Verkeerde account MikeyTT.quote:
Geloof dat ik het hier specifiek heb over vakantie. Heb je niet zo veel te maken met werk dus..quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sommige mensen werken en hebben kinderen etc, dan heb je geen zin om 'even je benen te strekken, wandelingetje te maken blabla' want ja ehhhh, ja.
Ik heb niet eens een auto, zelfs geen rijbewijs. Ik heb het nooit urgent genoeg gevonden. Misschien verandert dat nog eens. Op dit moment red ik me wel zo.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil vooral dat mijn auto functioneel is en zo goedkoop mogelijk
Meestal zijn dat mensen die kinderen leuk vindenquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar wie neemt er dan ook kinderen in deze tijd
Doeskallumquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verkeerde account MikeyTT.
want.. een auto wordt aangeschaft voor een vakantiequote:Op donderdag 13 februari 2025 12:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Geloof dat ik het hier specifiek heb over vakantie. Heb je niet zo veel te maken met werk dus..
Ha, nou scheelt het dat ik sowieso niet zo veel met kinderen heb hoor maar ik vind het ook wel heel fijn dat ik me geen zorgen hoef te maken over hun toekomst in deze steeds vreemdere wereld.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meestal zijn dat mensen die kinderen leuk vinden![]()
Geen idee wat de plannen zijn, en boeit me ook niet. Heb er toch geen invloed op.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar als je nu al enorm toe gaat geven aan Rusland kan je er juist weer vergif op innemen dat ze dit hele circus vaker gaan uitvoeren. Dan wordt het wel heel makkelijk.
Soms meerdere keren per weekquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Snap dat gejank over het bereik van zo'n auto sowieso niet. Hoe vaak rij je meer dan 200 Kilometer per dag?
genoeg verhalen uit de praktijk gehoord om hier niet aan te beginnenquote:[Als je op vakantie gaat is 't misschien een dingetje. Maar aan de andere kant, heb dat ooit eens uitgerekend. Je doet er op een reis van 1000 Kilometer met een EV met 350 KM bereik (realistisch) 2 uur langer over vanwege 't laden dan iemand met een normale auto. Is dat zo extreem? 2 Stops om te laden. Doe je ff benen strekken, wandelingetje maken, broodje eten, naar 't toilet. Kom je terug en dan is je auto weer vol genoeg om zonder problemen een groot stuk te karren.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
want.. een auto wordt aangeschaft voor een vakantie
Gezien de interne Russische politiek weet ik niet hoeveel invloed andere landen hier realistisch op kunnen hebben. Maar goed, we gaan het hier inderdaad niet oplossen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee wat de plannen zijn, en boeit me ook niet. Heb er toch geen invloed op.
Het ging me om de kortzichtige opmerkingen.
Ik zei ook heel specifiek dat je moet zorgen dat de bevolking het goed heeft. Een sterke gezonde en welvarende bevolking laat dit niet gebeuren.
Ohja, ik heb 'm ook voornamelijk voor werk. En als deze kapot gaat dan ga ik hard nadenken over ik een andere auto wilquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een auto, zelfs geen rijbewijs. Ik heb het nooit urgent genoeg gevonden. Misschien verandert dat nog eens. Op dit moment red ik me wel zo.
Hmmmm, naja. Ik ben ook nog wel content met mijn benzinepolo hoor (zo lang het olie verbruik niet nog meer toeneemtquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Soms meerdere keren per week
[..]
genoeg verhalen uit de praktijk gehoord om hier niet aan te beginnen
Dit ben ik wel met je eens. Zou geen probleem moeten zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Nee Crack een auto word niet aangeschaft voor vakantie
Maar als je een elektrische auto hebt met x bereik, dan kan je prima incalculeren hoever je kan rijden per laadbeurt als je op vakantie gaat en dan kan je die laadbeurt gebruiken om even je benen te strekken, wat te eten/drinken, naar 't toilet te gaan. Zo erg is dat allemaal niet vind ik
Ja als ik zie hoeveel stress mensen soms hebben met hun auto, reparaties, keuringen, gedoe allemaal...quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, ik heb 'm ook voornamelijk voor werk. En als deze kapot gaat dan ga ik hard nadenken over ik een andere auto wil
Nee toch? Tuurlijk is het onhandiger om na 300 Kilometer te moeten stoppen en een uur te laden, dan na 600 Kilometer te moeten stoppen en 5 Minuten te tanken. Maar 300 Kilometer is 3+ uur autorijden, dus dan moet je toch officieel gezien er even uit. Waarom dan niet meteen goed gebruiken om ook jezelf op te laden? Sjaquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit ben ik wel met je eens. Zou geen probleem moeten zijn.
Daarom en als het toch vakantie is doe je er verstandig aan meteen een relaxtere mindset te adopterenquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee toch? Tuurlijk is het onhandiger om na 300 Kilometer te moeten stoppen en een uur te laden, dan na 600 Kilometer te moeten stoppen en 5 Minuten te tanken. Maar 300 Kilometer is 3+ uur autorijden, dus dan moet je toch officieel gezien er even uit. Waarom dan niet meteen goed gebruiken om ook jezelf op te laden? Sja
Ja man nazi's vanuit de EU. Volgens mij is er maar 1 nazi en die zit in zijn bunkertje te fappen op het bombarderen van Oekraīners!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij lijkt er erg op gebrand te zijn om Amerikaans grondgebied te vergroten. Dat kan niet goed gaan.
Maar als je het Russische probleem op wilt lossen, moet je zorgen voor een stabiel en succesvol alternatief. Vanuit de EU zitten die bange nazi's alleen maar te stoken om Rusland uit elkaar te laten vallen.
Alsof een Altai of een Tuva een succesvolle staat wordt.
Zorg dat de bevolking een veilig en warm huis heeft. Zorg dat ze eten hebben, Zorg dat ze een baan hebben.
Niet dit gezeik vanuit de EU.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Nee Crack een auto word niet aangeschaft voor vakantie
Maar als je een elektrische auto hebt met x bereik, dan kan je prima incalculeren hoever je kan rijden per laadbeurt als je op vakantie gaat en dan kan je die laadbeurt gebruiken om even je benen te strekken, wat te eten/drinken, naar 't toilet te gaan. Zo erg is dat allemaal niet vind ik
Juist, jij snapt 't. Ga gewoon relaxen. Of je er nou 10 uur over doet of 12-13 uur. Dat verschil is verwaarloosbaar op een vakantie van 2-3-4 weken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom en als het toch vakantie is doe je er verstandig aan meteen een relaxtere mindset te adopteren
Nou woon ik ook al 26 jaar in Spanje, mijn mindset is altijd relaxtquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Juist, jij snapt 't. Ga gewoon relaxen. Of je er nou 10 uur over doet of 12-13 uur. Dat verschil is verwaarloosbaar op een vakantie van 2-3-4 weken.
Jij kwam zelf met "want een auto wordt aangeschaft voor vakantie?" dus ik reageer daar op.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]oke
braddie
een auto wordt niet aangeschaft voor vakantie en als ik reageer 'niet iedereen heeft zin om tussentijds benen te strekken' dan zeg je 'maar ik had het over vakantie' en nu reageer je weer op een gebruik van de auto tijdens niet-vakantie![]()
Ja nee, logisch. Helemaal volgbaar dit.
En ja uiteraard kun je uitrekenen hoe ver je met een auto kunt rekenen, daar heeft niet iedereen zin in. Leuk dat jij dat geen probleem vind maar wat jij geen probleem vind geldt natuurlijk niet voor iedereen
Wat super chill. Huisje op een berg?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou woon ik ook al 26 jaar in Spanje, mijn mindset is altijd relaxt
Dit inderdaad. Ik persoonlijk dan wat minder, maar als je voor werk veel onderweg bent, kost het gewoon (te) veel tijd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Soms meerdere keren per week
[..]
genoeg verhalen uit de praktijk gehoord om hier niet aan te beginnen
In eerste instantie serieus wel jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat super chill. Huisje op een berg?
....quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij kwam zelf met "want een auto wordt aangeschaft voor vakantie?" dus ik reageer daar op.
Maar prima.
Nee man, duurt allemaal al lang genoeg, dan is het de beurt aan m'n medereiziger om een paar uur te sturen. Sja.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee toch? Tuurlijk is het onhandiger om na 300 Kilometer te moeten stoppen en een uur te laden, dan na 600 Kilometer te moeten stoppen en 5 Minuten te tanken. Maar 300 Kilometer is 3+ uur autorijden, dus dan moet je toch officieel gezien er even uit. Waarom dan niet meteen goed gebruiken om ook jezelf op te laden? Sja
Lekker. Dat moet je inderdaad wel een relaxte mindset gevenquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]
In eerste instantie serieus wel jaInmiddels aan de kust.
Nee daar zou ik ook helemaal gestoord van wordenquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik rij trouwens op gas, dan moet je tanken na ongeveer 200 a 300 km. Dát willen veel mensen al niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |