Hij heeft hem zelf naar binnengehaaldquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja joh. Ik heb er ook nog wat analyses over gekeken. Trump is normaal iemand die alle aandacht opeist natuurlijk, maar in dit geval sprak Musk iets van 3500 woorden tegenover ongeveer duizend woorden minder van Trump.
Nou ja dat dus en dan kijken wat de positie van China wordt in dit alles.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Waar ik nu echt gigantisch op hoop is dat Europa, Canada, Australië en nog wat bondgenoten de handen ineen slaan om zo min mogelijk afhankelijk te zijn van de VS voor wat dan ook.
Zeker tussen Canada en Europa liggen kansen, want dat land staat er economisch ook niet best voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Het feit dat hij de macht heeft kunnen grijpen en vasthouden ligt hieraan vast natuurlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof dat Putin dat zelf had moeten doen.
Ja. Niemand die iets anders beweert. En nou moet hij de consequenties ondergaan van z'n eigen naieve keuzes.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hij heeft hem zelf naar binnengehaald
Ze konden best behoorlijk met de EU handelen voordat ze oorlogje gingen spelen. Oorzaak gevolg.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij lijkt er erg op gebrand te zijn om Amerikaans grondgebied te vergroten. Dat kan niet goed gaan.
Maar als je het Russische probleem op wilt lossen, moet je zorgen voor een stabiel en succesvol alternatief. Vanuit de EU zitten die bange nazi's alleen maar te stoken om Rusland uit elkaar te laten vallen.
Alsof een Altai of een Tuva een succesvolle staat wordt.
Zorg dat de bevolking een veilig en warm huis heeft. Zorg dat ze eten hebben, Zorg dat ze een baan hebben.
Niet dit gezeik vanuit de EU.
Ná de oorlog is het zeker zaak dat de banden met Rusland zo snel mogelijk hersteld worden ja. Tot op zekere hoogte, natuurlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het feit dat hij de macht heeft kunnen grijpen en vasthouden ligt hieraan vast natuurlijk.
Als we niks doen, komt er een Putin 2.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:22 schreef Grotetijd het volgende:
MuskHoop echt dat de verkoopcijfers van Tesla instorten.
Ik roep ook altijd boee als er een Tesla langs rijdt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Je mag er gif op innemen dat ze in Rusland al bezig zijn met plannen voor als de oorlog klaar is. Positief dan wel negatief.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:21 schreef Strani het volgende:
En @:kaneelstokje jij hebt het over wat je doet als een oorlog al is afgelopen. Deze oorlog is gewoon nog heel erg actief. Dan ga je niet nu al samen theedrinken en knuffelen. Zo werkt het niet.
Ik denk dat je de teslarijder een hele nare nachtrust geeft hierdoorquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik roep ook altijd boee als er een Tesla langs rijdt.
Tuurlijk. Maar als je nu al enorm toe gaat geven aan Rusland kan je er juist weer vergif op innemen dat ze dit hele circus vaker gaan uitvoeren. Dan wordt het wel heel makkelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag er gif op innemen dat ze in Rusland al bezig zijn met plannen voor als de oorlog klaar is. Positief dan wel negatief.
Als je gaat wachten tot dat pint bereikt is, loop je achter de feiten aan en ben je te laat.
Hahaha "booeeee"quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Teslam.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rusland moet verliezen om hier op de lange termijn goed uit te komen. Al het andere is niets meer dan de wonden likken en afwachten wat er komen gaat.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag er gif op innemen dat ze in Rusland al bezig zijn met plannen voor als de oorlog klaar is. Positief dan wel negatief.
Als je gaat wachten tot dat pint bereikt is, loop je achter de feiten aan en ben je te laat.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:22 schreef Grotetijd het volgende:
MuskHoop echt dat de verkoopcijfers van Tesla instorten.
sowieso vrijwillig in een tesla willen rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk als leasebak. verder niksReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Mwooaaa, ik vind die Model 3 best een lekker sturende auto hoorquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso vrijwillig in een tesla willen rijden
leuk als leasebak. verder niks
Mijn VW is ook om te janken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:30 schreef gianni61 het volgende:
maar goed. mijn kia is verder ook gewoon kut
ik vind het vooral van binnen maar zielloze, kale hokken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mwooaaa, ik vind die Model 3 best een lekker sturende auto hoor
Maar na dit verhaal met Musk hoef ik geen Tesla meer nee.
Mee eens. Zitten geen richtingaanwijzers meer op je stuurkolom maar op je stuur. En de ruitenwissers gaan via het scherm. Doe FF normaalquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het vooral van binnen maar zielloze, kale hokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |