De buren zijn niet thuis zeker?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:36 schreef Haags het volgende:
PostNL heeft al tientallen keren bij mij aangebeld vandaag
Misschien ben je veilig als je zo'n MAGA-petje draagt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat toch liever dan een bom op je neus?
Halve buurt niet thuis tijdens de pakketronde?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:36 schreef Haags het volgende:
Niet gewoon al bericht hebben gehad dat ze met een heel busje komen eind van de middagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:36 schreef Haags het volgende:
ja die gaat kontelikken bij Trumpie natuurlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kijk nu al uit naar Rutte op de NAVO-top.
Hoe groot zijn jouw glazen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe groot zijn jouw glazen?Het punt is natuurlijk dat ik dit ook sober zou doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ze zit weer in d'r muziekluisteren en lyrics drop fasequote:
Don't stop believin'quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ze zit weer in d'r muziekluisteren en lyrics drop faseGisteravond luisterde ze ook 80s
Fielinquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Don't stop believin'
Hold on to that fielin'
Je vergeet dat de realiteit niet zo belangrijk is voor die mensenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:41 schreef Strani het volgende:
Ben trouwens best benieuwd of de mensen die nu Rusland verdedigen, straks ook de VS gaan verdedigen wanneer ze Canada binnenvallen. Want ja Canada loopt natuurlijk al jaren uit te dagen.
Fijne valentijnsdagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:41 schreef essnhills het volgende:
Fijne Valentijnsdag allemaal
[ afbeelding ]
Liefde en taart voor iedereen
Met name taart
Gewoon fonetisch meezingen tochquote:
Gelukkig heeft Canada een strategische voorraad esdoornstroop.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:41 schreef Strani het volgende:
Ben trouwens best benieuwd of de mensen die nu Rusland verdedigen, straks ook de VS gaan verdedigen wanneer ze Canada binnenvallen. Want ja Canada loopt natuurlijk al jaren uit te dagen.
Aww. Wat voor vogel is het?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:44 schreef kwiwi het volgende:
Er vloog net een vogel tegen het raamToen ik buiten kwam met m'n kartonnen doos was ie al dood
Ai. Altijd even schrikken zoiets.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:44 schreef kwiwi het volgende:
Er vloog net een vogel tegen het raamToen ik buiten kwam met m'n kartonnen doos was ie al dood
Een merel volgens mij. Ligt nu in de wei.quote:
en terechtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het punt is natuurlijk dat ik dit ook sober zou doen
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:44 schreef kwiwi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |