Don't stop believin'quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ze zit weer in d'r muziekluisteren en lyrics drop faseGisteravond luisterde ze ook 80s
Fielinquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Don't stop believin'
Hold on to that fielin'
Je vergeet dat de realiteit niet zo belangrijk is voor die mensenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:41 schreef Strani het volgende:
Ben trouwens best benieuwd of de mensen die nu Rusland verdedigen, straks ook de VS gaan verdedigen wanneer ze Canada binnenvallen. Want ja Canada loopt natuurlijk al jaren uit te dagen.
Fijne valentijnsdagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:41 schreef essnhills het volgende:
Fijne Valentijnsdag allemaal
[ afbeelding ]
Liefde en taart voor iedereen
Met name taart
Gewoon fonetisch meezingen tochquote:
Gelukkig heeft Canada een strategische voorraad esdoornstroop.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:41 schreef Strani het volgende:
Ben trouwens best benieuwd of de mensen die nu Rusland verdedigen, straks ook de VS gaan verdedigen wanneer ze Canada binnenvallen. Want ja Canada loopt natuurlijk al jaren uit te dagen.
Aww. Wat voor vogel is het?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:44 schreef kwiwi het volgende:
Er vloog net een vogel tegen het raamToen ik buiten kwam met m'n kartonnen doos was ie al dood
Ai. Altijd even schrikken zoiets.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:44 schreef kwiwi het volgende:
Er vloog net een vogel tegen het raamToen ik buiten kwam met m'n kartonnen doos was ie al dood
en terechtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het punt is natuurlijk dat ik dit ook sober zou doen
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:44 schreef kwiwi het volgende:
Heb je vaak dooie vogels om je huis?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een merel volgens mij. Ligt nu in de wei.
Ja laatst was er een dode vogel door een kat neergelegd. Weet niet of die toen ook dood is gegaan door onze ramenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:47 schreef Crack_ het volgende:
Was laatst toch ook bij jullie Kwiwi? Maak die ramen eens vies!
Soort horrorfilm waarbij vogels zich massaal doodvliegen tegen de ramen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:47 schreef Crack_ het volgende:
Was laatst toch ook bij jullie Kwiwi? Maak die ramen eens vies!
Nee eigenlijk niet. We hebben nu wel een aanbouw van glas sinds de herfst, maar tot nu toe vlogen alle vogels er netjes omheen. En hebben behoorlijk veel vogels in de tuin.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je vaak dooie vogels om je huis?
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort horrorfilm waarbij vogels zich massaal doodvliegen tegen de ramen.
Beter dan dagelijks dode Mexicaanse baby's in je tuin vinden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die film wil ik wel zien.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dan dagelijks dode Mexicaanse baby's in je tuin vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |