Er liggen wel meerdere in de buurt van Nederland maar die zijn al miljoenen jaren geleden uitgedoofd.quote:
Had ik die niet goed genoeg verstoptquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:29 schreef pullup het volgende:
Er zijn er zelfs 2
https://nos.nl/artikel/23(...)rlands-deel-noordzee
Je had er een dikkere laag zand over moeten leggen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Had ik die niet goed genoeg verstopt
Ik had mijn zwembandjes niet opgeblazen, anders lukte dat welquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je had er een dikkere laag zand over moeten leggen.
Ik woon er vlakbijquote:
Lekker zee en strand, altijd mijn favoriete plek geweest.quote:
Het strand stelt hier weinig voor helaas. Maar wel zee iddquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker zee en strand, altijd mijn favoriete plek geweest.
Als kind altijd vakanties aan zee doorgebracht, we hadden een zomerhuisje in de duinen (Egmond). Ik was daar altijd gelukkig. Toevallig kwam vandaag mijn broer langs en had dit boek voor me meequote:Op woensdag 12 februari 2025 23:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het strand stelt hier weinig voor helaas. Maar wel zee idd
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Als kind altijd vakanties aan zee doorgebracht, we hadden een zomerhuisje in de duinen (Egmond). Ik was daar altijd gelukkig. Toevallig kwam vandaag mijn broer langs en had dit boek voor me mee [ link | afbeelding ]
Ik ben daar zo vreselijk blij mee, omdat ik daar heel lang naar heb gezocht en het was nergens te krijgen. Ook niet 2e hands. Hij heeft dat op een enorme toevallige manier op de kop kunnen tikken. Héél bijzonder
Heerlijkquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker zee en strand, altijd mijn favoriete plek geweest.
Dat zijn leuke cadeautjes om te krijgen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Als kind altijd vakanties aan zee doorgebracht, we hadden een zomerhuisje in de duinen (Egmond). Ik was daar altijd gelukkig. Toevallig kwam vandaag mijn broer langs en had dit boek voor me mee [ link | afbeelding ]
Ik ben daar zo vreselijk blij mee, omdat ik daar heel lang naar heb gezocht en het was nergens te krijgen. Ook niet 2e hands. Hij heeft dat op een enorme toevallige manier op de kop kunnen tikken. Héél bijzonder
En het stomme was, niemand wist dat ik naar dat boek op zoek was. Mijn broer was bij een klant (Die klant heeft ook een zomerhuisje in Egmond) en zo kwam het gesprek op gang en liet het boek zien.quote:
De noordzeekust is op zich ook mooier dan die van de Waddenzee.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja heel persoonlijk, ik hou daarvanquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn leuke cadeautjes om te krijgen.
jouw dag kan niet meer stukquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
En het stomme was, niemand wist dat ik naar dat boek op zoek was. Mijn broer was bij een klant (Die klant heeft ook een zomerhuisje in Egmond) en zo kwam het gesprek op gang en liet het boek zien.
En die zei al, die kan je nergens meer krijgen maar ik ken de auteur Hij belde mijn broer later dat hij een exemplaar voor hem had geregeld via de auteur![]()
Zo fucking blij mee.........
Nee ik ga morgen op mijn gemak er even in lezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |