well, life can be a riot
Sowquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je zo’n leuke buurman dan?![]()
Waarom zou PostNL mij bellen over post van de buurman?Trotste mama van Ambar
Omdat Post NLquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom zou PostNL mij bellen over post van de buurman?![]()
![]()
Post nl belt nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom zou PostNL mij bellen over post van de buurman?![]()
Je bent opgelicht !Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heeft muis weer hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Post nl belt niet![]()
Je bent opgelicht !![]()
Daar lijkt 't wel op..Well, life can be a riot
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
![]()
.
Echt he. Niet gewoon leren quoten op de FOK! Schoolquote:
Well, life can be a riot
![]()
.
Special voor @hemarookworstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judgekjik hier is tenminste wat moeite in gestopt![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:30 schreef greysbones het volgende:
Special voor @:HemarookworstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:32 schreef hemarookworst het volgende:
hebben jullie soms een username die begint en eindigt met a ofzo
* greysbones kijkt naar haar usernamequote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:32 schreef hemarookworst het volgende:
Één van mijn kloontjes welquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:32 schreef hemarookworst het volgende:
* greysbones kijkt Jus verward aan Haags begint met een H een eindigt op een Squote:
quote:
Één van mijn kloontjesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones kijkt Jus verward aan Haags begint met een H een eindigt op een S
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:41 schreef hemarookworst het volgende:
zal wel 10+ jaar geleden zijn dat ik boterham met hagelslag op had
Wordt tijd danquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:41 schreef hemarookworst het volgende:
Intens puur hagelslagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:42 schreef Kissingbird het volgende:
Speculoospasta met intens puur hagelslag
Mijn ex was een kloonquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn ex had ook een kloon
ja maar hou niet zo van zoetigheidquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:42 schreef greysbones het volgende:
eet je wel brood dan @:Hemarookworst?
wat vind je het lekkerst op brood dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar hou niet zo van zoetigheid
Meer van worstquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar hou niet zo van zoetigheid
zie UIquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat vind je het lekkerst op brood dan?
Dus masturberen voor gevorderdenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een relatie hebben met je eigen kloon
Je mist echt ietsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:41 schreef hemarookworst het volgende:
lovelyquote:
Beste relatiequote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een relatie hebben met je eigen kloon
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt!
er is niks wat je lekkerder vindt?
en andere hartige dingen die ik vergeten ben op te noemenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:44 schreef hemarookworst het volgende:
en vleeswaren of hummus met groentjes
nee hoorquote:
Je woont echt in het Noordpool van Nederland, hier is zonnig en best aangenaam in de zonquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:47 schreef Lovely het volgende:
Sneeuw is bijna weg, kan de lente beginnen
Of er valt weer nieuwe sneeuwquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:47 schreef Lovely het volgende:
De laatste aantal posts welquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hoor
maar dat geeft niet
we zijn geen sneeuwvlokjes
Je kan ook lief zijn zonder een sneeuwvlokje te zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hoor
maar dat geeft niet
we zijn geen sneeuwvlokjes
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:47 schreef Lovely het volgende:
als je lief bentquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan ook lief zijn zonder een sneeuwvlokje te zijn
Yes.. hier geen zon maar morgen wel weer (hoop ik )quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je woont echt in het Noordpool van Nederland, hier is zonnig en best aangenaam in de zon
Nee geen nieuwe sneeuw meerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Of er valt weer nieuwe sneeuw![]()
Goedemiddag lovely love![]()
![]()
Volgende week 16 gradenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee geen nieuwe sneeuw meer
Middag Birdie Bird![]()
![]()
Volgende weekquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
13/14 graden en zon, zou wel weer fijn zijn..
Of 23 gradenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb mijn bestelling net van het afhaalpunt afgehaald. Ergens op het industrieterrein...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn bestelling ligt op het afhaalpunt
Ik krijg ook een bestellingquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn bestelling ligt op het afhaalpunt
Maar niet zoveel meer, een beetje op de daken en het gras..quote:
KiBi...quote:
Absoluut. Gewoon lekker weer naar buiten zonder te denken "brrr"quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja, de wegen zijn praktisch schoon.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar niet zoveel meer, een beetje op de daken en het gras..
was je met de veegwagen wezen rijden?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de wegen zijn praktisch schoon.
Vind ik niet te warmquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meteen weer té warm
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Haa
[..]
KiBi...
Goeiemiddag.
K ben effe aan het sporten, dus geen koffie of thee om aan te bieden.
Weg met de winterjasquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Absoluut. Gewoon lekker weer naar buiten zonder te denken "brrr"
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de wegen zijn praktisch schoon.
Niet tijdgebonden bij mijquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Voor de zomer niet nee, maar voor de lente wel
Ow.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Kun jij geen 3 dingen tegelijk doen
![]()
Goed bezig GG![]()
Hou ik nog eentje van je te goed
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow.
Dacht ik er onderuit te komen zo, toch niet.
Hier nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
14 en 16 gradenheeerlijk vooruitzicht.
Weer app op de laptop geeft dit aanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oei dat is wel een flink verschil met hier
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weer app op de laptop geeft dit aan
[ afbeelding ]
Op mijn telefoon ook laten we hiervan uitgaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weer app op de laptop geeft dit aan
[ afbeelding ]
Yes..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op mijn telefoon ook laten we hiervan uitgaan.
quote:
Lekker.. Denk dat ik ga voor een kabeljauwburger met chilibonenquote:
Veel te grote ding wat hier hangt heb ik misschien 4x aan hoeven doenquote:
Nee beter gewoon eerlijk zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik wil niet dat je liegt op de radio.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Nicequote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:16 schreef Lovely het volgende:
Mijn nieuwe telefoonhoes is binnen
[ afbeelding ]