Hier nog geen vlokje gevallenquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
Het sneeuwt weer. Je verwacht het niet.
Eens.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:33 schreef Nattekat het volgende:
Anno 2025 nog een Tesla kopen
Die auto's hadden alleen nog de naam mee, qua kwaliteit en prijs allang voorbijgestreefd door andere merken. En die goede naam is ook niets meer van over.
ik ken sowieso niemand die zo'n ding ooit echt gekocht heeft. alleen lease. Net als elke andere volledig elektrische autoquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:33 schreef Nattekat het volgende:
Anno 2025 nog een Tesla kopen
Die auto's hadden alleen nog de naam mee, qua kwaliteit en prijs allang voorbijgestreefd door andere merken. En die goede naam is ook niets meer van over.
Als je collega daar blij mee is, prima toch?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:36 schreef gianni61 het volgende:
Oh nee wacht, een collega gaat nu een hyundai inster kopen![]()
![]()
tuurlijk. ik hoef er niet in te zittenquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je collega daar blij mee is, prima toch?
Daarom. Nou ben ik zelf qua auto's nogal simpel; zolang het maar een beetje normaal van A naar B geraakt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk. ik hoef er niet in te zitten
Dat zijn wel grappige karretjes. Ook wel redelijk bang for the buck als ik Carwow mag geloven.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:36 schreef gianni61 het volgende:
Oh nee wacht, een collega gaat nu een hyundai inster kopen![]()
![]()
ik had een eggwrapquote:
Sommige mensen werken en hebben kinderen etc, dan heb je geen zin om 'even je benen te strekken, wandelingetje te maken blabla' want ja ehhhh, ja.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat zijn wel grappige karretjes. Ook wel redelijk bang for the buck als ik Carwow mag geloven.
Elektrische autoprijzen zijn re-de-lijk aan 't zakken voor wat je krijgt. Dacia Spring, Renault 5. Citroen E-C3, allemaal onder de 30k maar wel voor de meeste mensen voldoende bereik.
Snap dat gejank over het bereik van zo'n auto sowieso niet. Hoe vaak rij je meer dan 200 Kilometer per dag? Als je op vakantie gaat is 't misschien een dingetje. Maar aan de andere kant, heb dat ooit eens uitgerekend. Je doet er op een reis van 1000 Kilometer met een EV met 350 KM bereik (realistisch) 2 uur langer over vanwege 't laden dan iemand met een normale auto. Is dat zo extreem? 2 Stops om te laden. Doe je ff benen strekken, wandelingetje maken, broodje eten, naar 't toilet. Kom je terug en dan is je auto weer vol genoeg om zonder problemen een groot stuk te karren.
Ja maar wie neemt er dan ook kinderen in deze tijdquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sommige mensen werken en hebben kinderen etc, dan heb je geen zin om 'even je benen te strekken, wandelingetje te maken blabla' want ja ehhhh, ja.
Verkeerde account MikeyTT.quote:
Geloof dat ik het hier specifiek heb over vakantie. Heb je niet zo veel te maken met werk dus..quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sommige mensen werken en hebben kinderen etc, dan heb je geen zin om 'even je benen te strekken, wandelingetje te maken blabla' want ja ehhhh, ja.
Ik heb niet eens een auto, zelfs geen rijbewijs. Ik heb het nooit urgent genoeg gevonden. Misschien verandert dat nog eens. Op dit moment red ik me wel zo.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil vooral dat mijn auto functioneel is en zo goedkoop mogelijk
Meestal zijn dat mensen die kinderen leuk vindenquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar wie neemt er dan ook kinderen in deze tijd
Doeskallumquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verkeerde account MikeyTT.
want.. een auto wordt aangeschaft voor een vakantiequote:Op donderdag 13 februari 2025 12:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Geloof dat ik het hier specifiek heb over vakantie. Heb je niet zo veel te maken met werk dus..
Ha, nou scheelt het dat ik sowieso niet zo veel met kinderen heb hoor maar ik vind het ook wel heel fijn dat ik me geen zorgen hoef te maken over hun toekomst in deze steeds vreemdere wereld.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meestal zijn dat mensen die kinderen leuk vinden![]()
Geen idee wat de plannen zijn, en boeit me ook niet. Heb er toch geen invloed op.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar als je nu al enorm toe gaat geven aan Rusland kan je er juist weer vergif op innemen dat ze dit hele circus vaker gaan uitvoeren. Dan wordt het wel heel makkelijk.
Soms meerdere keren per weekquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Snap dat gejank over het bereik van zo'n auto sowieso niet. Hoe vaak rij je meer dan 200 Kilometer per dag?
genoeg verhalen uit de praktijk gehoord om hier niet aan te beginnenquote:[Als je op vakantie gaat is 't misschien een dingetje. Maar aan de andere kant, heb dat ooit eens uitgerekend. Je doet er op een reis van 1000 Kilometer met een EV met 350 KM bereik (realistisch) 2 uur langer over vanwege 't laden dan iemand met een normale auto. Is dat zo extreem? 2 Stops om te laden. Doe je ff benen strekken, wandelingetje maken, broodje eten, naar 't toilet. Kom je terug en dan is je auto weer vol genoeg om zonder problemen een groot stuk te karren.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
want.. een auto wordt aangeschaft voor een vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |