quote:Op maandag 10 februari 2025 22:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Er is geen toekomst voor ze in Nederland.
Ik bedoel voor de periode dat ze hier asiel hebben. Als je het asielsysteem wil afschaffen ben je een heel andere discussie aan het voeren.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:39 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat ze een toekomst in Nederland hebben.
Ik maakte een grapje.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat de basis waarop het advies is gebaseerd gestoeld is op wetgeving. En in het geval van asiel grondwettelijk en Europees. Ga je niet onderuit komen.
De bedoeling is dat het tweestatusstelsel weer wordt ingevoerd. Met dat systeem zal het gros van de asielzoekers niet meer in aanmerking komen voor een permanente verblijfsvergunning, en dus geen uitzicht hebben op een toekomst in Nederland.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:44 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel voor de periode dat ze hier asiel hebben. Als je het asielsysteem wil afschaffen ben je een heel andere discussie aan het voeren.
Ik heb het niet over een permanente verblijfsvergunning. Ik heb het over hun toekomst in Nederland gedurende hun asiel, zoals ik schreef. Dat zal doorgaans dus gaan over een aantal jaren.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:07 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De bedoeling is dat het tweestatusstelsel weer wordt ingevoerd. Met dat systeem zal het gros van de asielzoekers niet meer in aanmerking komen voor een permanente verblijfsvergunning en dus geen uitzicht hebben op een toekomst in Nederland.
Ja, en dan ligt het in jouw boekje weer aan de PVV.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:50 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Klopt, niets staat het kabinet in de weg om slechte, onuitvoerbare wetten naar het parlement te brengen. Gaat uiteraard weer een groot drama worden en vermoedelijk gewoon verworpen worden door de Eerste Kamer. Weer een hoop drama en 0,0 praktisch resultaat.
>het niveau van deugend fokquote:Op maandag 10 februari 2025 19:07 schreef quo_ het volgende:
[..]
[..]
Dit is zo ongeveer het niveau van deugend fok.
Islamitische terreur en moorddreigingen downplayen en verkrachtingen weglachen.
En vervolgens iedereen die niet mee gaat in dit soort onzin voor dom rechts uitmaken.
Volledig conform de islamitische traditie: slachtofferrol aan nemen en anderen de schuld gevenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:39 schreef Origami94 het volgende:
[..]
>het niveau van deugend fok
>downplayen en weglachen
>dom rechts uitmaken
Beetje jammer wel om in een discussie te generaliseren, woorden in de mond te leggen en hyperbolisch te worden.
Aldus de man die iemand verdedigt die week in week uit moet benoemen dat hij beveiligt wordt, nog nooit verantwoordelijkheid heeft genomen niet eens tijdens een economische crisis tijdens Rutte 1 en van alles belooft maar nooit iets waar maakt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:10 schreef quo_ het volgende:
[..]
Volledig conform de islamitische traditie: slachtofferrol aan nemen en anderen de schuld geven
Precies. Nederland is niet meer te redden.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo, dan krijgt Wilders gewoon 80 zetels.
De PVV drukt op een slecht verzonnen, onuitvoerbare wet. En als daar kritiek op komt is dat dus zielig voor de PVV? Je kan ook doorslaan in je liefdequote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, en dan ligt het in jouw boekje weer aan de PVV.
En niet de totaaldebielen in de 1e kamer die de wil van de meerderheid tegenhouden. Maar goed, die hebben jouw bloedgroep dus gefeliciteerd, jij kunt in ieder geval weer janken over het 'gebrek aan daadkracht' over rechts.
Chapeau.
De PVV zal me een rotzorg zijn verder.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:08 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
De PVV drukt op een slecht verzonnen, onuitvoerbare wet. En als daar kritiek op komt is dat dus zielig voor de PVV? Je kan ook doorslaan in je liefde
'Echt tijd voor nieuwe verkiezingen'quote:Op maandag 10 februari 2025 14:21 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)rder-met-asielwetten
[..]
Wordt wel pijnlijk duidelijk dat er maar 1 partij in de coalitie is die waarde hecht aan het beschermen van de rechtsstaat.
NSC gaat hier overigens nooit mee akkoord, dus hoop wel dat het kabinet hierop klapt. Echt tijd voor nieuwe verkiezingen...
Heb al 2 koffie op en ik zie nog steeds dat Wilders en Faler totale prutsers zijn die niks op kunnen lossen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]
'Echt tijd voor nieuwe verkiezingen'
En dan? Gaat iedereen voor Timmermans kiezen en lopen we allemaal in een regenboogkleurige polonaise? Wordt toch eens wakker joh. En dan niet 'woke' wakker, maar écht wakker.
Dat is een andere discussie. Het gaat erom dat de lieden dan dan genoemd worden als verlossers ook totaal niet constructief bezig zijn. Nogmaals: links of rechtsom; i don't give a fuck, maar nu staan we als land gewoon stil.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heb al 2 koffie op en ik zie nog steeds dat Wilders en Faler totale prutsers zijn die niks op kunnen lossen.
Frans "lekker rechts" Timmermans is niet mijn idee van een goede linkse afslag. Volgens mij is dat echt alleen zo in de hoofden van rechtse mensenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]
'Echt tijd voor nieuwe verkiezingen'
En dan? Gaat iedereen voor Timmermans kiezen en lopen we allemaal in een regenboogkleurige polonaise? Wordt toch eens wakker joh. En dan niet 'woke' wakker, maar écht wakker.
Die rechtspraak in dit land daar hoef je niet veel van te verwachten. Het is gewoon een eng kliekje.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:59 schreef inslagenreuring het volgende:
Het blijft toch bijzonder hoe de rechtspraak alles in dit land 'op slot' zet omwille natuur. Maar aan de andere kant een oneindige instroom gelukszoekers faciliteert.
Zeer selectief en het rijmt niet met elkaar.
Timmermans straalt zelf ook in alles VVD uit, geen idee wat die man doet bij PvdA/GL.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Frans "lekker rechts" Timmermans is niet mijn idee van een goede linkse afslag. Volgens mij is dat echt alleen zo in de hoofden van rechtse mensen
Krijgen we deze domheid weer hoor. De rechtspraak toetst aan de wet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die rechtspraak in dit land daar hoef je niet veel van te verwachten. Het is gewoon een eng kliekje.
Je vergeet ergens in dit gelul het woord ‘D66’ te gebruiken. Je moet je wel aan de protocollen van de Leider houden, hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die rechtspraak in dit land daar hoef je niet veel van te verwachten. Het is gewoon een eng kliekje.
Je kan beter ergens voor stemmen. De agenda van de PVV is al door andere partijen overgenomen voor zover dat mogelijk is. Er is weinig positief uniek aan de PVV deze dagen. Christus wat een zooitje ongeregeld en onbekwaam.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De PVV zal me een rotzorg zijn verder.
Gewoon lekker tegen blijven stemmen, Hans.
Ga je gang zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je vergeet ergens in dit gelul het woord ‘D66’ te gebruiken. Je moet je wel aan de protocollen van de Leider houden, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |