Dat is niet t enige wat belachelijk is helaasquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee hoor, het recht in Nederland is belachelijk
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Gior C. is na zijn aanhouding in behandeling gegaan bij een psycholoog. Hij werkt momenteel niet meer als mondhygiënist, maar wil het liefst verder in dat vak. “Het is nog altijd mijn droom om tandarts te worden. Dat beroep is mijn passie.”
'ja we zouden het fijn vinden als je dat niet meer doet'quote:
Belachelijkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is niet t enige wat belachelijk is helaas
quote:Beschermkap van kerncentrale Tsjernobyl geraakt door drone: ‘Aanzienlijke schade’
De zogenoemde sarcofaag van Tsjernobyl, de constructie die ervoor moet zorgen dat de radioactieve straling uit de oude reactor niet kan ontsnappen, is afgelopen nacht geraakt door een drone. Dat meldt het Internationaal Atoomenergieagentschap (IAEA). Er volgden een explosie en brand, die volgens de Oekraïense president Volodymyr Zelensky ‘aanzienlijke schade’ heeft veroorzaakt.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ke-schade~abfb4d1e3/
Oh spijtig dat u dronken en onder invloed van XTC en lachgas dat gezin doodreed. Zou u misschien deze boete van drie euro en een kwartje willen betalen? Als het niet teveel gevraagd is dan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'ja we zouden het fijn vinden als je dat niet meer doet'
Ze gaan het allemaal veel beter krijgen in Canada.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:08 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Mijn god. Dit is gewoon maffiataal.
"governor" Trudeau ook gewoon.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:08 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Jaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
was dit 1 G+T?
onze modi? wat gezelliequote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zag dat de president ook bij Modi op bezoek was om wat deals met India te maken.
wat is er gaande dan in canada dat ze bescherming nodig hebben?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:08 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Trudeau.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is er gaande dan in canada dat ze bescherming nodig hebben?
Niks natuurlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is er gaande dan in canada dat ze bescherming nodig hebben?
Heb je ook genoeg bloemenvazen in huis?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
PostNL rijdt zo met een busje vol speciaal richting mijn huis. Het was teveel voor de postbode om mee te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |