abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217009262
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2025 07:40 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
American Manhunt: Osama bin Laden - VS S01 2025 16 - Netflix Original | Documentaire
Deze zenuwslopende documentaireserie brengt de legendarische klopjacht op Osama bin Laden in beeld en bevat uniek beeldmateriaal en interviews met CIA-insiders.
Ben ik de enige die deze titel niet kan terugvinden? Als ik het in een gerichte zoekopdracht zet krijg ik "binnenkort"
Zou dit er al niet in moeten staan?
Twiddel
pi_217009278
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 16:48 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ben ik de enige die deze titel niet kan terugvinden? Als ik het in een gerichte zoekopdracht zet krijg ik "binnenkort"
Op het laatste moment is de release datum teruggetrokken. Reviews zijn er al wel.
pi_217009318
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 16:49 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Op het laatste moment is de release datum teruggetrokken. Reviews zijn er al wel.
Bijzonder. Maakt dat ik hem nog liever wil zien
Twiddel
pi_217009603
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 16:48 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Nee, lijkt te zijn uitgesteld.
Hier is de datum ook weggehaald: https://www.netflix.com/t(...)en-release-date-news
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_217016393
Bienvenidos a la familia | Welcome to the Family - Mexico S01 2025 12 - Netflix Original | Comedy, Misdaad, Offbeat, Thriller
Een alleenstaande moeder erft een enorme schuld van haar vervreemde, rijke vader. Samen met haar excentrieke familie probeert ze een maffiabaas te slim af te zijn.

Everybody’s Live with John Mulaney - VS 2025 AL - Live elke donderdag 03:00 uur - Netflix Original | Comedy, Variété
Laat op de avond laat John Mulaney zijn unieke komische talent zien in deze spontane en hilarische liveserie die wekelijks te zien is. (Live-event in het Engels)
pi_217017822
Bekijk deze YouTube-video

Phoeeeee. O+ O+

• Van de makers van Boiling Point.
• Met topacteur Stephen Graham (en Ashley Walters welke we kennen uit de meesterlijke serie Top Boy).
• Elke aflevering is in 1 take opgenomen (net als Boiling Point).
• Eerste recensies zijn laaiend enthousiast.
• Morgen op netflix.
pi_217022611
Resident Alien (TV Series 2021– ) - Reference View - IMDb

Resident Alien

quote:
Een alien – die naar de aarde is gekomen om ons allemaal over de kling te jagen – vliegt zijn G-klasse total loss tegen onze aardkorst. Terwijl hij in Bumfuck, Colorado op de intergalactische wegenwacht zit te wachten, neemt hij – om maar niet ontdekt te worden – de gedaante van een mens aan. De gedaante van dorpsdokter Harry Vanderspeigle, om precies te zijn. Dat blijkt niet het allerbeste plan, want ‘Harry’ wordt vervolgens voor iedere blindedarmontsteking opgeroepen en moet daardoor continu alle zeilen bijzetten om niet door de mand te vallen. Ondertussen groeit er; ongewild – steeds meer sympathie voor dat volkje wat hij eigenlijk uit zou moeten roeien. Gewetensnood een emotie waar hij eerder het bestaan nog niet van kende komt langzaam om de hoek kijken en Harrgint zich meer en meer af te vragen of die niemand ontziende genocide nou wel zon goed idee is.
Heel grappig! Ben helemaal geen scifi liefhebber, maar deze serie doet mij erg denken aan Fargo.
pi_217022927
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 17:46 schreef Firuze60 het volgende:
Resident Alien (TV Series 2021– ) - Reference View - IMDb

Resident Alien
[..]
Heel grappig! Ben helemaal geen scifi liefhebber, maar deze serie doet mij erg denken aan Fargo.

Kijkt prima weg zonder volle focus. Wel spijtig dat er maar 2 van de kennelijk 4 seizoenen op Netflix staan.
pi_217023043
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 18:16 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Kijkt prima weg zonder volle focus. Wel spijtig dat er maar 2 van de kennelijk 4 seizoenen op Netflix staan.
Oh, leuk! Had er nog niet zoveel over gelezen. Wel een paar goede recensies. Hele grappige dialogen, soms hardop moeten lachen.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 12 maart 2025 @ 19:26:27 #135
284411 crew  heywoodu
pi_217023721
quote:

[..]
Zelfde met Ghosts, ook maar 2 van de 4 :(
  woensdag 12 maart 2025 @ 19:52:00 #136
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_217024215
quote:

[..]
3 volgens Just Watch, met de 3e uit 2024. Kan nog komen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_217028152
Adolescence - VK S01 2025 12 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Als een dertienjarige wordt beschuldigd van moord, vragen zijn familie, therapeut en de rechercheur zich allemaal af wat er werkelijk is gebeurd.

Love is Blind: Sverige - Zweden S02 2024 AL - Netflix Original | Reality
Het unieke datingexperiment strijkt neer in Zweden waar plaatselijke singles op zoek gaan naar ware liefde en een huwelijksaanzoek doen - allemaal voordat ze elkaar hebben gezien.
pi_217029661
Birds of Prey (And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn) - VS 2020 16 1:48 uur | Actie, Comedy, Offbeat
Als Harley Quinn de Joker verlaat, wordt ze een doelwit. Ze sluit zich aan bij een team van vrouwelijke superhelden om de strijd aan te binden met een misdaadbaas.

Suicide Squad - VS 2016 12 2:02 uur | Actie
Een geheime regeringsfunctionaris laat 's werelds grootste superschurken uit de gevangenis, zodat ze in ruil voor hun vrijheid een dreigende apocalyps kunnen voorkomen.
pi_217034872
Black Mirror: seizoen 7
Bekijk deze YouTube-video
pi_217036105
Begonnen aan Adolescence, ziet er vooralsnog veelbelovend uit ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 13 maart 2025 @ 21:39:02 #141
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217038753
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 19:20 schreef TLC het volgende:
100%!

Aflevering 1 wordt met de minuut beklemmender, ondanks de rust die er heerst na de eerste scène. Interessant inkijkje ook in zo'n proces. Ik ben erg benieuwd hoe representatief dit eigenlijk is.
Resistance is futile.
pi_217039936
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2025 21:39 schreef Seven. het volgende:

[..]
100%!

Aflevering 1 wordt met de minuut beklemmender, ondanks de rust die er heerst na de eerste scène. Interessant inkijkje ook in zo'n proces. Ik ben erg benieuwd hoe representatief dit eigenlijk is.
En het lijkt ook allemaal in een shot genomen, het vloeit allemaal in elkaar over ^O^
  donderdag 13 maart 2025 @ 23:35:43 #143
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217040958
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 19:20 schreef TLC het volgende:
Op kijklijst gezet. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217041842
The Electric State - VS 2025 12 2:08 uur - Netflix Original | Avontuur, Dystopisch, Sci-Fi
Een tiener die beide ouders is verloren, gaat op pad met een mysterieuze robot om, samen met een smokkelaar en zijn bijdehante maatje, haar verloren gewaande broertje te zoeken.

Enemy at the Gates - VS 2001 16 2:11 uur | Actie, Boek, Drama, Duister
Een Russische scherpschutter neemt het tijdens WO II op tegen een Duitse topsluipschutter. Hij ontdekt dat hij voor dezelfde vrouw als zijn vriend valt.

Rick and Morty - VS S01–S06 2021 16 | Actie, Comedy, Sci-Fi
De briljante wetenschapper Rick neemt zijn norse tienerkleinzoon Morty mee op wilde avonturen in andere werelden en alternatieve dimensies.
pi_217042791
Aflevering 3 van Adolescence _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Acteerwerk van het hoogste niveau _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Zelden zo geboeid naar een aflevering van een serie gekeken ^O^

SPOILER
  vrijdag 14 maart 2025 @ 17:57:57 #146
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217048942
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 08:43 schreef TLC het volgende:
Aflevering 3 van Adolescence _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Acteerwerk van het hoogste niveau _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Zelden zo geboeid naar een aflevering van een serie gekeken ^O^

SPOILER
Oké, even doorzetten dus? Ik ben nu net bij de tweede aflevering begonnen maar vind het erg saai.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217049218
Adolescence afgekeken (het zijn maar 4 afleveringen) en ik ben er toch wel een beetje stil van geworden :{

Erg indrukwekkende mini serie met ijzersterke dialogen.
pi_217049238
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Oké, even doorzetten dus?
Er zullen vast ook series zijn met meer actie, of anders gewoon doorkijken ja
  roze vrijdag 14 maart 2025 @ 19:19:09 #149
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217049873
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 16:49 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Oh :{ zat al te zoeken want dacht al huh die kwam toch de 10de online.
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 14 maart 2025 @ 22:29:07 #150
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217052968
Adolescense komt kei- en keihard binnen. Mensen die een 'who did it' miniserie willen zien, sla rustig over. Dit gaat niet over wie het gedaan heeft (daarover bestaat weinig twijfel).

Aflevering één, drie en vier zijn ronduit weergaloos. Aflevering twee vond ik wat minder maar het gesprek tussen vader en zoon in aflevering twee was zo ongemakkelijk dat ik gewoon tegen de TV heb gevloekt. Fantastische dialogen, geweldig camerawerk dat, mede door een foutje hier en daar, heel goed uit de verf komt. Geen muziek, geen drama. Alleen maar de emoties van mensen die een hele hele heftige situatie moeten verwerken. En jongens, wát een acteerwerk _O_ .

SPOILER
Adolescense laat zien hoe een ernstig misdrijf als een bom inslaat op de omgeving van de dader. Bij de kijker laat het een bijzonder ongemakkelijk gevoel achter. Om precies te zijn het 'het zal je kind maar zijn' gevoel is moeilijk te verteren en ik voel 'm een half uur later nog steeds in m'n maag.

Met stip op 1 dit jaar.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')