Je hebt het sterrenbeeld ervoor of erna?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
En dat van een bijna maagd ook nog
Ik ben boogschutter dus daar staat het los van.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hebt het sterrenbeeld ervoor of erna?
#kusjekroelbolkquote:
Niks van gemerkt vorig jaar.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben boogschutter dus daar staat het los van.
ben nogal verlegen
#leugenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben boogschutter dus daar staat het los van.
ben nogal verlegen
Lief genoeg?quote:
Ik weet het goed te verbergenquote:
Nee hoor is echt zoquote:
quote:
Heel goed.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik weet het goed te verbergen
[..]
Nee hoor is echt zomaar soms zet ik me gewoon over mijn angsten heen en ga ik er gewoon voor
Mannen worden dan toch eerder players genoemd wat een wat positievere klank heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als man ook meestal niet maar je kunt er ook gewoon boven staan want als je eenmaal een paar jaar ouder bent en je gelooft dat mensen die je tegenkomt nog bijna maagd zijn dan gaat er toch ergens iets mis denk ik
bijna maagd dan gaat er denk ik ook iets niet helemaal lekker.. tenzij.. er een lange relatie is geweest:Dquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als man ook meestal niet maar je kunt er ook gewoon boven staan want als je eenmaal een paar jaar ouder bent en je gelooft dat mensen die je tegenkomt nog bijna maagd zijn dan gaat er toch ergens iets mis denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |