Gemiste kans. Geweldige film die de bijna 3 uur zeker waard is! Is een betere ervaring dan 3 uur een RPG spelen.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah de zoveelste keer dat ik Django kan gaan kijken maar dit niet doe omdat die te lang duurt.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Batman Begins - VS 2005 12 2:19 uur | Actie, Duister
Een giftig gevaar bedreigt een corrupte stad. Bruce Wayne heeft een conflict met een bende moordenaars en moet tegen meer dan alleen zijn eigen demonen strijden.
The Dark Knight Rises - VS 2012 12 2:44 uur | Actie, Duister
De gevreesde terrorist Bane en de sluwe dievegge Selina Kyle dwingen miljardair Bruce Wayne om uit de schaduw te treden en als Batman de stad Gotham te redden.
Hot Wheels, tijd om te racen! - VS S03 2024 6 - Netflix Original | Kinderserie
Zes jonge aspirantracers leren tijdens het Hot Wheels Racekamp van de Ultieme Garage alles om de nieuwe superracers te worden.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
Beter laat dan nooit! Voor mij nog altijd de beste serie ooit, heb 'm meerdere keren bekeken. Was nog in de periode dat spoilers wat minder op de loer lagen, toen was ik nog niet actief op social media bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:36 schreef heywoodu het volgende:
Eindelijk klaar met Breaking Bad, genoten hoor![]()
Aan de ene kant jammer dat ik het nooit eerder ben gaan kijken, aan de andere kant is dat goed, anders had ik er nu niet van genoten de afgelopen maanden
Ondertussen ook verder met Ghosts![]()
Het valt me mee dat ik van Breaking Bad eigenlijk nooit spoilers mee he gekregenquote:Op maandag 3 maart 2025 10:21 schreef ISVV het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit! Voor mij nog altijd de beste serie ooit, heb 'm meerdere keren bekeken. Was nog in de periode dat spoilers wat minder op de loer lagen, toen was ik nog niet actief op social media bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, Breaking Bad is op elk moment geschikt. Meesterwerk is het op het gebied van verhaallijnen en karakterontwikkeling. Dit is zo'n parel waarvan je meerdere keren kunt genieten ook.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:36 schreef heywoodu het volgende:
Aan de ene kant jammer dat ik het nooit eerder ben gaan kijken, aan de andere kant is dat goed, anders had ik er nu niet van genoten de afgelopen maanden
quote:Op maandag 3 maart 2025 17:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net klaar met de docu over de moord op Gabby Petito. HeftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meerdere keren genieten heb ik dan weer niet echt bij zoietsquote:Op maandag 3 maart 2025 20:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee hoor, Breaking Bad is op elk moment geschikt. Meesterwerk is het op het gebied van verhaallijnen en karakterontwikkeling. Dit is zo'n parel waarvan je meerdere keren kunt genieten ook.
En nu verder met Better Call Saul (met werkelijk fantastische dialogen. Of monologen, in het geval van Saul.)quote:Op maandag 3 maart 2025 08:36 schreef heywoodu het volgende:
Die en de Jesse Pinkman-film staan nog op de planning jaquote:Op maandag 3 maart 2025 21:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En nu verder met Better Call Saul (met werkelijk fantastische dialogen. Of monologen, in het geval van Saul.)
quote:Op maandag 3 maart 2025 20:24 schreef Blues het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 maart 2025 21:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zeker de moeite waard!quote:Op maandag 3 maart 2025 21:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En nu verder met Better Call Saul (met werkelijk fantastische dialogen. Of monologen, in het geval van Saul.)
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrew Schulz: LIFE - VS 2025 12 0:59 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In deze vlijmscherpe, maar hartverwarmende special vertelt Andrew Schulz over het wildste moment van zijn leven: vader worden.
De Boskampi's - Nederland 2015 6 1:41 uur | Boek, Comedy, Familiefilm
Rik Boskamp wil niet langer gepest worden en draait de rollen om door zijn nieuwe klasgenoten en buren wijs te maken dat zijn vader, een brave boekhouder, een maffiabaas is.
The Dark Knight - VS 2008 16 2:32 uur | Actie, Duister
Batman, inspecteur Gordon en officier van justitie Harvey Dent nemen het op tegen de Joker, een crimineel meesterbrein met macabere make-up die Gotham City terroriseert.
With Love, Meghan - VS S01 2025 AL - Netflix Original | Reality
Meghan, Hertogin van Sussex nodigt vrienden en beroemde gasten uit op een prachtig landgoed in Californië. Ze geeft hier tips over koken, tuinieren en gasten ontvangen.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Batman v Superman: Dawn of Justice - VS 2016 12 2:31 uur | Actie, Duister, Sci-Fi
Het is de 'Man of Steel' versus de 'Caped Crusader' wanneer Batman bedenkingen heeft over de toenemende macht van Superman. Lex Luthor maakt hier graag gebruik van.
Il Gattopardo | The Leopard - Italië Miniserie 2025 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Politiek
Tijdens de eenwording van Italië in 1860 worstelt een Siciliaanse prins met de botsing tussen de oude privileges van zijn familie en revolutionaire verandering.
Medusa - Colombia S01 2025 16 - Netflix Original | Drama, Thriller
Iemand wil CEO Bárbara Hidalgo vermoorden. Kan ze de dader vinden terwijl haar familie plannen smeedt om het Colombiaanse zakenimperium in handen te krijgen.
Nobody - VS 2021 16 1:31 uur | Actie, Duister, Misdaad
Een doorsnee man worstelt met een ondankbare baan, respectloze kinderen en een huwelijk zonder passie. Totdat een inbraak de dodelijke harde bikkel in hem activeert.
Tylko jedno spojrzenie | Just One Look - Polen Miniserie 2025 16 - Netflix Original | Boek, Misdaad, Mystery, Thriller
Als er op mysterieuze wijze een onheilspellende foto opduikt, moet Greta in het verleden en in haar slechte geheugen graven om haar man te redden van zijn duistere geheimen.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barbie & Teresa: Recipe For Friendship - VS 2025 AL 1:00 uur | Comedy, Kinderfilm, Musical
Een groep vrienden helpt Teresa een gekoesterd familierecept voor tamales te bereiden voor de lancering van het restaurant van haar nicht in New York.
Beauty in Black - VS S01/B 2024 16 - Netflix Original | Drama
Het lot van een stripper neemt een positieve wending wanneer ze kennismaakt met een disfunctionele familie met een cosmeticabedrijf en een sluwe smokkeloperatie.
Larissa: O Outro Lado de Anitta | Larissa: The Other Side of Anitta - Brazilië 2025 12 1:40 uur - Netflix Original | Documentaire
De Braziliaanse popster Anitta toont haar meest intieme wereld ooit in deze documentaire over haar dubbele identiteit, persoonlijke strijd en zoektocht naar vreugde.
Love is Blind: Sverige - Zweden S01 2024 AL - Netflix Original | Reality
Het unieke datingexperiment strijkt neer in Zweden waar plaatselijke singles op zoek gaan naar ware liefde en een huwelijksaanzoek doen - allemaal voordat ze elkaar hebben gezien.When the student is ready, the teacher will appear.
die zou ik eerst doen voor ik aan bcs zou gaan beginnen.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die en de Jesse Pinkman-film staan nog op de planning ja
Ik vond die serie nog beter dan Breaking Bad. Kwam ook door de hoofdrolspeler. Uit Breaking Bad vond ik die eigenlijk maar een zeikerd.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |