Ik heb er wat over gelezen, dat vond ik genoeg.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is in de zaal laten zien gisteren of vandaag.
Bijzondere mensen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik weet alleen dat Richard er zijn hele leven woonde en nu in Klazienaveen dan officieel maar ja dat ligt ernaast. En Sam en Ineke waren nieuw in Weiteveen en Sam was ook nog eens een Pool dus alles wat Richard zei moest toch wel waar zijn.
Laat staan!!!quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n PIWas niet de bedoeling.
Ik wist helemaal niks van deze zaak tot zojuistquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dit hele filmpje niet gezien
politie vind het juist haar taak niet om maar met al te verwarde mensen te moeten dealenquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:44 schreef UitStraling het volgende:
Wat wel opvalt is dat politie en justitie slecht omgaat met bedreigingen en verwarde mannen, het zou een hoop ellende schelen als we daar een apart gerechtshof voor creëren met psychiatrisch geschoolde rechters zodat deze mensen opgesloten en eventueel behandeld kunnen worden.
Nederland is erg slecht met de dreiging van slachtoffers en slachtoffers.
Ja dit bedoel ik ook, die zijn er ook totaal ongeschikt voor eigenlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
politie vind het juist haar taak niet om maar met al te verwarde mensen te moeten dealen
Ik kan het mis hebben maar dat valt toch echt onder >quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
politie vind het juist haar taak niet om maar met al te verwarde mensen te moeten dealen
quote:Het bieden van veiligheid, rechtszekerheid en bescherming van grondrechten aan burgers
Soms pakken ze een verwarde man 150 keer op maar vervolgens stokt het juridische systeem.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben maar dat valt toch echt onder >
[..]
ja maar ze zijn meer met dit bezig dan met criminaliteit. Ze hebben er al vaker over geklaagd in de mediaquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben maar dat valt toch echt onder >
[..]
Daarom, kies voor mij als Neerlands eerste Psychiatrische Rechter en alles komt goedquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Tenzij de verwarde natuurlijk op dat moment strafbare dingen doet maar vaak is dat niet zo
Ja maar tis dus niet de plisie die ze elke keer weer op straat laatquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ze zijn meer met dit bezig dan met criminaliteit. Ze hebben er al vaker over geklaagd in de media
Wat nu weer?quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:52 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme Trump vuile !@#¤ !@#¤ !@#¤![]()
![]()
Oh god.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is nu officieel Rusland uit het dal aan het trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |