SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanaf hoeveel sekspartners ben je een afgelikte boterham?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
69quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Vanaf hoeveel sekspartners ben je een afgelikte boterham?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Gaat de TT over een AYCE buffet?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Lekker naar huis,!quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ga ik zo naar huis of knal ik nog even door![]()
![]()
Ligt los van elkaar.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Vanaf hoeveel sekspartners ben je een afgelikte boterham?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Langdurige relatie zou ik kiezenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah, dit zijn de opties bij bumble
[ link | afbeelding ]
En onderaan staat nog ENM.
Hmm 2 keuzes. Leuke casual dates en huwelijk dan maar:')sinterklaaskapoentje
![]()
Huwelijk hoeft van mij niet per sequote:Op donderdag 13 februari 2025 14:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hmm 2 keuzes. Leuke casual dates en huwelijk dan maar:')![]()
Wat is ENM?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hmm 2 keuzes. Leuke casual dates en huwelijk dan maarI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Weet niet hoe je erbij komt dat ik zoiets schrijf?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar met iemand met een supersexy lijf zou je wel het nest induiken of hoe moet ik dat lezen?
daar heb ik het helemaal niet over.. over het uiterlijk van iemand..
vind zoiets ook super oppervlakkig om zo te denken.Smile, it's free therapy.![]()
Daar verschillen de meningen over.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een relatie hebben is gewoon het beste![]()
Heb ik ook. Relatie bestequote:Op donderdag 13 februari 2025 14:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Langdurige relatie zou ik kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Wil gewoon samen met iemand zijn. Verliefd zijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:32 schreef maily het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over.seks is ook leuk.
:')![]()
Eens is niet altijd het beste.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:32 schreef maily het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vroegg me gewoon af hoe ik dat moest interpreteren. Mijn interpretatie van een afgelikte boterham was een lelijk iemand. Maar dat blijkt dus iemand met veel partners te zijn?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Weet niet hoe je erbij komt dat ik zoiets schrijf?
daar heb ik het helemaal niet over.. over het uiterlijk van iemand..
vind zoiets ook super oppervlakkig om zo te denken.I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
No Go... Die polyamoureuse swipe ik standaard wegquote::')![]()
Gewoon iemand waar je bij kan "thuiskomen" zoals die date van mij zei je "partner in crime"quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wil gewoon samen met iemand zijn. Verliefd zijnseks is ook leuk.
Onderdeel zijn van families, onderdeel zijn van elkaars leven. En dan geen opvulling maar een aanvulling
Dat mis ik wel soms
En seks met iemand waar je echt een emotionele connectie mee hebt is zo veel fijner dan iemand waar je gewoon een beetje mee rotzooit.Well, life can be a riot
Dat dacht ik, maar het kan misschien ook het gedrag zijn? Seks buiten relatie?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vroegg me gewoon af hoe ik dat moest interpreteren. Mijn interpretatie van een afgelikte boterham was een lelijk iemand. Maar dat blijkt dus iemand met veel partners te zijn?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Naja als iemand maar drie bed partners heeft gehad maar dat zijn broers van elkaar en en in een korte tijd tegenover iemand die er tien heeft gehad maar verder wel discreet is en niet snel van de een naar de ander hopt zou ik die eerste eerder als afgelikte boterham bestempelen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volgens mij is dat het enige waar je aan denkt de afgelopen weekquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gewoon iemand waar je bij kan "thuiskomen" zoals die date van mij zei je "partner in crime"
Onderdeel zijn van families, onderdeel zijn van elkaars leven. En dan geen opvulling maar een aanvulling
Dat mis ik wel soms
En seks met iemand waar je echt een emotionele connectie mee hebt is zo veel fijner dan iemand waar je gewoon een beetje mee rotzooit.![]()
![]()
Sowquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:36 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het enige waar je aan denkt de afgelopen week![]()
Aapie werd wakker vanochtend en koos voor genadeloos hard geweld![]()
Mits je beiden zelf goed in het koppie zit.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wil gewoon samen met iemand zijn. Verliefd zijnseks is ook leuk.
Als je zelf niet van jezelf houdt en een relatie nodig hebt om je beter of goed te voelen werkt het vaak ook niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bol.kDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Deze man weetquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mits je beiden zelf goed in het koppie zit.
Als je zelf niet van jezelf houdt en een relatie nodig hebt om je beter of goed te voelen werkt het vaak ook niet.
Relaties moeten geen op zichzelf staand doel zijn, dat moet gewoon gebeuren![]()
Door schade schande wijs dat wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MAAAquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:32 schreef maily het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over.![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Oh ja dacht dat dat een algemene uitdrukking is?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vroegg me gewoon af hoe ik dat moest interpreteren. Mijn interpretatie van een afgelikte boterham was een lelijk iemand. Maar dat blijkt dus iemand met veel partners te zijn?Smile, it's free therapy.![]()
Ah ja, deze redenatie kan ik wel volgen ja.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naja als iemand maar drie bed partners heeft gehad maar dat zijn broers van elkaar en en in een korte tijd tegenover iemand die er tien heeft gehad maar verder wel discreet is en niet snel van de een naar de ander hopt zou ik die eerste eerder als afgelikte boterham bestempelen.
En inderdaad 10 op 30 jaar is ook weer heel anders dan 10 op 1 dag
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Is het ook!quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ja dacht dat dat een algemene uitdrukking is?![]()
![]()
![]()
Ik heb een leuk notitie boek gescoord
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
FvdDon't follow me. I am lost too
En je neemt deze ervaringen ook weer mee naar je volgende partner.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Harde leef, neef
Maar goed, better to have loved and lost than never to have loved at allWell, life can be a riot
Dit is de algemene ervaring wel maar je kan ook hele slechte sex hebben met iemand waar je die connectie mee hebt en fantastische seks juist met iemand waar je niet perse die band mee hebt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gewoon iemand waar je bij kan "thuiskomen" zoals die date van mij zei je "partner in crime"
Dat mis ik wel soms
En seks met iemand waar je echt een emotionele connectie mee hebt is zo veel fijner dan iemand waar je gewoon een beetje mee rotzooit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deze man weetquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit is de algemene ervaring wel maar je kan ook hele slechte sex hebben met iemand waar je die connectie mee hebt en fantastische seks juist met iemand waar je niet perse die band mee hebt.
Ik ga ook in deze redenatie mee. Iemand die 5 man uit een kleine gemeenschap gehad heeft kan meer afgelikt zijn dan iemand die er 20 doet tijdens een reis, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, deze redenatie kan ik wel volgen ja.
En inderdaad 10 op 30 jaar is ook weer heel anders dan 10 op 1 dag![]()
Jammer dat er geen alpaca op staat; de drama-aplaca!quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:44 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een leuk notitie boek gescoord![]()
![]()
quote:De optie NENM hebben ze niet? Non-ethisch non-monogaam.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat dacht ik, maar het kan misschien ook het gedrag zijn? Seks buiten relatie?
Maar als je monogaam bent als een onethische non (want je zou celibaat moeten zijn), ben je dan non-monogaam?
I'm surrounded by morons!
Ideaal voor DTS notities!quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:44 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een leuk notitie boek gescoord
![]()
Don't follow me. I am lost too
Dat is waar. Over het algemeen heb ik de beste seks gehad met iemand waar ik echt een connectie mee had. Degene waar ik weinig connectie was ook in de slaapkamer niet bijzonder veel. Omdat je die connectie en het meegroeien mist, en het elkaar aanvoelen vooral.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit is de algemene ervaring wel maar je kan ook hele slechte sex hebben met iemand waar je die connectie mee hebt en fantastische seks juist met iemand waar je niet perse die band mee hebt.Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Jammer dat er geen alpaca op staat; de drama-aplaca!die is leuk
![]()
Ik woon al best lang niet meer in NLquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ja dacht dat dat een algemene uitdrukking is?
Maar het is dus simpel gezegd een slet (m/v)? Nu wil ik duidelijkheid ook
Slet is een scheldwoord.. zou het zo niet willen noemen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik woon al best lang niet meer in NL
Maar het is dus simpel gezegd een slet (m/v)? Nu wil ik duidelijkheid ookSmile, it's free therapy.![]()
OK, maar wanneer is iemand dan afgelikt?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Slet is een scheldwoord.. zou het zo niet willen noemen.I'm surrounded by morons!
Nee die bestaat niet, dat noemen ze vreemdgangersquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
De optie NENM hebben ze niet? Non-ethisch non-monogaam.
Maar als je monogaam bent als een onethische non (want je zou celibaat moeten zijn), ben je dan non-monogaam?![]()
Haha wel eens gehad, man die zei dat hij een relatie had en dat de vrouw het niet mocht weten, maar dat dat extra spannend is.
Klopt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Slet is een scheldwoord.. zou het zo niet willen noemen.
Je wil geen slet genoemd worden als vrouw.Don't follow me. I am lost too
Maar afgelikte boterham is wel weer prima?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Klopt.
Je wil geen slet genoemd worden als vrouw.![]()
![]()
Goed ingereden klinkt ook veel vriendelijkerquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, maar wanneer is iemand dan afgelikt?![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
Goed ingereden klinkt ook veel vriendelijker![]()
![]()
Slet is denigrerend..
Afgelikte boterham is een algemene uitdrukking die met veel mannen/ vrouwen seks heeft.. seks heeft gehad..
kan/ mag.. maar ik zou het zelf niet met zo iemand doen.![]()
Sowieso geen zin om HPV op te lopen, kans is wel groter als iemand veel bedpartners heeft gehad.. kan bij een vrouw lijden tot kanker in de vagina/ baarmoeder.. als je de foute hpv oploopt.
Is toch wel een dingetje HPV. Bijna iedereen die seksueel actief is krijgt het vroeg of laat wel.. maar zijn veel varianten van.Smile, it's free therapy.![]()
Zou wel handig zijn als je dat ook aan kan kruisen. De optie "James Bond" (want die gaat voor de getrouwde vrouwen)quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee die bestaat niet, dat noemen ze vreemdgangers![]()
Haha wel eens gehad, man die zei dat hij een relatie had en dat de vrouw het niet mocht weten, maar dat dat extra spannend is.I'm surrounded by morons!
Dat is iets wat voor iedereen persoonlijk is.. wat de bij 10 zal vinden zal de ander bij 100 sekspartners vinden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, maar wanneer is iemand dan afgelikt?Smile, it's free therapy.![]()
Als man ook meestal niet maar je kunt er ook gewoon boven staan want als je eenmaal een paar jaar ouder bent en je gelooft dat mensen die je tegenkomt nog bijna maagd zijn dan gaat er toch ergens iets mis denk ikquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Klopt.
Je wil geen slet genoemd worden als vrouw.![]()
![]()
Wat mij betreft niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar afgelikte boterham is wel weer prima?
Gewoon ieder in zijn waarde laten.Don't follow me. I am lost too
Wijze woorden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als man ook meestal niet maar je kunt er ook gewoon boven staan want als je eenmaal een paar jaar ouder bent en je gelooft dat mensen die je tegenkomt nog bijna maagd zijn dan gaat er toch ergens iets mis denk ikI'm surrounded by morons!
HEY!quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn als je dat ook aan kan kruisen. De optie "James Bond" (want die gaat voor de getrouwde vrouwen)
Er is maar één James Bond he!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
HEY!
Er is maar één James Bond he!!!James ToTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
Opladen danquote:Well, life can be a riot
Je hebt het sterrenbeeld ervoor of erna?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
En dat van een bijna maagd ook nog
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Bolkje dan maar.I'm surrounded by morons!
Ik ben boogschutter dus daar staat het los van.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hebt het sterrenbeeld ervoor of erna?
ben nogal verlegen![]()
![]()
#kusjekroelbolkquote:I'm surrounded by morons!
Niks van gemerkt vorig jaar.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben boogschutter dus daar staat het los van.
ben nogal verlegenI'm surrounded by morons!
#leugenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben boogschutter dus daar staat het los van.
ben nogal verlegenIk heb er één en ik ben er trots op
Lief genoeg?quote:I'm surrounded by morons!
Ik weet het goed te verbergenquote:Nee hoor is echt zoquote:maar soms zet ik me gewoon over mijn angsten heen en ga ik er gewoon voor
![]()
![]()
quote:Heel goed.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik weet het goed te verbergen
[..]
Nee hoor is echt zomaar soms zet ik me gewoon over mijn angsten heen en ga ik er gewoon voor
Maar ik herken het. Sommigen mensen denken dat ik sociaal aangelegd ben ofzo.I'm surrounded by morons!
Kan ook heel goed een masker op zetten en gewoon "go with the flow" terwijl ik eigenlijk met enige regelmaat mij sociaal vrij ongemakkelijk voel
Well, life can be a riot
Mannen worden dan toch eerder players genoemd wat een wat positievere klank heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als man ook meestal niet maar je kunt er ook gewoon boven staan want als je eenmaal een paar jaar ouder bent en je gelooft dat mensen die je tegenkomt nog bijna maagd zijn dan gaat er toch ergens iets mis denk ik
Ach gewoon doen wat goed voelt denk ik maar.
En meestal voelt seks wel goed
bijna maagd dan gaat er denk ik ook iets niet helemaal lekker.. tenzij.. er een lange relatie is geweest:Dquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als man ook meestal niet maar je kunt er ook gewoon boven staan want als je eenmaal een paar jaar ouder bent en je gelooft dat mensen die je tegenkomt nog bijna maagd zijn dan gaat er toch ergens iets mis denk ikSmile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: