quote:Op maandag 10 februari 2025 16:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik vind staatsgreep een beetje een overstatement
https://theconversation.c(...)ond-term-ends-246722quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat ik begreep zou het 22e amendement voor deze theorie roet in het eten gooien. Constitutioneel gezien zou het nog flink aan verandering onderhevig zijn om dit te kunnen doen. Of jij moet een bron hebben wat het tegendeel bewijst?
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:10 schreef Eagles89 het volgende:
Trump is de grootste held van de laatste 75 jaar. En Musk de enegrootste held.
Onbegrijpelijk dat mensen dat niet inzien, maar tientallen jaren van vette comfortabele makkelijke jaren maakt je slap en zwak. Makkelijke tijden creëren zwakke leiders, maar in Amerika hebben ze de weg weer terug omhoog gevonden. Alleen al vanwege het stoppen van al die idiote financieringen in de wereld door USAID (het geld ging zelfs naar terroristenclubjes) zou het al een reden zijn Trump de komende 12 jaar te herkiezen.
Ik ken die tijd nog dat je comment gewoon werd weggehoond of weggehaald als je het had over de USAID als witwas-front van de CIA voor zogenaamde kleurenrevoluties en regimechanges. Nu blijkt ook voor sexchange en covid-propaganda. Met bijteksten zoals schopje -> BNW. En 'Dit doen wij hier niet!'quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:14 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/2WLSlH.gISPUsD.zAfVUzg--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MA--/https://s.yimg.com/os/en-(...)f803c399c]afbeelding[/url] ]
Hahhahaha hardop gegniffeldquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:01 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Ik ken die tijd nog dat je comment gewoon werd weggehoond of weggehaald als je het had over de USAID als witwas-front van de CIA voor zogenaamde kleurenrevoluties en regimechanges. Nu blijkt ook voor sexchange en covid-propaganda. Met bijteksten zoals schopje -> BNW. En 'Dit doen wij hier niet!'
Hoeveel zouden nederlandse media hebben gekregen. Volkskrant, RTL, Jinek, NOS, AD, Tweakers, Fok! ?
Doet je begeleiding wel op tijd het internet uit?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:10 schreef Eagles89 het volgende:
Trump is de grootste held van de laatste 75 jaar. En Musk de enegrootste held.
Onbegrijpelijk dat mensen dat niet inzien, maar tientallen jaren van vette comfortabele makkelijke jaren maakt je slap en zwak. Makkelijke tijden creëren zwakke leiders, maar in Amerika hebben ze de weg weer terug omhoog gevonden. Alleen al vanwege het stoppen van al die idiote financieringen in de wereld door USAID (het geld ging zelfs naar terroristenclubjes) zou het al een reden zijn Trump de komende 12 jaar te herkiezen.
Zo lachwekkend ook al die ophef daarover. Alsof je elke dag de zwerver voor de supermarkt 5 euro geeft en na jaren van dagelijks geld geven besluit je dat het weleens mooi is geweest en die zwerver misschien zelf eens zn geld moet gaan verdienen of het bij iemand anders mag gaan bietsen. En je vervolgens massaal wordt aangevallen en uitgescholden omdat je je eigen geld niet meer weggeeft aan vreemden. De wereld op zijn kop in optima forma.
Te beginnen met die oranje predator in het Witte huis.quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:03 schreef Jeo_Boden het volgende:
[ tiktok ]
(klinkt als een origineel plan met slogan)
Ik ga er vanuit dat de volledige rightwing propaganda machine daarbij gaat helpen, maar ben ook benieuwd hoe ze het gaan aanpakken. Beide Trump juniors hebben het charisma van een wortel immers. En zowel democraten als republikeinen hebben een broertje dood aan de zoveelste dynasty (Hillary en Jeb wilden ze immers ook niet).quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:28 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk overigens niet dat Trump uiteindelijk na deze 4 jaar zelf verder zou willen. De man is dan ook al 82 en hij heeft zijn revanche gemaakt.
Hij zal wel eerder een familielid als opvolger gaan pushen.
Daar zijn rapporten van en dan is te lezen dat ze dat kordaat maar wel met beleid hebben gedaan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:16 schreef Nober het volgende:
Toen het allemaal wel democratisch was.![]()
[ x ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |