Vaak is het als je zo'n vraag stelt je als antwoord terugkrijgt: jaaaahaaaaaaa dat heb ik al gedaaaaaaaaannquote:Op maandag 10 februari 2025 20:03 schreef maily het volgende:
[..]
DAT HAD JIJ MOETEN VRAGEN HE!!! HABEN SIE VERSUCHT DAS GERÄT AUS UND AN ZU SCHALTEN??
Dit dus.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Mijn voorkeur is om ergens eind van de middag te verzamelen, hapje eten en dan rustig aan vol te lopen met koude paters om uiteindelijk in de nacht te belanden
Mag koffie ook?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Mijn voorkeur is om ergens eind van de middag te verzamelen, hapje eten en dan rustig aan vol te lopen met koude paters om uiteindelijk in de nacht te belanden
En voor de duidelijkheid, ik hoef niet om 17.00 uur aan de warme prak te zitten.... ik heb de tijdquote:
Ik was niet van plan door te halen gezien de nacht voor mij is, met de kleinequote:Op maandag 10 februari 2025 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, dit dus, dan is het alternatief doorgaan tot de eerste trein weer rijdt en dan zit je dus wel tot 6 uur 's ochtends in de Nacht omdat dat de enige tent is die nog open is zo laat
Waarschijnlijk wordt hetquote:Op maandag 10 februari 2025 20:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
van mij mag iedereen gewoon drinken wat ie zelf lekker vind en zo veel als ie wil
De kleine meenemenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik was niet van plan door te halen gezien de nacht voor mij is, met de kleine
Maar anders zou ik idd moeten doorhalen.
Als je door wil halen maakt het imo niet uit of je 22u of 2u in de nacht bent en of het 15u of 19u begint.
Dit klinkt raarrrrrquote:Op maandag 10 februari 2025 20:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik was niet van plan door te halen gezien de nacht voor mij is, met de kleine
Maar anders zou ik idd moeten doorhalen.
Als je door wil halen maakt het imo niet uit of je 22u of 2u in de nacht bent en of het 15u of 19u begint.
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:05 schreef mario390 het volgende:
technisch ben ik betje haubentaucher
Gelijk beginnen in het park?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:12 schreef Harrie het volgende:
@:Grrrrrrrr wat is een geschikte locatie om te verzamelenen laten we dan meteen een tijdstipje bedenken nu
bijvoorbeeld verzamelen vanaf XX.XX uur op locatie (vul hier maar wat leuks in)
@:Hemarookworst hoe laat zat jij aan te denken
15 a 16u? Station is prima verzamelenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:12 schreef Harrie het volgende:
@:Grrrrrrrr wat is een geschikte locatie om te verzamelenen laten we dan meteen een tijdstipje bedenken nu
tussen 15.00uu en 16.00 uur bij de Piano op Tilburg Centraalquote:Op maandag 10 februari 2025 20:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
15 a 16u? Station is prima verzamelen
Tilburg is al een takke eindquote:Op maandag 10 februari 2025 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet gebeuren want Katwijk -> Tilburg is qua afstand veel te ver.
Het idee van een strandtentmeeting in Katwijk is veel ouder dan dit idee volgens mij maar deze gaat er wel komen dat is wel een verschilletjequote:Op maandag 10 februari 2025 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat gaat echt niet gebeuren want Katwijk -> Tilburg is qua afstand veel te ver.
als er een piano is daarquote:Op maandag 10 februari 2025 20:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
tussen 15.00uu en 16.00 uur bij de Piano op Tilburg Centraal![]()
Want dan pas ik het informatiebulletin aan
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:12 schreef Harrie het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelijk beginnen in het park?
15-16 uur op station lijkt me mooie, als dan het weer er naar is via de Appie naar het park en van daaruit zien we wel weer verder.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
15 a 16u? Station is prima verzamelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |