abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2025 @ 09:55:16 #76
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216891226
Toxic Town - mee begonnen omdat ik jaren vlakbij Corby heb gewoond (de zus van m'n ex woont daar ook).

Nu 2 afleveringen gezien: een aantal bekende Britse acteurs dus prima cast, veel beelden uit Corby zelf, ook altijd leuk om weer even terug te gaan naar de nineties als oudere millenial.

Helaas ligt het er allemaal wat dik bovenop. De constante beelden van vergiftigd water en stof.. ik snap dat je wat moet dramatiseren voor TV. Voor de locals waren de stoflaagjes inderdaad wel een ding, maar de stofwolken heb ik nog nooit iemand over gehoord. Vriendjespolitiek is 100% bewezen, maar of er ook mensen bedreigd zijn weet ik zo niet.

Wat een beetje ontbreekt is een sterk Erin Brokovic achtig karakter, wie weet staat zij nog op in de laatste 2 afleveringen. Erg benieuwd of daar nog ingezoomd wordt op de rechtsgang zelf, waarbij de Corby Council jarenlang tijd heeft gerekt. Maar ik betwijfel of zo'n stroperige verhaallijn hele goede TV op gaat leveren.
Resistance is futile.
pi_216892012
quote:
10s.gif Op zondag 2 maart 2025 08:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah de zoveelste keer dat ik Django kan gaan kijken maar dit niet doe omdat die te lang duurt.
Gemiste kans. Geweldige film die de bijna 3 uur zeker waard is! Is een betere ervaring dan 3 uur een RPG spelen.
pi_216903639
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Batman Begins - VS 2005 12 2:19 uur | Actie, Duister
Een giftig gevaar bedreigt een corrupte stad. Bruce Wayne heeft een conflict met een bende moordenaars en moet tegen meer dan alleen zijn eigen demonen strijden.

The Dark Knight Rises - VS 2012 12 2:44 uur | Actie, Duister
De gevreesde terrorist Bane en de sluwe dievegge Selina Kyle dwingen miljardair Bruce Wayne om uit de schaduw te treden en als Batman de stad Gotham te redden.

Hot Wheels, tijd om te racen! - VS S03 2024 6 - Netflix Original | Kinderserie
Zes jonge aspirantracers leren tijdens het Hot Wheels Racekamp van de Ultieme Garage alles om de nieuwe superracers te worden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_216903851
Leuk Batman op Netflix ! *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_216903872
'It ends with us' gekeken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 3 maart 2025 @ 08:36:56 #81
284411 crew  heywoodu
pi_216903942
Eindelijk klaar met Breaking Bad, genoten hoor _O_

Aan de ene kant jammer dat ik het nooit eerder ben gaan kijken, aan de andere kant is dat goed, anders had ik er nu niet van genoten de afgelopen maanden *O*

Ondertussen ook verder met Ghosts :9
pi_216904882
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 08:36 schreef heywoodu het volgende:

Aan de ene kant jammer dat ik het nooit eerder ben gaan kijken, aan de andere kant is dat goed, anders had ik er nu niet van genoten de afgelopen maanden *O*

Beter laat dan nooit! Voor mij nog altijd de beste serie ooit, heb 'm meerdere keren bekeken. Was nog in de periode dat spoilers wat minder op de loer lagen, toen was ik nog niet actief op social media bijvoorbeeld.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 3 maart 2025 @ 10:37:48 #83
284411 crew  heywoodu
pi_216905045
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 10:21 schreef ISVV het volgende:

[..]
Beter laat dan nooit! Voor mij nog altijd de beste serie ooit, heb 'm meerdere keren bekeken. Was nog in de periode dat spoilers wat minder op de loer lagen, toen was ik nog niet actief op social media bijvoorbeeld.
Het valt me mee dat ik van Breaking Bad eigenlijk nooit spoilers mee he gekregen :D

SPOILER
pi_216910112
Net klaar met de docu over de moord op Gabby Petito. Heftig ;(

SPOILER
  maandag 3 maart 2025 @ 20:20:27 #85
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216912532
quote:

Nee hoor, Breaking Bad is op elk moment geschikt. Meesterwerk is het op het gebied van verhaallijnen en karakterontwikkeling. Dit is zo'n parel waarvan je meerdere keren kunt genieten ook.
Resistance is futile.
pi_216912602
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 17:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net klaar met de docu over de moord op Gabby Petito. Heftig ;(

SPOILER
SPOILER
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 3 maart 2025 @ 20:25:15 #87
284411 crew  heywoodu
pi_216912613
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2025 20:20 schreef Seven. het volgende:

[..]
Nee hoor, Breaking Bad is op elk moment geschikt. Meesterwerk is het op het gebied van verhaallijnen en karakterontwikkeling. Dit is zo'n parel waarvan je meerdere keren kunt genieten ook.
Meerdere keren genieten heb ik dan weer niet echt bij zoiets :@

Bij Game of Thrones of Lord of the Rings ofzo wel, epische gevechten en alles, maar iets als Breaking Bad vind ik ook gewoon tof vanwege de spanning en alles en dat is er (voor mij) wel uit als je weet hoe iets afloopt :P
pi_216913324
quote:

En nu verder met Better Call Saul (met werkelijk fantastische dialogen. Of monologen, in het geval van Saul.)
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 3 maart 2025 @ 21:09:37 #89
284411 crew  heywoodu
pi_216913331
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 21:08 schreef _Arual_ het volgende:

[..]
En nu verder met Better Call Saul (met werkelijk fantastische dialogen. Of monologen, in het geval van Saul.)
Die en de Jesse Pinkman-film staan nog op de planning ja :Y
pi_216913927
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 20:24 schreef Blues het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_216913980
Vraag aan wat studenten van de filmacademie om een film te maken als stageproject of zo en je krijgt My Little Eye, meine gute wat is dat slecht, ik kon t niet afkijken want mijn ogen deden er letterlijk pijn van
  roze maandag 3 maart 2025 @ 22:04:06 #92
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216914098
Laatst Breaking Bad voor een derde keer gekeken maar poh. _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_216914325
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 21:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 4 maart 2025 @ 06:59:22 #94
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216916074
quote:

[..]
Ja, zeker de moeite waard!
Resistance is futile.
pi_216916350
SPOILER: Trailers
Andrew Schulz: LIFE - VS 2025 12 0:59 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In deze vlijmscherpe, maar hartverwarmende special vertelt Andrew Schulz over het wildste moment van zijn leven: vader worden.

De Boskampi's - Nederland 2015 6 1:41 uur | Boek, Comedy, Familiefilm
Rik Boskamp wil niet langer gepest worden en draait de rollen om door zijn nieuwe klasgenoten en buren wijs te maken dat zijn vader, een brave boekhouder, een maffiabaas is.

The Dark Knight - VS 2008 16 2:32 uur | Actie, Duister
Batman, inspecteur Gordon en officier van justitie Harvey Dent nemen het op tegen de Joker, een crimineel meesterbrein met macabere make-up die Gotham City terroriseert.

With Love, Meghan - VS S01 2025 AL - Netflix Original | Reality
Meghan, Hertogin van Sussex nodigt vrienden en beroemde gasten uit op een prachtig landgoed in Californië. Ze geeft hier tips over koken, tuinieren en gasten ontvangen.
pi_216930348
Batman v Superman: Dawn of Justice - VS 2016 12 2:31 uur | Actie, Duister, Sci-Fi
Het is de 'Man of Steel' versus de 'Caped Crusader' wanneer Batman bedenkingen heeft over de toenemende macht van Superman. Lex Luthor maakt hier graag gebruik van.

Il Gattopardo | The Leopard - Italië Miniserie 2025 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Politiek
Tijdens de eenwording van Italië in 1860 worstelt een Siciliaanse prins met de botsing tussen de oude privileges van zijn familie en revolutionaire verandering.

Medusa - Colombia S01 2025 16 - Netflix Original | Drama, Thriller
Iemand wil CEO Bárbara Hidalgo vermoorden. Kan ze de dader vinden terwijl haar familie plannen smeedt om het Colombiaanse zakenimperium in handen te krijgen.

Nobody - VS 2021 16 1:31 uur | Actie, Duister, Misdaad
Een doorsnee man worstelt met een ondankbare baan, respectloze kinderen en een huwelijk zonder passie. Totdat een inbraak de dodelijke harde bikkel in hem activeert.

Tylko jedno spojrzenie | Just One Look - Polen Miniserie 2025 16 - Netflix Original | Boek, Misdaad, Mystery, Thriller
Als er op mysterieuze wijze een onheilspellende foto opduikt, moet Greta in het verleden en in haar slechte geheugen graven om haar man te redden van zijn duistere geheimen.
pi_216940535
pi_216943504
Barbie & Teresa: Recipe For Friendship - VS 2025 AL 1:00 uur | Comedy, Kinderfilm, Musical
Een groep vrienden helpt Teresa een gekoesterd familierecept voor tamales te bereiden voor de lancering van het restaurant van haar nicht in New York.

Beauty in Black - VS S01/B 2024 16 - Netflix Original | Drama
Het lot van een stripper neemt een positieve wending wanneer ze kennismaakt met een disfunctionele familie met een cosmeticabedrijf en een sluwe smokkeloperatie.

Larissa: O Outro Lado de Anitta | Larissa: The Other Side of Anitta - Brazilië 2025 12 1:40 uur - Netflix Original | Documentaire
De Braziliaanse popster Anitta toont haar meest intieme wereld ooit in deze documentaire over haar dubbele identiteit, persoonlijke strijd en zoektocht naar vreugde.

Love is Blind: Sverige - Zweden S01 2024 AL - Netflix Original | Reality
Het unieke datingexperiment strijkt neer in Zweden waar plaatselijke singles op zoek gaan naar ware liefde en een huwelijksaanzoek doen - allemaal voordat ze elkaar hebben gezien.
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:50:05 #99
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_216949833
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 21:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Die en de Jesse Pinkman-film staan nog op de planning ja :Y
die zou ik eerst doen voor ik aan bcs zou gaan beginnen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_216953181
quote:

[..]
Ik vond die serie nog beter dan Breaking Bad. Kwam ook door de hoofdrolspeler. Uit Breaking Bad vond ik die eigenlijk maar een zeikerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')