Ben toch afhankelijk van het OV. Gaan geen nachttreinen naar Roosendaal neem ik aan.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De hele nacht doorhalen is soberso niet verplicht
Ik woon zelf in Helmond dus dat is een uurtje met de trein ofzo als de aansluiting een beetje tegen valt en anders een half uur ik heb geen idee maar ik kom er altijd welquote:Op maandag 10 februari 2025 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ooh ik dacht je kiest Tilburg als plaats omdat je er zelf woont.
Waar woon je dan?
Oei, dan gaan we meeten....quote:Op maandag 10 februari 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk er nog over na
Sowieso geen nachtclub
Echte nachttreinen hebben we volgens mij niet eens meer hier.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben toch afhankelijk van het OV. Gaan geen nachttreinen naar Roosendaal neem ik aan.
Nee man, gewoon een liefhebber net als ikquote:Op maandag 10 februari 2025 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen dat ik een viezerik ben
Doei doeiquote:Op maandag 10 februari 2025 19:58 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga weer ff paar uurtjes offline bijdehand lopen doen. Joee
Ik ga voor optie 1, vroeg beginnen. Als het pas 19u is dan is het niet de moeite waard voor mij.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is nog even een beetje bedenken.
Als we wat eerder beginnen hebben mensen nog de kans om fatsoenlijk thuis te komen met het OV. Maar de Nacht gaat pas om 22:00 open. Als je dan om 23:30 de trein moet hebben is dat weer niet de moeite waard. Maar naar Rotterdam kan je volgens mij tot iets van 2 uur de trein nog pakken.
In dat geval zou ik denken aan beginnen om een uur of 3 's middags. Terras op, ergens wat gaan vreten, paar keer veranderen van tent en dan om 22:00 aan de slagroomtiet.![]()
Gaan we er echt een pure avondmeet van maken met het plan om de hele nacht door te trekken zou ik zeggen zo rond 7 uur 's avonds, eerst wat eten, dan drankjes doen bij een paar tenten en ergens na 3 uur 's nachts naar de Nacht![]()
Vertelt allen wat uw voorkeur heeft en nieuwe ideeën ook van harte welkom.
@:Harrie en de rest
Doorzuipen danquote:Op maandag 10 februari 2025 19:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Om 1500 uur rustig aan wat bier beginnen drinken heb ik geen moeite mee, gewoon niet vol gas maar gestaag tempo dan trek ik dat nog wel op mijn ouwe dag
Ik vind het allemaal prima als ik maar geen lauw bier hoef te zuipen
Welnee. Niet viezer dan de rest van ons hoor.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen dat ik een viezerik ben
Eind van de middag toch? @Grotetijdquote:Op maandag 10 februari 2025 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de vraag is vooral hoe laat we beginnen
Ja of ergens halverwege heeft mijn voorkeurquote:Op maandag 10 februari 2025 20:00 schreef maily het volgende:
[..]
Eind van de middag toch? @:Grotetijd
Nou ja, dit dus, dan is het alternatief doorgaan tot de eerste trein weer rijdt en dan zit je dus wel tot 6 uur 's ochtends in de Nacht omdat dat de enige tent is die nog open is zo laatquote:Op maandag 10 februari 2025 19:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ga voor optie 1, vroeg beginnen. Als het pas 19u is dan is het niet de moeite waard voor mij.
Daarnaast is het de vraag wat de dames van de damesclub vindt. Ik denk dat de essentie van een meet een hoger belang moet hebben dan de nachtclub. En niet iedereen komt uit de randstad, mijn laatste OV mogelijkheid is bijvoorbeeld 22:21u. Dus De Nacht wordt m sowieso al niet voor mij.
Wie is dan zo'n huivert hier?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:54 schreef maily het volgende:
[..]
Nee hoor. Je bent in de war met iemand anders.
@:gebrokenglas is meer van het blozend zijn drinken omgooien.![]()
DAT HAD JIJ MOETEN VRAGEN HE!!! HABEN SIE VERSUCHT DAS GERÄT AUS UND AN ZU SCHALTEN??quote:Op maandag 10 februari 2025 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
DAT HAD JE NOG NIET GEDAAN??????????
Winkelwagentjes een optie?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar dan moet je met dingen gaan slepen..
Mijn voorkeur is om ergens eind van de middag te verzamelen, hapje eten en dan rustig aan vol te lopen met koude paters om uiteindelijk in de nacht te belandenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja of ergens halverwege heeft mijn voorkeur
Vaak is het als je zo'n vraag stelt je als antwoord terugkrijgt: jaaaahaaaaaaa dat heb ik al gedaaaaaaaaannquote:Op maandag 10 februari 2025 20:03 schreef maily het volgende:
[..]
DAT HAD JIJ MOETEN VRAGEN HE!!! HABEN SIE VERSUCHT DAS GERÄT AUS UND AN ZU SCHALTEN??
Dit dus.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Mijn voorkeur is om ergens eind van de middag te verzamelen, hapje eten en dan rustig aan vol te lopen met koude paters om uiteindelijk in de nacht te belanden
Mag koffie ook?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Mijn voorkeur is om ergens eind van de middag te verzamelen, hapje eten en dan rustig aan vol te lopen met koude paters om uiteindelijk in de nacht te belanden
En voor de duidelijkheid, ik hoef niet om 17.00 uur aan de warme prak te zitten.... ik heb de tijdquote:
Ik was niet van plan door te halen gezien de nacht voor mij is, met de kleinequote:Op maandag 10 februari 2025 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, dit dus, dan is het alternatief doorgaan tot de eerste trein weer rijdt en dan zit je dus wel tot 6 uur 's ochtends in de Nacht omdat dat de enige tent is die nog open is zo laat
Waarschijnlijk wordt hetquote:Op maandag 10 februari 2025 20:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
van mij mag iedereen gewoon drinken wat ie zelf lekker vind en zo veel als ie wil
De kleine meenemenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik was niet van plan door te halen gezien de nacht voor mij is, met de kleine
Maar anders zou ik idd moeten doorhalen.
Als je door wil halen maakt het imo niet uit of je 22u of 2u in de nacht bent en of het 15u of 19u begint.
Dit klinkt raarrrrrquote:Op maandag 10 februari 2025 20:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik was niet van plan door te halen gezien de nacht voor mij is, met de kleine
Maar anders zou ik idd moeten doorhalen.
Als je door wil halen maakt het imo niet uit of je 22u of 2u in de nacht bent en of het 15u of 19u begint.
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:05 schreef mario390 het volgende:
technisch ben ik betje haubentaucher
Gelijk beginnen in het park?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:12 schreef Harrie het volgende:
@:Grrrrrrrr wat is een geschikte locatie om te verzamelenen laten we dan meteen een tijdstipje bedenken nu
bijvoorbeeld verzamelen vanaf XX.XX uur op locatie (vul hier maar wat leuks in)
@:Hemarookworst hoe laat zat jij aan te denken
15 a 16u? Station is prima verzamelenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:12 schreef Harrie het volgende:
@:Grrrrrrrr wat is een geschikte locatie om te verzamelenen laten we dan meteen een tijdstipje bedenken nu
bijvoorbeeld verzamelen vanaf XX.XX uur op locatie (vul hier maar wat leuks in)
@:Hemarookworst hoe laat zat jij aan te denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |