Tja, ik heb weinig keus.... Gewoon 9 dagen per twee weken naar kantoorquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou het niet eens meer kunnen. Vijf dagen per week naar kantoor. Zie je ze vliegen of zo.
Dat kan thuis toch ook gewoon!?quote:
Vriendin woont daar, dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:12 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dat kan thuis toch ook gewoon!?
Heel veel plezier!
Telt deze ook als goederentrein?quote:Op maandag 31 maart 2025 20:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
In Heiloo zijn 2 of 3 personen actief onder de titel Gemeentebelangen Heiloo. Vermoedelijk zijn dat mensen die kort geleden in Heiloo zijn komen wonen. Er komen nogal vreemde uitspraken van deze mensen, zoals dat er goederentreinen door Heiloo zouden rijden.
Weinig beenruimte vooral.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:09 schreef Spablauw214 het volgende:
Pff, de ICE3 valt me wel tegen t.o.v. de ICE3 Neo van hiervoor zeg.
Dat, maar ook harde, oncomfortabele stoelen zelfs in de 1e klas. Die ICE 3 Neo heeft me wel positief verrast eigenlijk.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:57 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Weinig beenruimte vooral.
Sinds de ICE 1 zijn alle series daarna sowieso alleen maar minder geworden.
Dat hebben alle nieuwe treinen. Die stoelen moeten namelijk 20 jaar mee kunnen.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:52 schreef Spablauw214 het volgende:
Dat, maar ook harde, oncomfortabele stoelen zelfs in de 1e klas.
Ik heb vandaag een rit gemaakt met zo'n unit. Ik zou 'm nemen van Utrecht naar Frankfurt, maar ik ben in Düsseldorf al uitgestapt en reis nu met een andere ICE verder.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Die ICE 3 Neo heeft me wel positief verrast eigenlijk.
Jawel. Het blijft een zeldzaamheid.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:52 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Telt deze ook als goederentrein?
Bekijk deze YouTube-video
Rustig aan Donald J.quote:Op maandag 7 april 2025 12:17 schreef dennistd het volgende:
Grote brand in de Meinweg. Kunnen ze als de boel verwoest is mooi de IJzeren Rijn weer in gebruik nemen als er geen natuur meer is![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)imburgs-natuurgebied
Die spoorlijn ligt er voor de nostalgische sfeer een de leuke foto's, en dat zou ik het liefste zo houden.quote:Op maandag 7 april 2025 12:17 schreef dennistd het volgende:
Grote brand in de Meinweg. Kunnen ze als de boel verwoest is mooi de IJzeren Rijn weer in gebruik nemen als er geen natuur meer is![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)imburgs-natuurgebied
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |