Ah, Parijs, dat had ik even gemist. Bij mij is Eurostar nog steeds Londen, en Parijs is gewoon Thalys. Kutfransenquote:Op maandag 31 maart 2025 15:43 schreef Nia het volgende:
[..]
Maar het zou dus wel mogelijk zijn dat wij in een E320 trein zitten omdat rijtuig 13 namelijk wel zo'n n 53,54,57 en 58 opstelling bij een tafel heeft?
Rijtuig 13 van een E300 trein heeft niet eens zitplaatsen want dat is een barrijtuig.
We zijn al een keer of 6 op en neer naar Parijs geweest met Thalys/Eurostar, maar dit is de eerste keer dat ik stoelen toegewezen heb gekregen die niet matchen met de plattegrond van het rijtuig.
Hoe kom je aan jouw nickname? Mijn oudtante heette zo.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:43 schreef Nia het volgende:
[..]
Maar het zou dus wel mogelijk zijn dat wij in een E320 trein zitten omdat rijtuig 13 namelijk wel zo'n n 53,54,57 en 58 opstelling bij een tafel heeft?
Rijtuig 13 van een E300 trein heeft niet eens zitplaatsen want dat is een barrijtuig.
We zijn al een keer of 6 op en neer naar Parijs geweest met Thalys/Eurostar, maar dit is de eerste keer dat ik stoelen toegewezen heb gekregen die niet matchen met de plattegrond van het rijtuig.
Ik kan op de tickets niets vinden waaruit de kleur van de trein zou blijken. De heen- en terug tickets zien er exact hetzelfde uit.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:14 schreef MTL het volgende:
De E320-treinen worden inderdaad ook af en toe op de treinen naar Parijs ingezet.
Als het goed is staat er op je ticket of de trein rood of blauw is. Blauw is een E320, rood zijn de treinen die vroeger Thalys heetten.
Edit: en als het goed is kan je met je boekingscode op het ticket en je achternaam direct bij Eurostar inloggen en daar kijken op welke plaatsen je zit (en eventueel nieuwe plaatsen uitzoeken als ze niet bevallen). Ik heb dat ook vaak genoeg gedaan als ik niet blij was met de automatische zitplaatstoewijzing![]()
Nagenoeg fulltime. Ik ga af en toe naar kantoor maar zo'n dag is meestal zeer onproductief.quote:Op maandag 31 maart 2025 07:21 schreef b2py het volgende:
[..]
Full time of part time? Full time lijkt mij echt wel killing :x
Zo’n bedrijf met traditionele kantoorcultuur zou voor mij zelfs reden zijn om af te zien van de baan. Zonde van de weggepiste reistijd en dodelijk voor de productiviteit.quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nagenoeg fulltime. Ik ga af en toe naar kantoor maar zo'n dag is meestal zeer onproductief.
Ik heb echt geen behoefte aan kantoor"gezelligheid" en "atmosfeer".
In het verlengde daarvan; een return to office mandaat zou voor mij zelfs reden zijn om iets anders te zoeken. En ik ben 24 jaar in dienst grofweg. Ik ben productiever en heb een veeeel betere werk-privébalans dan toen dit nog niet aan de hand was.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:12 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zo’n bedrijf met traditionele kantoorcultuur zou voor mij zelfs reden zijn om af te zien van de baan. Zonde van de weggepiste reistijd en dodelijk voor de productiviteit.
Dat, ons hele privéleven hier nu ook omheen gebouwd. Anders zouden de kids bijvoorbeeld ook veel vaker naar de opvang moeten waardoor 1 van ons voor Jan Lul werkt. Ik begin hier niet meer aan. 1 dag per week, af en toe een keer 2 dagen vind ik meer dan prima.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:31 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
In het verlengde daarvan; een return to office mandaat zou voor mij zelfs reden zijn om iets anders te zoeken. En ik ben 24 jaar in dienst grofweg. Ik ben productiever en heb een veeeel betere werk-privébalans dan toen dit nog niet aan de hand was.
Tja, ik heb weinig keus.... Gewoon 9 dagen per twee weken naar kantoorquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou het niet eens meer kunnen. Vijf dagen per week naar kantoor. Zie je ze vliegen of zo.
Dat kan thuis toch ook gewoon!?quote:
Vriendin woont daar, dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:12 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dat kan thuis toch ook gewoon!?
Heel veel plezier!
Telt deze ook als goederentrein?quote:Op maandag 31 maart 2025 20:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
In Heiloo zijn 2 of 3 personen actief onder de titel Gemeentebelangen Heiloo. Vermoedelijk zijn dat mensen die kort geleden in Heiloo zijn komen wonen. Er komen nogal vreemde uitspraken van deze mensen, zoals dat er goederentreinen door Heiloo zouden rijden.
Weinig beenruimte vooral.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:09 schreef Spablauw214 het volgende:
Pff, de ICE3 valt me wel tegen t.o.v. de ICE3 Neo van hiervoor zeg.
Dat, maar ook harde, oncomfortabele stoelen zelfs in de 1e klas. Die ICE 3 Neo heeft me wel positief verrast eigenlijk.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:57 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Weinig beenruimte vooral.
Sinds de ICE 1 zijn alle series daarna sowieso alleen maar minder geworden.
Dat hebben alle nieuwe treinen. Die stoelen moeten namelijk 20 jaar mee kunnen.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:52 schreef Spablauw214 het volgende:
Dat, maar ook harde, oncomfortabele stoelen zelfs in de 1e klas.
Ik heb vandaag een rit gemaakt met zo'n unit. Ik zou 'm nemen van Utrecht naar Frankfurt, maar ik ben in Düsseldorf al uitgestapt en reis nu met een andere ICE verder.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Die ICE 3 Neo heeft me wel positief verrast eigenlijk.
Jawel. Het blijft een zeldzaamheid.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:52 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Telt deze ook als goederentrein?
Bekijk deze YouTube-video
Rustig aan Donald J.quote:Op maandag 7 april 2025 12:17 schreef dennistd het volgende:
Grote brand in de Meinweg. Kunnen ze als de boel verwoest is mooi de IJzeren Rijn weer in gebruik nemen als er geen natuur meer is![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)imburgs-natuurgebied
Die spoorlijn ligt er voor de nostalgische sfeer een de leuke foto's, en dat zou ik het liefste zo houden.quote:Op maandag 7 april 2025 12:17 schreef dennistd het volgende:
Grote brand in de Meinweg. Kunnen ze als de boel verwoest is mooi de IJzeren Rijn weer in gebruik nemen als er geen natuur meer is![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)imburgs-natuurgebied
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |