Zundquote:
Mijn nek zit ook vast. Geen idee waarom. Ik denk misschien het rotweer waardoor ik verkrampt met m'n hoofd onder de capuchon gedoken heb gezeten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat jammer zeg @:Dr_Flash!
Vandaag was de eerste dag dat de zon weer vóór 8:00 opging!![]()
Wel weer troosteloos grijs en koud en regen hier, bleh. Een half uur door de woonkamer gewandeld vanmiddag en daarna toch ook nog maar een rondje buiten door de regen gedaan.
Lichamelijk beetje meh sinds zaterdag, beetje spierpijn/stijf in mn nek, sinds zondag ook beetje pijn onderin mn rug. Nek misschien nog steeds beetje van spierspanning na hoofd stoten zaterdag aan mn bureau, had ook beetje beurse plek achterop mn hoofd daarvan, die is wel stukken beter inmiddels. Onderin rug was eerst alleen links, maar toen ging ik natuurlijk aan beide kanten goed voelen of er links dan niet iets raars zat ofzo, dus nu zijn beide kanten beetje beursoeps. Niet ziek verder gelukkig, beetje snotterig maar met zoutneusspray nog onder controle dus goed te doen. Dus hopelijk blijft dat zo. Morgenochtend wel weer sporten met trainer, dus hopelijk is t daarna weer wat beter - vaak helpt beetje gedoseerd de spieren eromheen bewegen juist wel om t wat losser te maken.
Minder wij-gevoel door overname? Men heeft geen zin om met gereformeerde Gait uit Vlissingen een weekend weg te gaan?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar goed. Het is wat het is. We gaan onderzoeken waar het aan gelegen heeft. En dan kijken wat we verder gaan doen. Maar dit jaar waarschijnlijk geen citytrip meer. En ja, bowlingmiddagjes of brei-avondjes kom ik niet voor dus ik verwacht de rest van het jaar niet zo veel tijd kwijt te zijn aan de PV.
Dat gaan we dus onderzoeken. Ik hoor de wildste verhalen in de wandelgangen. Behalve "te duur" "te ver weg" etc heb ik ook al gehoord "te druk programma" en "te weinig vrije tijd". Nou moet je weten dat we donderdagmiddag zouden aankomen, vrijdagochtend een stadswandeling gepland hadden, en zondagochtend weer zouden vertrekken. En die stadswandeling kan je zelfs skippen als je dat wilt. Dus dat "te druk programma" moet een misverstand zijn. En zo zullen er wel meer misverstanden zijn. Dus dat gaan we onderzoeken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Minder wij-gevoel door overname? Men heeft geen zin om met gereformeerde Gait uit Vlissingen een weekend weg te gaan?
Ben je al de Hulk?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ga maar één keer per week…
Gesport, overleefd![]()
Vervelend zeg! Zou best kunnen, schouders optrekken onbewust bij guur/nat weer. En misschien ook nog een beetje van presentatie-spanning? Dat die er uitkomt nu het geweest is? Hopelijk ook bij jou snel weer over! Ik heb nu ibuprofen spiergel gesmeerd, dat helpt altijd wel een klein beetje (of placebo-helpt, kan ook).quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn nek zit ook vast. Geen idee waarom. Ik denk misschien het rotweer waardoor ik verkrampt met m'n hoofd onder de capuchon gedoken heb gezeten.
Wordt ook niet beter zo want heb net ook weer een halfuur door de regen gefietst
Ja eindelijk wel. Op de Facebookpagina van verf.nl laten ze ook allerlei leuke kleuren zien, ik zag nu G5.19.40 van Sikkens. Daar neig ik nu naar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:22 schreef vlindertje89 het volgende:
Leuk kleurtje hoor @:derLudolf! Vind je 'm nu hij op de muur zit nog steeds te heftig voor je eigen slaapkamer?
Gaat er nog een tweede laag overheen?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:54 schreef derLudolf het volgende:
Ik had een kleurtje bedoeld voor contrasterende kleur in de slaapkamer. Maar vond hem toch erg heftig toen ik het zo in een emmer zag zitten. Dus toen maar andere slaapkamer er mee gedaan
[ afbeelding ]
Uhu. Muur is nog nooit geverfd, dus ja, die zuigt lekker op. Wel vreemd dat patroon in het midden ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gaat er nog een tweede laag overheen?
Hier ook chili sin carne. Met quinoa, pompoen en avocadoquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:03 schreef Candaasje het volgende:
Jammer Fles![]()
Dikke file, maar ik ben inmiddels thuis en zit met thee onder een dekentje op de bank. C. kookt chili ‘sans’ carne![]()
Dat is een duidelijke kleur! @derLudolfquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:54 schreef derLudolf het volgende:
Ik had een kleurtje bedoeld voor contrasterende kleur in de slaapkamer. Maar vond hem toch erg heftig toen ik het zo in een emmer zag zitten. Dus toen maar andere slaapkamer er mee gedaan
[ afbeelding ]
Het zijn 3 x 2 deurs van een meter en een smallere vakkenkast van 50 breed.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:03 schreef Candaasje het volgende:
Jammer Fles![]()
Dikke file, maar ik ben inmiddels thuis en zit met thee onder een dekentje op de bank. C. kookt chili ‘sans’ carne![]()
@:AnneX nieuwe Ikea kasten zijn ook best prijzig hoor. Wij waren voor onze pax kledingkast ook meer dan 1000 euro kwijt. (Samengesteld uit 2 brede kasten en 1 smalle kast) ¤1200 voor 7 stuks klink nog niet eens zo heel gek denk ik? Inclusief montage e.d.
Kapstok aan de muur een optie? Ik vind staande exemplaren vaak van die wiebelige ondingen waarbij je er aan de achterkant slecht bij kunt.
En nu ben ik wel benieuwd naar je dressoir!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de mail een lijst met adviezen/instructies voor als de fotograaf komt.
Voorbeeldkat!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:20 schreef sigme het volgende:
Poes was voorbééldig bij de dierenarts. Opzitten, pootjes geven, aaaaaaah zeggen, alles. Vinger in z'n kont, hals uitscheren, met dikke naald in 'm proberen die halsaders te pakken te krijgen: hij gaf geen kik en behield z'n beheersing en waardigheid. Toen het klaar was liet hij zich -volstrekt onnodig- dat tuigje weer vastgespen (moest los voor die halszaak) en stapte z'n reismandje weer in.
Dierarts was tevreden over z'n bloeduitslag. Beetje hoge nierwaarden (whatever "nierwaarden" moge zijn), rest allemaal in ordnung.
Jammer wel dat ik voor het eerst bij deze dierenartsenpraktijk was, en wel juist bij deze omdat zij ook vee-arts zijn, en dat ze mij vertelde dat ze gaan stoppen met de landbouwdierenpraktijk. We worden warm overgedragen aan weer een andere vee-artsenpraktijk, prima. Maar dan is er voor mij geen reden (meer) om nou juist bij deze dierenarts te blijven; dichterbij zijn ze voor gezelschapdieren nog wel te vinden.
Is het al gelukt met een troostbiljetje? om je blij te maken…quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Citytrip Kopenhagen afgelast. DAN NIET.
Troostbiljetje shoppen nu
Ja, ik snap wel waar ze op wijzen, maar ik vind ' verhoogde nierwaarden' zo raar uitgedrukt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:34 schreef Candaasje het volgende:
Verhoogde nierwaarden kunnen duiden op minder goed werkende nieren. (Of uitdroging, of allebei).
Ja dat had ie wel iets duidelijker kunnen formuleren, het is namelijk belangrijk of je echt net hoognormaal zit of er verder overheen. En indien het komt door bijvoorbeeld een wat lagere bloeddruk/uitdroging, zal het ureum sneller stijgen dan het creatinine. Indien (beginnend) nierfalen dan is de ratio tussen die twee gelijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, ik snap wel waar ze op wijzen, maar ik vind ' verhoogde nierwaarden' zo raar uitgedrukt.
Is dat dan "3 nier" op een schaal van 7?
Ik ging met poes naar arts vanwege opvallend veel/vaak gelebber. En wat stijfheid in de achterhand.
Dok vond ontlasting lekker kneedbaar en heupjes ruim voldoende strekbaar.
Heb wel wat pijnstiller meegekregen om te testen of ie dan soepeler loopt, en de aanbeveling gekregen brokjes voor zwakke niertjes te gaan voeren.
Wauw.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Terveisiä Lapista...
[ afbeelding ]
Wauw...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Terveisiä Lapista...
[ afbeelding ]
🥰quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:40 schreef AnneX het volgende:
MnX kwam thuis met een fijn zilveren halskettingje als herinnering aan deze periode.
Erg mooi.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Terveisiä Lapista...
[ afbeelding ]
Nee, dat weet ik dus niet. Wel dat het maar een klein beetje te hoog was.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja dat had ie wel iets duidelijker kunnen formuleren, het is namelijk belangrijk of je echt net hoognormaal zit of er verder overheen. En indien het komt door bijvoorbeeld een wat lagere bloeddruk/uitdroging, zal het ureum sneller stijgen dan het creatinine. Indien (beginnend) nierfalen dan is de ratio tussen die twee gelijk.
Maar hij kon geen oorzaak vinden voor het meer drinken?
(En wat voor pijnstilling heb je meegekregen? )
Mijn eigen posts zijn groen dusquote:
Na 3 dagen helemaal niets, ondanks Autora apps en bij elke positieve indicatie daar vanuit naar buiten spurten, liepen we vandaag, op weg van het restaurant naar onze hut op de berg, toevallig tegen deze groene bewegende sliert aan.quote:
Ja? Wat vond je zo goed?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Seizoenen 12 en 13 van Doctor Who met Jodie zijn ontzettend goed![]()
@:vanyel, @:candaasje, @:gcjoel, @:jan_onderwater en wie vergeet ik nog?
Gedownload.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja? Wat vond je zo goed?
Gedownload, iplayer of kun je dat tegenwoordig ook braaf ergens kijken?
Ik heb ze wel gekeken maar weet het eigenlijk niet eens meer.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gedownload.
Het verhaal is vooral goed. Niet meer steeds losse afleveringen zonder heel veel samenhang maar weer eens een lekker ouderwets overkoepelend verhaal. Lekker donker ook, daar hou ik wel van. Seizoen 13 bestaat uit 6 afleveringen van 1 aaneengesloten verhaal. De nieuwe baddies die daarin worden geïntroduceerd zijn heel tof.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb ze wel gekeken maar weet het eigenlijk niet eens meer.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik zag net de introductie van Bill.
Heb van deze seizoenen ook amper wat onthouden.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als een muur nog nooit geverfd is, had je hem beter ff kunnen gronden. Dan zuigt ie niet. Als een muur erg zuigt, dan trekt ie het water en het bindmiddel in de muur en heb je een laag pigment met wenig bindmiddel er op zitten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uhu. Muur is nog nooit geverfd, dus ja, die zuigt lekker op. Wel vreemd dat patroon in het midden ja.
Voorstrijkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als een muur nog nooit geverfd is, had je hem beter ff kunnen gronden. Dan zuigt ie niet. Als een muur erg zuigt, dan trekt ie het water en het bindmiddel in de muur en heb je een laag pigment met wenig bindmiddel er op zitten.
Hoe wat waar? Ik wil het! Ik ben recent weer vooraan begonnen maar ik wil ook heel graag de nieuwe zien!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Stukken beter Bquote:
Yes !quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:02 schreef Vanyel het volgende:
Stukken beter B![]()
Alle medisch kankergedoe klaar, eerstejaars controle ingepland (al is er weinig te controleren, meer op indicatie van klachten), rustigjes aan energie terug aan het krijgen. Gaat zowaar weer ergens naartoe.
Werd ook wel eens tijd
Ja hoor! Hoeveel heb je er nog nodig?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:53 schreef Sarabi het volgende:
Hebben er nog mensen boodschappenzegels van de Jumbo over?
Wil je mij Jumbo boodschappenzegels geven via deze link?
https://www.jumbo.com/zeg(...)45-9310-02443fc41f7c
Over een week heb ik veel AH Eftelingzegels om terug te geven
Wat fijn zeg. Zo blij voor julliequote:Op woensdag 12 februari 2025 07:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Stukken beter B![]()
Alle medisch kankergedoe klaar, eerstejaars controle ingepland (al is er weinig te controleren, meer op indicatie van klachten), rustigjes aan energie terug aan het krijgen. Gaat zowaar weer ergens naartoe.
Werd ook wel eens tijd
Ze pluiten me wakkerquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:17 schreef Blues het volgende:
Het is nog donker, maar de vogeltjes pluiten alweer
Ik heb er pas 18 dus heb nog aardig wat nodigquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:30 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja hoor! Hoeveel heb je er nog nodig?
Ik hoef er geen Eftelingzegels voor terug![]()
De assumptie is dat ik dat pas over 3 jaar zou kunnen denken met wat mij betreft zijn er klaar hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat fijn zeg. Zo blij voor jullie
Haha, ik heb er 19. Die heb ik je net gestuurd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb er pas 18 dus heb nog aardig wat nodigmaar alles dat je kan missen is goed
Heb je die priority pass nou al geregeld?quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:47 schreef flipsen het volgende:
Saludos vanaf het vliegveld, ik vlieg over een (dik) uurtje weer naar huis. Was gezellig eten net klanten (2 verschillende koppels in 3 dagen) maar nooit zo gezellig als met @:Fogel natuurlijk
En dit keer kwamen de stroopwafels en drop wel mee![]()
Dankjewel!quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:45 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Haha, ik heb er 19. Die heb ik je net gestuurd.
Nee, ja en nee. Ik ga geen 'vreemden" vragen om ketjap manis mee te nemen. Als zo'n fles kapot gaat...quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je die priority pass nou al geregeld?
En was dit een hint dat ik verder moet met mijn verslag?
Eindelijk stroopwafels en drop voor jemaar hoe zit het met de ketjap?
Je hebt ook kunststof flessen, extra zakken erom en gooooooquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nee, ja en nee. Ik ga geen 'vreemden" vragen om ketjap manis mee te nemen. Als zo'n fles kapot gaat...aan de andere kant, die fles heeft bij jou heel veel gezeul en gesmijt overleefd, dus het kán wel kennelijk!
Da's zegmaar Huzarensalade maar dan pas na dat je het gekauwd hebt ?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Je hebt ook kunststof flessen, extra zakken erom en goooooo![]()
Hier trouwens 'Limburgse koude schotel' van de AH streekgerechten, ook van 'ver weg' voor mij, maar is echt smerig
Kouw sjottel moet je door oma laten maken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Je hebt ook kunststof flessen, extra zakken erom en goooooo![]()
Hier trouwens 'Limburgse koude schotel' van de AH streekgerechten, ook van 'ver weg' voor mij, maar is echt smerig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Nee minder zurig en met kilo's soepvlees.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's zegmaar Huzarensalade maar dan pas na dat je het gekauwd hebt ?
Klinkt niet ehm, aantrekkelijker.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee minder zurig en met kilo's soepvlees.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kouw sjottel moet je door oma laten maken.Die oma's zijn dus dusdanig dood dat dat niet eens meer in mijn gedachten zit. Rundvleessalade iig van mijn oma vroegerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het was goor, jammer de banner. Zit nu aan Zweedse kerstmanschuimpjes ter compensatie
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kouw sjottel moet je door oma laten maken.Dit. Plus spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb er nog wel een paar.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
tragiek van de timeline van het leven
Je maakt vrienden
Ouders gaan scheiden
Vrienden gaan trouwen
Ouders gaan dood
Vrienden gaan scheiden
Vrienden gaan dood.
Geef!quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:26 schreef sigme het volgende:
Ik heb stukken moeten lopen met fiets aan hand wegens onbefietsbaarheid van de paden. Dat heb ik toch niet eerder bij de hand gehad.
Wel mooi, alles
quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:14 schreef Candaasje het volgende:
Dit doe ik dagelijks, maar het klinkt in mijn geval toch net wat minder gek vind ik
Gisteren de laatste antibiotica geslikt, vandaag eigenlijk niet meer gehoest, heeft dus in de eindspurt wel geholpen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:31 schreef vlindertje89 het volgende:
n.
@:Jan_Onderwater hoe gaat het met de longontsteking?
Oh dat zou ik ook niet doen hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:31 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Vanyel fijn om te horendat het maar steeds sneller de goede kant op mag gaan met alles!
@:Cat-astrophe wat voor verdrietigs had je vandaag? Als je wil delen natuurlijk. Misschien ben ik het vergeten of heb ik er overheen gelezen. Edit: dat laatste, ik zie het nu wel staan. Was het een mooie uitvaart, ondanks verdrietig?
@:Jan_Onderwater hoe gaat het met de longontsteking?
Ik had vandaag wel prima dag. Lekker gesport, ging beter dan ik had verwacht. Hebben wel het iets rustigere schema gedaan, niet die met de pull-ups, dat leek me met al wat pijnlijke nek niet bijzonder handig. Verder wel prima gewerkt ook en nog een uur gewandeld.
Wel een afspraak met drie vriendinnen van morgen afgezegd helaas. Eentje gaf aan dat ze nog herstellend is van de griep, 2 weken plat gelegen, vandaag eerste dag weer op werk en moet morgen even aankijken hoe het gaat. En de man van degene waarbij we zouden afspreken ligt al een week met griep in bed (en dus nog steeds ziek). Misschien ben ik weer eens te voorzichtig, en ik weet ook heus dat ik het niet 100% kan of zou moeten willen vermijden (want alleen nog in huis zitten is ook niet gezellig). Maar ik vond het bewust opzoeken door een paar uur in een huis gaan zitten waarin ook iemand al een week griep heeft, wss samen met iemand die net weer een beetje beter is, wel wat te ver gaan. Dus ik sluit volgende keer weer aan.
Ja, ik probeer het ook wel te ontwijken zover in redelijkheid mogelijk.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook niet doen hoorIk probeer de dans ook een beetje te ontspringen. (Wat wel een uitdaging is, echt iedereen valt in bosjes neer. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |