tussen 15.00uu en 16.00 uur bij de Piano op Tilburg Centraalquote:Op maandag 10 februari 2025 20:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
15 a 16u? Station is prima verzamelen
Tilburg is al een takke eindquote:Op maandag 10 februari 2025 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet gebeuren want Katwijk -> Tilburg is qua afstand veel te ver.
Het idee van een strandtentmeeting in Katwijk is veel ouder dan dit idee volgens mij maar deze gaat er wel komen dat is wel een verschilletjequote:Op maandag 10 februari 2025 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat gaat echt niet gebeuren want Katwijk -> Tilburg is qua afstand veel te ver.
als er een piano is daarquote:Op maandag 10 februari 2025 20:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
tussen 15.00uu en 16.00 uur bij de Piano op Tilburg Centraal![]()
Want dan pas ik het informatiebulletin aan
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:12 schreef Harrie het volgende:
@:Grrrrrrrr wat is een geschikte locatie om te verzamelenen laten we dan meteen een tijdstipje bedenken nu
bijvoorbeeld verzamelen vanaf XX.XX uur op locatie (vul hier maar wat leuks in)
@:Hemarookworst hoe laat zat jij aan te denken
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelijk beginnen in het park?
15-16 uur op station lijkt me mooie, als dan het weer er naar is via de Appie naar het park en van daaruit zien we wel weer verder.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
15 a 16u? Station is prima verzamelen
Hadden ze wel maar hoop dat ie stuk of weg isquote:
Het klinkt goed. Het is allemaal primaquote:Op maandag 10 februari 2025 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
15-16 uur op station lijkt me mooie, als dan het weer er naar is via de Appie naar het park en van daaruit zien we wel weer verder.
Voor vreten stel ik de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor. Hebben ze voor ieder wat wils en ligt ook weer lekker dichtbij. Kunnen we daarna meteen door naar de Loc Brewery en als we daar klaar zijn gaan we het échte centrum in
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op maandag 10 februari 2025 20:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goeie ja, slagroom of melk, aan de tiet zal ze gaan!
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gaat kree gelijk op spelen....
1,5 uurtje rijdenquote:
Het is dat jij deze doorpakt anders was het er denk ook niet van gekomenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het idee van een strandtentmeeting in Katwijk is veel ouder dan dit idee volgens mij maar deze gaat er wel komen dat is wel een verschilletje
Zeker, al zijn het vooral Melting en ondergetekende die draaien. MadMaster af en toe, maar doorgaans zonder aankondiging.quote:
Dit vind ik niet echt aardig want het zijn toch echt @Grrrrrrrr en @hemarookworst die deze meeting op gang gebracht hebbenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is dat jij deze doorpakt anders was het er denk ook niet van gekomen
Klopt, dan bleef het bij 'we gaan het eens regelen'.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is dat jij deze doorpakt anders was het er denk ook niet van gekomen
Maar het was een mooie nacht waarin dit idee op kwamquote:Op maandag 10 februari 2025 20:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dit vind ik niet echt aardig want het zijn toch echt @:Grrrrrrrr en @:Hemarookwordt die deze meeting op gang gebracht hebbenik doe alleen de administratie en ik ben er gewoon bij om te drinken
Dat dan weer welquote:Op maandag 10 februari 2025 20:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar het was een mooie nacht waarin dit idee op kwam
Desalniet te min ben jij degene die doorpakt.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dit vind ik niet echt aardig want het zijn toch echt @:Grrrrrrrr en @:Hemarookwordt die deze meeting op gang gebracht hebbenik doe alleen de administratie en ik ben er gewoon bij om te drinken
Mijn dochter is naar veeeeel meets meegeweest.maar toen was ze al een jaar of 7.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goeie ja, slagroom of melk, aan de tiet zal ze gaan!
Ik hou wel van gezellig wat drinken jaquote:Op maandag 10 februari 2025 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Desalniet te min ben jij degene die doorpakt.
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dit vind ik niet echt aardig want het zijn toch echt @:Grrrrrrrr en @:Hemarookworst die deze meeting op gang gebracht hebbenik doe alleen de administratie en ik ben er gewoon bij om te drinken
Ik weet het nog niet zeker. Je mag bij mij nog 'misschien' toevoegen.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dit vind ik niet echt aardig want het zijn toch echt @:Grrrrrrrr en @:Hemarookworst die deze meeting op gang gebracht hebbenik doe alleen de administratie en ik ben er gewoon bij om te drinken
Fiets te ver voor vanaf Centraal?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik na 0.00 de trein pak vanuit Tilburg naar Rotterdam moet ik wel taxi pakken naar huis, sprinter naar huis houdt om 1 uur al op
Volgens mij hebben ze daar geen shoarmaquote:Op maandag 10 februari 2025 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
[..]
15-16 uur op station lijkt me mooie, als dan het weer er naar is via de Appie naar het park en van daaruit zien we wel weer verder.
Voor vreten stel ik de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor. Hebben ze voor ieder wat wils en ligt ook weer lekker dichtbij. Kunnen we daarna meteen door naar de Loc Brewery en als we daar klaar zijn gaan we het échte centrum in
Deze? ✅quote:Op maandag 10 februari 2025 18:31 schreef Harrie het volgende:
@:JustinK heb jij voor mij dat groene blokje met een vinkje er in toevallig nog ergens
Bedenk me net dat ik die heel goed kan gebruiken in de Meeting Post
dus ik hou me aanbevolen
Zeg datquote:
Het was een nachtquote:Op maandag 10 februari 2025 20:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar het was een mooie nacht waarin dit idee op kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |