Ja, dat lijkt me goedkoper inderdaad.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:45 schreef Puala het volgende:
[..]
In dat geval zou ik ff een frietje scoren in de buurt
artikel?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Amstelveen schatje, wel t artikel goed lezen
Normale tandartsen in principe ook niet, daar moet je al een anesthesist voor in huis hebben.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:46 schreef bitterbal het volgende:
mond hygiëniste doet niets onder narcose toch?
In nl :pquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in Thailand? Ik wil het niet weten
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:49 schreef bitterbal het volgende:
ja dus hoe kan het dan dat deze zich ongezien kon aftrekken
quote:Een routinebezoek aan haar mondhygiënist in Amstelveen ontaardde voor een Chinese studente op 4 november 2022 in een nachtmerrie. Nadat hij haar tandvlees had verdoofd met zalf, legde mondhygiënist Gior C. een doekje over haar ogen. Hij zei dat ze haar mond open moest doen en haar tong uit moest steken.
Momenten daarop rook de vrouw de geur van sperma. Het bleek dat Gior C. was klaargekomen in haar gezicht en in haar mond.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Over twee maanden weer aan de slag bij een andere praktijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:52 schreef bitterbal het volgende:
krijgt die zeker alleen taakstrafje voor
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over twee maanden weer aan de slag bij een andere praktijk.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:52 schreef bitterbal het volgende:
quote:Het Openbaar Ministerie eiste zes maanden voorwaardelijk met een proeftijd van drie jaar tegen Gior C. Ook vroeg justitie om een werkstraf van 240 uur. Daarnaast sprak het OM de wens uit dat Gior C. zich laat overtuigen om niet meer in de zorg te werken.
Over twee weken doet de rechtbank uitspraak in de zaak.
We laten gevangenen hier tegenwoordig eerder vrij ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:52 schreef bitterbal het volgende:
Das weer teruggedraaid tochquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We laten gevangenen hier tegenwoordig eerder vrij ook.
Straffen opleggen doe je zo.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:53 schreef LTVDK het volgende:
Daarnaast sprak het OM de wens uit dat Gior C. zich laat overtuigen om niet meer in de zorg te werken.
nee hoor, het recht in Nederland is belachelijkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij kan je t niet verbieden, dus is dit de beste optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |