Als sharice hem heeft ingezetquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:43 schreef Hznootje het volgende:
Jordy heeft m ingezet. Sharice heeft m ingezet. Nu kan Mattie zichzelf nog van de bank halen, en dan ben ik benieuwd wie er nog naast Jordy komen
Geen idee wat er allemaal aan de hand is, maar ik hoop Evaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:43 schreef Hznootje het volgende:
Jordy heeft m ingezet. Sharice heeft m ingezet. Nu kan Mattie zichzelf nog van de bank halen, en dan ben ik benieuwd wie er nog naast Jordy komen
Die van Mattie wel, die kan pas gebruikt worden na de nominatiequote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als sharice hem heeft ingezet
Dan geldt niks meer
Al een uur langquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus moet volgens Jane met een game plan komen voor volgende week
Volgens mij kan ze 1 gamechanger ongedaan maken, niet alle.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
Als sharice hem heeft ingezet
Dan geldt niks meer
Volgens mij maakt de gc van sharice alle andere ongeldigquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:44 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Die van Mattie wel, die kan pas gebruikt worden na de nominatie
Jordy heeft dit overigens net aan Keanu bevestigd zonder te pratenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:43 schreef Hznootje het volgende:
Aah zou ook kunnenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:45 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze 1 gamechanger ongedaan maken, niet alle.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah zou ook kunnen
Tis zo onduidelijk
Het is Jordy en Sharice al gevraagd en ze hebben beide ingezet. Mattheus krijgt de vraag pas na nominatie, volgens mij kan Sharice daar niks meequote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij maakt de gc van sharice alle andere ongeldig
Het ging dus idd om basketbalquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:14 schreef BigBreg83 het volgende:
Hebben ze die medailles gewoon gewonnen met dat basketballen?
Ik wacht wel op de uitzendingquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:47 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat iemand het nog snapt en een samenvatting in de streamverslagen zet
Zou kunnenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het is Jordy en Sharice al gevraagd en ze hebben beide ingezet. Mattheus krijgt de vraag pas na nominatie, volgens mij kan Sharice daar niks mee
We weten niet waarom koosquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:48 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy moet op natje komen maar sharice en milena in die kleedruimte mochten wel dingen duidelijk maken.
Ja, die maken ook altijd een hoop duidelijkquote:
Zucht… hoezo David? Omdat dat veilig is?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:49 schreef Flow3r het volgende:
Jlien gaat op David en misschien ook Sharice
Als de drie vanmiddag extra stemmen hebben kunnen kopenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:48 schreef Puzzie het volgende:
Sharice gaat dus niet eens op de bank komen
Was gelijk nadat keanu vraag stelde.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
We weten niet waarom koos
Dat moet nog blijken
omdat hij haar foto na Jordy had gekozen bij met ballenspelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zucht… hoezo David? Omdat dat veilig is?
Kan Mattheus met zijn GC niet iemand wisselen? Of alleen er af halen? Igv wisselen kan hij Charice er toch op gooien?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:48 schreef Puzzie het volgende:
Sharice gaat dus niet eens op de bank komen
Ik zit nu een 3-tal uren naar deze stream te kijken en heb nog steeds geen flauw idee van wat er aan de hand is, behalve dat Jane al de hele avond veel drama zit te makenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:47 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat iemand het nog snapt en een samenvatting in de streamverslagen zet
is niet heel ver weg van de waarheid op dagen dat het richting nominatie gaatquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:52 schreef kater1 het volgende:
In de tv uitzending werd Jordy als een volslagen idioot neergezet die dag en nacht staande op de bank aan het zingen is.
Jane is vandaag ook een beetje de weg kwijt...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:52 schreef Flow3r het volgende:
Jordy is echt de weg kwijt volgens Jane
Is zo aan het overdrijven al de hele dag met haar nominatie plan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:54 schreef kater1 het volgende:
[..]
Jane is vandaag ook een beetje de weg kwijt...
Hij is zo grappig nuquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:56 schreef greysbones het volgende:
Matt
Bondjes bondjes
Mijn kop gaat gewoon rollen
Wat heb ik aan bondjes
Is niet streamquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:56 schreef Hznootje het volgende:
Heeft iemand ook de Jordy stream ? Wil even weten wat er was in de DB
Mattheus heeft die van hem nog, hij krijgt net pas te horen dat Jane ook is gevraagd of ze die van haar al in wilde zetten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:51 schreef ledn81 het volgende:
Jordy weet ook al dat Sharice de gamechanger heeft ingezet. Daarom springt hij nu niet meer zingend door de hut
Ja, je kan merken dat ze elkaar al langer kennen....ze schelden elkaar uit en twee tellen later lachen ze weer.quote:
hij kan toch zijn kop niet houden dus het hele huis weet het over een half uurquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:56 schreef Hznootje het volgende:
Heeft iemand ook de Jordy stream ? Wil even weten wat er was in de DB
Ja maar daar moet hij zichzlf mee redden. Die gebruikt ie niet voor Jordyquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mattheus heeft die van hem nog, hij krijgt net pas te horen dat Jane ook is gevraagd of ze die van haar al in wilde zetten.
Wat betekent dat Mattheus met die van hem het laatste woord kan hebben
Uiteraard, hij heeft Jeff er niet mee gered, de kans dat ie dat dan wel voor Jordy doet is nihilquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:58 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja maar daar moet hij zichzlf mee redden. Die gebruikt ie niet voor Jordy
En gelijk heeft hij.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Uiteraard, hij heeft Jeff er niet mee gered, de kans dat ie dat dan wel voor Jordy doet is nihil
Ik geloof haar volledigquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:59 schreef Koos1958 het volgende:
Overdreven acteren wat jane aan het doen is. Niet geloofwaardig.
Altijd Jane of Axel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:02 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy staat sterk buiten tegen jane. Toch.
Nominatie in your face! Dat lijkt me wel eens watquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:04 schreef Kissingbird het volgende:
Kom naar de gr en neem je medailles mee
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:05 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dan dat de streams ook open en bloot zijn
niet dusquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:05 schreef KinKiJan het volgende:
edit: FOK!
is het wel gezegd met open nominatiequote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:05 schreef Verity het volgende:
Lieve lieve lieve BB, mogen we aub meekijken?
Ga jij nu maar lekker de uitzending kijkenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:05 schreef Ireth het volgende:
Wat? Wat? Wat? Moeten ze nú nomineren?? Dacht dat ze daar al de hele dag mee bezig waren
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:05 schreef KinKiJan het volgende:
edit: FOK!
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het ging dus idd om basketbal![]()
Het blik slob is gewonnen door @:BigBreg83
Jahaaa!! Maar ben vrouw, kan (probeer te) multitaskenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga jij nu maar lekker de uitzending kijken![]()
Potjandikkie waarom kan hij niet eens luisteren. Is hij gelijk aan het vragen geslagen bij Milena......quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:05 schreef greysbones het volgende:
Milena
Ik weet het echt niet
Hand op ‘t hart
Tegen Matt
Ennnn SL
Samequote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:07 schreef KinKiJan het volgende:
Nah, dit kan wel effe duren. Aflevering scannen dan maar
Nee wat hij tegen Jane ook zeiquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Potjandikkie waarom kan hij niet eens luisteren. Is hij gelijk aan het vragen geslagen bij Milena......
Oh,oke.... ik wel hem er nog niet uit hebben....quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee wat hij tegen Jane ook zei
Ik vraag dit elke week
Wat doe je
nou dat kunnen ze niet faken danquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:09 schreef Adat231 het volgende:
|Nog erger als ze straks er niets over mogen zeggen. Hier kunnen best ruzies door ontstaan
denk het ook, maar ja ze weten dan wel wie wie als target zietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:10 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is echt geen officiële nominatie. Denk echt eerst targets en morgen nomineren. Anders is alles al vannacht bekend
En dan 2 minuutjes in de uitzending zien. achterlijk gedoequote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:10 schreef Verity het volgende:
Open nominatie, hierom heeft Wicky dus z'n nominatie vrij gespeeld.
zit je dan de hele tijd alles op de stream voor te volgenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En dan 2 minuutjes in de uitzending zien. achterlijk gedoe
Dat is ook als dm moest kiezen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:11 schreef Adat231 het volgende:
[..]
denk het ook, maar ja ze weten dan wel wie wie als target ziet
Nou ja, morgen is het al woensdag?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:10 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is echt geen officiële nominatie. Denk echt eerst targets en morgen nomineren. Anders is alles al vannacht bekend
Jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:12 schreef Adat231 het volgende:
[..]
zit je dan de hele tijd alles op de stream voor te volgen
Zijn al ingezet begreep ik. Jordy had gedaan en daaroverheen kwam die van sharice dus die van hem kwijtquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:18 schreef Verity het volgende:
[..]
Gamechangers kunnen het nog veranderen. Denk ook morgenvroeg definitief bekend.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:20 schreef Adat231 het volgende:
Maar stel jordy heeft zijn game changer ingezet en shaice die van haar dan maakt ze die van Jordy ongedaan, de genomineerden blijven dan hetzelfde, Vervolgens krijgt attie als 1e de genomineerden te zien, dan kan hij toch nog zijn gamechanger inzetten en iemand van de bank halen?
Ik hem was zou ik hem voor mezelf bewaren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:20 schreef Adat231 het volgende:
Maar stel jordy heeft zijn game changer ingezet en shaice die van haar dan maakt ze die van Jordy ongedaan, de genomineerden blijven dan hetzelfde, Vervolgens krijgt Mattie als 1e de genomineerden te zien, dan kan hij toch nog zijn gamechanger inzetten en iemand van de bank halen?
Dat hier vragen over zijn, en terecht, bewijst wel dat GC veel te ingewikkeld zijn voor de kijker en bewonersquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:20 schreef Adat231 het volgende:
Maar stel jordy heeft zijn game changer ingezet en shaice die van haar dan maakt ze die van Jordy ongedaan, de genomineerden blijven dan hetzelfde, Vervolgens krijgt attie als 1e de genomineerden te zien, dan kan hij toch nog zijn gamechanger inzetten en iemand van de bank halen?
Slim gezien !quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:10 schreef Verity het volgende:
Open nominatie, hierom heeft Wicky dus z'n nominatie vrij gespeeld.
Mattheus kan de zijne pas inzetten, wanneer de bank bekend is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:20 schreef Koos1958 het volgende:
Zijn al jngwz
[..]
Zijn al ingezet begreep ik. Jordy had gedaan en daaroverheen kwam die van sharice dus die van hem kwijt
denk je niet dat hij er zelf op staat nu?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hem was zou ik hem voor mezelf bewaren.
Ja hij staat er wss op maar hij gaat nog niet in dit stadium gok ikquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:23 schreef Adat231 het volgende:
[..]
denk je niet dat hij er zelf op staat nu?
Ja die van Mattheus kan denk ik niet ongedaan gemaakt worden door Sharicequote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:22 schreef Verity het volgende:
[..]
Mattheus kan de zijne pas inzetten, wanneer de bank bekend is.
De uitleg op dat ding zegt 1, als ze 'm al gebruikt heeft om die van Jordy ongedaan te maken heeft Mattheus ruimte die van hem te gebruiken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die van Mattheus kan denk ik niet ongedaan gemaakt worden door Sharice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: denk wel dat Sharice die van Mattheus ongedaan had kunnen maken als hij de enige was die z'n GC ingezet zou hebben, maar dat is een gok.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja ook zichzelf en daar kiest hij natuurlijk voorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:20 schreef Adat231 het volgende:
Maar stel jordy heeft zijn game changer ingezet en shaice die van haar dan maakt ze die van Jordy ongedaan, de genomineerden blijven dan hetzelfde, Vervolgens krijgt Mattie als 1e de genomineerden te zien, dan kan hij toch nog zijn gamechanger inzetten en iemand van de bank halen?
Nee Follies zat te trollenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:51 schreef kater1 het volgende:
Top! Precies na de TV uitzending! Uhmmm zie geen streams???
Ok pootjequote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:03 schreef Flow3r het volgende:
wan gezeikHmmmzgldkg uh klujjfeorrtztuuut kleuggghh jeuss zot
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:09 schreef kater1 het volgende:
Eva wilde binnenkomen afgeserveerd door Jane
Hahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:09 schreef Adat231 het volgende:
mattie, kiki, jolien, sharice en jane dus op de bank
Beter gaat Sharice.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:10 schreef KinKiJan het volgende:
Chaos, snap er geen kut van
Lijkt erop dat Jolien en Sharice genomineerd zijn, die jenken allebei
Dan stapt hij zelf maar op. Daar moeten nominatierondes niet voor gebruikt worden. Zelfde geld voor Jolien.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:11 schreef Kissingbird het volgende:
david niet genomineerd om naar huis te kunnen![]()
![]()
Jordy toch tegen een aantal mensen gezegd dat hij het ging doen. Is blijkbaar niet bij sharice aangekomenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:10 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt heel dom van sharice. Hij had dus gamechanger wel ingezet zij niet.
Neequote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:10 schreef KinKiJan het volgende:
Chaos, snap er geen kut van
Lijkt erop dat Jolien en Sharice genomineerd zijn, die jenken allebei
Daar zou ik niet zo zeker van zijn na dat valse gekonkel deze week. Wordt meestal keihard afgestraft.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:10 schreef Cupfighter het volgende:
Sharice wint toch wel van Keanu lijkt me
Doet ie ook wel beetje, maar die GC is slim van hem, alleen beetje vroeg in het spel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die kop van jordy, hoor ze nog zeggen hij verliest zichzelf.
Ik hoorde het geluidje alquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:16 schreef KinKiJan het volgende:
Nou, knal die pinnen door die vending gleuf, dan snapt de streamkijker er ook weer wat meer van
Vijf is wel teveel. Gaat er weer 1 vanaf.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Dus
Jane
Sharice
Jolien
Kiki
Mattie
Genomineerd?
Ze moesten volgens mij nog allemaal praten met de relevante personenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:17 schreef Juultje1981 het volgende:
Ben echt heel benieuwd hoe het verlopen is.hoe kunnen ze een hele dag lopen fluisteren over de nominaties en het dan nu zo anders is verlopen als ze wilde haha
Begreep ik het toch goed. Ik mag jullie allemaal, maar hem niet!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:18 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus elsa alles op jordy want ze mag hem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |