Wanneer het Russische ambassadepersoneel een kogel door hun kankerkop krijgt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:58 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Wanneer Zelensky het vliegtuig pakt richting Polen.
Als pasen en Pinksteren op 1 dag vallen dus.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:58 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Wanneer Zelensky het vliegtuig pakt richting Polen.
We mogen vooral de Duitsers - en dan vooral de pro-Russische Schröder en de zich nog altijd van geen kwaad bewuste Merkel - met hun profiteursmentaliteit danken voor de anti-Europese houding van de Amerikanen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je grootaandeelhouder bent en je jezelf al die jaren wel aan je verplichtingen hebt gehouden itt de rest dan heb je idd net wat meer in de melk te brokkelen.
Zeg, doe eens normaal.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:01 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Wanneer het Russische ambassadepersoneel een kogel door hun kankerkop krijgt.
Jawel, alleen niet zoveel als de VS natuurlijk. En gelukkig zitten het VK en CAN in de FVEYs maar als de VS het niet REL to NATO oid maakt kan FVEY intel niet gedeeld worden met ons/NATO.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoe zit het zonder de VS eigenlijk met inlichtingen? Ze hebben bij mijn weten ook veruit de meeste satellieten e.d. Hebben Nederland en/of andere bondgenoten ook zulke zaken?
Wij Javanen hebben onze 'kolonies' nog hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:38 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Daar hebben we onze derdewereldlander weer, nog altijd zuur vanwege de koloniale tijd.
Dat is the art of the deal.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:38 schreef capricia het volgende:
Van alles al weggeven voor de onderhandelingen begonnen zijn.
Dat is the art of the deal.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:38 schreef capricia het volgende:
Van alles al weggeven voor de onderhandelingen begonnen zijn.
Omdat dat waardeloze ondemocratische kut landen zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen als je die ook kan hebben met Rusland en China?
Duh. Hopen dat die MAGA/Socialmediabubbel mongooltjes doorkrijgen wie ze op de troon gehesen hebben..quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:04 schreef Tengano het volgende:
De hele wereld staat op z'n kop sinds die man weer terug is
Ik verwacht het eerlijk gezegd juist wel, daar zorgen X en Meta wel voor.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat dit voor gevolgen gaat hebben voor de verkiezingen in Duitsland binnenkort.
Misschien toch niet zo’n monsterzege voor FVD.
Je bedoelt denk ik AfD?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat dit voor gevolgen gaat hebben voor de verkiezingen in Duitsland binnenkort.
Oekraine zal zijn krijgsmacht harder nodig hebben in eigen land. Of denk je dat Rusland op magische wijze verdwijnt?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als we Oekraïne niet laten vallen hebben die een paar honderdduizend battle-hardened soldaten die je bij het NAVO totaal mag telken.
(En laten we ze vallen dwingt Rusland ze gewoon hun leger in. Standaard procedure in dat land. Dus dat is een slecht idee.)
Dus ik denk dat je te negatief bent.
Je zit alleen wel met een regering die niet regeert.
Heeft Thierry ook een Duitse tak tegenwoordig?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Haha wat? De Amerikanen haalden ons rond 40-45 ook maar al te graag uit de smeulende hopen Europa om ons lekker voor eigen financiële gewin aan de borst te nemen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:02 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
We mogen vooral de Duitsers - en dan vooral de pro-Russische Schröder en de zich nog altijd van geen kwaad bewuste Merkel - met hun profiteursmentaliteit danken voor de anti-Europese houding van de Amerikanen.
Het is de hoogste tijd om op te rotten ui Papua inderdaad. Indonesië heeft daar echt helemaal niks te zoeken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:04 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Wij Javanen hebben onze 'kolonies' nog hoor
Dat zijn neven van hem.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:07 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Thierry ook een Duitse tak tegenwoordig?
Start er een draadje over. Best een interessante discussie.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is de hoogste tijd om op te rotten ui Papua inderdaad. Indonesië heeft daar echt helemaal niks te zoeken.
Sad but true. Zelfs als Oekraïne niet het grondgebied officieel afstaat en er een wapenstilstand wordt afgekondigd, met de huidige linies bevroren, dan nog hebben de Russen na 2014, dus weer met deze oorlog stukken van Oekraïne afgesnoept.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We kunnen concluderen dat Rusland heeft gewonnen.
Oei hier valt even veel op zijn plaats zegquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:04 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Wij Javanen hebben onze 'kolonies' nog hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |