Trump is wel een zegen voor de Europese eenheid.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is nu officieel Rusland uit het dal aan het trekken.
quote:De dochter: "Lieve mama en papa, ik mis jullie heel erg. Met mama ging ik altijd paardrijden. Met papa ging ik altijd gras maaien en samen op de trekker rijden. Dat kan ik nu niet meer doen. Hoe kan iemand in zijn hoofd halen om dit met mama en papa te doen?"
Als dat gebeurt dan zal dat nooit zonder enorme offers zijn, waarschijnlijk aan de kant van de partij die bezet wordt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:03 schreef bitterbal het volgende:
Zou wel wat zijn als trump het voor elkaar krijgt om deze oorlog en die tussen gaza en israel te kunnen stoppen
Ik heb geen vertrouwen in de EU om hier goed mee om te gaan. Echt nul.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Trump is wel een zegen voor de Europese eenheid.
Zijn oplossing is ethische zuiveringquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:03 schreef bitterbal het volgende:
Zou wel wat zijn als trump het voor elkaar krijgt om deze oorlog en die tussen gaza en israel te kunnen stoppen
De dealmaker. Precies geven wat Putin wilquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zullen zien. Het zal wellicht het mandaat wat versterken om de EU meer macht te geven. Ik ben ook vooral benieuwd naar hoe de EU en China de komende tijd met elkaar om zullen gaan. Het lijkt erop dat we meer van elkaar afhankelijk gaan worden voor handel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen vertrouwen in de EU om hier goed mee om te gaan. Echt nul.
En dan heb je ook nog die totaalidioten in Hongarije en Slowakije.
nou ja er is geen oplossing voor dat conflict. echt bizarquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn oplossing is ethische zuivering
heel ethischquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Grote ziener van onze tijd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, want Rusland nog verder de grond in trappen hielp zo goed bij Duitsland in 1918.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Trump geeft zichzelf gewoon een goede reden om straks ook wat te mogen annexeren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, want Rusland nog verder de grond in trappen hielp zo goed bij Duitsland in 1918.
Oh wacht.
Goedprater gespot.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, want Rusland nog verder de grond in trappen hielp zo goed bij Duitsland in 1918.
Oh wacht.
Dat was natuurlijk het andere extreem hè.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh wacht.
ja dat was wel raar, dat kind er ook bijquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:14 schreef Strani het volgende:
Overigens, waar we Trump zeggen, bedoelen we Musk. Na die hele scene in de Oval Room is het wel duidelijk wie de broek aan heeft.
Ja joh. Ik heb er ook nog wat analyses over gekeken. Trump is normaal iemand die alle aandacht opeist natuurlijk, maar in dit geval sprak Musk iets van 3500 woorden tegenover ongeveer duizend woorden minder van Trump.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat was wel raar, dat kind er ook bij
Menselijk schild.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat was wel raar, dat kind er ook bij
Raar.quote:Volgens advocaat Sébas Diekstra kampen alle familieleden met psychische klachten.
Hij lijkt er erg op gebrand te zijn om Amerikaans grondgebied te vergroten. Dat kan niet goed gaan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Trump geeft zichzelf gewoon een goede reden om straks ook wat te mogen annexeren.
Ik geloof dat Putin dat zelf had moeten doen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij lijkt er erg op gebrand te zijn om Amerikaans grondgebied te vergroten. Dat kan niet goed gaan.
Maar als je het Russische probleem op wilt lossen, moet je zorgen voor een stabiel en succesvol alternatief. Vanuit de EU zitten die bange nazi's alleen maar te stoken om Rusland uit elkaar te laten vallen.
Alsof een Altai of een Tuva een succesvolle staat wordt.
Zorg dat de bevolking een veilig en warm huis heeft. Zorg dat ze eten hebben, Zorg dat ze een baan hebben.
Niet dit gezeik vanuit de EU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |