Ach, dat is nou aardig @Paulquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:10 schreef Paul het volgende:
[..]
goed, ze had mijn nog cadeau gestuurd met verjaardag
Dottekequote:
Hey Lovelyquote:
Mijn tong wordt dik, en ja soort blaasjes op mn tong ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind de gele ook 10 keer lekkerder
Oh krijg je blaasjes?
verkansie is al half jaar geleden heequote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, dat is nou aardig @:Paul
Dus jullie zien elkaar nog?
Of eigenlijk niet meer.
He was de vakantie?
"hee" ?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:15 schreef Paul het volgende:
[..]
verkansie is al half jaar geleden hee
Heb dr in nov ofzo nog gezien daarna niet meer hee
Ah pijnlijk welquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Mijn tong wordt dik, en ja soort blaasjes op mn tong ja.
Minstens 3 dagen het gevoel dat ik keihard op mn tong heb gebeten.
Heb ook kruisallergie met mn hooikoorts voor bijv. verse aardbeien (kan even heet afspoelen) en onrijpe tomaten.
quote:
quote:
onrijpe (groene) tomaten zijn toch giftig?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Mijn tong wordt dik, en ja soort blaasjes op mn tong ja.
Minstens 3 dagen het gevoel dat ik keihard op mn tong heb gebeten.
Heb ook kruisallergie met mn hooikoorts voor bijv. verse aardbeien (kan even heet afspoelen) en onrijpe tomaten.
Ben je niet in de war met aardappels?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
onrijpe (groene) tomaten zijn toch giftig?
In mijn kiwi pollquote:
behoren beide tot de nachtschadequote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met aardappels?
https://mobiel.voedingsce(...)pel-wegsnijden-.aspx
Zie editquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
behoren beide tot de nachtschade
Als gij niet wil dat u geschied mention dan ook een ander nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:21 schreef Paul het volgende:
Warm welkom aan @:aapje30 uit 030![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Emmer nodigquote:
dat doet hij toch nooitquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als gij niet wil dat u geschied mention dan ook een ander niet
praat die terug?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je beter tegen een lantaarnpaal zeggen
Zegt nooit nooitquote:
degene die in die uitnodiging staan krijgen elke keer een mentionquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zegt nooit nooit![]()
Vind dat overdreven gemention naar iemand, maakt niet uit naar wie ook kinderachtig eigenlijk.
Als je er veel van binnen krijgt en/of ze zijn niet gekookt/gefermenteerd.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
onrijpe (groene) tomaten zijn toch giftig?
Dat is een ander verhaal daar kan ik nog om lachen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
degene die in die uitnodiging staan krijgen elke keer een mention
en degene die er nu over klaagt mentioned zelf te pas en te onpas mensen
ook in bijvoorbeeld KLB met wat lullige posts
dus ja
is het leuk
nee
moet diegene zelf eens in de spiegel kijken
ja
Tja, hij hapt zo leuk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal daar kan ik nog om lachen.![]()
Dat is een meet die momenteel geregeld wordt en zo blijft iedereen op de hoogte
Maar buiten dat om wordt hij ook veel gementiond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |