Haha zelden zo hard gelachenquote:Op woensdag 9 april 2025 20:08 schreef derLudolf het volgende:
Als ik mee ga, koop ik wil een Interrail - dan heb ik ook geen gezeik als je een andere route wil nemen
Ja mooi hè. Ik wil de rest van die panoramaverbindingen ook nog gaan doen de komende jaren.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:48 schreef derLudolf het volgende:
Zoiets iets meer dan een jaar geleden ook ervaren @:Spablauw214
Van grauw weer en dik een meter sneeuw op het perron van Oberalp naar palmbomen, bloeiende magnolia's en een stralende zon in Locarno aan het Lago Maggiore.
Ben je ook van Chur naar St Moritz geweest? Dat is ook een mooi traject
Ja.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik geloof dat we ng steeds een keertje met het neuwjaarsrondje naar Italië moeten onniedan @:liesje1979
Arnhemquote:Op woensdag 9 april 2025 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Ik ga zo ff mijn koffer inpakken voor morgen. Vraagje, wanneer of vooral waar komen jullie in die trein?
Dennis en ik zitten al in de trein waar jullie in Düsseldorf op overstappenquote:Op woensdag 9 april 2025 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Ik ga zo ff mijn koffer inpakken voor morgen. Vraagje, wanneer of vooral waar komen jullie in die trein?
Weet je zeker dat ze dan ook over zijn?quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
22 of 23 mei volgend jaar maar eens een lange trip boeken naar Beieren ofzo. Dan is het godswonder geschied en zijn de werkzaamheden tussen Elten en Düsseldorf ten einde.
Het is Dutisland, het is net zoals Nederland een hindernisbaan op de meest onpraktische momenten. Daarom niet proberen om op één dag door Oostenrijk heen te komen maar fases. Ga denk ik een weekend naar Amberg ofzo, vind ik zo'n leuk stadje.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze dan ook over zijn?
Klinkt goed in ieder gevalquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Het is Dutisland, het is net zoals Nederland een hindernisbaan op de meest onpraktische momenten. Daarom niet proberen om op één dag door Oostenrijk heen te komen maar fases. Ga denk ik een weekend naar Amberg ofzo, vind ik zo'n leuk stadje.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
De Mat'64 voor RRReis lijkt gereed te zijn.
Bekijk deze YouTube-video
Dat is de bagage-afdeling. Op de tweede foto zit ie achteraan. Bij een deel zijn de deuren bij een revisie vervangen door een dichte wand.quote:Op zaterdag 12 april 2025 00:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wauw.
Vraagje: waarom hebben sommige plan v stellen "extra" deuren voor en andere niet?
Zoals deze:
[ afbeelding ]
Nee,voor elk materieel is er een aparte bevoegdheid.quote:Op zaterdag 12 april 2025 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
Kan elke machinist zo'n trein besturen?
Ja, net als Emmerich, Gronau en Leer.quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:14 schreef DJMO het volgende:
Vraagje. Met een dalvrij abo kun je toch gewoon tot akan gratis reizen?
Vorig jaar stonden ze er nog. Als je de trap af naar de hal loopt gelijk links of rechts. En richting de uitgang staat er ook nog een.quote:Op zaterdag 12 april 2025 06:42 schreef MTL het volgende:
Ja. In/uitcheckpaaltjes staan geloof ik in de tunnel bij de centrale hal, als ik het mij goed herinner en het niet veranderd is (het is alweer jaren geleden dat ik er was).
Vorige week stonden ze er in de hal ook nog. Ongeveer bij de MacD.quote:Op zaterdag 12 april 2025 08:54 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vorig jaar stonden ze er nog. Als je de trap af naar de hal loopt gelijk links of rechts. En richting de uitgang staat er ook nog een.
30 jaar terug praktisch gezien wel maar ondertusesn niet meer.quote:Op zaterdag 12 april 2025 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
Kan elke machinist zo'n trein besturen?
Voor nu kan DB NoGo in ieder geval niet plannen -_-quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze dan ook over zijn?
Een deel is meen ik ook zonder bagageruimte geleverd.quote:Op zaterdag 12 april 2025 07:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
Bij een deel zijn de deuren bij een revisie vervangen door een dichte wand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |