Dat is waar. Over het algemeen heb ik de beste seks gehad met iemand waar ik echt een connectie mee had. Degene waar ik weinig connectie was ook in de slaapkamer niet bijzonder veel. Omdat je die connectie en het meegroeien mist, en het elkaar aanvoelen vooral.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit is de algemene ervaring wel maar je kan ook hele slechte sex hebben met iemand waar je die connectie mee hebt en fantastische seks juist met iemand waar je niet perse die band mee hebt.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Jammer dat er geen alpaca op staat; de drama-aplaca!
Ik woon al best lang niet meer in NLquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ja dacht dat dat een algemene uitdrukking is?
Slet is een scheldwoord.. zou het zo niet willen noemen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik woon al best lang niet meer in NL
Maar het is dus simpel gezegd een slet (m/v)? Nu wil ik duidelijkheid ook
OK, maar wanneer is iemand dan afgelikt?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Slet is een scheldwoord.. zou het zo niet willen noemen.
Nee die bestaat niet, dat noemen ze vreemdgangersquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
De optie NENM hebben ze niet? Non-ethisch non-monogaam.
Maar als je monogaam bent als een onethische non (want je zou celibaat moeten zijn), ben je dan non-monogaam?
Klopt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Slet is een scheldwoord.. zou het zo niet willen noemen.
Maar afgelikte boterham is wel weer prima?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Klopt.
Je wil geen slet genoemd worden als vrouw.
Goed ingereden klinkt ook veel vriendelijkerquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, maar wanneer is iemand dan afgelikt?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
Goed ingereden klinkt ook veel vriendelijker
Zou wel handig zijn als je dat ook aan kan kruisen. De optie "James Bond" (want die gaat voor de getrouwde vrouwen)quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee die bestaat niet, dat noemen ze vreemdgangers![]()
Haha wel eens gehad, man die zei dat hij een relatie had en dat de vrouw het niet mocht weten, maar dat dat extra spannend is.
Dat is iets wat voor iedereen persoonlijk is.. wat de bij 10 zal vinden zal de ander bij 100 sekspartners vinden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, maar wanneer is iemand dan afgelikt?
Als man ook meestal niet maar je kunt er ook gewoon boven staan want als je eenmaal een paar jaar ouder bent en je gelooft dat mensen die je tegenkomt nog bijna maagd zijn dan gaat er toch ergens iets mis denk ikquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Klopt.
Je wil geen slet genoemd worden als vrouw.
Wat mij betreft niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar afgelikte boterham is wel weer prima?
Wijze woorden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als man ook meestal niet maar je kunt er ook gewoon boven staan want als je eenmaal een paar jaar ouder bent en je gelooft dat mensen die je tegenkomt nog bijna maagd zijn dan gaat er toch ergens iets mis denk ik
HEY!quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn als je dat ook aan kan kruisen. De optie "James Bond" (want die gaat voor de getrouwde vrouwen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
HEY!
Er is maar één James Bond he!!!James ToTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |