Die brug ligt er toch nog steeds uit? Met de bus naar Bunde en tussen Bunde en Leer is nog steeds dalvrij ook?quote:Op zaterdag 12 april 2025 07:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat is de bagage-afdeling. Op de tweede foto zit ie achteraan. Bij een deel zijn de deuren bij een revisie vervangen door een dichte wand.
[..]
Nee,voor elk materieel is er een aparte bevoegdheid.
[..]
Ja, net als Emmerich, Gronau en Leer.
Welke traject werd uitgezonden dan?quote:Op zondag 13 april 2025 21:33 schreef Adrie072 het volgende:
Railaway, wat een heerlijke aflevering vanavond.
Jaquote:Op zondag 13 april 2025 22:01 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Die brug ligt er toch nog steeds uit? Met de bus naar Bunde en tussen Bunde en Leer is nog steeds dalvrij ook?
De reis zoals ik 'm eigenlijk had gepland (over Brussel en München) viel in het water omdat de trein van Breda naar Brussel was opgeheven, maar ik reisde met een Interrail dus ik heb gewoon wat anders gepland en dat liep prima.quote:Op zondag 13 april 2025 22:13 schreef DeaDLocK2K het volgende:
James, hoe ging je trippie naar Wenen eigenlijk?
Praag-Haren was ook pünktlich gisteren, welliswaar zonder geplande anderhalf uur overstap in Hannover voor avondeten, naar uiteindelijk wel genoeg tijd om wat eten te scoren dat we in de trein konden opeten.quote:Op maandag 14 april 2025 13:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
+20 op een reis dwars door Duitsland? Jeetje wat een meevaller!
Dit blijft toch wel een kutmachine hè. Ik had er door de vertraging onlangs ook weer een tussen Stuttgart en Zürich HB. In plaats van een KISS.quote:Op maandag 14 april 2025 13:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Alleen jammer dat we in een Teppich RE zaten ipv ICE2
quote:Op zondag 13 april 2025 09:33 schreef James1988 het volgende:
@:greavy Ben je op vakantie in Engeland?![]()
[ x ]
Ladders zijn ook overgewaardeerd, je kunt prima in seinpalen klimmenquote:Op maandag 14 april 2025 16:03 schreef greavy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik doe t echt al lang niet meer. Ladder ligt ook niemeer standaard in de auto, de camera wordt zelden gebruikt
Zelfs de hoogstatieven zijn al overgewaardeerd tegenwoordig.quote:Op maandag 14 april 2025 17:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ladders zijn ook overgewaardeerd, je kunt prima in seinpalen klimmen
Daar doelde ik inderdaad op, @dennistd is daar gisteren op de terugweg blijven hangen. Iemand in een seinpaal waardoor een parallelfahrt afgebroken is en het baanvak is afgesloten.quote:Op maandag 14 april 2025 17:27 schreef greavy het volgende:
[..]
Zelfs de hoogstatieven zijn al overgewaardeerd tegenwoordig.
Afgelopen weekend bij Dresdner Dampfloktreffen ook nog mensen in seinpalen gehad hoorde ik..
Voor twee uurtjes wil het wel, maar vanaf Dresden naar Hannover is het wel een lange zit.quote:Op maandag 14 april 2025 14:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit blijft toch wel een kutmachine hè. Ik had er door de vertraging onlangs ook weer een tussen Stuttgart en Zürich HB. In plaats van een KISS.
Had die KISS nog graag willen doen voordat ze weggaan.
Een reis met een toeristische trein in een relatief onbekend deel van Frankrijk: de regio's Loire en Haute-Loire in het zuidoostelijke deel van de Auvergne. Ook wel genoemd: La belle inconnue, oftewel het mooie onbekende. 'Rail away' reist met de Chemin de Fer du Haut Forez. Het is een drukte van belang in de ochtend op het station van Estivareilles. Veel vrijwilligers zijn druk in de weer om de toeristische trein van de Chemin de Fer du Haut Forez weer te laten rijden, want dat is niet altijd even vanzelfsprekend. Onderweg worden er een aantal uitstapjes naar onbekende dorpen gemaakt. Een daarvan is Usson-en-Forez.quote:
Het was op zich prima maar comfortabel is anders. Mijn rit was ook 2 uur. Ik moest in Singen overstappen en met een trein van de SBB verder. Spul zal wel niet toegelaten zijn in Zwitserland.quote:Op maandag 14 april 2025 20:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voor twee uurtjes wil het wel, maar vanaf Dresden naar Hannover is het wel een lange zit.
Vertrek uit Passau was met +13, de vertraging liep wat verder op in Oostenrijk omdat andere treinen voorrang kregen.quote:Op maandag 14 april 2025 13:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
+20 op een reis dwars door Duitsland? Jeetje wat een meevaller!
Zondag nog mee gereisd tussen Dresden en Berlijn Ostkreuzquote:Op maandag 14 april 2025 14:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit blijft toch wel een kutmachine hè. Ik had er door de vertraging onlangs ook weer een tussen Stuttgart en Zürich HB. In plaats van een KISS.
Had die KISS nog graag willen doen voordat ze weggaan.
Was het wat?quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zondag nog mee gereisd tussen Dresden en Berlijn Ostkreuz
Was niet heel bijzonder en op enkele trajectdelen reed het wat onrustig bij snelheden boven de 180 km/hquote:
Nee hoor, die komt er ook niet. We verbranden nog een miljardje of wat aan onderzoeken, projectgroepen en milieustudies en dan wordt het hele circus alsnog afgeblazen.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:56 schreef Spablauw214 het volgende:
Dus de Nedersaksenlijn wordt aangelegd met het gereserveerde geld voor de Lelylijn. Je verzint het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |