Lolquote:
Je aanname klopt want anders zou ik het wel begrijpen.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je aanname klopt want anders zou ik het wel begrijpen.
Avond Drakin.quote:
Hullo Supereendjequote:
Hullo Pullmeneerquote:
Heuyquote:
Weer met de roeiers? Of was een een 40+ meet zonder de rest van hierquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Heuy
Lekker lange dag gehad in Utrecht en duik er meteen maar in zo
Niet een gewone pauw dezequote:Op donderdag 13 februari 2025 22:50 schreef RedShoe het volgende:
Pauw pauw, ik ben mooier dan jouw..
Een halve albino pauw.quote:
Pauw pauw ik ben mooier dan een andere pauwquote:
Bijzonder is het zeker. Ik heb er nog nooit eentje gezien.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Pauw pauw ik ben mooier dan een andere pauw
Of bijzonderder
Ik heb deze foto al heel lang, volgens mij wel eens eerder gepost zelfsquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bijzonder is het zeker. Ik heb er nog nooit eentje gezien.
Wel een mooie.quote:
Goedemorgen ☕️quote:
Goedemorgenquote:
Bijna niks meer..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]ligt er nog een beetje sneeuw bij jullie?
quote:
Aan de kust ligt meestal iets minder dan in de binnenlandenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]Ik dacht juist bij jou dat daar nog volop sneeuw lag
![]()
Iets meer naar het oosten wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]Ik dacht juist bij jou dat daar nog volop sneeuw lag
![]()
Gisteren sneeuwde het hier ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan de kust ligt meestal iets minder dan in de binnenlanden
Nu is het weer weg maar er lag vannacht wel een mooi laagje ijssneeuw op de auto'squote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Iets meer naar het oosten wel.
Hier dooide het vrij snel weer weg.
Jammer is dat..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu is het weer weg maar er lag vannacht wel een mooi laagje ijssneeuw op de auto's
Sneeuw is leuk als het veel is , maar dat is nooit het gevalquote:
Wordt helaas steeds minder idd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sneeuw is leuk als het veel is , maar dat is nooit het geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |