Zalig!!! ziet er geweldig uit.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Als kind altijd vakanties aan zee doorgebracht, we hadden een zomerhuisje in de duinen (Egmond). Ik was daar altijd gelukkig. Toevallig kwam vandaag mijn broer langs en had dit boek voor me mee [ link | afbeelding ]
Ik ben daar zo vreselijk blij mee, omdat ik daar heel lang naar heb gezocht en het was nergens te krijgen. Ook niet 2e hands. Hij heeft dat op een enorme toevallige manier op de kop kunnen tikken. Héél bijzonder
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt![]()
Niet te doen zo traag
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]Traag, snel, traag, snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt![]()
Niet te doen zo traag
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
Dat snelle heb ik gelezen maar zelf nog niet ondervondenquote:
Nu weer snel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat snelle heb ik gelezen maar zelf nog niet ondervonden
Ja preziezquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nu weer snel.
We doen het er maar mee..
Hier ook, heel irri, voorals je mod werk moet doen.quote:
Ja daar kan ik mij wat bij voorstellenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook, heel irri, voorals je mod werk moet doen.
Duurt wel lang, dag 3 al
En dan juist is er veel te doenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja daar kan ik mij wat bij voorstellen![]()
Zal je idd net zienquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan juist is er veel te doenals of men het weet.
Moet je maar geen mod zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook, heel irri, voorals je mod werk moet doen.
Duurt wel lang, dag 3 al
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je maar geen mod zijn.
Middag kerel.quote:
Middag eendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |