abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216636425
quote:
84s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
VEEL te weinig deelnemers.
Zund ;(

Komen jullie er financieel nu zonder grote schade uit?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_216636437
Nu wel ja, er was nog niks vastgelegd.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_216636465
Wat jammer zeg @Dr_Flash!

Vandaag was de eerste dag dat de zon weer vóór 8:00 opging! *O*

Wel weer troosteloos grijs en koud en regen hier, bleh. Een half uur door de woonkamer gewandeld vanmiddag en daarna toch ook nog maar een rondje buiten door de regen gedaan.

Lichamelijk beetje meh sinds zaterdag, beetje spierpijn/stijf in mn nek, sinds zondag ook beetje pijn onderin mn rug. Nek misschien nog steeds beetje van spierspanning na hoofd stoten zaterdag aan mn bureau, had ook beetje beurse plek achterop mn hoofd daarvan, die is wel stukken beter inmiddels. Onderin rug was eerst alleen links, maar toen ging ik natuurlijk aan beide kanten goed voelen of er links dan niet iets raars zat ofzo, dus nu zijn beide kanten beetje beurs :') oeps. Niet ziek verder gelukkig, beetje snotterig maar met zoutneusspray nog onder controle dus goed te doen. Dus hopelijk blijft dat zo. Morgenochtend wel weer sporten met trainer, dus hopelijk is t daarna weer wat beter - vaak helpt beetje gedoseerd de spieren eromheen bewegen juist wel om t wat losser te maken.
pi_216636663
quote:
84s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
VEEL te weinig deelnemers.
-O-
pi_216636690
Ik krijg zininin die eurostar naar Londen :D
Zag dat voor ons, ouwe takkies, 65+ kaartjes bestaan, best een leuk prijsje dan.
Wie weet in september.
Maart Antwerpen
Mei/Juni Zakynthos
September Londen?

:D O+
pi_216636699
Zie baktopic voor mijn #PG cookies die ik vandaag bakte :9

Verder had ik fysiek geen topdag dus niet gewandeld (8>
pi_216636946
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 18:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat jammer zeg @:Dr_Flash!

Vandaag was de eerste dag dat de zon weer vóór 8:00 opging! *O*

Wel weer troosteloos grijs en koud en regen hier, bleh. Een half uur door de woonkamer gewandeld vanmiddag en daarna toch ook nog maar een rondje buiten door de regen gedaan.

Lichamelijk beetje meh sinds zaterdag, beetje spierpijn/stijf in mn nek, sinds zondag ook beetje pijn onderin mn rug. Nek misschien nog steeds beetje van spierspanning na hoofd stoten zaterdag aan mn bureau, had ook beetje beurse plek achterop mn hoofd daarvan, die is wel stukken beter inmiddels. Onderin rug was eerst alleen links, maar toen ging ik natuurlijk aan beide kanten goed voelen of er links dan niet iets raars zat ofzo, dus nu zijn beide kanten beetje beurs :') oeps. Niet ziek verder gelukkig, beetje snotterig maar met zoutneusspray nog onder controle dus goed te doen. Dus hopelijk blijft dat zo. Morgenochtend wel weer sporten met trainer, dus hopelijk is t daarna weer wat beter - vaak helpt beetje gedoseerd de spieren eromheen bewegen juist wel om t wat losser te maken.
Mijn nek zit ook vast. Geen idee waarom. Ik denk misschien het rotweer waardoor ik verkrampt met m'n hoofd onder de capuchon gedoken heb gezeten.
Wordt ook niet beter zo want heb net ook weer een halfuur door de regen gefietst ;(
  Moderator dinsdag 11 februari 2025 @ 18:42:18 #108
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_216637008
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja, maar goed. Het is wat het is. We gaan onderzoeken waar het aan gelegen heeft. En dan kijken wat we verder gaan doen. Maar dit jaar waarschijnlijk geen citytrip meer. En ja, bowlingmiddagjes of brei-avondjes kom ik niet voor dus ik verwacht de rest van het jaar niet zo veel tijd kwijt te zijn aan de PV.
Minder wij-gevoel door overname? Men heeft geen zin om met gereformeerde Gait uit Vlissingen een weekend weg te gaan?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_216637071
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 18:42 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Minder wij-gevoel door overname? Men heeft geen zin om met gereformeerde Gait uit Vlissingen een weekend weg te gaan?
Dat gaan we dus onderzoeken. Ik hoor de wildste verhalen in de wandelgangen. Behalve "te duur" "te ver weg" etc heb ik ook al gehoord "te druk programma" en "te weinig vrije tijd". Nou moet je weten dat we donderdagmiddag zouden aankomen, vrijdagochtend een stadswandeling gepland hadden, en zondagochtend weer zouden vertrekken. En die stadswandeling kan je zelfs skippen als je dat wilt. Dus dat "te druk programma" moet een misverstand zijn. En zo zullen er wel meer misverstanden zijn. Dus dat gaan we onderzoeken.

Maar het is wel belangrijk om dat eerst te doen voordat we gaan bepalen hoe nu verder. Want als er inderdaad iets uit komt zoals wat jij schetst (en dat is heel goed mogelijk) dan heeft het gewoon geen zin om de komende jaren nogeens zoiets te proberen. Dan moet eerst de cultuur gerepareerd worden.
pi_216637124
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 15:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik ga maar één keer per week…

Gesport, overleefd *O*
Ben je al de Hulk?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_216637134
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 18:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ben je al de Hulk?
_O-
pi_216637158
Hebben er nog mensen boodschappenzegels van de Jumbo over?

Wil je mij Jumbo boodschappenzegels geven via deze link?
https://www.jumbo.com/zeg(...)45-9310-02443fc41f7c

Over een week heb ik veel AH Eftelingzegels om terug te geven :D
  Moderator dinsdag 11 februari 2025 @ 18:54:58 #113
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_216637178
Ik had een kleurtje bedoeld voor contrasterende kleur in de slaapkamer. Maar vond hem toch erg heftig toen ik het zo in een emmer zag zitten. Dus toen maar andere slaapkamer er mee gedaan
pi_216637221
En nou een beach view erop schilderen!
pi_216637281
Jammer Fles :{

Dikke file, maar ik ben inmiddels thuis en zit met thee onder een dekentje op de bank. C. kookt chili ‘sans’ carne :9

@AnneX nieuwe Ikea kasten zijn ook best prijzig hoor. Wij waren voor onze pax kledingkast ook meer dan 1000 euro kwijt. (Samengesteld uit 2 brede kasten en 1 smalle kast) ¤1200 voor 7 stuks klink nog niet eens zo heel gek denk ik? Inclusief montage e.d.

Kapstok aan de muur een optie? Ik vind staande exemplaren vaak van die wiebelige ondingen waarbij je er aan de achterkant slecht bij kunt.

En nu ben ik wel benieuwd naar je dressoir!
pi_216637356
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 18:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Mijn nek zit ook vast. Geen idee waarom. Ik denk misschien het rotweer waardoor ik verkrampt met m'n hoofd onder de capuchon gedoken heb gezeten.
Wordt ook niet beter zo want heb net ook weer een halfuur door de regen gefietst ;(
Vervelend zeg! Zou best kunnen, schouders optrekken onbewust bij guur/nat weer. En misschien ook nog een beetje van presentatie-spanning? Dat die er uitkomt nu het geweest is? Hopelijk ook bij jou snel weer over! Ik heb nu ibuprofen spiergel gesmeerd, dat helpt altijd wel een klein beetje (of placebo-helpt, kan ook).

@Blues fijne vakantieplannen al!

Ik moet nog even bedenken wat ik wil met vakanties. Een collega heeft via meerjarensparen gespaard voor een sabbatical, die is vanaf deze week 12 weken weg. Ik heb toen eens zitten kijken naar mijn vakantie-uren en of ik ook niet zoiets zou kunnen doen (al dan niet met gewoon regulier opgespaarde vakantie-uren). Als ik dit jaar naast al geplande week in mei nog een weekje in december incalculeer en bv in de zomer 4 weken 2 dagen per week werken ipv 3 weken helemaal vrij, dan kan ik in 2026 8 weken achter elkaar vrij nemen, en dan ook nog tussen kerst en oud&nieuw vrij zijn, en dan heb ik nog 125.5 uur over voor de rest van het jaar (iets meer dan 3 volle weken). Niet dat ik enig idee heb wat ik met 8 weken vrij zou doen, maar het klinkt wel lekker :D

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 11-02-2025 19:48:47 ]
pi_216637545
Leuk kleurtje hoor @derLudolf! Vind je 'm nu hij op de muur zit nog steeds te heftig voor je eigen slaapkamer?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 februari 2025 @ 19:24:53 #118
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_216637581
Vakantie...
eind maart: Grunn of Zeeland. Die andere provincie wrs later dit jaar :P
Zal wrs dit jaar wel in de zomervakantie weggaan omdat ik eigenlijk door GR2026 mei/juni en najaar niet weg kan.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator dinsdag 11 februari 2025 @ 19:54:58 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_216638203
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 19:22 schreef vlindertje89 het volgende:
Leuk kleurtje hoor @:derLudolf! Vind je 'm nu hij op de muur zit nog steeds te heftig voor je eigen slaapkamer?
Ja eindelijk wel. Op de Facebookpagina van verf.nl laten ze ook allerlei leuke kleuren zien, ik zag nu G5.19.40 van Sikkens. Daar neig ik nu naar.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 19:58:11 #120
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216638258
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 18:54 schreef derLudolf het volgende:
Ik had een kleurtje bedoeld voor contrasterende kleur in de slaapkamer. Maar vond hem toch erg heftig toen ik het zo in een emmer zag zitten. Dus toen maar andere slaapkamer er mee gedaan
[ afbeelding ]
Gaat er nog een tweede laag overheen?
  Moderator dinsdag 11 februari 2025 @ 20:11:19 #121
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_216638514
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 19:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Gaat er nog een tweede laag overheen?
Uhu. Muur is nog nooit geverfd, dus ja, die zuigt lekker op. Wel vreemd dat patroon in het midden ja.
pi_216638516
Ik ben vanaf ergens eind feb/begin mrt 26 gewoon 4ever vrij _O- Nog steeds een gekke gedachte dat ik nog maar 1 jaar een werkzaam leven heb. :)
pi_216638528
Mooie kleur in combi met een beetje donkerbruine vloer Ludolf!
pi_216638548
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 19:03 schreef Candaasje het volgende:

Dikke file, maar ik ben inmiddels thuis en zit met thee onder een dekentje op de bank. C. kookt chili ‘sans’ carne :9
Hier ook chili sin carne. Met quinoa, pompoen en avocado :9

Zeker jammer Fles!

@Barreltje en haar avontuur _O-
Spoilers!
pi_216638550
@Barreltje _O-

Volgens mij heb ik ook eens opgemerkt dat ik *als* ik in de sloot spring, dat het wegens een of ander dier is. Welkom bij de club :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_216638668
Poes was voorbééldig bij de dierenarts. Opzitten, pootjes geven, aaaaaaah zeggen, alles. Vinger in z'n kont, hals uitscheren, met dikke naald in 'm proberen die halsaders te pakken te krijgen: hij gaf geen kik en behield z'n beheersing en waardigheid. Toen het klaar was liet hij zich -volstrekt onnodig- dat tuigje weer vastgespen (moest los voor die halszaak) en stapte z'n reismandje weer in.

Dierarts was tevreden over z'n bloeduitslag. Beetje hoge nierwaarden (whatever "nierwaarden" moge zijn), rest allemaal in ordnung.

Jammer wel dat ik voor het eerst bij deze dierenartsenpraktijk was, en wel juist bij deze omdat zij ook vee-arts zijn, en dat ze mij vertelde dat ze gaan stoppen met de landbouwdierenpraktijk. We worden warm overgedragen aan weer een andere vee-artsenpraktijk, prima. Maar dan is er voor mij geen reden (meer) om nou juist bij deze dierenarts te blijven; dichterbij zijn ze voor gezelschapdieren nog wel te vinden.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_216638719
Voorbeeldige poes.
pi_216638745
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 18:54 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een duidelijke kleur! @derLudolf
Komt er een kast voor? Of is het het hoofdeinde?
Het lijkt of de voegen van de y tong blokken nog doorschijnen.
Wat Jan Onderwater vraagt: nog een laag?

quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 19:03 schreef Candaasje het volgende:

@:AnneX nieuwe Ikea kasten zijn ook best prijzig hoor. Wij waren voor onze pax kledingkast ook meer dan 1000 euro kwijt. (Samengesteld uit 2 brede kasten en 1 smalle kast) ¤1200 voor 7 stuks klink nog niet eens zo heel gek denk ik? Inclusief montage e.d.

Kapstok aan de muur een optie? Ik vind staande exemplaren vaak van die wiebelige ondingen waarbij je er aan de achterkant slecht bij kunt.

En nu ben ik wel benieuwd naar je dressoir!
Het zijn 3 x 2 deurs van een meter en een smallere vakkenkast van 50 breed.
Hoogte 2.35 .
Uit gretigheid en niet reëel van mij/ ons is de afspraak gemaakt.
Ikea rechtstreeks en laten bezorgen was zeker net zo prijzig. Alleen hoef je dan zelf niet te sjouwen.

Kapstok mag dus niet aan plafond. Dat is even wennen aan een huurbaas.
MnX is er morgen om de vertrekkende buurvrouw ‘even’ met een plafondlamp te helpen. ( ‘Even’ bestaat niet :R ) Die gaat het ws nog eens aan hem vragen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de mail een lijst met adviezen/instructies voor als de fotograaf komt.
pi_216638780
@Blues goeie plannen voor brakke lijven. 👍🏼
pi_216638828
Oh ja, @Barreltje je verhaal _O- erg gelachen. Wel goed opgelost ^O^
  dinsdag 11 februari 2025 @ 20:32:20 #131
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_216638892
m'n lief vond het ook hilarisch.. natuurlijk zit hij nu op een eiland. }:|

verder een vraag aan carnavallers :X
over 2 weken is er hier in de buurt een feestje voor d'n holland'rs en na bijna 5 jaar in het buitenland heb ik er geloof ik weer behoefte aan om wat nl-ers te ontmoeten en nls te kunnen spreken.
dus ik wil en ga naar het feest.

het thema is : carnaval.
hoe krijg ik op een snelle makkelijke manier een carnavals outfit :+
iets met de post laten bezorgen is een lastige, want LANGZAAM hier. bol / coolblue kennen ze hier niet
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_216638897
En Cul wise: vanavond bij de couscous maaltijd over de groenten paprika, courgette ging een simpel sausje van 250 halfvolle yogurt met een theelepel mosterd en theelepel honing.

Aanrader voor de broodnodige (?) simpele variatie :Y)
pi_216638935
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 20:20 schreef sigme het volgende:
Poes was voorbééldig bij de dierenarts. Opzitten, pootjes geven, aaaaaaah zeggen, alles. Vinger in z'n kont, hals uitscheren, met dikke naald in 'm proberen die halsaders te pakken te krijgen: hij gaf geen kik en behield z'n beheersing en waardigheid. Toen het klaar was liet hij zich -volstrekt onnodig- dat tuigje weer vastgespen (moest los voor die halszaak) en stapte z'n reismandje weer in.

Dierarts was tevreden over z'n bloeduitslag. Beetje hoge nierwaarden (whatever "nierwaarden" moge zijn), rest allemaal in ordnung.

Jammer wel dat ik voor het eerst bij deze dierenartsenpraktijk was, en wel juist bij deze omdat zij ook vee-arts zijn, en dat ze mij vertelde dat ze gaan stoppen met de landbouwdierenpraktijk. We worden warm overgedragen aan weer een andere vee-artsenpraktijk, prima. Maar dan is er voor mij geen reden (meer) om nou juist bij deze dierenarts te blijven; dichterbij zijn ze voor gezelschapdieren nog wel te vinden.
Voorbeeldkat!
Ik had gisteren en vandaag wat andere exemplaren :D (nou goed, twee waren vooral héél bang. Waarvan een ‘de aanval is de beste verdediging’ als tactiek had. Arme gup. )

Verhoogde nierwaarden kunnen duiden op minder goed werkende nieren. (Of uitdroging, of allebei).
Mogelijk wel verstandig om die elk jaar te controleren, zeker bij senioren. Dan hoef je geen volledig bloedonderzoek te laten doen hoor, ureum en creatinine is vaak al genoeg)

@derLudolf ik vind het een leuke kleur, maar misschien wat licht voor je eigen slaapkamer.

En je hoeft er niks mee te doen, maar ter overdenking: één muur in een opvallende kleur schilderen en de rest in wit, oogt vaak heftiger dan meerdere muren in dezelfde kleur. Wit is een heel sterke contrastkleur en kan daardoor een kamer ook juist onrustiger/heftiger laten ogen.

:D ik wist niet dat jij een carrière als polsstokhoogspringer ambieerde @Barreltje
pi_216638952
Fierljeppende Barrel :+
pi_216638974
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Citytrip Kopenhagen afgelast. DAN NIET.

Troostbiljetje shoppen nu :W
Is het al gelukt met een troostbiljetje? om je blij te maken…
pi_216639050
@Barreltje kan je niet adviseren, niks met carnaval van doen.

MnX kwam thuis met een fijn zilveren halskettingje als herinnering aan deze periode.
Erg mooi. O+
pi_216639067
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 20:34 schreef Candaasje het volgende:
Verhoogde nierwaarden kunnen duiden op minder goed werkende nieren. (Of uitdroging, of allebei).
Ja, ik snap wel waar ze op wijzen, maar ik vind ' verhoogde nierwaarden' zo raar uitgedrukt.
Is dat dan "3 nier" op een schaal van 7?

Ik ging met poes naar arts vanwege opvallend veel/vaak gelebber. En wat stijfheid in de achterhand.
Dok vond ontlasting lekker kneedbaar en heupjes ruim voldoende strekbaar.
Heb wel wat pijnstiller meegekregen om te testen of ie dan soepeler loopt, en de aanbeveling gekregen brokjes voor zwakke niertjes te gaan voeren.
pi_216639105
Seizoenen 12 en 13 van Doctor Who met Jodie zijn ontzettend goed _O_

@Vanyel, @Candaasje, @gcjoel, @Jan_Onderwater en wie vergeet ik nog?
Spoilers!
  dinsdag 11 februari 2025 @ 20:46:26 #139
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_216639202
Fraaaaaaai 🙃
pi_216639339
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 20:41 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja, ik snap wel waar ze op wijzen, maar ik vind ' verhoogde nierwaarden' zo raar uitgedrukt.
Is dat dan "3 nier" op een schaal van 7?

Ik ging met poes naar arts vanwege opvallend veel/vaak gelebber. En wat stijfheid in de achterhand.
Dok vond ontlasting lekker kneedbaar en heupjes ruim voldoende strekbaar.
Heb wel wat pijnstiller meegekregen om te testen of ie dan soepeler loopt, en de aanbeveling gekregen brokjes voor zwakke niertjes te gaan voeren.
Ja dat had ie wel iets duidelijker kunnen formuleren, het is namelijk belangrijk of je echt net hoognormaal zit of er verder overheen. En indien het komt door bijvoorbeeld een wat lagere bloeddruk/uitdroging, zal het ureum sneller stijgen dan het creatinine. Indien (beginnend) nierfalen dan is de ratio tussen die twee gelijk.

Maar hij kon geen oorzaak vinden voor het meer drinken?
(En wat voor pijnstilling heb je meegekregen? )
pi_216639422
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Terveisiä Lapista... :W

[ afbeelding ]
Wauw.
pi_216639442
quote:

[ afbeelding ]
Wauw...
Spoilers!
pi_216639446
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 20:40 schreef AnneX het volgende:

MnX kwam thuis met een fijn zilveren halskettingje als herinnering aan deze periode.
Erg mooi. O+
🥰
pi_216639459
quote:

[ afbeelding ]
O+
pi_216639461
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 20:53 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja dat had ie wel iets duidelijker kunnen formuleren, het is namelijk belangrijk of je echt net hoognormaal zit of er verder overheen. En indien het komt door bijvoorbeeld een wat lagere bloeddruk/uitdroging, zal het ureum sneller stijgen dan het creatinine. Indien (beginnend) nierfalen dan is de ratio tussen die twee gelijk.

Maar hij kon geen oorzaak vinden voor het meer drinken?
(En wat voor pijnstilling heb je meegekregen? )
Nee, dat weet ik dus niet. Wel dat het maar een klein beetje te hoog was.
Metaxx.
  Moderator dinsdag 11 februari 2025 @ 20:59:27 #147
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_216639479
Goed punt @Candaasje

We gaan het zien, had vooralsnog wit bedacht (en dat heb ik eigenlijk ook wel al binnen) maar als het niets lijkt smeer ik nog wel wat anders op de muren :)
pi_216639612
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 18:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ben je al de Hulk?
Mijn eigen posts zijn groen dus B-)
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 11 februari 2025 @ 21:08:40 #149
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_216639733
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 20:57 schreef sigme het volgende:

[..]
Wauw.
Na 3 dagen helemaal niets, ondanks Autora apps en bij elke positieve indicatie daar vanuit naar buiten spurten, liepen we vandaag, op weg van het restaurant naar onze hut op de berg, toevallig tegen deze groene bewegende sliert aan.
Indrukwekkend, ook al was het geen hemel vol kleuren…

Gisteravond hebben we zelfs in het pikkedonker 50 kilometer op een sneeuwscooter gezocht naar het Noorderlicht, maar nadat we 5 minuten onderweg waren begon het flink te sneeuwen en was de kans op een gekleurde hemel weer 0,0…

De temperatuur is nu rond het vriespunt, de kou valt dus enorm mee.
Vandaag zijn we met sleetjes de berg afgesuisd.
Morgen op pad met de huskyhonden, donderdag nog een hele dag scooteren, vrijdag skiën en zaterdag met de rendieren op pad.
pi_216639891
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 20:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

@:vanyel, @:candaasje, @:gcjoel, @:jan_onderwater en wie vergeet ik nog?
Ja? Wat vond je zo goed?

Gedownload, iplayer of kun je dat tegenwoordig ook braaf ergens kijken?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_216640337
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 21:16 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja? Wat vond je zo goed?

Gedownload, iplayer of kun je dat tegenwoordig ook braaf ergens kijken?
Gedownload.

Het verhaal is vooral goed. Niet meer steeds losse afleveringen zonder heel veel samenhang maar weer eens een lekker ouderwets overkoepelend verhaal. Lekker donker ook, daar hou ik wel van. Seizoen 13 bestaat uit 6 afleveringen van 1 aaneengesloten verhaal. De nieuwe baddies die daarin worden geïntroduceerd zijn heel tof.
Spoilers!
  dinsdag 11 februari 2025 @ 21:51:53 #152
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_216640624
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Gedownload.

Het verhaal is vooral goed. Niet meer steeds losse afleveringen zonder heel veel samenhang maar weer eens een lekker ouderwets overkoepelend verhaal. Lekker donker ook, daar hou ik wel van. Seizoen 13 bestaat uit 6 afleveringen van 1 aaneengesloten verhaal. De nieuwe baddies die daarin worden geïntroduceerd zijn heel tof.
Ik heb ze wel gekeken maar weet het eigenlijk niet eens meer. :D
pi_216640712
Ik zag net de introductie van Bill.
Heb van deze seizoenen ook amper wat onthouden.
pi_216640839
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 21:51 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik heb ze wel gekeken maar weet het eigenlijk niet eens meer. :D
:D

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 21:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik zag net de introductie van Bill.
Heb van deze seizoenen ook amper wat onthouden.

Ik vond Bill de tweede keer een stuk beter. Capaldi ook trouwens.
Spoilers!
  dinsdag 11 februari 2025 @ 22:04:36 #155
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216640892
quote:

*O* *O* *O* *O*
  dinsdag 11 februari 2025 @ 22:06:57 #156
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216640962
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 20:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Uhu. Muur is nog nooit geverfd, dus ja, die zuigt lekker op. Wel vreemd dat patroon in het midden ja.
Als een muur nog nooit geverfd is, had je hem beter ff kunnen gronden. Dan zuigt ie niet. Als een muur erg zuigt, dan trekt ie het water en het bindmiddel in de muur en heb je een laag pigment met wenig bindmiddel er op zitten.
Dan loop je het risico dat je het pigment er zo vanaf veegt, of nog erger, de boel gaat bladderen

[ Bericht 6% gewijzigd door Jan_Onderwater op 11-02-2025 22:55:35 ]
pi_216641315
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 22:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Als een muur nog nooit geverfd is, had je hem beter ff kunnen gronden. Dan zuigt ie niet. Als een muur erg zuigt, dan trekt ie het water en het bindmiddel in de muur en heb je een laag pigment met wenig bindmiddel er op zitten.
Voorstrijk *G*

De heldergele muur in mijn nieuwbouwappartement heeft 2 lagen voorstrijk (voorstrijk mét wit pigment) en 4 lagen gele verf gehad _O-
pi_216642159
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 21:55 schreef Vanyel het volgende:

Hoest nou V :*
pi_216642302
Bezoek weg. Zeker al een jaar niet gezien/gesproken, was flink bijkletsen ;) en lekker gegeten, uien gekarameliseerd, kruiden, kaas en pasta erdoor.

Brave kat van @sigme Gave kleur bij @derLudolf (evt een iets lichtere kleur in dezelfde lijn op de andere muren?)

Prachtig @MadMaster, best frisjes

@AnneX mag er wel iets aan de muur? Dan zou je zoiets kunnen overwegen?

Sorry @Sarabi ik kom nooit bij de Jumbo dus kan je niet helpen.

Nu even de keuken verder opruimen en naar bed.
We have far more in common than that which devides us..
pi_216644004
Tralala…kasten shoppen w/
Nieuwe postbus (map) gemaakt bij de provider voor de mail m.b.t. verhuizen.
De postbus heet …insert “nieuw adres” 😉

Vervanging regelen van de “goede werken” . In eerste instantie gaat het onderling.
En anders doet de coördinator het wel.

Een week geleden moesten wij nog gaan kijken met een zeer gereserveerde mnX.😎
pi_216644182
quote:

Hoe wat waar? Ik wil het! Ik ben recent weer vooraan begonnen maar ik wil ook heel graag de nieuwe zien!
pi_216644203
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 23:01 schreef Blues het volgende:

[..]
Hoest nou V :*
Stukken beter B O+

Alle medisch kankergedoe klaar, eerstejaars controle ingepland (al is er weinig te controleren, meer op indicatie van klachten), rustigjes aan energie terug aan het krijgen. Gaat zowaar weer ergens naartoe.

Werd ook wel eens tijd }:|
pi_216644244
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 07:02 schreef Vanyel het volgende:

Stukken beter B O+

Alle medisch kankergedoe klaar, eerstejaars controle ingepland (al is er weinig te controleren, meer op indicatie van klachten), rustigjes aan energie terug aan het krijgen. Gaat zowaar weer ergens naartoe.

Yes ! *G*
pi_216644246
Het is nog donker, maar de vogeltjes pluiten alweer O+
  woensdag 12 februari 2025 @ 07:30:45 #165
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_216644283
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 18:53 schreef Sarabi het volgende:
Hebben er nog mensen boodschappenzegels van de Jumbo over?

Wil je mij Jumbo boodschappenzegels geven via deze link?
https://www.jumbo.com/zeg(...)45-9310-02443fc41f7c

Over een week heb ik veel AH Eftelingzegels om terug te geven :D
Ja hoor! Hoeveel heb je er nog nodig?
Ik hoef er geen Eftelingzegels voor terug ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door Morgane89 op 12-02-2025 08:04:58 ]
pi_216644293
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 07:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Stukken beter B O+

Wat fijn zeg. Zo blij voor jullie *O*
pi_216644428
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 07:17 schreef Blues het volgende:
Het is nog donker, maar de vogeltjes pluiten alweer O+
Ze pluiten me wakker ;(
Spoilers!
pi_216644584
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 07:30 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ja hoor! Hoeveel heb je er nog nodig?
Ik hoef er geen Eftelingzegels voor terug ;)
Ik heb er pas 18 dus heb nog aardig wat nodig :D maar alles dat je kan missen is goed
pi_216644724
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 07:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat fijn zeg. Zo blij voor jullie *O*
De assumptie is dat ik dat pas over 3 jaar zou kunnen denken met wat mij betreft zijn er klaar hoor O-)
pi_216644739
AH zegels heb ik wel van alles en nog wat over maar andere doe ik niet.
pi_216645805
Net een middelbare school vriendin een felicitatie gestuurd ivm haar kroonverjaardag.
Dadelijk naar de uitvaart van de moeder van een andere middelbare school vriendin.

Het kan verkeren :7
pi_216646913
Wat dubbel @Cat-astrophe en sterkte straks
  woensdag 12 februari 2025 @ 11:43:29 #173
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216647031
tragiek van de timeline van het leven
Je maakt vrienden
Ouders gaan scheiden
Vrienden gaan trouwen
Ouders gaan dood
Vrienden gaan scheiden
Vrienden gaan dood.
  woensdag 12 februari 2025 @ 11:45:59 #174
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_216647058
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 08:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik heb er pas 18 dus heb nog aardig wat nodig :D maar alles dat je kan missen is goed
Haha, ik heb er 19. Die heb ik je net gestuurd.
  woensdag 12 februari 2025 @ 11:47:16 #175
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_216647072
Saludos vanaf het vliegveld, ik vlieg over een (dik) uurtje weer naar huis. Was gezellig eten net klanten (2 verschillende koppels in 3 dagen) maar nooit zo gezellig als met @Fogel natuurlijk :P

En dit keer kwamen de stroopwafels en drop wel mee *O*

[ Bericht 14% gewijzigd door flipsen op 12-02-2025 12:05:51 ]
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator woensdag 12 februari 2025 @ 12:53:11 #176
45833 crew  Fogel
pi_216648112
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 11:47 schreef flipsen het volgende:
Saludos vanaf het vliegveld, ik vlieg over een (dik) uurtje weer naar huis. Was gezellig eten net klanten (2 verschillende koppels in 3 dagen) maar nooit zo gezellig als met @:Fogel natuurlijk :P

En dit keer kwamen de stroopwafels en drop wel mee *O*
Heb je die priority pass nou al geregeld? ;)

En was dit een hint dat ik verder moet met mijn verslag? :P

Eindelijk stroopwafels en drop voor je *G* maar hoe zit het met de ketjap?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_216648128
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 11:45 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Haha, ik heb er 19. Die heb ik je net gestuurd.
Dankjewel!
  woensdag 12 februari 2025 @ 14:02:11 #178
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_216649120
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 12:53 schreef Fogel het volgende:

[..]
Heb je die priority pass nou al geregeld? ;)

En was dit een hint dat ik verder moet met mijn verslag? :P

Eindelijk stroopwafels en drop voor je *G* maar hoe zit het met de ketjap?
Nee, ja en nee. Ik ga geen 'vreemden" vragen om ketjap manis mee te nemen. Als zo'n fles kapot gaat... :X aan de andere kant, die fles heeft bij jou heel veel gezeul en gesmijt overleefd, dus het kán wel kennelijk!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 12 februari 2025 @ 14:08:54 #179
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_216649202
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 14:02 schreef flipsen het volgende:

[..]
Nee, ja en nee. Ik ga geen 'vreemden" vragen om ketjap manis mee te nemen. Als zo'n fles kapot gaat... :X aan de andere kant, die fles heeft bij jou heel veel gezeul en gesmijt overleefd, dus het kán wel kennelijk!
Je hebt ook kunststof flessen, extra zakken erom en goooooo *O*

Hier trouwens 'Limburgse koude schotel' van de AH streekgerechten, ook van 'ver weg' voor mij, maar is echt smerig :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 12 februari 2025 @ 15:42:03 #180
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_216650426
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 14:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Hier trouwens 'Limburgse koude schotel' van de AH streekgerechten, ook van 'ver weg' voor mij, maar is echt smerig :')
Da's zegmaar Huzarensalade maar dan pas na dat je het gekauwd hebt ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_216650606
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 14:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Kouw sjottel moet je door oma laten maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_216650626
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 15:42 schreef fietsie het volgende:

[..]
Da's zegmaar Huzarensalade maar dan pas na dat je het gekauwd hebt ?
Nee minder zurig en met kilo's soepvlees.
  woensdag 12 februari 2025 @ 16:00:49 #183
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_216650665
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 15:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nee minder zurig en met kilo's soepvlees.
Klinkt niet ehm, aantrekkelijker.

Hier in Friesland flikkeren ze fijngesneden cornedbeef door huzaren, gekookte ei in stukkies er door roeren, een bult maken en daar mayo over smeren tot het glibbert..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 12 februari 2025 @ 16:21:57 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_216650967
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 15:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

SPOILER
Die oma's zijn dus dusdanig dood dat dat niet eens meer in mijn gedachten zit. Rundvleessalade iig van mijn oma vroeger

Maar het was goor, jammer de banner. Zit nu aan Zweedse kerstmanschuimpjes ter compensatie O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 12 februari 2025 @ 16:48:47 #185
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_216651427
Ik heb naar huis gaan vanaf de werkplek zo lang uitgesteld dat ik zeker weet dat de visboer geen warme vis meer heeft, om te voorkomen dat ik warme vis ga kopen..
pi_216651500
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 15:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

SPOILER
Dit. Plus spoiler :Y
pi_216651574
Tafelkleed, pleezitting en handdoekklemmen gekocht net. Werd het, naast een verdrietig zinvolle, ook nog een productieve dag.

Vanaaf de bühne op voor de generale repetitie.
Wordt het ook nog een hihaho dag.
pi_216652004
Ik heb stukken moeten lopen met fiets aan hand wegens onbefietsbaarheid van de paden. Dat heb ik toch niet eerder bij de hand gehad.

Wel mooi, alles :Y
pi_216652008
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 08:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ze pluiten me wakker ;(
Ze bedoelen het goed ;(
pi_216652036
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 11:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
tragiek van de timeline van het leven
Je maakt vrienden
Ouders gaan scheiden
Vrienden gaan trouwen
Ouders gaan dood
Vrienden gaan scheiden
Vrienden gaan dood.
Ik heb er nog wel een paar.
pi_216652058
quote:
7s.gif Op woensdag 12 februari 2025 17:26 schreef sigme het volgende:
Ik heb stukken moeten lopen met fiets aan hand wegens onbefietsbaarheid van de paden. Dat heb ik toch niet eerder bij de hand gehad.

Wel mooi, alles :Y
Geef!
Hier grijzzzzzz
pi_216652066
Heb weer veel patiënten geaaid O+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 februari 2025 @ 17:42:41 #193
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_216652215
Eerste drie uur niet kunnen werken ivm geen internet :')
Nou ja wel gehotspot en doen alsof ik thuis werkte. En tussendoor onze ICT-boer aan de lijn.
Verder ook niet echt productief geweest.
Tijd om wat gewicht te tillen met armen en/of benen.

Edit: Hoor net van collega dat het vanaf 17u weer mis is. Tja :'). We gaan gelukkig weg bij partij...

[ Bericht 22% gewijzigd door borisz op 12-02-2025 18:01:54 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_216652630
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 17:30 schreef Blues het volgende:
Heb weer veel patiënten geaaid O+
Dit doe ik dagelijks, maar het klinkt in mijn geval toch net wat minder gek vind ik :D
pi_216652701
quote:
7s.gif Op woensdag 12 februari 2025 18:14 schreef Candaasje het volgende:

Dit doe ik dagelijks, maar het klinkt in mijn geval toch net wat minder gek vind ik :D

Vriendin van bonuszoon van g werkt als arts in de GGZ, die zegt dit altijd :D
  woensdag 12 februari 2025 @ 18:28:03 #196
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216652808
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 17:28 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik heb er nog wel een paar.
vrolijker wordt je er niet van
pi_216652867
@Vanyel fijn om te horen O+ dat het maar steeds sneller de goede kant op mag gaan met alles!

@Cat-astrophe wat voor verdrietigs had je vandaag? Als je wil delen natuurlijk. Misschien ben ik het vergeten of heb ik er overheen gelezen. Edit: dat laatste, ik zie het nu wel staan. Was het een mooie uitvaart, ondanks verdrietig?

@Jan_Onderwater hoe gaat het met de longontsteking?

Ik had vandaag wel prima dag. Lekker gesport, ging beter dan ik had verwacht. Hebben wel het iets rustigere schema gedaan, niet die met de pull-ups, dat leek me met al wat pijnlijke nek niet bijzonder handig. Verder wel prima gewerkt ook en nog een uur gewandeld.
Wel een afspraak met drie vriendinnen van morgen afgezegd helaas. Eentje gaf aan dat ze nog herstellend is van de griep, 2 weken plat gelegen, vandaag eerste dag weer op werk en moet morgen even aankijken hoe het gaat. En de man van degene waarbij we zouden afspreken ligt al een week met griep in bed (en dus nog steeds ziek). Misschien ben ik weer eens te voorzichtig, en ik weet ook heus dat ik het niet 100% kan of zou moeten willen vermijden (want alleen nog in huis zitten is ook niet gezellig). Maar ik vond het bewust opzoeken door een paar uur in een huis gaan zitten waarin ook iemand al een week griep heeft, wss samen met iemand die net weer een beetje beter is, wel wat te ver gaan. Dus ik sluit volgende keer weer aan.
  woensdag 12 februari 2025 @ 18:32:19 #198
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216652892
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 18:31 schreef vlindertje89 het volgende:
n.

@:Jan_Onderwater hoe gaat het met de longontsteking?

Gisteren de laatste antibiotica geslikt, vandaag eigenlijk niet meer gehoest, heeft dus in de eindspurt wel geholpen.
pi_216652988
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 18:31 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Vanyel fijn om te horen O+ dat het maar steeds sneller de goede kant op mag gaan met alles!

@:Cat-astrophe wat voor verdrietigs had je vandaag? Als je wil delen natuurlijk. Misschien ben ik het vergeten of heb ik er overheen gelezen. Edit: dat laatste, ik zie het nu wel staan. Was het een mooie uitvaart, ondanks verdrietig?

@:Jan_Onderwater hoe gaat het met de longontsteking?

Ik had vandaag wel prima dag. Lekker gesport, ging beter dan ik had verwacht. Hebben wel het iets rustigere schema gedaan, niet die met de pull-ups, dat leek me met al wat pijnlijke nek niet bijzonder handig. Verder wel prima gewerkt ook en nog een uur gewandeld.
Wel een afspraak met drie vriendinnen van morgen afgezegd helaas. Eentje gaf aan dat ze nog herstellend is van de griep, 2 weken plat gelegen, vandaag eerste dag weer op werk en moet morgen even aankijken hoe het gaat. En de man van degene waarbij we zouden afspreken ligt al een week met griep in bed (en dus nog steeds ziek). Misschien ben ik weer eens te voorzichtig, en ik weet ook heus dat ik het niet 100% kan of zou moeten willen vermijden (want alleen nog in huis zitten is ook niet gezellig). Maar ik vond het bewust opzoeken door een paar uur in een huis gaan zitten waarin ook iemand al een week griep heeft, wss samen met iemand die net weer een beetje beter is, wel wat te ver gaan. Dus ik sluit volgende keer weer aan.
Oh dat zou ik ook niet doen hoor :N Ik probeer de dans ook een beetje te ontspringen. (Wat wel een uitdaging is, echt iedereen valt in bosjes neer. )
pi_216653133
quote:
7s.gif Op woensdag 12 februari 2025 18:39 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oh dat zou ik ook niet doen hoor :N Ik probeer de dans ook een beetje te ontspringen. (Wat wel een uitdaging is, echt iedereen valt in bosjes neer. )
Ja, ik probeer het ook wel te ontwijken zover in redelijkheid mogelijk.
Dus ik doe wel gewoon nog boodschappen, ga nog naar werk met de trein als ik daar afspraken heb en wandel met de buren die niet helemaal fit zijn (maar ook niet ziek en niet hoestend oid). Maar ik ga niet in de spits tussen 934 hoestende mensen in de trein zitten (plan als mogelijk sowieso altijd al afspraken zodat ik buiten spits kan ivm 40% korting), ga niet op bezoek bij mensen waarvan ik weet dat er op dat moment griep is in huis en lik niet aan handvaten van de winkelmandjes in de supermarkt ;)

Er gaat echt vanalles rond ja. Griep, buren paar verderop doen estafette-buikgriep in huis.. en allerlei mildere virussen. Ik ga vrijdag oppassen bij weer andere buren, hij neemt haar voor Valentijn als verrassing mee uit dansen O+ naar zo'n feest dat om 19u begint en 23u klaar is. Die twee zitten allebei op de basisschool, dus hoop dat die alle virussen ook even daar laten. Maar ik geloof dat ze de griep al wel hebben gehad (of dat is wishful thinking :P )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')