Denk nog de vorige opquote:
Ja jij leek het niet door te hebbenquote:
Leek even wat beter te zijn dan gisteren vanwege veel minder wind. Maar ik kwam toch weer goed koud thuis helaasquote:
Ik denk dat er in Californië ook wel voorstanders van dit plan te vinden zijn.quote:
Ik ben gul en doe er dan nog een zak dropjes bijquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:26 schreef Domnivoor het volgende:
Nederland gaat New York terugkopen voor de oorspronkelijke prijs: een zak met kraaltjes![]()
We maken er een lelijke Vinexwijk van
Hou een zakje stroopwafels achter de hand. Dan heb je nog een troef om ze over te halen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben gul en doe er dan nog een zak dropjes bij
En een doosje lego voor de presidentquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou een zakje stroopwafels achter de hand. Dan heb je nog een troef om ze over te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 december 2024 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jij en Domni is een gevaarlijke combi... Dat rijmt *O*
quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En een doosje lego voor de president
Make gaza great again.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Dit is wel een klusje voor jou als supereend,quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou een zakje stroopwafels achter de hand. Dan heb je nog een troef om ze over te halen.
Ik heb al genoeg gedoe. Ik ga niet ook nog eens andermans sores oplossen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is wel een klusje voor jou als supereend,
helpt ze eens
https://www.nu.nl/314596/(...)ning-per-vangst.html
Kwek Kwekquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg gedoe. Ik ga niet ook nog eens andermans sores oplossen.
De vader van Jantje heeft 3 zoons,quote:
Die ken ik alquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De vader van Jantje heeft 3 zoons,
Kwik, Kwek en ............?
Mooi!!quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh..........
[ afbeelding ]
Hij staart mij aan.quote:
Welkom in 40+quote:
Was ie wel vaker hoor.quote:
Kloptquote:
Eén klik op de pohi, en ik weet wie het isquote:
Anoniemquote:
Goed van jequote:Op woensdag 12 februari 2025 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Eén klik op de pohi, en ik weet wie het is
Dank uquote:
Nou ja ik snap dat gewissel van naam en tientallen kloontjes nooit zo, maar jij bent wel erg doorzichtig.quote:
Ik snap het zelf ook nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik snap dat gewissel van naam en tientallen kloontjes nooit zo, maar jij bent wel erg doorzichtig.
Fok! blijft net iets anders blijkbaarquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik snap het zelf ook niet![]()
Gestopt met Facebook, instagram, Twitter en zelfs WhatsApp.
Sowieso ja..quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Fok! blijft net iets anders blijkbaar
Fok! heeft ook een badeendje.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Fok! blijft net iets anders blijkbaar
quote:
aloa is korter geleden en die was al terug.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Eén klik op de pohi, en ik weet wie het is
Die had met Aloa account al meerdere kloontjesquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:09 schreef drakin het volgende:
[..]
aloa is korter geleden en die was al terug.
Stuk of 80 volgens sommige gekkies.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die had met Aloa account al meerdere kloontjes
Ja die zijn niet exclusief hier ...quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Fok! heeft ook een badeendje.
Dat is inherent aan 40+quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:13 schreef RedShoe het volgende:
Maar zijn er niet meer dan 10, waarvan ik van de helft het wachtwoord kwijt ben.
Zou kunnenquote:
Daarom werd het ook superbadeendje.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die zijn niet exclusief hier ...
Wacht, dit is ook een aloa account?quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:13 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Stuk of 80 volgens sommige gekkies.![]()
Maar zijn er niet meer dan 10, waarvan ik van de helft het wachtwoord kwijt ben.
En hoeveel draken?quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Fok! heeft ook een badeendje.
Geen idee maar er is maar één de echte.quote:
Wait wait..quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Wacht, dit is ook een aloa account?
wie is de echte danquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee maar er is maar één de echte.
quote:
Ik wachtquote:
Jij natuurlijk.quote:
Dat wilde ik natuurlijk even horenquote:
Nog steeds?quote:
Jaquote:
Die is leukquote:
Wonderbaarlijk..quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:44 schreef drakin het volgende:
En ik heb nog een paar avonddiertjes
[ afbeelding ]
lief he?quote:
En geen AIquote:
Hoeft ook niet.quote:
Ja en ook mooi rank en fijnquote:
Die zal het wel goed hebben gedaanquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoestsiroop 150 jaar geleden.
Je zal er iig goed van kunnen slapen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zal het wel goed hebben gedaan
Daar wel sneeuwquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/video/p(...)neeuwde-etna-1143172
Hier ookquote:
Ik las het jaquote:
Die komt wel weer tot uitbarsting, lijkt een cyclisch gebwueren te zijn voorlopigquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:02 schreef drakin het volgende:
Maar onze vulkaan is al heel lang niet meer actief
Ik denk deze echt niet, de meesten weten niet eens dat er hier 1 in Nederland isquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Die komt wel weer tot uitbarsting, lijkt een cyclisch gebwueren te zijn voorlopig
Ahquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk deze echt niet, de meesten weten niet eens dat er hier 1 in Nederland is
Ijsland?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:13 schreef pullup het volgende:
[..]
AhIk dacht ook al dat je het over dat IJslandse ding had
I knowquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ijsland?
Marc had net Italië in beeld
Midden in de waddenzee.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk deze echt niet, de meesten weten niet eens dat er hier 1 in Nederland is
Dat houdt hem koelquote:
Op deze plek:quote:
Er liggen wel meerdere in de buurt van Nederland maar die zijn al miljoenen jaren geleden uitgedoofd.quote:
Had ik die niet goed genoeg verstoptquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:29 schreef pullup het volgende:
Er zijn er zelfs 2
https://nos.nl/artikel/23(...)rlands-deel-noordzee
Je had er een dikkere laag zand over moeten leggen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Had ik die niet goed genoeg verstopt
Ik had mijn zwembandjes niet opgeblazen, anders lukte dat welquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je had er een dikkere laag zand over moeten leggen.
Ik woon er vlakbijquote:
Lekker zee en strand, altijd mijn favoriete plek geweest.quote:
Het strand stelt hier weinig voor helaas. Maar wel zee iddquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker zee en strand, altijd mijn favoriete plek geweest.
Als kind altijd vakanties aan zee doorgebracht, we hadden een zomerhuisje in de duinen (Egmond). Ik was daar altijd gelukkig. Toevallig kwam vandaag mijn broer langs en had dit boek voor me meequote:Op woensdag 12 februari 2025 23:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het strand stelt hier weinig voor helaas. Maar wel zee idd
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Als kind altijd vakanties aan zee doorgebracht, we hadden een zomerhuisje in de duinen (Egmond). Ik was daar altijd gelukkig. Toevallig kwam vandaag mijn broer langs en had dit boek voor me mee [ link | afbeelding ]
Ik ben daar zo vreselijk blij mee, omdat ik daar heel lang naar heb gezocht en het was nergens te krijgen. Ook niet 2e hands. Hij heeft dat op een enorme toevallige manier op de kop kunnen tikken. Héél bijzonder
Heerlijkquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker zee en strand, altijd mijn favoriete plek geweest.
Dat zijn leuke cadeautjes om te krijgen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Als kind altijd vakanties aan zee doorgebracht, we hadden een zomerhuisje in de duinen (Egmond). Ik was daar altijd gelukkig. Toevallig kwam vandaag mijn broer langs en had dit boek voor me mee [ link | afbeelding ]
Ik ben daar zo vreselijk blij mee, omdat ik daar heel lang naar heb gezocht en het was nergens te krijgen. Ook niet 2e hands. Hij heeft dat op een enorme toevallige manier op de kop kunnen tikken. Héél bijzonder
En het stomme was, niemand wist dat ik naar dat boek op zoek was. Mijn broer was bij een klant (Die klant heeft ook een zomerhuisje in Egmond) en zo kwam het gesprek op gang en liet het boek zien.quote:
De noordzeekust is op zich ook mooier dan die van de Waddenzee.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja heel persoonlijk, ik hou daarvanquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn leuke cadeautjes om te krijgen.
jouw dag kan niet meer stukquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
En het stomme was, niemand wist dat ik naar dat boek op zoek was. Mijn broer was bij een klant (Die klant heeft ook een zomerhuisje in Egmond) en zo kwam het gesprek op gang en liet het boek zien.
En die zei al, die kan je nergens meer krijgen maar ik ken de auteur Hij belde mijn broer later dat hij een exemplaar voor hem had geregeld via de auteur![]()
Zo fucking blij mee.........
Nee ik ga morgen op mijn gemak er even in lezen.quote:
Zalig!!! ziet er geweldig uit.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt![]()
Niet te doen zo traag
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]Traag, snel, traag, snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt![]()
Niet te doen zo traag
Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you
Dat snelle heb ik gelezen maar zelf nog niet ondervondenquote:
Nu weer snel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat snelle heb ik gelezen maar zelf nog niet ondervonden
Ja preziezquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nu weer snel.
We doen het er maar mee..
Hier ook, heel irri, voorals je mod werk moet doen.quote:
Ja daar kan ik mij wat bij voorstellenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook, heel irri, voorals je mod werk moet doen.
Duurt wel lang, dag 3 al
En dan juist is er veel te doenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja daar kan ik mij wat bij voorstellen![]()
Zal je idd net zienquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan juist is er veel te doenals of men het weet.
Moet je maar geen mod zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook, heel irri, voorals je mod werk moet doen.
Duurt wel lang, dag 3 al
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je maar geen mod zijn.
Middag kerel.quote:
Middag eendquote:
Hey aiobiedinges.quote:
Die variant had ik nog niet eerder gehoordquote:
Zo noemt mijn parkiet jou.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die variant had ik nog niet eerder gehoord
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo noemt mijn parkiet jou.
We hebben het op de meet geprobeerd maar niemand kon het uitspreken.quote:
Die kleine meid wandelde met een klein kettinkje en op jouw arm mee tijdens de meet ?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben het op de meet geprobeerd maar niemand kon het uitspreken.
Ja, alleen hield zij de ketting vast en ik had hem om mijn nek.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die kleine meid wandelde met een klein kettinkje en op jouw arm mee tijdens de meet ?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, alleen hield zij de ketting vast en ik had hem om mijn nek.
M'n zoon heeft griep. 40 graden koorts.quote:
Me a griep, you a griep, everybody gets a griepquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Me a griep, you a griep, everybody gets a griep
Mag ik overslaan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wow .. niet leukquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
M'n zoon heeft griep. 40 graden koorts.
Niets dan maar.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Double or nothing for you sir
Je kan er een eitje op bakken zo heetquote:
Beterschap voor RoodSchoentje 🍏quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
M'n zoon heeft griep. 40 graden koorts.
Dat zou ik maar niet doen ...quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:17 schreef RedShoe het volgende:
Je kan er een eitje op bakken zo heet
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vond het in de trein vandaag echt heel erg rustig ondanks dat ie vol zat,quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
Die griep heerst echt verschrikkelijk. Overal om me heen zit iedereen te hoesten. Ook bij koor al een paar weken veel afwezigen.
Thanx..quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Beterschap voor RoodSchoentje 🍏
Lijkt wel of ze moeite hebben met dat moeras ........quote:
Weinig publiek.quote:
Zit bijna niks.quote:
Zou jij met dit weer in een stadion willen zitten?quote:
Nee om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou jij met dit weer in een stadion willen zitten?
Vroeger wel. In weer en windquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou jij met dit weer in een stadion willen zitten?
Mafketel.quote:
quote:
Als je het maar naar je zin hebt gehad. Dat is het belangrijkste.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]![]()
Aantal keer was het wel akelig koud
Als ie binnen is dan heeft die het tenminste warm.quote:
Dat heb ik zeker.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je het maar naar je zin hebt gehad. Dat is het belangrijkste.
Vandaar dat ik er al niets van begreep.quote:
Het is maar een aanname hoorquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er al niets van begreep.
Je aanname klopt want anders zou ik het wel begrijpen.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je aanname klopt want anders zou ik het wel begrijpen.
Avond Drakin.quote:
Bonsoirquote:
Hullo Supereendjequote:
Hullo Pullmeneerquote:
Heuyquote:
Weer met de roeiers? Of was een een 40+ meet zonder de rest van hierquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Heuy
Lekker lange dag gehad in Utrecht en duik er meteen maar in zo
Niet een gewone pauw dezequote:Op donderdag 13 februari 2025 22:50 schreef RedShoe het volgende:
Pauw pauw, ik ben mooier dan jouw..
Een halve albino pauw.quote:
Pauw pauw ik ben mooier dan een andere pauwquote:
Bijzonder is het zeker. Ik heb er nog nooit eentje gezien.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Pauw pauw ik ben mooier dan een andere pauw
Of bijzonderder
Ik heb deze foto al heel lang, volgens mij wel eens eerder gepost zelfsquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bijzonder is het zeker. Ik heb er nog nooit eentje gezien.
Wel een mooie.quote:
Goedemorgen ☕️quote:
Goedemorgenquote:
Bijna niks meer..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]ligt er nog een beetje sneeuw bij jullie?
quote:
Aan de kust ligt meestal iets minder dan in de binnenlandenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]Ik dacht juist bij jou dat daar nog volop sneeuw lag
![]()
Iets meer naar het oosten wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]Ik dacht juist bij jou dat daar nog volop sneeuw lag
![]()
Gisteren sneeuwde het hier ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan de kust ligt meestal iets minder dan in de binnenlanden
Nu is het weer weg maar er lag vannacht wel een mooi laagje ijssneeuw op de auto'squote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Iets meer naar het oosten wel.
Hier dooide het vrij snel weer weg.
Jammer is dat..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu is het weer weg maar er lag vannacht wel een mooi laagje ijssneeuw op de auto's
Sneeuw is leuk als het veel is , maar dat is nooit het gevalquote:
Wordt helaas steeds minder idd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sneeuw is leuk als het veel is , maar dat is nooit het geval
Ga je schaatsen chuf?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:04 schreef chufi het volgende:
Hier ligt wel wat ijs in de gracht en het zonnetje schijnt , mooi schaatsweer
Hoe groot is de kans dat je er niet meteen doorzakt?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:04 schreef chufi het volgende:
Hier ligt wel wat ijs in de gracht en het zonnetje schijnt , mooi schaatsweer
0%quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat je er niet meteen doorzakt?
de meeuwen stonden er vanochtend gewoon opquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat je er niet meteen doorzakt?
Ohw, dan kan jij er ook wel opstaan. Doe eens.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:50 schreef chufi het volgende:
[..]
de meeuwen stonden er vanochtend gewoon op
Ja, verontrustend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:57 schreef chufi het volgende:
Heb maar een slootje gepaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Het enige mooie ijs ligt in de vriezer.quote:
en?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:55 schreef pullup het volgende:
Morgen eerste wedstrijd van het jaar in Delft en als het goed is nemen ze zo om 12.00 een voorlopig besluit of het doorgaat wegens het ijs
1e blok is al afgelastquote:
Roeiers verdienen geen balquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
waar staan jouw sporters in deze lijst?
En waar zijn de vrouwen
https://www.sportico.com/(...)he-world-1234765608/
Het is nu eenmaal geen spelletje maar een sportquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is er geen balsport met roeiboten?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal geen spelletje maar een sport
Kano'squote:
Nu al weer carnaval?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:42 schreef engine het volgende:
TIS VANDAAG BLIKKENDAG![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Bijna bijna...vast warm draaien.quote:
Ben je er al klaar voor?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:42 schreef engine het volgende:
TIS VANDAAG BLIKKENDAG![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Voor blikkendag? Altijdquote:
Pronkzitting heet dat bij ons en is al geweest.quote:
Dus nu alleen het zuipdeel nog?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:12 schreef engine het volgende:
[..]
Pronkzitting heet dat bij ons en is al geweest.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus nu alleen het zuipdeel nog?![]()
Je gaat alleen zuipen,quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:18 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Al vier ik eigenlijk helemaal geen carnavalvorig jaar twee uurtjes geweest ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat het smakenquote:
Ga je voor een chantal?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:52 schreef engine het volgende:
[..]
Laat het smakenik moet eerst nog langs de aldi.
Als ze die nog eentje hebben liggen in mijn maat wel jaquote:
Haha ja, zelfde reden hier.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:09 schreef chufi het volgende:
Ik ook niet .. heb geen Aldi in de buurt en sws geen IPA liefhebber
In jouw maat? Uh..................................quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:04 schreef engine het volgende:
[..]
Als ze die nog eentje hebben liggen in mijn maat wel ja![]()
En bier. Schultenbrau IPA is een heerlijk biertje en minstens de helft goedkoper dan welke andere IPA dan ook.
Daar is ze weerquote:
Het is echt jouw ultieme kattenkruid hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |