abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216953275
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:21 schreef Blues het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_216953852
Begonnen aan Toxic Town ^O^ en :{
pi_216954010
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 21:18 schreef Blues het volgende:
Begonnen aan Toxic Town ^O^ en :{
Daar word je niet vrolijk van.
pi_216957187
SPOILER: Covers
SPOILER: Trailers
Chaos: The Manson Murders - VS 2025 12 1:36 uur - Netflix Original | Documentaire
In augustus 1969 vermoordden volgelingen van Charles Manson op zijn bevel zeven mensen. Waarom? Ontdek een samenzwering vol mindcontrol, CIA-experimenten en moord.

Delicious - Duitsland 2025 16 1:42 uur - Netflix Original | Horror, Thriller
Tijdens hun vakantie op het Franse platteland raakt een rijke Duitse familie verdeeld door een jonge hotelbediende met sinistere bedoelingen.

Formula 1: Drive to Survive - VK S07 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Coureurs, managers en teameigenaars leven in een snelle wereld – zowel op als buiten de racebaan – tijdens elk moordend seizoen vol Formule 1-races.

Nadaaniyan - India 2025 6 1:59 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Als de vrienden van de sympathieke, rijke Pia zich door een misverstand tegen haar keren, vraagt ze de ambitieuze nieuwe student Arjun om zich voor te doen als haar vriendje.

Plankton: De film - VS 2025 6 1:27 uur - Netflix Original | Comedy, Kinderfilm
Planktons ingewikkelde relatie met zijn emotionele computervrouw komt in een crisis als ze besluit om zonder hem de wereld te vernietigen.

When Life Gives You Tangerines - Zuid-Korea S01 2025 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
In Jeju groeit de band tussen een dapper meisje en een toegewijde jongen uit tot een leven vol tegenslag en triomf: het bewijs dat liefde generaties lang kan voortduren.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_216969219
The Unbearable Weight of Massive Talent - VS 2022 12 1:47 uur | Actie, Comedy
Een worstelende filmster gaat in op de uitnodiging om naar het verjaardagsfeest van een rijke superfan te komen. Hij raakt verstrikt in een internationale ontvoeringszaak.

Wonka - VS 2023 6 1:56 uur | Avontuur, Boek, Familiefilm
Willy Wonka probeert met weinig geld een chocolade-imperium op te bouwen met hulp van Noodle, een weeskind. Maar dan moet hij wel zien af te rekenen met een snoepmisdaadsyndicaat.
pi_216969898
Wonka :D ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator zaterdag 8 maart 2025 @ 10:07:09 #107
446930 crew  ESF1Gamer
pi_216970401
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 09:01 schreef TLC het volgende:
Ontzettend leuke film. Ik weet niet of ik hem in de bios heb gezien of op HBO.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_216974779
Zaak uit Netflix-serie 'Unsolved Mysteries' opgelost na 7 jaar
https://www.filmvandaag.n(...)s-opgelost-na-7-jaar
twitter
  zondag 9 maart 2025 @ 02:13:51 #109
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_216981291
Celeste (TV Series 2024) - Reference View - IMDb

Spaans dat wel .

Fiscus vs een soort Shakira , inspectrice is net gepensioneerd of niet en krijgt dr laaste job waar ze zich in vast bijt .. Is Celeste 184 dagen in Spanje geweest in 202x ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_216982046
The Internship - VS 2013 12 1:59 uur | Comedy, Feelgood
Nadat Billy en Nick als traditionele verkopers zijn ontslagen, proberen ze iets anders: ze nemen het op tegen technisch onderlegde stagiaires om bij Google aan de slag te kunnen.

O Brother, where art thou? - VS 2000 12 1:47 uur | Comedy
Drie gevangenen ontsnappen tijdens de Grote Depressie aan dwangarbeid in Mississippi. In een fascinerende, maar gevaarlijke odyssee zoeken ze naar een bonafide schat.
pi_216982548
quote:
99s.gif Op zondag 9 maart 2025 02:13 schreef chufi het volgende:
Celeste (TV Series 2024) - Reference View - IMDb

Spaans dat wel .

Fiscus vs een soort Shakira , inspectrice is net gepensioneerd of niet en krijgt dr laaste job waar ze zich in vast bijt .. Is Celeste 184 dagen in Spanje geweest in 202x ..
Niet op Netflix NL hoor.
pi_216982743
quote:
Ik vond er geen reet aan. Was echt zonde van mijn tijd.
  zondag 9 maart 2025 @ 12:25:19 #113
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216984791
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2025 08:21 schreef Aether het volgende:

O Brother, where art thou? - VS 2000 12 1:47 uur | Comedy
Drie gevangenen ontsnappen tijdens de Grote Depressie aan dwangarbeid in Mississippi. In een fascinerende, maar gevaarlijke odyssee zoeken ze naar een bonafide schat.
Heerlijke film! Wie 'm nog niet gezien heeft, deze film heeft mooie absurde verhaallijnen, goeie humor, mooie muziek, geweldige cast en fantastische personages. Dikke vette aanrader!
Resistance is futile.
  Spellchecker zondag 9 maart 2025 @ 13:21:51 #114
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_216985469
quote:
17s.gif Op zondag 9 maart 2025 12:25 schreef Seven. het volgende:

[..]
Heerlijke film! Wie 'm nog niet gezien heeft, deze film heeft mooie absurde verhaallijnen, goeie humor, mooie muziek, geweldige cast en fantastische personages. Dikke vette aanrader!
Al een paar keer gezien want George Clooney O+
pi_216986049
Haantjes gekeken en weer afgezet :') In de voorstukjes zag het er wel aardig uit, maar volgens mij hebben ze het leukste eruit gehaald. Jelka houdt de boel nog een beetje overeind, maar voor de rest, next.
  zondag 9 maart 2025 @ 17:21:00 #116
111260 Charmian
a little joy
pi_216988167
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 09:57 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Ik vond er geen reet aan. Was echt zonde van mijn tijd.
Duurde bijna 2 uur, maar ze hadden het net zo goed in 5 minuten kunnen proppen. Flutverhaaltje of ik heb geen geduld meer voor musicals.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zondag 9 maart 2025 @ 22:05:56 #117
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216991974
A man in full uitgekeken. Geweldige cast met een glansrolletje voor Lucy Liu as extreem kattig ding, Diane Lane als southern belle en geniale Jeff Daniels als onbehouwen narcistische vastgoedmagnaat.

Maak je op voor een hoop spierballentaal en ego clashes. Wat ik alleen niet goed snap is de verhaallijn rondom het Amerikaanse rechtssysteem. Dit is wel enorm aangrijpend en het was op zichzelf staand zeker een geweldige film geweest, maar buiten 'de man van m'n secretaresse' is het verband met Charlie Croker los zand en onvoldoende uitgediept waarom een man als Croker zich hier überhaupt mee bemoeit. Gemiste kans.

SPOILER
De allerlaatste minuten zijn 100% het wachten waard! Mijn bek viel open van verbazing :7 .
Resistance is futile.
pi_216993831
American Manhunt: Osama bin Laden - VS S01 2025 16 - Netflix Original | Documentaire
Deze zenuwslopende documentaireserie brengt de legendarische klopjacht op Osama bin Laden in beeld en bevat uniek beeldmateriaal en interviews met CIA-insiders.
pi_216994793
quote:
Verrassend leuk inderdaad. We keken het met de kinderen en dat voelt ook wel als de doelgroep.
Prima vermaak en ik vond Timothée erg sympathiek en likeable.
Die liedjes waren ok, de humor zat er prima in en ik vond het verhaal ook gewoon goed eigenlijk.
Het was wel vrij lang en gerekt op den duur. :)
pi_216999620
You - seizoen 5

Bekijk deze YouTube-video
pi_216999805
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 14:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Haantjes gekeken en weer afgezet :') In de voorstukjes zag het er wel aardig uit, maar volgens mij hebben ze het leukste eruit gehaald. Jelka houdt de boel nog een beetje overeind, maar voor de rest, next.
En Machos Alfa, vond je die wel goed? Dat is de originele Spaanse versie. Die vond ik wel leuk.
  maandag 10 maart 2025 @ 17:50:10 #122
429367 DKUp
ON TOUR
pi_216999921
Laatste seizoen van You is wel fijn. Benieuwd wie er allemaal terugkeren. Ik zie in de trailer al een paar.
Een afsluiting is nu wel fijn.
SOONY
  Moderator maandag 10 maart 2025 @ 22:04:19 #123
446930 crew  ESF1Gamer
pi_217003364
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2025 17:13 schreef Aether het volgende:
You - seizoen 5

Zin in
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_217004913
Champions - VS 2023 6 2:04 uur | Comedy, Feelgood
Een arrogante basketbalcoach krijgt een taakstraf opgelegd en begint met tegenzin aan het trainen van een chaotisch team van mensen met een verstandelijke beperking.

Nijntje & Vriendjes - Nederland S01 2005 AL | Kinderserie
De 3D-serie laat de vormgeving van Nijntje en haar vriendjes volledig tot zijn recht komen. Tevens geeft het de kinderen de ruimte om eigen Nijntje-verhalen te verzinnen.
pi_217008217
Ben weer meer films gaan kijken in plaats van series. Ben ik bezig met een Duitse thriller die speelt in Zuid-Frankrijk. Psychologisch drama, best wel boeiend. Wordt het op het einde ineens een soort vampierenverhaal, waarbij ze elkaar op gaan eten... Sloeg echt nergens op. Doet afbreuk aan het hele verhaal...
pi_217009262
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2025 07:40 schreef Aether het volgende:
American Manhunt: Osama bin Laden - VS S01 2025 16 - Netflix Original | Documentaire
Deze zenuwslopende documentaireserie brengt de legendarische klopjacht op Osama bin Laden in beeld en bevat uniek beeldmateriaal en interviews met CIA-insiders.
Ben ik de enige die deze titel niet kan terugvinden? Als ik het in een gerichte zoekopdracht zet krijg ik "binnenkort"
Zou dit er al niet in moeten staan?
Twiddel
pi_217009278
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 16:48 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ben ik de enige die deze titel niet kan terugvinden? Als ik het in een gerichte zoekopdracht zet krijg ik "binnenkort"
Op het laatste moment is de release datum teruggetrokken. Reviews zijn er al wel.
pi_217009318
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 16:49 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Op het laatste moment is de release datum teruggetrokken. Reviews zijn er al wel.
Bijzonder. Maakt dat ik hem nog liever wil zien
Twiddel
pi_217009603
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 16:48 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Nee, lijkt te zijn uitgesteld.
Hier is de datum ook weggehaald: https://www.netflix.com/t(...)en-release-date-news
pi_217016393
Bienvenidos a la familia | Welcome to the Family - Mexico S01 2025 12 - Netflix Original | Comedy, Misdaad, Offbeat, Thriller
Een alleenstaande moeder erft een enorme schuld van haar vervreemde, rijke vader. Samen met haar excentrieke familie probeert ze een maffiabaas te slim af te zijn.

Everybody’s Live with John Mulaney - VS 2025 AL - Live elke donderdag 03:00 uur - Netflix Original | Comedy, Variété
Laat op de avond laat John Mulaney zijn unieke komische talent zien in deze spontane en hilarische liveserie die wekelijks te zien is. (Live-event in het Engels)
pi_217017822

Phoeeeee. O+ O+

• Van de makers van Boiling Point.
• Met topacteur Stephen Graham (en Ashley Walters welke we kennen uit de meesterlijke serie Top Boy).
• Elke aflevering is in 1 take opgenomen (net als Boiling Point).
• Eerste recensies zijn laaiend enthousiast.
• Morgen op netflix.
pi_217022611
Resident Alien (TV Series 2021– ) - Reference View - IMDb

Resident Alien

quote:
Een alien – die naar de aarde is gekomen om ons allemaal over de kling te jagen – vliegt zijn G-klasse total loss tegen onze aardkorst. Terwijl hij in Bumfuck, Colorado op de intergalactische wegenwacht zit te wachten, neemt hij – om maar niet ontdekt te worden – de gedaante van een mens aan. De gedaante van dorpsdokter Harry Vanderspeigle, om precies te zijn. Dat blijkt niet het allerbeste plan, want ‘Harry’ wordt vervolgens voor iedere blindedarmontsteking opgeroepen en moet daardoor continu alle zeilen bijzetten om niet door de mand te vallen. Ondertussen groeit er; ongewild – steeds meer sympathie voor dat volkje wat hij eigenlijk uit zou moeten roeien. Gewetensnood een emotie waar hij eerder het bestaan nog niet van kende komt langzaam om de hoek kijken en Harrgint zich meer en meer af te vragen of die niemand ontziende genocide nou wel zon goed idee is.
Heel grappig! Ben helemaal geen scifi liefhebber, maar deze serie doet mij erg denken aan Fargo.
pi_217022927
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 17:46 schreef Firuze60 het volgende:
Resident Alien (TV Series 2021– ) - Reference View - IMDb

Resident Alien
[..]
Heel grappig! Ben helemaal geen scifi liefhebber, maar deze serie doet mij erg denken aan Fargo.

Kijkt prima weg zonder volle focus. Wel spijtig dat er maar 2 van de kennelijk 4 seizoenen op Netflix staan.
pi_217023043
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 18:16 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Kijkt prima weg zonder volle focus. Wel spijtig dat er maar 2 van de kennelijk 4 seizoenen op Netflix staan.
Oh, leuk! Had er nog niet zoveel over gelezen. Wel een paar goede recensies. Hele grappige dialogen, soms hardop moeten lachen.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 12 maart 2025 @ 19:26:27 #135
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_217023721
quote:

[..]
Zelfde met Ghosts, ook maar 2 van de 4 :(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 12 maart 2025 @ 19:52:00 #136
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_217024215
quote:

[..]
3 volgens Just Watch, met de 3e uit 2024. Kan nog komen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_217028152
Adolescence - VK S01 2025 12 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Als een dertienjarige wordt beschuldigd van moord, vragen zijn familie, therapeut en de rechercheur zich allemaal af wat er werkelijk is gebeurd.

Love is Blind: Sverige - Zweden S02 2024 AL - Netflix Original | Reality
Het unieke datingexperiment strijkt neer in Zweden waar plaatselijke singles op zoek gaan naar ware liefde en een huwelijksaanzoek doen - allemaal voordat ze elkaar hebben gezien.
pi_217029661
Birds of Prey (And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn) - VS 2020 16 1:48 uur | Actie, Comedy, Offbeat
Als Harley Quinn de Joker verlaat, wordt ze een doelwit. Ze sluit zich aan bij een team van vrouwelijke superhelden om de strijd aan te binden met een misdaadbaas.

Suicide Squad - VS 2016 12 2:02 uur | Actie
Een geheime regeringsfunctionaris laat 's werelds grootste superschurken uit de gevangenis, zodat ze in ruil voor hun vrijheid een dreigende apocalyps kunnen voorkomen.
pi_217034872
Black Mirror: seizoen 7
pi_217036105
Begonnen aan Adolescence, ziet er vooralsnog veelbelovend uit ^O^
  donderdag 13 maart 2025 @ 21:39:02 #141
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217038753
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 19:20 schreef TLC het volgende:
100%!

Aflevering 1 wordt met de minuut beklemmender, ondanks de rust die er heerst na de eerste scène. Interessant inkijkje ook in zo'n proces. Ik ben erg benieuwd hoe representatief dit eigenlijk is.
Resistance is futile.
pi_217039936
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2025 21:39 schreef Seven. het volgende:

[..]
100%!

Aflevering 1 wordt met de minuut beklemmender, ondanks de rust die er heerst na de eerste scène. Interessant inkijkje ook in zo'n proces. Ik ben erg benieuwd hoe representatief dit eigenlijk is.
En het lijkt ook allemaal in een shot genomen, het vloeit allemaal in elkaar over ^O^
  donderdag 13 maart 2025 @ 23:35:43 #143
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217040958
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 19:20 schreef TLC het volgende:
Op kijklijst gezet. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217041842
The Electric State - VS 2025 12 2:08 uur - Netflix Original | Avontuur, Dystopisch, Sci-Fi
Een tiener die beide ouders is verloren, gaat op pad met een mysterieuze robot om, samen met een smokkelaar en zijn bijdehante maatje, haar verloren gewaande broertje te zoeken.

Enemy at the Gates - VS 2001 16 2:11 uur | Actie, Boek, Drama, Duister
Een Russische scherpschutter neemt het tijdens WO II op tegen een Duitse topsluipschutter. Hij ontdekt dat hij voor dezelfde vrouw als zijn vriend valt.

Rick and Morty - VS S01–S06 2021 16 | Actie, Comedy, Sci-Fi
De briljante wetenschapper Rick neemt zijn norse tienerkleinzoon Morty mee op wilde avonturen in andere werelden en alternatieve dimensies.
pi_217042791
Aflevering 3 van Adolescence _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Acteerwerk van het hoogste niveau _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Zelden zo geboeid naar een aflevering van een serie gekeken ^O^

SPOILER
  vrijdag 14 maart 2025 @ 17:57:57 #146
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217048942
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 08:43 schreef TLC het volgende:

SPOILER
Oké, even doorzetten dus? Ik ben nu net bij de tweede aflevering begonnen maar vind het erg saai.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217049218
Adolescence afgekeken (het zijn maar 4 afleveringen) en ik ben er toch wel een beetje stil van geworden :{

Erg indrukwekkende mini serie met ijzersterke dialogen.
pi_217049238
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Oké, even doorzetten dus?
Er zullen vast ook series zijn met meer actie, of anders gewoon doorkijken ja
  roze vrijdag 14 maart 2025 @ 19:19:09 #149
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217049873
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 16:49 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Oh :{ zat al te zoeken want dacht al huh die kwam toch de 10de online.
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 14 maart 2025 @ 22:29:07 #150
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217052968
Adolescense komt kei- en keihard binnen. Mensen die een 'who did it' miniserie willen zien, sla rustig over. Dit gaat niet over wie het gedaan heeft (daarover bestaat weinig twijfel).

Aflevering één, drie en vier zijn ronduit weergaloos. Aflevering twee vond ik wat minder maar het gesprek tussen vader en zoon in aflevering twee was zo ongemakkelijk dat ik gewoon tegen de TV heb gevloekt. Fantastische dialogen, geweldig camerawerk dat, mede door een foutje hier en daar, heel goed uit de verf komt. Geen muziek, geen drama. Alleen maar de emoties van mensen die een hele hele heftige situatie moeten verwerken. En jongens, wát een acteerwerk _O_ .

SPOILER
Adolescense laat zien hoe een ernstig misdrijf als een bom inslaat op de omgeving van de dader. Bij de kijker laat het een bijzonder ongemakkelijk gevoel achter. Om precies te zijn het 'het zal je kind maar zijn' gevoel is moeilijk te verteren en ik voel 'm een half uur later nog steeds in m'n maag.

Met stip op 1 dit jaar.
Resistance is futile.
  vrijdag 14 maart 2025 @ 22:33:25 #151
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217053039
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 08:43 schreef TLC het volgende:

SPOILER
Ja, echt geweldig acteerwerk. Jamie en Ariston hebben ook geweldige chemie.

SPOILER
Resistance is futile.
pi_217053160
Adolescence

SPOILER
  vrijdag 14 maart 2025 @ 23:05:17 #153
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217053418
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 22:46 schreef TLC het volgende:
Adolescence

SPOILER
Ik moest wat tranen wegpinken. M'n man was er ook door aangedaan en die is nooit aangedaan door TV.
Resistance is futile.
pi_217056144
Below Deck - VS S08 2023 9 | Reality
De jonge bemanning van een luxejacht navigeert het leven op zee, maar de reis wordt bemoeilijkt door romances op de werkvloer, veeleisende gasten en zeeën van drama.

Pitch Perfect - VS 2012 12 1:52 uur | Boek, Comedy, Feelgood, Musical
Beca sluit zich aan bij een a-capellagroep en vernieuwt hun saaie stijl zodat ze het tegen een mannengroep kunnen opnemen in een universiteitswedstrijd.

Pitch Perfect 2 - VS 2015 12 1:54 uur | Boek, Comedy, Musical
De Barden Bellas strijden noot voor noot tegen geduchte Europese rivalen en hopen als eerste Amerikanen een wereldwijde a-capellacompetitie te winnen.

Pitch Perfect 3 - VS 2017 12 1:33 uur | Boek, Comedy, Feelgood, Musical
De Bella's hebben hun a-capellaverleden achter zich gelaten. Ze komen nog één keer samen voor een zangwedstrijd waarin ook hun vriendschap op de proef wordt gesteld.

Shaft - VS 2000 16 1:39 uur | Actie, Misdaad
Rechercheur John Shaft arresteert Walter Wade Jr. wegens moord. Hij vlucht naar Zwitserland als hij op borg vrij is, maar keert twee jaar later terug om terecht te staan.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 21:56:36 #155
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217064832
The Electric State was magertjes. Ik hoopte op iets als Guardians of the Galaxy want Chris Pratt :9~ en sci-fi. Helaas loopt hij er 95% van de film bij als een zwerver met dadbod :X . De chemie met Millie Bobby Brown miste ook totaal, waardoor de humor niet goed uit de verf kwam. De bad guys overtuigen ook niet, Giancarlo Esposito kon het niet naar een hoger niveau tillen. Het leger aan robots komt rechtstreeks uit een circus. Er komen wel leuke referenties aan goeie muziek voorbij, maar de goede muziek zelf ontbrak helaas. Wel credits voor de special effects, die waren prima. En de rebelse robots waren echt super adorabel schattig O+ . Herm deed het prima als sidekick, al kwam hij niet in de buurt van Rocket.

Verder was het verhaal oppervlakkig en ik ben daadwerkelijk ergens een kwartier in slaap gevallen (schijnbaar met snurk :') , maar goed dat dit Netflix is en niet de bios). Al met al redelijk infantiele slaapverwekkende film zonder enige diepgang en bovendien ernstig voorspelbaar. You can't polish a turd, zelfs niet met een top cast.

Prima film om heerlijk bij weg te scrollen!
Resistance is futile.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 22:01:18 #156
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_217064924
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 21:56 schreef Seven. het volgende:
The Electric State was magertjes. Ik hoopte op iets als Guardians of the Galaxy want Chris Pratt :9~ en sci-fi. Helaas loopt hij er 95% van de film bij als een zwerver met dadbod :X . De chemie met Millie Bobby Brown miste ook totaal, waardoor de humor niet goed uit de verf kwam. De bad guys overtuigen ook niet, Giancarlo Esposito kon het niet naar een hoger niveau tillen. Het leger aan robots komt rechtstreeks uit een circus. Er komen wel leuke referenties aan goeie muziek voorbij, maar de goede muziek zelf ontbrak helaas. Wel credits voor de special effects, die waren prima. En de rebelse robots waren echt super adorabel schattig O+ . Herm deed het prima als sidekick, al kwam hij niet in de buurt van Rocket.

Verder was het verhaal oppervlakkig en ik ben daadwerkelijk ergens een kwartier in slaap gevallen (schijnbaar met snurk :') , maar goed dat dit Netflix is en niet de bios). Al met al redelijk infantiele slaapverwekkende film zonder enige diepgang en bovendien ernstig voorspelbaar. You can't polish a turd, zelfs niet met een top cast.

Prima film om heerlijk bij weg te scrollen!
Toevallig deze net ook gekeken en paar keer in slaap gevallen :D
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_217065187
Rick en Morty blijft genieten _O_
  zaterdag 15 maart 2025 @ 22:25:28 #158
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217065242
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 22:19 schreef TLC het volgende:
Rick en Morty blijft genieten _O_
Wie?
Resistance is futile.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 22:39:36 #159
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_217065384
quote:

[..]
4e seizoen is nog niet uit.
pi_217066073
Adolescence.

Voor ouders met pubers eigenlijk een ,gezamenlijke, must see serie.

Indrukwekkend op allerlei gebied, van gefilmd tot acteert.

Het legt kernen bloot.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_217066129
Woman of the hour gekeken. Een stuk beter dan verwacht: ik dacht dus dat ie tamelijk slecht zou zijn maar hij was best boeiend en soms behoorlijk onaangenaam (het is een op feiten gebaseerde film over een seriemoordenaar, dus dat hoort erbij).
anonieme razernist
pi_217068438
Crime Patrol - India S01 2013 16 | Drama, Misdaad
This reality crime series follows Indian authorities in great detail as they investigate prominent cases and close in on the suspects.

Ted - VS 2012 12 1:46 uur | Comedy
Een feestende, grofgebekte teddybeer komt tot leven en dreigt de plannen te saboteren van zijn mensenvriend, die volwassen wil worden en wil trouwen.

Ted 2 - VS 2015 12 1:55 uur | Comedy
Ted en Tami-Lynn besluiten een kind te krijgen om hun huwelijk te redden. Maar ze hebben Johns hulp nodig om in de rechtbank te bewijzen dat Ted een geschikte ouder is.

[ Bericht 46% gewijzigd door Aether op 16-03-2025 09:31:28 ]
  Moderator zondag 16 maart 2025 @ 08:45:40 #163
5428 crew  miss_sly
pi_217068724
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 23:59 schreef Montagui het volgende:
Adolescence.

Het legt kernen bloot.
Wij keken deze ook. Gisteren alle vier de afleveringen achter elkaar. Wat een serie!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 16 maart 2025 @ 08:46:21 #164
5428 crew  miss_sly
pi_217068727
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 23:05 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ik moest wat tranen wegpinken. M'n man was er ook door aangedaan en die is nooit aangedaan door TV.
Hier precies hetzelfde. Vooral de vierde aflevering.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 maart 2025 @ 09:40:48 #165
284411 crew  heywoodu
pi_217069153
Ondertussen aan het genieten van Resident Alien, leuk *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  zondag 16 maart 2025 @ 09:57:35 #166
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217069313
Dagen later denk ik nog steeds aan Adolescense. En dan vooral de zin

SPOILER
Resistance is futile.
  zondag 16 maart 2025 @ 09:58:42 #167
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217069320
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2025 09:40 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen aan het genieten van Resident Alien, leuk *O*
Ik ben hier al eens op afgehaakt, maar blijkbaar toch wel de moeite?
Resistance is futile.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 maart 2025 @ 10:00:35 #168
284411 crew  heywoodu
pi_217069342
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2025 09:58 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ik ben hier al eens op afgehaakt, maar blijkbaar toch wel de moeite?
Nou ja, smaken verschillen uiteraard, wij vinden het in elk geval allebei leuk :+
pi_217069913
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2025 08:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hier precies hetzelfde. Vooral de vierde aflevering.
Die eindscene...

Krijg nog tranen in mijn ogen als ik daar aan denk.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 16 maart 2025 @ 11:22:58 #170
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217070140
Door jullie enthousiaste reacties zijn wij ook begonnen aan Adolescense.
Eerste 2 afleveringen gezien. Erg overtuigend gespeeld. Vanavond maar de rest proberen te bingen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zondag 16 maart 2025 @ 12:14:37 #171
5428 crew  miss_sly
pi_217070590
quote:
9s.gif Op zondag 16 maart 2025 09:57 schreef Seven. het volgende:
Dagen later denk ik nog steeds aan Adolescense. En dan vooral de zin

SPOILER
Het werpt echt wel interessante onderwerpen op om over na te denken en over te praten.

Wij hebben zelf maar één kind, maar ook het verschil tussen kinderen binnen een gezin met dezelfde opvoeding, bijvoorbeeld. Ik vind de serie echt een ontzettend goede ook als het gaat om een licht werpen op de jeugd, hoe ze communiceren, in elkaar zitten, wat ze denken en voelen.
  Moderator zondag 16 maart 2025 @ 12:16:05 #172
5428 crew  miss_sly
pi_217070605
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 10:59 schreef Montagui het volgende:

[..]
Die eindscene...

Krijg nog tranen in mijn ogen als ik daar aan denk.
Onze tienerdochter (15) is altijd op zoek naar de tranen van haar vader, want ze heeft hem nog nooit zien huilen. Dus ze was zeer teleurgesteld dat ze niet met ons gekeken heeft en dus gemist heeft dat hij een traantje wegpinkte.
  Moderator zondag 16 maart 2025 @ 12:18:30 #173
5428 crew  miss_sly
pi_217070635
Overigens hebben we vrijdag Zero day in een ruk gekeken. Ik las hier wat over erg patriotische speeches enzo, maar dat ís natuurlijk ook echt Amerikaans.
Wij vonden het een top serie en hebben dus ook achter elkaar alle afleveringen gekeken.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 maart 2025 @ 12:56:50 #174
284411 crew  heywoodu
pi_217071144
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2025 12:18 schreef miss_sly het volgende:
Overigens hebben we vrijdag Zero day in een ruk gekeken. Ik las hier wat over erg patriotische speeches enzo, maar dat ís natuurlijk ook echt Amerikaans.
Wij vonden het een top serie en hebben dus ook achter elkaar alle afleveringen gekeken.
Die was erg vermakelijk ja :Y

Ik vond de "delivery" van de speeches van George Mullen wat matig, dat kwam telkens erg gehaast over alsof de acteur even snel zijn script af ratelde, maar de rest vind ik top :9
  zondag 16 maart 2025 @ 13:16:54 #175
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217071353
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2025 12:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Die was erg vermakelijk ja :Y

Ik vond de "delivery" van de speeches van George Mullen wat matig, dat kwam telkens erg gehaast over alsof de acteur even snel zijn script af ratelde, maar de rest vind ik top :9
Ik vond die speeches eerder matig geschreven dan matig geacteerd :s) . Een speech kan nooit zijn (historische) context overstijgen. En de context was afgeraffeld.
Resistance is futile.
  zondag 16 maart 2025 @ 13:17:28 #176
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217071359
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2025 12:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Onze tienerdochter (15) is altijd op zoek naar de tranen van haar vader, want ze heeft hem nog nooit zien huilen. Dus ze was zeer teleurgesteld dat ze niet met ons gekeken heeft en dus gemist heeft dat hij een traantje wegpinkte.
Ik moet tot nu toe (na pas 2 afleveringen) steeds denken aan een paar onze kleinkinderen van respectievelijk 19, 15 en bijna 11 jaar. Geen idee wat zij voor 'sociale media' gebruiken of gebruikten.
Lijkt mij voor ouders van nu erg lastig om dat allemaal in de gaten te houden en te begrijpen.
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 16 maart 2025 @ 18:06:14 #177
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217075743
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2025 13:17 schreef golfer het volgende:

[..]
Ik moet tot nu toe (na pas 2 afleveringen) steeds denken aan een paar onze kleinkinderen van respectievelijk 19, 15 en bijna 11 jaar. Geen idee wat zij voor 'sociale media' gebruiken of gebruikten.
Lijkt mij voor ouders van nu erg lastig om dat allemaal in de gaten te houden en te begrijpen.
Ik denk dat opvoeden vroeger een stuk eenvoudiger was. Maar toen was het op andere vlakken veel moeilijker.
Resistance is futile.
  zondag 16 maart 2025 @ 18:32:37 #178
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217076100
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2025 18:06 schreef Seven. het volgende:

Ik denk dat opvoeden vroeger een stuk eenvoudiger was. Maar toen was het op andere vlakken veel moeilijker.
Op welke vlakken bedoel jij?
Wij en onze kinderen hadden geen mobiele telefoons en geen sociale media.
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 16 maart 2025 @ 18:39:07 #179
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_217076244
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 23:59 schreef Montagui het volgende:
Adolescence.

Het legt kernen bloot.
Kan niet stoppen met kijken
pi_217077570
Adolescence gisteren in één avond uitgekeken. Blijft wel even nazinderen.
  zondag 16 maart 2025 @ 21:16:18 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217078701
Ook hier de laatste afleveringen gezien.
Ook hier op het laatst natte ogen.

Wat een geweldige acteerprestaties van iedereen. Zeker als je bedenkt dat het allemaal one-takers zijn en vooral als je leest dat de jongen die Jamie speelt nog nooit eerder geacteerd heeft. _O_
Poef.....gone! ©golfer
pi_217079620
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2025 21:16 schreef golfer het volgende:
Ook hier de laatste afleveringen gezien.
Ook hier op het laatst natte ogen.

Wat een geweldige acteerprestaties van iedereen. Zeker als je bedenkt dat het allemaal one-takers zijn en vooral als je leest dat de jongen die Jamie speelt nog nooit eerder geacteerd heeft. _O_
Dat klopt niet.

quote:
Cooper told The Mail on Sunday how he started his acting at a local group, The Drama MOB, founded by Coronation Street actress Tina O'Brien, and was there for two years before landing his role in Adolescence.
https://www.dailymail.co.(...)e-Margot-Robbie.html
pi_217079654
quote:
Altijd bronnen nakijken. Natuurlijk is de sprong van een talent groot, maar zeggen dat ie nooit acteerlessen heeft gehad is onzin.
  zondag 16 maart 2025 @ 22:15:03 #184
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217079666
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2025 18:32 schreef golfer het volgende:

[..]
Op welke vlakken bedoel jij?
Wij en onze kinderen hadden geen mobiele telefoons en geen sociale media.
Elke generatie heeft zo zijn eigen uitdagingen in het opvoeden. De seventies t/m de nineties waren wel redelijk relaxte tijden om op te groeien. Geen honger, geen oorlog, groeiende welvaart, geen social media.
Resistance is futile.
  zondag 16 maart 2025 @ 23:44:59 #185
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217080479
quote:
Je zult wel gelijk hebben, maar dezelfde bron liet mij dit lezen:
quote:
Cinema's latest breakout star was just 14 - with zero acting experience - when he took on the role of a teen killer in Stephen Graham's Adolescence, which is currently 'terrifying' audiences on Netflix.
https://www.dailymail.co.(...)ights-hollywood.html
Poef.....gone! ©golfer
pi_217080539
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 23:44 schreef golfer het volgende:

[..]
Je zult wel gelijk hebben, maar dezelfde bron liet mij dit lezen:
[..]
https://www.dailymail.co.(...)ights-hollywood.html
Ach ja, misschien hebben wij wel allebei gelijk, zero experience op professioneel vlak zou kunnen. Maar echt ongeschoold was hij niet, zat al twee jaar in een toneelclub met zeker een geschoolde toneeldocente.

Maar fantastisch acteerwerk en een indrukwekkende serie. :)
pi_217081307
CoComelon Laan - VS S04 2024 AL - Netflix Original | Kinderserie
Beleef samen met je favoriete 'CoComelon'-personages fantasierijke avonturen. In deze verhaalgedreven serie verkennen ze gevoelens en de wereld om hen heen.

Harold and the Purple Crayon - VS 2024 9 1:28 uur | Avontuur, Boek, Familiefilm
Met een magisch krijtje in de hand wagen een personage uit een prentenboek en zijn vrienden zich in de echte wereld om hun vermiste verteller te vinden.

Inside - VK S01 2025 6 - Netflix Original | Reality
Contentmakers gaan een reeks uitdagingen aan om een enorme geldprijs te winnen in deze realityserie van de virale Britse YouTubers, de Sidemen.
pi_217081612
Alles is al gezegd over Adolescence wat er gezegd kan worden.. Zeldzaam goede serie.

Wat leuke feitjes nog:

twitter
  maandag 17 maart 2025 @ 11:42:19 #189
3542 Gia
User under construction
pi_217083215
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2025 08:13 schreef Bronson het volgende:
Alles is al gezegd over Adolescence wat er gezegd kan worden.. Zeldzaam goede serie.

Wat leuke feitjes nog:

[ x ]
Zonder meer een must see voor alle ouders van puberkinderen, liefst met het kind samen. Het kan belangrijke gesprekken op gang brengen. Dit tijdperk is echt een uitdaging voor de ouders van nu. Men kan wel denken: Ach, ze spelen niet meer buiten, maar nu halen ze tenminste geen kattekwaad uit. Ze zitten veilig op hun kamer. Maar niets is minder waar. Het is ander 'kattekwaad', waarschijnlijk erger dan wij vroeger deden. De impact van wat rond gaat op social media is heel groot voor de slachtoffers.
  Moderator maandag 17 maart 2025 @ 11:47:32 #190
5428 crew  miss_sly
pi_217083265
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 11:42 schreef Gia het volgende:

[..]
Zonder meer een must see voor alle ouders van puberkinderen, liefst met het kind samen. Het kan belangrijke gesprekken op gang brengen. Dit tijdperk is echt een uitdaging voor de ouders van nu. Men kan wel denken: Ach, ze spelen niet meer buiten, maar nu halen ze tenminste geen kattekwaad uit. Ze zitten veilig op hun kamer. Maar niets is minder waar. Het is ander 'kattekwaad', waarschijnlijk erger dan wij vroeger deden. De impact van wat rond gaat op social media is heel groot voor de slachtoffers.
En voor de daders.

Het gaat over adolescenten. Per definitie met onvolgroeide hersenen en gebrekkige impulsbeheersing.
pi_217083309
quote:

Wat leuke feitjes nog:

[ x ]
Kan niet lezen zonder X account
  maandag 17 maart 2025 @ 11:59:57 #192
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217083378
quote:

Wat leuke feitjes nog:

[ x ]
Kan en wil niet op X.
Poef.....gone! ©golfer
pi_217083423
Genoten van Adolescence op Stremio…uhm Netflix.

Wat een acteerwerk. Blijft hangen. Wow!
pi_217084057
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 11:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Kan niet lezen zonder X account
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 11:59 schreef golfer het volgende:

[..]
Kan en wil niet op X.
Pech voor jullie dan.
  maandag 17 maart 2025 @ 21:23:51 #195
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_217089663
Oh boe, electric state heeft zoveel potentieel laten liggen qua film. Het had A.I. (2001) kunnen zijn maar komt niet veel verder dan popcorn vermakelijk met de diepgang van een moderne disney film.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_217089909
quote:
8s.gif Op maandag 17 maart 2025 21:23 schreef jogy het volgende:
Oh boe, electric state heeft zoveel potentieel laten liggen qua film. Het had A.I. (2001) kunnen zijn maar komt niet veel verder dan popcorn vermakelijk met de diepgang van een moderne disney film.
Ik heb hem nog niet gezien, maar de film lijkt qua sfeer wel erg op het boek.

https://www.simonstalenhag.se/es.html

maandag 17 maart 2025 @ 22:07:46 #197
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_217090263
quote:
7s.gif Op maandag 17 maart 2025 21:39 schreef Aether het volgende:

[..]
Ik heb hem nog niet gezien, maar de film lijkt qua sfeer wel erg op het boek.

https://www.simonstalenhag.se/es.html

[ afbeelding ]
Ik heb het boek niet gelezen maar vermoed dat je teleurgesteld zal zijn. Ben wel benieuwd naar je mening als je gekeken hebt. :).
Vrijheid
  maandag 17 maart 2025 @ 22:10:47 #198
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_217090288
Er zitten overigens wel erg mooie visuals in, dat maakt het, ironisch genoeg, denk ik een stukje vervelender dat het verhaal er niet goed op aansluit.
Vrijheid
pi_217091185
Bert Kreischer: Lucky - VS 2025 12 1:07 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Ruim 20 kilo verliezen. Ouderschapsadvies krijgen van Snoop Dogg. Bert Kreischer, die weet dat hij de gelukkigste man ter wereld is, blikt terug op al zijn voorspoed.

The Big Short - VS 2015 6 2:10 uur | Boek, Comedy, Drama, Intellectueel
Een paar sluwe opportunisten zien de Amerikaanse beurscrash aankomen, zetten in tegen de banken en worden multimiljonair.

Fast & Furious 9 - VS 2021 12 2:22 uur | Actie, Misdaad
Dominic Toretto en de crew racen om een plan te verijdelen dat de beschaving bedreigt. Het brein erachter is een topcrimineel, die ook nog eens Doms broer blijkt te zijn.

Megalopolis - VS 2024 12 2:18 uur | Drama, Dystopisch, Intellectueel, Sci-Fi
Een architect die de tijd kan manipuleren, krijgt iets met een jonge, intellectuele vrouw. Haar vader, de burgemeester, wil diens utopische visie voor Nieuw Rome dwarsbomen.

Savages - VS 2012 16 2:10 uur | Boek, Drama, Misdaad, Thriller
Met een louche DEA-agent nemen twee wietondernemers het op tegen een genadeloze kartelleider die hun handeltje wil inpikken en ook nog eens iemands geliefde ontvoert.

Scarface - VS 1983 16 2:49 uur | Drama, Misdaad, Thriller
Een Cubaanse gangster werkt zichzelf met veel geweld op tot drugsbaron in Miami. Hij verliest zichzelf aan verslaving, obsessie en brutaliteit, met vreselijke gevolgen.

Us - VS 2019 16 1:56 uur | Horror
Een gezellige familievakantie verandert in een nachtmerrie wanneer griezelige dubbelgangers van een gezin verschijnen bij hun strandhuis.
pi_217092043
Ook Adolescence gekeken. Ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen. Maar dat is denk ik meer door alle ophef van beste serie ooit etc. Dat is het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')