Als sharice hem heeft ingezetquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:43 schreef Hznootje het volgende:
Jordy heeft m ingezet. Sharice heeft m ingezet. Nu kan Mattie zichzelf nog van de bank halen, en dan ben ik benieuwd wie er nog naast Jordy komen
Geen idee wat er allemaal aan de hand is, maar ik hoop Evaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:43 schreef Hznootje het volgende:
Jordy heeft m ingezet. Sharice heeft m ingezet. Nu kan Mattie zichzelf nog van de bank halen, en dan ben ik benieuwd wie er nog naast Jordy komen
Die van Mattie wel, die kan pas gebruikt worden na de nominatiequote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als sharice hem heeft ingezet
Dan geldt niks meer
Al een uur langquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus moet volgens Jane met een game plan komen voor volgende week
Volgens mij kan ze 1 gamechanger ongedaan maken, niet alle.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
Als sharice hem heeft ingezet
Dan geldt niks meer
Volgens mij maakt de gc van sharice alle andere ongeldigquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:44 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Die van Mattie wel, die kan pas gebruikt worden na de nominatie
Jordy heeft dit overigens net aan Keanu bevestigd zonder te pratenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:43 schreef Hznootje het volgende:
Aah zou ook kunnenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:45 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze 1 gamechanger ongedaan maken, niet alle.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah zou ook kunnen
Tis zo onduidelijk
Het is Jordy en Sharice al gevraagd en ze hebben beide ingezet. Mattheus krijgt de vraag pas na nominatie, volgens mij kan Sharice daar niks meequote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij maakt de gc van sharice alle andere ongeldig
Het ging dus idd om basketbalquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:14 schreef BigBreg83 het volgende:
Hebben ze die medailles gewoon gewonnen met dat basketballen?
Ik wacht wel op de uitzendingquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:47 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat iemand het nog snapt en een samenvatting in de streamverslagen zet
Zou kunnenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het is Jordy en Sharice al gevraagd en ze hebben beide ingezet. Mattheus krijgt de vraag pas na nominatie, volgens mij kan Sharice daar niks mee
We weten niet waarom koosquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:48 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy moet op natje komen maar sharice en milena in die kleedruimte mochten wel dingen duidelijk maken.
Ja, die maken ook altijd een hoop duidelijkquote:
Zucht… hoezo David? Omdat dat veilig is?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:49 schreef Flow3r het volgende:
Jlien gaat op David en misschien ook Sharice
Als de drie vanmiddag extra stemmen hebben kunnen kopenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:48 schreef Puzzie het volgende:
Sharice gaat dus niet eens op de bank komen
Was gelijk nadat keanu vraag stelde.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
We weten niet waarom koos
Dat moet nog blijken
omdat hij haar foto na Jordy had gekozen bij met ballenspelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zucht… hoezo David? Omdat dat veilig is?
Kan Mattheus met zijn GC niet iemand wisselen? Of alleen er af halen? Igv wisselen kan hij Charice er toch op gooien?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:48 schreef Puzzie het volgende:
Sharice gaat dus niet eens op de bank komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |