Gemiste kans. Geweldige film die de bijna 3 uur zeker waard is! Is een betere ervaring dan 3 uur een RPG spelen.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah de zoveelste keer dat ik Django kan gaan kijken maar dit niet doe omdat die te lang duurt.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Batman Begins - VS 2005 12 2:19 uur | Actie, Duister
Een giftig gevaar bedreigt een corrupte stad. Bruce Wayne heeft een conflict met een bende moordenaars en moet tegen meer dan alleen zijn eigen demonen strijden.
The Dark Knight Rises - VS 2012 12 2:44 uur | Actie, Duister
De gevreesde terrorist Bane en de sluwe dievegge Selina Kyle dwingen miljardair Bruce Wayne om uit de schaduw te treden en als Batman de stad Gotham te redden.
Hot Wheels, tijd om te racen! - VS S03 2024 6 - Netflix Original | Kinderserie
Zes jonge aspirantracers leren tijdens het Hot Wheels Racekamp van de Ultieme Garage alles om de nieuwe superracers te worden.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
Beter laat dan nooit! Voor mij nog altijd de beste serie ooit, heb 'm meerdere keren bekeken. Was nog in de periode dat spoilers wat minder op de loer lagen, toen was ik nog niet actief op social media bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:36 schreef heywoodu het volgende:
Eindelijk klaar met Breaking Bad, genoten hoor![]()
Aan de ene kant jammer dat ik het nooit eerder ben gaan kijken, aan de andere kant is dat goed, anders had ik er nu niet van genoten de afgelopen maanden
Ondertussen ook verder met Ghosts![]()
Het valt me mee dat ik van Breaking Bad eigenlijk nooit spoilers mee he gekregenquote:Op maandag 3 maart 2025 10:21 schreef ISVV het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit! Voor mij nog altijd de beste serie ooit, heb 'm meerdere keren bekeken. Was nog in de periode dat spoilers wat minder op de loer lagen, toen was ik nog niet actief op social media bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, Breaking Bad is op elk moment geschikt. Meesterwerk is het op het gebied van verhaallijnen en karakterontwikkeling. Dit is zo'n parel waarvan je meerdere keren kunt genieten ook.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:36 schreef heywoodu het volgende:
Aan de ene kant jammer dat ik het nooit eerder ben gaan kijken, aan de andere kant is dat goed, anders had ik er nu niet van genoten de afgelopen maanden
quote:Op maandag 3 maart 2025 17:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net klaar met de docu over de moord op Gabby Petito. HeftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meerdere keren genieten heb ik dan weer niet echt bij zoietsquote:Op maandag 3 maart 2025 20:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee hoor, Breaking Bad is op elk moment geschikt. Meesterwerk is het op het gebied van verhaallijnen en karakterontwikkeling. Dit is zo'n parel waarvan je meerdere keren kunt genieten ook.
En nu verder met Better Call Saul (met werkelijk fantastische dialogen. Of monologen, in het geval van Saul.)quote:Op maandag 3 maart 2025 08:36 schreef heywoodu het volgende:
Die en de Jesse Pinkman-film staan nog op de planning jaquote:Op maandag 3 maart 2025 21:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En nu verder met Better Call Saul (met werkelijk fantastische dialogen. Of monologen, in het geval van Saul.)
quote:Op maandag 3 maart 2025 20:24 schreef Blues het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 maart 2025 21:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zeker de moeite waard!quote:Op maandag 3 maart 2025 21:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En nu verder met Better Call Saul (met werkelijk fantastische dialogen. Of monologen, in het geval van Saul.)
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrew Schulz: LIFE - VS 2025 12 0:59 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In deze vlijmscherpe, maar hartverwarmende special vertelt Andrew Schulz over het wildste moment van zijn leven: vader worden.
De Boskampi's - Nederland 2015 6 1:41 uur | Boek, Comedy, Familiefilm
Rik Boskamp wil niet langer gepest worden en draait de rollen om door zijn nieuwe klasgenoten en buren wijs te maken dat zijn vader, een brave boekhouder, een maffiabaas is.
The Dark Knight - VS 2008 16 2:32 uur | Actie, Duister
Batman, inspecteur Gordon en officier van justitie Harvey Dent nemen het op tegen de Joker, een crimineel meesterbrein met macabere make-up die Gotham City terroriseert.
With Love, Meghan - VS S01 2025 AL - Netflix Original | Reality
Meghan, Hertogin van Sussex nodigt vrienden en beroemde gasten uit op een prachtig landgoed in Californië. Ze geeft hier tips over koken, tuinieren en gasten ontvangen.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Batman v Superman: Dawn of Justice - VS 2016 12 2:31 uur | Actie, Duister, Sci-Fi
Het is de 'Man of Steel' versus de 'Caped Crusader' wanneer Batman bedenkingen heeft over de toenemende macht van Superman. Lex Luthor maakt hier graag gebruik van.
Il Gattopardo | The Leopard - Italië Miniserie 2025 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Politiek
Tijdens de eenwording van Italië in 1860 worstelt een Siciliaanse prins met de botsing tussen de oude privileges van zijn familie en revolutionaire verandering.
Medusa - Colombia S01 2025 16 - Netflix Original | Drama, Thriller
Iemand wil CEO Bárbara Hidalgo vermoorden. Kan ze de dader vinden terwijl haar familie plannen smeedt om het Colombiaanse zakenimperium in handen te krijgen.
Nobody - VS 2021 16 1:31 uur | Actie, Duister, Misdaad
Een doorsnee man worstelt met een ondankbare baan, respectloze kinderen en een huwelijk zonder passie. Totdat een inbraak de dodelijke harde bikkel in hem activeert.
Tylko jedno spojrzenie | Just One Look - Polen Miniserie 2025 16 - Netflix Original | Boek, Misdaad, Mystery, Thriller
Als er op mysterieuze wijze een onheilspellende foto opduikt, moet Greta in het verleden en in haar slechte geheugen graven om haar man te redden van zijn duistere geheimen.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barbie & Teresa: Recipe For Friendship - VS 2025 AL 1:00 uur | Comedy, Kinderfilm, Musical
Een groep vrienden helpt Teresa een gekoesterd familierecept voor tamales te bereiden voor de lancering van het restaurant van haar nicht in New York.
Beauty in Black - VS S01/B 2024 16 - Netflix Original | Drama
Het lot van een stripper neemt een positieve wending wanneer ze kennismaakt met een disfunctionele familie met een cosmeticabedrijf en een sluwe smokkeloperatie.
Larissa: O Outro Lado de Anitta | Larissa: The Other Side of Anitta - Brazilië 2025 12 1:40 uur - Netflix Original | Documentaire
De Braziliaanse popster Anitta toont haar meest intieme wereld ooit in deze documentaire over haar dubbele identiteit, persoonlijke strijd en zoektocht naar vreugde.
Love is Blind: Sverige - Zweden S01 2024 AL - Netflix Original | Reality
Het unieke datingexperiment strijkt neer in Zweden waar plaatselijke singles op zoek gaan naar ware liefde en een huwelijksaanzoek doen - allemaal voordat ze elkaar hebben gezien.When the student is ready, the teacher will appear.
die zou ik eerst doen voor ik aan bcs zou gaan beginnen.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die en de Jesse Pinkman-film staan nog op de planning ja
Ik vond die serie nog beter dan Breaking Bad. Kwam ook door de hoofdrolspeler. Uit Breaking Bad vond ik die eigenlijk maar een zeikerd.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2025 22:21 schreef Blues het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chaos: The Manson Murders - VS 2025 12 1:36 uur - Netflix Original | Documentaire
In augustus 1969 vermoordden volgelingen van Charles Manson op zijn bevel zeven mensen. Waarom? Ontdek een samenzwering vol mindcontrol, CIA-experimenten en moord.
Delicious - Duitsland 2025 16 1:42 uur - Netflix Original | Horror, Thriller
Tijdens hun vakantie op het Franse platteland raakt een rijke Duitse familie verdeeld door een jonge hotelbediende met sinistere bedoelingen.
Formula 1: Drive to Survive - VK S07 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Coureurs, managers en teameigenaars leven in een snelle wereld – zowel op als buiten de racebaan – tijdens elk moordend seizoen vol Formule 1-races.
Nadaaniyan - India 2025 6 1:59 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Als de vrienden van de sympathieke, rijke Pia zich door een misverstand tegen haar keren, vraagt ze de ambitieuze nieuwe student Arjun om zich voor te doen als haar vriendje.
Plankton: De film - VS 2025 6 1:27 uur - Netflix Original | Comedy, Kinderfilm
Planktons ingewikkelde relatie met zijn emotionele computervrouw komt in een crisis als ze besluit om zonder hem de wereld te vernietigen.
When Life Gives You Tangerines - Zuid-Korea S01 2025 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
In Jeju groeit de band tussen een dapper meisje en een toegewijde jongen uit tot een leven vol tegenslag en triomf: het bewijs dat liefde generaties lang kan voortduren.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Unbearable Weight of Massive Talent - VS 2022 12 1:47 uur | Actie, Comedy
Een worstelende filmster gaat in op de uitnodiging om naar het verjaardagsfeest van een rijke superfan te komen. Hij raakt verstrikt in een internationale ontvoeringszaak.
Wonka - VS 2023 6 1:56 uur | Avontuur, Boek, Familiefilm
Willy Wonka probeert met weinig geld een chocolade-imperium op te bouwen met hulp van Noodle, een weeskind. Maar dan moet hij wel zien af te rekenen met een snoepmisdaadsyndicaat.When the student is ready, the teacher will appear.
Ontzettend leuke film. Ik weet niet of ik hem in de bios heb gezien of op HBO.quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Internship - VS 2013 12 1:59 uur | Comedy, Feelgood
Nadat Billy en Nick als traditionele verkopers zijn ontslagen, proberen ze iets anders: ze nemen het op tegen technisch onderlegde stagiaires om bij Google aan de slag te kunnen.
O Brother, where art thou? - VS 2000 12 1:47 uur | Comedy
Drie gevangenen ontsnappen tijdens de Grote Depressie aan dwangarbeid in Mississippi. In een fascinerende, maar gevaarlijke odyssee zoeken ze naar een bonafide schat.When the student is ready, the teacher will appear.
Niet op Netflix NL hoor.quote:Op zondag 9 maart 2025 02:13 schreef chufi het volgende:
Celeste (TV Series 2024) - Reference View - IMDb
Spaans dat wel .
Fiscus vs een soort Shakira , inspectrice is net gepensioneerd of niet en krijgt dr laaste job waar ze zich in vast bijt .. Is Celeste 184 dagen in Spanje geweest in 202x ..
Heerlijke film! Wie 'm nog niet gezien heeft, deze film heeft mooie absurde verhaallijnen, goeie humor, mooie muziek, geweldige cast en fantastische personages. Dikke vette aanrader!quote:Op zondag 9 maart 2025 08:21 schreef Aether het volgende:
O Brother, where art thou? - VS 2000 12 1:47 uur | Comedy
Drie gevangenen ontsnappen tijdens de Grote Depressie aan dwangarbeid in Mississippi. In een fascinerende, maar gevaarlijke odyssee zoeken ze naar een bonafide schat.
Al een paar keer gezien want George Clooneyquote:Op zondag 9 maart 2025 12:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heerlijke film! Wie 'm nog niet gezien heeft, deze film heeft mooie absurde verhaallijnen, goeie humor, mooie muziek, geweldige cast en fantastische personages. Dikke vette aanrader!
Duurde bijna 2 uur, maar ze hadden het net zo goed in 5 minuten kunnen proppen. Flutverhaaltje of ik heb geen geduld meer voor musicals.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vond er geen reet aan. Was echt zonde van mijn tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De allerlaatste minuten zijn 100% het wachten waard! Mijn bek viel open van verbazing.
Resistance is futile.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American Manhunt: Osama bin Laden - VS S01 2025 16 - Netflix Original | Documentaire
Deze zenuwslopende documentaireserie brengt de legendarische klopjacht op Osama bin Laden in beeld en bevat uniek beeldmateriaal en interviews met CIA-insiders.When the student is ready, the teacher will appear.
Verrassend leuk inderdaad. We keken het met de kinderen en dat voelt ook wel als de doelgroep.quote:
En Machos Alfa, vond je die wel goed? Dat is de originele Spaanse versie. Die vond ik wel leuk.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Haantjes gekeken en weer afgezetIn de voorstukjes zag het er wel aardig uit, maar volgens mij hebben ze het leukste eruit gehaald. Jelka houdt de boel nog een beetje overeind, maar voor de rest, next.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Champions - VS 2023 6 2:04 uur | Comedy, Feelgood
Een arrogante basketbalcoach krijgt een taakstraf opgelegd en begint met tegenzin aan het trainen van een chaotisch team van mensen met een verstandelijke beperking.
Nijntje & Vriendjes - Nederland S01 2005 AL | Kinderserie
De 3D-serie laat de vormgeving van Nijntje en haar vriendjes volledig tot zijn recht komen. Tevens geeft het de kinderen de ruimte om eigen Nijntje-verhalen te verzinnen.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op maandag 10 maart 2025 07:40 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik de enige die deze titel niet kan terugvinden? Als ik het in een gerichte zoekopdracht zet krijg ik "binnenkort"SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American Manhunt: Osama bin Laden - VS S01 2025 16 - Netflix Original | Documentaire
Deze zenuwslopende documentaireserie brengt de legendarische klopjacht op Osama bin Laden in beeld en bevat uniek beeldmateriaal en interviews met CIA-insiders.
Zou dit er al niet in moeten staan?Twiddel
Op het laatste moment is de release datum teruggetrokken. Reviews zijn er al wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ben ik de enige die deze titel niet kan terugvinden? Als ik het in een gerichte zoekopdracht zet krijg ik "binnenkort"
Zou dit er al niet in moeten staan?
Bijzonder. Maakt dat ik hem nog liever wil zienquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op het laatste moment is de release datum teruggetrokken. Reviews zijn er al wel.
Nee, lijkt te zijn uitgesteld.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ben ik de enige die deze titel niet kan terugvinden? Als ik het in een gerichte zoekopdracht zet krijg ik "binnenkort"
Zou dit er al niet in moeten staan?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bienvenidos a la familia | Welcome to the Family - Mexico S01 2025 12 - Netflix Original | Comedy, Misdaad, Offbeat, Thriller
Een alleenstaande moeder erft een enorme schuld van haar vervreemde, rijke vader. Samen met haar excentrieke familie probeert ze een maffiabaas te slim af te zijn.
Everybody’s Live with John Mulaney - VS 2025 AL - Live elke donderdag 03:00 uur - Netflix Original | Comedy, Variété
Laat op de avond laat John Mulaney zijn unieke komische talent zien in deze spontane en hilarische liveserie die wekelijks te zien is. (Live-event in het Engels)When the student is ready, the teacher will appear.
Heel grappig! Ben helemaal geen scifi liefhebber, maar deze serie doet mij erg denken aan Fargo.quote:Een alien – die naar de aarde is gekomen om ons allemaal over de kling te jagen – vliegt zijn G-klasse total loss tegen onze aardkorst. Terwijl hij in Bumfuck, Colorado op de intergalactische wegenwacht zit te wachten, neemt hij – om maar niet ontdekt te worden – de gedaante van een mens aan. De gedaante van dorpsdokter Harry Vanderspeigle, om precies te zijn. Dat blijkt niet het allerbeste plan, want ‘Harry’ wordt vervolgens voor iedere blindedarmontsteking opgeroepen en moet daardoor continu alle zeilen bijzetten om niet door de mand te vallen. Ondertussen groeit er; ongewild – steeds meer sympathie voor dat volkje wat hij eigenlijk uit zou moeten roeien. Gewetensnood een emotie waar hij eerder het bestaan nog niet van kende komt langzaam om de hoek kijken en Harrgint zich meer en meer af te vragen of die niemand ontziende genocide nou wel zon goed idee is.
Kijkt prima weg zonder volle focus. Wel spijtig dat er maar 2 van de kennelijk 4 seizoenen op Netflix staan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:46 schreef Firuze60 het volgende:
Resident Alien (TV Series 2021– ) - Reference View - IMDb
Resident Alien
[..]
Heel grappig! Ben helemaal geen scifi liefhebber, maar deze serie doet mij erg denken aan Fargo.
Oh, leuk! Had er nog niet zoveel over gelezen. Wel een paar goede recensies. Hele grappige dialogen, soms hardop moeten lachen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kijkt prima weg zonder volle focus. Wel spijtig dat er maar 2 van de kennelijk 4 seizoenen op Netflix staan.
Zelfde met Ghosts, ook maar 2 van de 4quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kijkt prima weg zonder volle focus. Wel spijtig dat er maar 2 van de kennelijk 4 seizoenen op Netflix staan.
3 volgens Just Watch, met de 3e uit 2024. Kan nog komen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adolescence - VK S01 2025 12 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Als een dertienjarige wordt beschuldigd van moord, vragen zijn familie, therapeut en de rechercheur zich allemaal af wat er werkelijk is gebeurd.
Love is Blind: Sverige - Zweden S02 2024 AL - Netflix Original | Reality
Het unieke datingexperiment strijkt neer in Zweden waar plaatselijke singles op zoek gaan naar ware liefde en een huwelijksaanzoek doen - allemaal voordat ze elkaar hebben gezien.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Birds of Prey (And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn) - VS 2020 16 1:48 uur | Actie, Comedy, Offbeat
Als Harley Quinn de Joker verlaat, wordt ze een doelwit. Ze sluit zich aan bij een team van vrouwelijke superhelden om de strijd aan te binden met een misdaadbaas.
Suicide Squad - VS 2016 12 2:02 uur | Actie
Een geheime regeringsfunctionaris laat 's werelds grootste superschurken uit de gevangenis, zodat ze in ruil voor hun vrijheid een dreigende apocalyps kunnen voorkomen.When the student is ready, the teacher will appear.
100%!quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:20 schreef TLC het volgende:
Begonnen aan Adolescence, ziet er vooralsnog veelbelovend uit
En het lijkt ook allemaal in een shot genomen, het vloeit allemaal in elkaar overquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
100%!
Aflevering 1 wordt met de minuut beklemmender, ondanks de rust die er heerst na de eerste scène. Interessant inkijkje ook in zo'n proces. Ik ben erg benieuwd hoe representatief dit eigenlijk is.
Op kijklijst gezet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:20 schreef TLC het volgende:
Begonnen aan Adolescence, ziet er vooralsnog veelbelovend uit
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Electric State - VS 2025 12 2:08 uur - Netflix Original | Avontuur, Dystopisch, Sci-Fi
Een tiener die beide ouders is verloren, gaat op pad met een mysterieuze robot om, samen met een smokkelaar en zijn bijdehante maatje, haar verloren gewaande broertje te zoeken.
Enemy at the Gates - VS 2001 16 2:11 uur | Actie, Boek, Drama, Duister
Een Russische scherpschutter neemt het tijdens WO II op tegen een Duitse topsluipschutter. Hij ontdekt dat hij voor dezelfde vrouw als zijn vriend valt.
Rick and Morty - VS S01–S06 2021 16 | Actie, Comedy, Sci-Fi
De briljante wetenschapper Rick neemt zijn norse tienerkleinzoon Morty mee op wilde avonturen in andere werelden en alternatieve dimensies.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:43 schreef TLC het volgende:
Aflevering 3 van Adolescence![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Acteerwerk van het hoogste niveau![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelden zo geboeid naar een aflevering van een serie gekeken
Oké, even doorzetten dus? Ik ben nu net bij de tweede aflevering begonnen maar vind het erg saai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is een lezer van dit
Er zullen vast ook series zijn met meer actie, of anders gewoon doorkijken jaquote:
Ohquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op het laatste moment is de release datum teruggetrokken. Reviews zijn er al wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adolescense laat zien hoe een ernstig misdrijf als een bom inslaat op de omgeving van de dader. Bij de kijker laat het een bijzonder ongemakkelijk gevoel achter. Om precies te zijn het 'het zal je kind maar zijn' gevoel is moeilijk te verteren en ik voel 'm een half uur later nog steeds in m'n maag.
Met stip op 1 dit jaar.Resistance is futile.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |