SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 14-02-2025 12:17:30 ]Smile, it's free therapy.![]()
Had jij nog tijd voor een paintje?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch zou de wereld wel een stuk toffer zijn zonder guns hoor!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hier normen en waarden preken
Maar zelf 14 jarige jongetjes voor God weet wat uitmaken
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tijd wel, maar ik kom net van de sportzaal. Eerst even chillen.quote:
Straks misschien ff boodschappen doen voor ik Mini weer ga ophalen, anders misschien er na.
Maar ik ga dat paintje wel maken hoor!Zo moeilijk is het niet.
![]()
Echt hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:13 schreef greysbones het volgende:
Hier normen en waarden preken
Maar zelf 14 jarige jongetjes voor God weet wat uitmaken![]()
Ik ben hier. Wel wachtende op mijn Valentijn natuurlijkquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Heyyyquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben hier. Wel wachtende op mijn Valentijn natuurlijk![]()
Ik zou denken @Lovely aangezien amyzzz net weg isquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
van Piet van Paquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
PostNL heeft al laten wel straks met een busje langs te komen omdat het anders zielig werd voor de postbode.Trotste mama van Ambar
ALLEMAALquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou denken @:Lovely aangezien amyzzz net weg is![]()
![]()
Je gaat mee in de zak naar Spanje ?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
PostNL heeft al laten wel straks met een busje langs te komen omdat het anders zielig werd voor de postbode.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja maar dat heb ik al in een ander topic gezegdquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou denken @:Lovely aangezien amyzzz net weg is![]()
Amie is weer online geweest, dus dan wordt mijn mis-timer gereset![]()
Nee het busje zit vol met Valentijnspostquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je gaat mee in de zak naar Spanje ?Trotste mama van Ambar
Heb je zo’n leuke buurman dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee het busje zit vol met ValentijnspostThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben hier. Wel wachtende op mijn Valentijn natuurlijk
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je zo’n leuke buurman dan?![]()
![]()
quote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Sowquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je zo’n leuke buurman dan?![]()
Waarom zou PostNL mij bellen over post van de buurman?Trotste mama van Ambar
Omdat Post NLquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom zou PostNL mij bellen over post van de buurman?![]()
![]()
Post nl belt nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom zou PostNL mij bellen over post van de buurman?![]()
Je bent opgelicht !Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heeft muis weer hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Post nl belt niet![]()
Je bent opgelicht !
Forum Opties Forumhop: Hop naar: