Vervang X voor FOK!quote:
Tijd voor Def Rhymzquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, dat is geen leuk begin van het weekend.
Ooit iets van deel 1 gezien meen ik. Denk dat het cultuurverschil te groot was of gewoon niet zo best.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:50 schreef KingRoland het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:ggmm @:maxi-mus @:rambodirk @:3rr0r
Is de tosti van JRgodquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus je vindt dat @:fetx zijn tosti gewoon echt NIET lekker kan zijn. Gewoon niet. Het klinkt echt te smerig voor woorden zelfs. Dus niet een kwestie vän smaken verschillen, nee, een kwestie van "je lult uit je nek, ik geloof niet dat je zoiets eet, laat staan lekker vindt".
Hoi Flopland,quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:50 schreef KingRoland het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:ggmm @:maxi-mus @:rambodirk @:3rr0r
Is niet zijn tostiquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus je vindt dat @:fetx zijn tosti gewoon echt NIET lekker kan zijn. Gewoon niet. Het klinkt echt te smerig voor woorden zelfs. Dus niet een kwestie vän smaken verschillen, nee, een kwestie van "je lult uit je nek, ik geloof niet dat je zoiets eet, laat staan lekker vindt".
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:04 schreef RobinOok het volgende:
Dat je tosti gewoon echt NIET lekker kan zijn. Gewoon niet. Het klinkt echt te smerig voor woorden zelfs. Dus niet een kwestie vän smaken verschillen, nee, een kwestie van "je lult uit je nek, ik geloof niet dat je zoiets eet, laat staan lekker vindt".
Spaghettiquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat. Ik hoop boerenkool
Heb je nog iemand gecharmeerd vandaag?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spaghetti
Zonder plakken kaas, walgelijk biggetje.
Nee nog niet goed dat je me er aan herinnertquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:15 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Heb je nog iemand gecharmeerd vandaag?
Maar dat kan helemaal niet want ik heb net gedoucht en heb het nog niet uitgeborsteld.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee nog niet goed dat je me er aan herinnert
@:ama wat zit je haar leuk
Ohquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat kan helemaal niet want ik heb net gedoucht en heb het nog niet uitgeborsteld.
Pics?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat kan helemaal niet want ik heb net gedoucht en heb het nog niet uitgeborsteld.
Ik hoopte dat je dit tegen @GGMM zei.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat ben je toch een walgelijk biggetje.
Hey vriend, alles goed?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat
@:kingroland kijk eens wie er is!
Zwaarlijvig Varkensjong.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat ben je toch een walgelijk biggetje.
Wat moeilijke periode achter de rug, maar het gaat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeer zeker. Hopelijk gaat het met jou ook goed
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat moeilijke periode achter de rug, maar het gaat.
De blaaskietelaar. Mega geil.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:12 schreef 3rr0r het volgende:
Kruidvat heeft nu libidoverlagende seksspeeltjes @:RamboDirk Patty Brard Collectie
[ afbeelding ]
@Zipportalquote:In verband met serverproblemen is het forum even niet bereikbaar. We doen ons best de overlast zo veel mogelijk te beperken. Bedankt voor je geduld!
Ja had ik ook sorry voor het late antwoordquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat aten jullie vandaag? Ik had agv.
Dahlquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat aten jullie vandaag? Ik had agv.
Jon?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |