Ik heb geen zin in de hele dag zweten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:32 schreef bitterbal het volgende:
jullie zijn allemaal hier welkom jongens
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen was er nog geen amendement dat bepaalt dat een president maar twee termijnen mag zitten.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Hij trekt zich nu toch ook weinig aan van wetten en rechters?
Sssssssssssquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssssss
denk dat toch liever dan een bom op je neus?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in de hele dag zweten.
Rechterlijke macht gewoon opheffenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheiding der machten is ook maar gedoetjes.
Dan ben ik liever onderdeel van een Amerikaanse provincie.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in de hele dag zweten.
De buren zijn niet thuis zeker?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:36 schreef Haags het volgende:
PostNL heeft al tientallen keren bij mij aangebeld vandaag
Misschien ben je veilig als je zo'n MAGA-petje draagt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat toch liever dan een bom op je neus?
Halve buurt niet thuis tijdens de pakketronde?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:36 schreef Haags het volgende:
Niet gewoon al bericht hebben gehad dat ze met een heel busje komen eind van de middagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:36 schreef Haags het volgende:
ja die gaat kontelikken bij Trumpie natuurlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kijk nu al uit naar Rutte op de NAVO-top.
Hoe groot zijn jouw glazen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe groot zijn jouw glazen?Het punt is natuurlijk dat ik dit ook sober zou doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ze zit weer in d'r muziekluisteren en lyrics drop fasequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |