quote:
Insert daffy.gifquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
dit is dus wat die precies wil, en ondertussen zit ie zich wrs keihard af te beren op de mentions
Mooi.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
dit is dus wat die precies wil, en ondertussen zit ie zich wrs keihard af te beren op de mentions
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
Dat is 2 minuten toch wel klaar? @JustinKquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
Wss welquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:58 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is 2 minuten toch wel klaar? @:JustinK
Moet ie hem wel strak kunnen houdenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:58 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is 2 minuten toch wel klaar? @:JustinK
Late lunchquote:
Wat is jou antwoord dan?quote:
Zijn lekkerquote:
Hihiquote:
Hoe kan dat?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dank je.
Beetje de tijd vergeten.
Dan moet @Paul dat zelf maar weten.quote:
Moet wel jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
komt vast door het lekkere fruit
Ik geef hem niet het plezier door te gaan mentionenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan moet @:Paul dat zelf maar weten.
Gele kiwi....quote:
Daar heb je dan ook weer gelijk in.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik geef hem niet het plezier door te gaan mentionen
Ze is 10 jaar. Ze heeft een vriendinnetje mee en ze gaan statiegeld ophalen voor t goede doel. Dus kan mooi nog verder niksen en wat was vouwen ondertussen.quote:
hey moppieeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:54 schreef Lovely het volgende:
@:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul @:paul
BBquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dank je.
Beetje de tijd vergeten.
goed, ze had mijn nog cadeau gestuurd met verjaardagquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook weer gelijk in.
Maar ik heb denk ik nog wat in te halen, vanuit de Wilma-tijd...........![]()
![]()
Hey @:Paul , hoe is het nou met Wilma?
Vind de gele ook 10 keer lekkerderquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Gele kiwi....want ik kan niet tegen de groene
![]()
Bolk Bolkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |