abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 maart 2025 @ 21:16:18 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217078701
Ook hier de laatste afleveringen gezien.
Ook hier op het laatst natte ogen.

Wat een geweldige acteerprestaties van iedereen. Zeker als je bedenkt dat het allemaal one-takers zijn en vooral als je leest dat de jongen die Jamie speelt nog nooit eerder geacteerd heeft. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217079620
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2025 21:16 schreef golfer het volgende:
Ook hier de laatste afleveringen gezien.
Ook hier op het laatst natte ogen.

Wat een geweldige acteerprestaties van iedereen. Zeker als je bedenkt dat het allemaal one-takers zijn en vooral als je leest dat de jongen die Jamie speelt nog nooit eerder geacteerd heeft. _O_
Dat klopt niet.

quote:
Cooper told The Mail on Sunday how he started his acting at a local group, The Drama MOB, founded by Coronation Street actress Tina O'Brien, and was there for two years before landing his role in Adolescence.
https://www.dailymail.co.(...)e-Margot-Robbie.html
pi_217079654
quote:
Altijd bronnen nakijken. Natuurlijk is de sprong van een talent groot, maar zeggen dat ie nooit acteerlessen heeft gehad is onzin.
  zondag 16 maart 2025 @ 22:15:03 #184
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217079666
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2025 18:32 schreef golfer het volgende:

[..]
Op welke vlakken bedoel jij?
Wij en onze kinderen hadden geen mobiele telefoons en geen sociale media.
Elke generatie heeft zo zijn eigen uitdagingen in het opvoeden. De seventies t/m de nineties waren wel redelijk relaxte tijden om op te groeien. Geen honger, geen oorlog, groeiende welvaart, geen social media.
Resistance is futile.
  zondag 16 maart 2025 @ 23:44:59 #185
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217080479
quote:
Je zult wel gelijk hebben, maar dezelfde bron liet mij dit lezen:
quote:
Cinema's latest breakout star was just 14 - with zero acting experience - when he took on the role of a teen killer in Stephen Graham's Adolescence, which is currently 'terrifying' audiences on Netflix.
https://www.dailymail.co.(...)ights-hollywood.html
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217080539
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 23:44 schreef golfer het volgende:

[..]
Je zult wel gelijk hebben, maar dezelfde bron liet mij dit lezen:
[..]
https://www.dailymail.co.(...)ights-hollywood.html
Ach ja, misschien hebben wij wel allebei gelijk, zero experience op professioneel vlak zou kunnen. Maar echt ongeschoold was hij niet, zat al twee jaar in een toneelclub met zeker een geschoolde toneeldocente.

Maar fantastisch acteerwerk en een indrukwekkende serie. :)
pi_217081307
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CoComelon Laan - VS S04 2024 AL - Netflix Original | Kinderserie
Beleef samen met je favoriete 'CoComelon'-personages fantasierijke avonturen. In deze verhaalgedreven serie verkennen ze gevoelens en de wereld om hen heen.

Harold and the Purple Crayon - VS 2024 9 1:28 uur | Avontuur, Boek, Familiefilm
Met een magisch krijtje in de hand wagen een personage uit een prentenboek en zijn vrienden zich in de echte wereld om hun vermiste verteller te vinden.

Inside - VK S01 2025 6 - Netflix Original | Reality
Contentmakers gaan een reeks uitdagingen aan om een enorme geldprijs te winnen in deze realityserie van de virale Britse YouTubers, de Sidemen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_217081612
Alles is al gezegd over Adolescence wat er gezegd kan worden.. Zeldzaam goede serie.

Wat leuke feitjes nog:

twitter
  maandag 17 maart 2025 @ 11:42:19 #189
3542 Gia
User under construction
pi_217083215
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2025 08:13 schreef Bronson het volgende:
Alles is al gezegd over Adolescence wat er gezegd kan worden.. Zeldzaam goede serie.

Wat leuke feitjes nog:

[ x ]
Zonder meer een must see voor alle ouders van puberkinderen, liefst met het kind samen. Het kan belangrijke gesprekken op gang brengen. Dit tijdperk is echt een uitdaging voor de ouders van nu. Men kan wel denken: Ach, ze spelen niet meer buiten, maar nu halen ze tenminste geen kattekwaad uit. Ze zitten veilig op hun kamer. Maar niets is minder waar. Het is ander 'kattekwaad', waarschijnlijk erger dan wij vroeger deden. De impact van wat rond gaat op social media is heel groot voor de slachtoffers.
  Moderator maandag 17 maart 2025 @ 11:47:32 #190
5428 crew  miss_sly
pi_217083265
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 11:42 schreef Gia het volgende:

[..]
Zonder meer een must see voor alle ouders van puberkinderen, liefst met het kind samen. Het kan belangrijke gesprekken op gang brengen. Dit tijdperk is echt een uitdaging voor de ouders van nu. Men kan wel denken: Ach, ze spelen niet meer buiten, maar nu halen ze tenminste geen kattekwaad uit. Ze zitten veilig op hun kamer. Maar niets is minder waar. Het is ander 'kattekwaad', waarschijnlijk erger dan wij vroeger deden. De impact van wat rond gaat op social media is heel groot voor de slachtoffers.
En voor de daders.

Het gaat over adolescenten. Per definitie met onvolgroeide hersenen en gebrekkige impulsbeheersing.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_217083309
quote:

Wat leuke feitjes nog:

[ x ]
Kan niet lezen zonder X account
  maandag 17 maart 2025 @ 11:59:57 #192
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217083378
quote:

Wat leuke feitjes nog:

[ x ]
Kan en wil niet op X.
Poef.....gone! ©golfer
pi_217083423
Genoten van Adolescence op Stremio…uhm Netflix.

Wat een acteerwerk. Blijft hangen. Wow!
pi_217084057
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 11:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Kan niet lezen zonder X account
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 11:59 schreef golfer het volgende:

[..]
Kan en wil niet op X.
Pech voor jullie dan.
  maandag 17 maart 2025 @ 21:23:51 #195
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_217089663
Oh boe, electric state heeft zoveel potentieel laten liggen qua film. Het had A.I. (2001) kunnen zijn maar komt niet veel verder dan popcorn vermakelijk met de diepgang van een moderne disney film.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_217089909
quote:
8s.gif Op maandag 17 maart 2025 21:23 schreef jogy het volgende:
Oh boe, electric state heeft zoveel potentieel laten liggen qua film. Het had A.I. (2001) kunnen zijn maar komt niet veel verder dan popcorn vermakelijk met de diepgang van een moderne disney film.
Ik heb hem nog niet gezien, maar de film lijkt qua sfeer wel erg op het boek.

https://www.simonstalenhag.se/es.html

maandag 17 maart 2025 @ 22:07:46 #197
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_217090263
quote:
7s.gif Op maandag 17 maart 2025 21:39 schreef Aether het volgende:

[..]
Ik heb hem nog niet gezien, maar de film lijkt qua sfeer wel erg op het boek.

https://www.simonstalenhag.se/es.html

[ afbeelding ]
Ik heb het boek niet gelezen maar vermoed dat je teleurgesteld zal zijn. Ben wel benieuwd naar je mening als je gekeken hebt. :).
Vrijheid
  maandag 17 maart 2025 @ 22:10:47 #198
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_217090288
Er zitten overigens wel erg mooie visuals in, dat maakt het, ironisch genoeg, denk ik een stukje vervelender dat het verhaal er niet goed op aansluit.
Vrijheid
pi_217091185
Bert Kreischer: Lucky - VS 2025 12 1:07 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Ruim 20 kilo verliezen. Ouderschapsadvies krijgen van Snoop Dogg. Bert Kreischer, die weet dat hij de gelukkigste man ter wereld is, blikt terug op al zijn voorspoed.

The Big Short - VS 2015 6 2:10 uur | Boek, Comedy, Drama, Intellectueel
Een paar sluwe opportunisten zien de Amerikaanse beurscrash aankomen, zetten in tegen de banken en worden multimiljonair.

Fast & Furious 9 - VS 2021 12 2:22 uur | Actie, Misdaad
Dominic Toretto en de crew racen om een plan te verijdelen dat de beschaving bedreigt. Het brein erachter is een topcrimineel, die ook nog eens Doms broer blijkt te zijn.

Megalopolis - VS 2024 12 2:18 uur | Drama, Dystopisch, Intellectueel, Sci-Fi
Een architect die de tijd kan manipuleren, krijgt iets met een jonge, intellectuele vrouw. Haar vader, de burgemeester, wil diens utopische visie voor Nieuw Rome dwarsbomen.

Savages - VS 2012 16 2:10 uur | Boek, Drama, Misdaad, Thriller
Met een louche DEA-agent nemen twee wietondernemers het op tegen een genadeloze kartelleider die hun handeltje wil inpikken en ook nog eens iemands geliefde ontvoert.

Scarface - VS 1983 16 2:49 uur | Drama, Misdaad, Thriller
Een Cubaanse gangster werkt zichzelf met veel geweld op tot drugsbaron in Miami. Hij verliest zichzelf aan verslaving, obsessie en brutaliteit, met vreselijke gevolgen.

Us - VS 2019 16 1:56 uur | Horror
Een gezellige familievakantie verandert in een nachtmerrie wanneer griezelige dubbelgangers van een gezin verschijnen bij hun strandhuis.
pi_217092043
Ook Adolescence gekeken. Ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen. Maar dat is denk ik meer door alle ophef van beste serie ooit etc. Dat is het niet.
  dinsdag 18 maart 2025 @ 09:52:10 #201
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_217092445
Adolescence _O_
pi_217097903
  dinsdag 18 maart 2025 @ 22:29:23 #203
481998 K21
Cappuccino
pi_217100862
Nobody had ik nog niet eerder gezien. Goed te pruimen actiefilm met hilarische stukjes, en Bob Odenkirk als badass is onverwachts geloofwaardig na hem zo lang als Saul Goodman te hebben gekend. :D
  dinsdag 18 maart 2025 @ 23:09:35 #204
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_217101121
Adolescence gezien ook. Eng goed geacteerd. En verdrietig makend.
pi_217101335
Ik vond aflevering 3 van Adolescence heel sterk en geweldig om te zien :D. Mooie serie en zette mij zeker aan het denken.
pi_217101653
Adolescence is by far de beste mini serie van deze eeuw. Aflevering 3 is echt onwaarschijnlijk goed. De jongen moet vele prijzen winnen, maar de laatste minuut van deze aflevering is het beste wat ik ooit heb gezien op tv. Geen woorden, alleen de close up van de psychologe. Als het een film was, zou de alleen hiervoor de oscar moeten winnen. Aflevering 4 moet prijzen opleveren voor de acteur en actrice die de vader en moeder spelen.

Als je deze serie nog niet hebt gezien, GA KIJKEN. Beter wordt het niet! Iedere aflevering in 1 shot. Ongelooflijk!
pi_217101767
It - VS 2017 16 2:14 uur | Boek, Horror
Als overal in de stad kinderen verdwijnen, moet een groep verschoppelingen zijn ergste angsten trotseren — en een moordende, angstaanjagende en schijnbaar onoverwinnelijke clown.

Totenfrau - Oostenrijk S02 2022 16 - Netflix Original | Boek, Misdaad, Mysterie, Thriller
Een vrouw zoekt wraak op de moordenaar van haar man en legt daarbij de diepste en smerigste geheimen van haar kleine gemeenschap bloot.

The Twister: Caught in the Storm - VS 2025 12 1:29 uur - Netflix Original | Documentaire
In mei 2011 trekt er een enorme tornado door Joplin, Missouri. Deze documentaire bevat bloedstollende beelden uit eerste hand van een dodelijke wervelstorm.
pi_217104846
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 09:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Ook Adolescence gekeken. Ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen. Maar dat is denk ik meer door alle ophef van beste serie ooit etc. Dat is het niet.
Eens. Eerste twee afleveringen gezien, maar het is vooral heel erg puntjes scoren op social media-dingetjes die boomers al dan niet weten, tsja. Andrew Tate (ja joh, geef die vent nóg meer aandacht) en blue pill, red pill-gezeik er ff in gooien en hop, boomers hebben er nóg een mening bij over die vermaledijde jeugd en hun social media (helden).

Vermakelijk, dat wel overigens, het kijkt lekker weg en is inderdaad goed geacteerd. Dat Britse accent ook, heerlijk "fokking hell" :D

En vroegâh, vroegâh hadden mijn matties en ik ook onze geheime taal, met afkortingen en emoticons en weet ik veel wat op bijvoorbeeld MSN, waar mijn (boomer-)ouders de ballen van snapten.
pi_217105245
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 13:06 schreef DjVero het volgende:

[..]
Eens. Eerste twee afleveringen gezien, maar het is vooral heel erg puntjes scoren op social media-dingetjes die boomers al dan niet weten, tsja. Andrew Tate (ja joh, geef die vent nóg meer aandacht) en blue pill, red pill-gezeik er ff in gooien en hop, boomers hebben er nóg een mening bij over die vermaledijde jeugd en hun social media (helden).

Vermakelijk, dat wel overigens, het kijkt lekker weg en is inderdaad goed geacteerd. Dat Britse accent ook, heerlijk "fokking hell" :D

En vroegâh, vroegâh hadden mijn matties en ik ook onze geheime taal, met afkortingen en emoticons en weet ik veel wat op bijvoorbeeld MSN, waar mijn (boomer-)ouders de ballen van snapten.
Haha, ik zie inderdaad vooral dat dat soort ouders de serie helemaal geweldig vinden. Die hun telefoon in zo'n hoesje hebben met de bankpasjes er in.
pi_217105379
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 13:06 schreef DjVero het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 13:56 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Haha, ik zie inderdaad vooral dat dat soort ouders de serie helemaal geweldig vinden. Die hun telefoon in zo'n hoesje hebben met de bankpasjes er in.
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')