quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt, al staan ze inmiddels wel boven en niet meer beneden
quote:Amstelveense mondhygiënist kwam tijdens behandeling klaar in gezicht patiënte
Een Amstelveense mondhygiënist heeft zich tijdens een behandeling afgetrokken en is in het gezicht van een patiënte klaargekomen. Daarnaast nam hij heimelijk foto’s van borsten en billen van zijn collega’s en wordt hij ervan verdacht borsten van patiënten te hebben betast. De officier van justitie sprak donderdag van een ‘horrorscenario’.
Lekker gebalsemd met aloe vera en andere kruiden en specerijenquote:
Gelachen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een vreselijke dag om te kunnen lezen.
Waren die onder narcose?quote:
Ja.quote:
Nou okequote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Sorry interieurgekkie. Rood is niet mijn kleur
In dat geval zou ik ff een frietje scoren in de buurtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
’gratis'. Het kost me wel 130 km.
Dat hangt af van je behandelingquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:46 schreef bitterbal het volgende:
mond hygiëniste doet niets onder narcose toch?
Zie dat de dichtstbijzijnde bij mij 15km is, maar ben aan het werk dus kan toch nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
’gratis'. Het kost me wel 130 km.
in Thailand? Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:46 schreef bitterbal het volgende:
mond hygiëniste doet niets onder narcose toch?
Amstelveen schatje, wel t artikel goed lezenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in Thailand? Ik wil het niet weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |