SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Neequote:Op zondag 9 februari 2025 22:26 schreef Strani het volgende:
Ik kom ook weer eens kijken. Ik weet nog niet of dat gezellig is.
Wel treffend met deze TTquote:Op zondag 9 februari 2025 22:26 schreef Strani het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hè, daar vreesde ik al een beetje voor
Ik vroeg me al even af of ik nu in esf zat.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:26 schreef Strani het volgende:
Ja eigenlijk kunnen we met z'n drieën de boel net zo goed overnemen toch?quote:Op zondag 9 februari 2025 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vroeg me al even af of ik nu in esf zat.
Merged SCquote:Op zondag 9 februari 2025 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja eigenlijk kunnen we met z'n drieën de boel net zo goed overnemen toch?
Klopt wel inderdaad .quote:Op zondag 9 februari 2025 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja eigenlijk kunnen we met z'n drieën de boel net zo goed overnemen toch?
Ik zou het op een drukker tijdstip proberenquote:Op zondag 9 februari 2025 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hè, daar vreesde ik al een beetje voor
Nee maar dat vind ik dan weer eng, zo veel mensenquote:Op zondag 9 februari 2025 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou het op een drukker tijdstip proberen
Om ergens nieuw binnen te komen, is een rustige periode wel prettiger.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja nieuw. Ik ben meer een Heintje Davids.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om ergens nieuw binnen te komen, is een rustige periode wel prettiger.
@Strani is hier heul niet nieuwquote:Op zondag 9 februari 2025 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het heel druk is kan je je ongemerkt mengen in een gesprekquote:Op zondag 9 februari 2025 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
KSC is in het weekend vaak rustiger dan door de weekquote:Op zondag 9 februari 2025 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo rustig als het daar soms is (paar posts in een middag etc) is het hier wel zeldenquote:
Niet in de avondquote:Op zondag 9 februari 2025 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC is in het weekend vaak rustiger dan door de week
Ja precies, het is altijd fijn om te weten dat de KSC er is als het wel heel saai wordt elders.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo rustig als het daar soms is (paar posts in een middag etc) is het hier wel zelden
Strani is niet nieuwquote:Op zondag 9 februari 2025 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als herintreder dan.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja nieuw. Ik ben meer een Heintje Davids.
Als het ook hier doods is hang ik ook nog wel eens rond in DTSquote:Op zondag 9 februari 2025 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, het is altijd fijn om te weten dat de KSC er is als het wel heel saai wordt elders.
Drive to Survive?quote:Op zondag 9 februari 2025 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als het ook hier doods is hang ik ook nog wel eens rond in DTS
Ja, dat sowieso.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Luctor is gewoon heel vergeetachtig.
Vrijdag en zaterdagavond zijn toch gemiddeld rustiger dan door de week heb ik het gevoelquote:
Dat is waar, hoewel het toch het hele jaar door redelijk doorkabbelt. Maar de vaste basis van posters wordt wel steeds kleiner.quote:
Ik had 'm door inmiddels en ben even gaan kijken. Dacht inderdaad dat het puur een spel was maar zie dat dat wel meevalt.quote:
Aantal veelposters daar zijn afgehaakt of verhuisd naar eldersquote:Op zondag 9 februari 2025 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is waar, hoewel het toch het hele jaar door redelijk doorkabbelt. Maar de vaste basis van posters wordt wel steeds kleiner.
Ja precies, helaas. Ik twijfel of dat ooit nog echt weer op gang komt.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Aantal veelposters daar zijn afgehaakt of verhuisd naar elders
Vroeger was het hier standaard druk, laatste jaren geregeld. Dus ook een achteruitgangquote:Op zondag 9 februari 2025 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, helaas. Ik twijfel of dat ooit nog echt weer op gang komt.
Ja ik vrees dat dit over het hele forum wel een beetje het geval is. Weinig nieuwe aanwas. Jongeren zitten elders.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vroeger was het hier standaard druk, laatste jaren geregeld. Dus ook een achteruitgang
Nog ff dan is heel Fok een grote 40+quote:Op zondag 9 februari 2025 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik vrees dat dit over het hele forum wel een beetje het geval is. Weinig nieuwe aanwas. Jongeren zitten elders.
Yes! Ik heb daarvoor mijn deel een paar jaar geleden al gedaan.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog ff dan is heel Fok een grote 40+
@datismijnmening redt dat nog l@ng nietquote:Op zondag 9 februari 2025 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Yes! Ik heb daarvoor mijn deel een paar jaar geleden al gedaan.
Whehehehequote:Op zondag 9 februari 2025 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shit, zij is afgegleden
Gelukkig maar, we hebben ook jeugdige mensen nodigquote:Op zondag 9 februari 2025 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:datismijnmening redt dat nog l@ng niet
Zei ik 14? Ik bedoel 18quote:Op zondag 9 februari 2025 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dan mogen jullie geen alcohol meer drinken, vind ik.
quote:Op zondag 9 februari 2025 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Mag ik uw mentale ID-kaart even zien meneer?
Nee kom net terug van de ontbijtclubquote:Op maandag 10 februari 2025 07:02 schreef Koen66 het volgende:
@:bitterbal zal wel in het water liggen te dobberen
Ah, kentekens horen daar bij een persoon ipv een voertuigquote:Op maandag 10 februari 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee kom net terug van de ontbijtclub![]()
en mijn kenteken was klaar dus die heb ik opgehaald.Nu is alles geregistreerd , belasting, verzekering en heb ik het eigendomsbewijs van de thaise bitterbrommert
[ afbeelding ]
oh dat weet ik niet. Had eerst een tijdelijk kenteken , die was rood totdat deze klaar was. Denk dat die bij het voertuig hoort eigenlijk. op het kenteken staat de provincie ook zie ik nuquote:Op maandag 10 februari 2025 07:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah, kentekens horen daar bij een persoon ipv een voertuig
Dat is hier ook zo, vind dat wel handig.quote:Op maandag 10 februari 2025 07:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mag je een persoon dan berijden als er een kenteken is toegekend?quote:Op maandag 10 februari 2025 07:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, nog niks gezienquote:Op maandag 10 februari 2025 07:23 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie ook de gemeenschappelijke belastingen binnen ?
moet de woz nog
ik krijg em ongv de 25ste pasquote:Op maandag 10 februari 2025 07:23 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie ook de gemeenschappelijke belastingen binnen ?
moet de woz nog
Maar hoe gaat dat dan als je 4 auto's hebt?quote:Op maandag 10 februari 2025 07:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is hier ook zo, vind dat wel handig.
Dan heb je óf 4 kentekens op je naam, óf 1 'wisselkenteken' dat je kan switchen tussen de auto's, aangezien je er toch maar eentje tegelijk kunt gebruiken (en dan betaal je ook maar 1x wegenbelasting).quote:Op maandag 10 februari 2025 07:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoe gaat dat dan als je 4 auto's hebt?
telkens kenteken wisselen is dan wel een beetje onhandigquote:Op maandag 10 februari 2025 08:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan heb je óf 4 kentekens op je naam, óf 1 'wisselkenteken' dat je kan switchen tussen de auto's, aangezien je er toch maar eentje tegelijk kunt gebruiken (en dan betaal je ook maar 1x wegenbelasting).
Nee valt mee, je hebt dan een speciale kentekenhouder op alle auto's waar je het kenteken gemakkelijk af kunt halen en weer in kunt klikken zeg maar. Hebben dat ook een paar jaar gehad.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
telkens kenteken wisselen is dan wel een beetje onhandig
Moet je dan je eigen krnteken meenemen als je een auto leent van een vriend?quote:Op maandag 10 februari 2025 07:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is hier ook zo, vind dat wel handig.
Nee dan gebruik je gewoon zijn auto met zijn kenteken, aangezien je de auto leent.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je dan je eigen krnteken meenemen als je een auto leent van een vriend?
ah oke, ja dat scheelt welquote:Op maandag 10 februari 2025 08:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee valt mee, je hebt dan een speciale kentekenhouder op alle auto's waar je het kenteken gemakkelijk af kunt halen en weer in kunt klikken zeg maar. Hebben dat ook een paar jaar gehad.
Ja dit gaan ze alleen maar toepassen bij blanke omaatjes die hun facetime met kleinkinderen niet van speaker krijgt. Niet op de Eritrier met grote bek die toch al zonder kaartje reist en 20 minuten luid zit te bellen in de stiltecoupéquote:Op maandag 10 februari 2025 07:56 schreef mschol het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)scli-intl/index.html
dit mogen ze hier ook wel doen
mensen die hun telefoon alleen maar op speaker hebben staan
Flexquote:Op maandag 10 februari 2025 08:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee valt mee, je hebt dan een speciale kentekenhouder op alle auto's waar je het kenteken gemakkelijk af kunt halen en weer in kunt klikken zeg maar. Hebben dat ook een paar jaar gehad.
Opeens weet je het, je wordt treinconducteur en gaat het doen zoals het wél moet. Dimmy for treinconducteur!quote:Op maandag 10 februari 2025 08:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dit gaan ze alleen maar toepassen bij blanke omaatjes die hun facetime met kleinkinderen niet van speaker krijgt. Niet op de Eritrier met grote bek die toch al zonder kaartje reist en 20 minuten luid zit te bellen in de stiltecoupé
Dan is het 9 uur!quote:
Komt omdat ze in Eritrea treinen hebben waar ze met zijn tienduizenden tegelijk in zitten, moet je hard schreeuwen als je een van je 25 kinderen wil spreken.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dit gaan ze alleen maar toepassen bij blanke omaatjes die hun facetime met kleinkinderen niet van speaker krijgt. Niet op de Eritrier met grote bek die toch al zonder kaartje reist en 20 minuten luid zit te bellen in de stiltecoupé
Maar is ze dat wel?quote:Op maandag 10 februari 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn collega tegenover me zegt dat ze niet lekker is.
Naar huis sturen..quote:Op maandag 10 februari 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn collega tegenover me zegt dat ze niet lekker is.
Eens. Over een paar dagen ben ik dus ziek.quote:
Geen idee wie het zijn, maar waarom zou dat niet zo zijn?quote:Op maandag 10 februari 2025 09:00 schreef datismijnmening het volgende:
Blijven 87 en 13 een koppel na gisteravond?
Heidi Klum ook, en die ziet er nog steeds beter uit dan 99% van de wereldbevolking.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze is 50+, dus wat denk je zelf.
Wie het oude niet eert is het piepkuiken niet weertquote:Op maandag 10 februari 2025 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wat heftigquote:
wat?quote:Op maandag 10 februari 2025 09:00 schreef datismijnmening het volgende:
Blijven 87 en 13 een koppel na gisteravond?
99% is wel veelquote:Op maandag 10 februari 2025 09:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heidi Klum ook, en die ziet er nog steeds beter uit dan 99% van de wereldbevolking.
Vergeet Papoea Nieuw Guinea, de Eskimo's, de Plakpaki's, de Thai, de Russen en de Afrikaantjes niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
India en China vertegenwoordigen samen al een kleine 40%.
Laatste tijd delen ze op Kakhiel whatsapp-gesprekken met dat nummer van de NS als je iets wilt melden in de trein.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2025 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is geen Heidi Klum.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heidi Klum ook, en die ziet er nog steeds beter uit dan 99% van de wereldbevolking.
Sow!quote:Op maandag 10 februari 2025 09:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
India en China vertegenwoordigen samen al een kleine 40%.
quote:Op maandag 10 februari 2025 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee wie het zijn, maar waarom zou dat niet zo zijn?
Kelce en Tay, duh!quote:
Wat weer een genot. Gelukkig wel een trein vroeger terug, scheelt weer een half uur. Heb thuis nog genoeg te doen. Maar het belooft een mooie dag te worden. Al 3000 stapjes en nog geen ontbijt gezien.quote:
Gecondoleerdquote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou Trump ooit op Tay kruipen denk je?
quote:Op maandag 10 februari 2025 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ineens medelijden met Melaniaquote:Op maandag 10 februari 2025 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een paar jaar denkt iedereen 'yugh, die is 50+, niet lekker, ga weg, enge freak'.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geniet nog maar even van die paar goede jaren die je over hebt![]()
Ik hou van haar.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heeft anti-Trump-hoeden.
[ afbeelding ]
Boven de wc gehangen?quote:Op maandag 10 februari 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
@:TheStigsDutchCousin macaroni heeft gewonnen
Slaapt ze daar dan ook mee?quote:Op maandag 10 februari 2025 09:49 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, maar ik zit er niet ver van afquote:Op maandag 10 februari 2025 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Boven de wc gehangen?
Zij slaapt niet in het Witte Huisquote:Op maandag 10 februari 2025 09:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Aparte kamers.... Ver uit elkaar in het witte huis.
Mijn sinaasappel was een beetje droog.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Dit was wel weer een goed mandarijntje.
/mandarijntje-update
Kissing the lizzard.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:49 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van Melania ook.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn sinaasappel was een beetje droog.
Mijn minneola zat weer vol pitjesquote:Op maandag 10 februari 2025 09:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Beterschapquote:Op maandag 10 februari 2025 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit er niet ver van af
Oke Anne Frankquote:Op maandag 10 februari 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Had zaterdag m'n boekenkast een beetje opgeruimd en ik zit er nu naast en denk, ja, het is lekker opgeruimd. Waarom doe ik het dan niet vaker
Zet jij de boeken met de kaften gelijk aan de voorkant of duw je ze terug in de boekenkast?quote:Op maandag 10 februari 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Had zaterdag m'n boekenkast een beetje opgeruimd en ik zit er nu naast en denk, ja, het is lekker opgeruimd. Waarom doe ik het dan niet vaker
Ik duw ze terug in de boekenkast.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet jij de boeken met de kaften gelijk aan de voorkant of duw je ze terug in de boekenkast?
Droog? Brrquote:Op maandag 10 februari 2025 09:55 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2025 10:00 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wil iedereen met teleurstellende citrusvruchten deze ochtend graag een hart onder de riem steken.
Mijn euroshopper energy smaakt weer voortreffelijk
Ik vraag me dat ook altijd af.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik duw ze terug in de boekenkast.
En ik heb weer planken met dubbele rijen. Ik snap het niet, ik heb een e-reader en ik heb laatst 15 boeken weggedaan, waar komen al die nieuwe steeds vandaan
Hopelijk is mijn goudkiwi straks beter.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Droog? Brr![]()
Soms zijn ze waterig, weet niet wat ik vervelender vind.
Die van mij zijn nog steeds hard.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk is mijn goudkiwi straks beter.
Huehue.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij zijn nog steeds hard.
Heb ook dubbele rijen, vind ik eigenlijk irritant want ik wil graag al m'n boeken kunnen zienquote:Op maandag 10 februari 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik heb weer planken met dubbele rijen. Ik snap het niet, ik heb een e-reader en ik heb laatst 15 boeken weggedaan, waar komen al die nieuwe steeds vandaan
Boeken wegdoenquote:Op maandag 10 februari 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
M'n Stephen King-planken zijn ook volEven wat naar de kringloop brengen.
M'n non-fictieplank is ook vol.
Dan doe je ze toch in een doos op zolder/opslagquote:Op maandag 10 februari 2025 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vol = vol.
Maar het wordt steeds moeilijker.
Wow CL is extreem rechts!quote:Op maandag 10 februari 2025 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vol = vol.
Maar het wordt steeds moeilijker.
quote:De twee kabinetsvoorstellen voor een strenger asielbeleid moeten zoals ze nu zijn niet worden ingediend bij de Tweede Kamer. Dat oordeelt de Raad van State in een advies waar met spanning naar is uitgekeken door de coalitie.
Het gaat om wetten die volgens het kabinet moeten leiden tot "het strengste asielbeleid ooit". Maar volgens de Raad van State wordt "niet aannemelijk gemaakt" dat de maatregelen zullen bijdragen aan het beperken van de instroom of een efficiëntere asielprocedure.
Ik heb toch geen zolder gekkie. Daar woon ik al.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan doe je ze toch in een doos op zolder/opslag
Shurgard.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toch geen zolder gekkie. Daar woon ik al.
En dan staan ze daar een beetje vochtig te zijn.
Eensquote:Op maandag 10 februari 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet dingen kunnen loslaten.
Je heb ik ook wel eens. Maar heel eerlijk, hoe vaak gebeurt dat? Is hier misschien 1 op de 200 dingen die ik weggooi. Nou ja, daar kan ik wel mee leven.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Soms gooi ik iets weg en denk ik jaren later 'kut'
Okay Cherry Kondoquote:Op maandag 10 februari 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet dingen kunnen loslaten.
Maar je gaat toch geen box huren voor weet ik veel hoeveel geld voor dingen waar je niets mee doet?quote:
Mijn zusje zegt dat als je de boeken terug duwt dat je dan geen echte boekenwurm bent.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een ereader en ik geef boeken aan de kringloop, dus ik ga toch al naar de boekenhel.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje zegt dat als je de boeken terug duwt dat je dan geen echte boekenwurm bent.
Ik zet ze netjes met de kaft allemaal vooraan en even ver van de rand af /OCDquote:Op maandag 10 februari 2025 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje zegt dat als je de boeken terug duwt dat je dan geen echte boekenwurm bent.
omg!quote:Op maandag 10 februari 2025 10:34 schreef kwiwi het volgende:
Ron Brandsteder overledenBen ik toch een beetje mee opgegroeid.
Ik twijfel hierover dagelijks.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zet ze netjes met de kaft allemaal vooraan en even ver van de rand af /OCD
Mijn zusje zegt dat als je “terug duwt” zegt dat je dan te weinig boeken hebt gelezen als kind.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
M'n Harry Potters zijn verkleurdquote:Op maandag 10 februari 2025 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zet ze netjes met de kaft allemaal vooraan en even ver van de rand af /OCD
Wie?quote:Op maandag 10 februari 2025 10:34 schreef kwiwi het volgende:
Dit is ook wel een naar dingetje ja.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n Harry Potters zijn verkleurdDus daar staat nu een fotolijst voor
Zeker welquote:Op maandag 10 februari 2025 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je gaat toch geen box huren voor weet ik veel hoeveel geld voor dingen waar je niets mee doet?
Je was vrijdag/zaterdag toch al ziek?quote:Op maandag 10 februari 2025 10:38 schreef Nattekat het volgende:
Jep, ziek genot
Geïnfecteerd door één van die kutkinderen in de Ikea.
Oh meen je dat nou? Volgens mij heb ik daar nog geen last van gehad.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n Harry Potters zijn verkleurdDus daar staat nu een fotolijst voor
Jij hebt wel een erg kwakkelig gestel hèquote:Op maandag 10 februari 2025 10:38 schreef Nattekat het volgende:
Jep, ziek genot
Geïnfecteerd door één van die kutkinderen in de Ikea.
De hardcovers zijn vaalquote:Op maandag 10 februari 2025 10:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh meen je dat nou? Volgens mij heb ik daar nog geen last van gehad.
Nee, maar dat zouden heel goed de eerste voortekenen kunnen zijn geweest.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je was vrijdag/zaterdag toch al ziek?
Ik ben vorige winter voor mijn gevoel ook alleen maar ziek geweestquote:Op maandag 10 februari 2025 10:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij hebt wel een erg kwakkelig gestel hè
Je lichaam wist toen al dat het ziek zou worden bij Ikeaquote:Op maandag 10 februari 2025 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar dat zouden heel goed de eerste voortekenen kunnen zijn geweest.
Heb je niet zo'n speciale borstel?quote:Op maandag 10 februari 2025 10:45 schreef datismijnmening het volgende:
Pfff al drie kwartier aan het borstelen. Nog steeds klitten
quote:Op maandag 10 februari 2025 10:34 schreef kwiwi het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_you_read_350_books/quote:Op maandag 10 februari 2025 10:53 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon met de tondeuze erover dimmy, scheelt ook veel tijd en shampoo
Ben al blij als ik 3.5 boek per jaar lees tegenwoordigquote:Op maandag 10 februari 2025 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)_you_read_350_books/
Doe eens je best.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben al blij als ik 3.5 boek per jaar lees tegenwoordig
Hij was zo goed met André van Duin! RIPquote:Op maandag 10 februari 2025 10:34 schreef kwiwi het volgende:
Maar het is toch fysiek onmogelijk om 300+ blz per dag te lezen? Elke dag?quote:Op maandag 10 februari 2025 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben al blij als ik 3.5 boek per jaar lees tegenwoordig
Was gewoon een waarschuwingquote:Op maandag 10 februari 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je lichaam wist toen al dat het ziek zou worden bij Ikea
Mja, als je snel leest (of waarschijnlijk 'scant') en echt helemaal niks anders te doen hebt..quote:Op maandag 10 februari 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is toch fysiek onmogelijk om 300+ blz per dag te lezen? Elke dag?
Opgegroeid met de Honeymoonquiz en Wie ben ikquote:Op maandag 10 februari 2025 11:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Thanks.
Toch een momentje dit.
Kennelijk een generatie dingetje dat je boven een bepaalde leeftijd moet zijn dit te kennenquote:Op maandag 10 februari 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Opgegroeid met de Honeymoonquiz en Wie ben ik
Ik werd in mijn astmatische jeugd altijd met Ron vergeleken.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Opgegroeid met de Honeymoonquiz en Wie ben ik
Maar die mensen zeggen niet te scannen. Ik heb nu al weleens dat ik denk 'waar ging die ook alweer over?' En dan heb ik m'n hoofd er gewoon niet helemaal bij gehad. Moet je nagaan als je zo door een boek scheurt.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, als je snel leest (of waarschijnlijk 'scant') en echt helemaal niks anders te doen hebt..
dus wij zijn oud?quote:Op maandag 10 februari 2025 11:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kennelijk een generatie dingetje dat je boven een bepaalde leeftijd moet zijn dit te kennen
klinkt aannemelijkquote:
quote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou poeh poeh de hele wereld weer in rouw. Iedereen was die man allang vergeten maar okee
74, dan behoor je ook niet tot de allersterksten der homo sapiens, dood door alcohol vermoed ik.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou poeh poeh de hele wereld weer in rouw. Iedereen was die man allang vergeten maar okee
Jij moet het nog maar zien te halen.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
74, dan behoor je ook niet tot de allersterksten der homo sapiens, dood door alcohol vermoed ik.
Daar heb ik een keer een middagje mee door zitten zakken in het zonnetje, vriendelijke eenzame ongelukkige man.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:36 schreef Recce het volgende:
Hans van der Togt leeft nog, zie ik. Dat gaat vast ook niet lang meer duren.
Hoe kun je nu last van je gehemelte hebben? Of bedoel je helemaal achterin bij je keel?quote:Op maandag 10 februari 2025 11:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb al paar dagen last van mn gehemelte en het neemt alles overof ik word ziek, dat kan ook
Ooit een arts gehad die Bernard heette. Ik kon niet in de wachtkamer zitten zonder dit liedje in mijn hoofd te horen.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ooit een arts gehad die Bernard heette. Ik kon niet in de wachtkamer zitten zonder dit liedje in mijn hoofd te horen.
Als je er niks mee hebt, waarom het jezelf aandoen!?quote:Op maandag 10 februari 2025 11:53 schreef Ama het volgende:
Ohja de halftime show even kijken.
Bekijk deze YouTube-video
Heb alleen helaas niks met deze artiest maar goed we kijken ieder jaar toch even.
Omdat ik het gewoon ieder jaar leuk vindt om die show te kijken. En als het met een artiest is die ik ook nog leuk vind is het extra leuk.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je er niks mee hebt, waarom het jezelf aandoen!?
Ik zat ook even te denken 'wtf?'quote:Op maandag 10 februari 2025 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chris Rea is alweer onderweg.
Ik kijk meestal alleen naar de filmtrailers maar die zijn dit jaar knudde.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik het gewoon ieder jaar leuk vindt om die show te kijken. En als het met een artiest is die ik ook nog leuk vind is het extra leuk.
Ze hebben vaak ook nog wel wat gast optredens en dat kunnen ook leuke mensen zijn.
Rijdt hij naar huis voor kerst?quote:Op maandag 10 februari 2025 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chris Rea is alweer onderweg.
Het is een kwartier.quote:
Het muziek optreden is echt het enige stukje wat ik überhaupt kijk van de hele super bowl.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk meestal alleen naar de filmtrailers maar die zijn dit jaar knudde.
Ik kijk soms nog die van Lady Gaga terug want die wasquote:Op maandag 10 februari 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is een kwartier.Het is niet alsof ik mezelf een uur ga kwellen met muziek wat ik niet leuk vind lol.
Nogmaals is gewoon traditie geworden van mij om altijd even terug te kijken.
Ja die vond ik ook erg goed maar mijn favoriet is toch wel die met Eminem enz.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk soms nog die van Lady Gaga terug want die was![]()
Ik ga ook zeker even het interview met Trump kijkenquote:Op maandag 10 februari 2025 11:53 schreef Ama het volgende:
Ohja de halftime show even kijken.
Bekijk deze YouTube-video
Heb alleen helaas niks met deze artiest maar goed we kijken ieder jaar toch even.
Weer een pleziertje minder voor je kat.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:14 schreef Ama het volgende:
Oh wat is het toch mooi om te zien als de kat nu naar de TV kast loopt en ze kan niet voor de TV meer op het kastje springen en het nu ook maar gewoon niet probeert.![]()
Ik zag achter de TV vrij weinig haar liggen dus volgens mij begint de lol er wel snel af te gaan van steeds op de TV kast zitten en liggen en springen als je niet meer aan de voorkant erbij kan om irritant te zijn.
nee, mn gehemelte. Boven in mn mond. En weet ik niet maar halpquote:Op maandag 10 februari 2025 11:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe kun je nu last van je gehemelte hebben? Of bedoel je helemaal achterin bij je keel?
Vaag! Doet het veel pijn?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, mn gehemelte. Boven in mn mond. En weet ik niet maar halp
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:24 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn knieën blijven steeds hangen in de gaten
Michael Jackson en Prince waren ookquote:Op maandag 10 februari 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk soms nog die van Lady Gaga terug want die was![]()
Wortel uit je kont halen.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:24 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn knieën blijven steeds hangen in de gaten
Nee ik heb een nieuwe hippe fladderbroekquote:Op maandag 10 februari 2025 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ben je weer op zo'n raar feestje?
Ja nu begint de salontafel interessant worden.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weer een pleziertje minder voor je kat.
picsquote:Op maandag 10 februari 2025 12:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik heb een nieuwe hippe fladderbroek
Ik weet niet zo goed waarom je hier tegen mij blijft praten terwijl je weet dat we elkaar niet mogen en in KLB SC reageer ik ook nauwelijks op je.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga ook zeker even het interview met Trump kijken
dacht dat je juist skinny jeans wilde dragenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is vervelend genoeg om er slecht van te slapen en om niet te willen slikkenquote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
So feistyquote:Op maandag 10 februari 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waarom je hier tegen mij blijft praten terwijl je weet dat we elkaar niet mogen en in KLB SC reageer ik ook nauwelijks op je.
Jij bent de enige reden waarom ik graag een moderator wil kunnen blokkeren. Dat weet je ook wel dus doe alsjeblieft niet alsof het hier anders is want het is een beetje ongemakkelijk.
*inwendige overgeefgeluiden*quote:Op maandag 10 februari 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
deze komt morgen online bij adidas
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |