In het Spoorpark neder vleien is an sich ook wel een prima idee. Op loopafstand van het centraal station en de AH XL ligt om de hoek bij het spoorparkquote:Op maandag 10 februari 2025 19:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon 's middags beginnen lijkt me prima op een terras of zo. Misschien in het park met kleedjes en drank van de supermarkt? Als het lekker weer is. Doorhalen heb ik al lang niet meer gedaan... Weet niet of ik dat trek
maar dan moet je met dingen gaan slepen..quote:Op maandag 10 februari 2025 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In het Spoorpark neder vleien is an sich ook wel een prima idee. Op loopafstand van het centraal station en de AH XL ligt om de hoek bij het spoorparkMoet wel het weer meewerken uiteraard.
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
DAT HAD JE NOG NIET GEDAAN??????????
Ja altijd een regenplan maken. Bv binnen in de kroeg.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In het Spoorpark neder vleien is an sich ook wel een prima idee. Op loopafstand van het centraal station en de AH XL ligt om de hoek bij het spoorparkMoet wel het weer meewerken uiteraard.
Ik dacht dat het probleem al een tijdje speelde, als in: meerdere dagen.quote:
Het zitten mag iedereen op z'n jas doen, ik ga geen dekens meezeulen. De boodschappen hoeven we slechts een paar 100 meter vanaf de appie mee te dragenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar dan moet je met dingen gaan slepen..
Oke.. ga ook nergens mee slepen. Gedoequote:Op maandag 10 februari 2025 19:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zitten mag iedereen op z'n jas doen, ik ga geen dekens meezeulen. De boodschappen hoeven we slechts een paar 100 meter vanaf de appie mee te dragen
Degene die in Tilburg woont (@Harrie??) kan wel zorgen voor dekentjes enz toch?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar dan moet je met dingen gaan slepen..
We zitten nog in de brainstormfase soberso, alleen een bezoek aan de Nacht staat al vastquote:Op maandag 10 februari 2025 19:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oke.. ga ook nergens mee slepen. Gedoe![]()
Alleen terras vind ik ook prima maar ik pas me aan.
Ik woon niet in Tilburgquote:Op maandag 10 februari 2025 19:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Degene die in Tilburg woont (@:harrie??) kan wel zorgen voor dekentjes enz toch?
Ooh ik dacht je kiest Tilburg als plaats omdat je er zelf woont.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik woon niet in Tilburgik ga gewoon met de trein heen en zie wel hoe ik terug kom
Jaaa daar kunnen we prima picknicken toch?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar om een indruk van het Spoorpark te geven: https://www.google.nl/sea(...)QBjvYZM&vssid=mosaic
Tilburg is gekozen omdat hema naar de Nacht wil.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ooh ik dacht je kiest Tilburg als plaats omdat je er zelf woont.
Waar woon je dan?
Meer dan prima zelfs. Is echt een heel tof (en groot) stadspark.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaaa daar kunnen we prima picknicken toch?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 10 februari 2025 19:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar om een indruk van het Spoorpark te geven: https://www.google.nl/sea(...)QBjvYZM&vssid=mosaic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |