Daar heb je een Rotsvast vertrouwen in?quote:
Ajax staat bovenaanquote:Op zondag 9 februari 2025 16:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heb je een Rotsvast vertrouwen in?
Geniet ervan.quote:
Waarom zeg je "als"?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:55 schreef GGMM het volgende:
Dus als Ajax de inhaalwedstrijd verliest dalen ze naar de 2e plaats
Ik snap wel dat Zorro in de war is
Heel PSV is in de warquote:Op zondag 9 februari 2025 16:55 schreef GGMM het volgende:
En als ze gelijkspelen?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:55 schreef GGMM het volgende:
Ajax heeft zojuist hun sterspeler weggekocht (die er geen reet van kan, kun je nagaan). Dus dat zit wel snorquote:Op zondag 9 februari 2025 16:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zeg je "als"?
Tegen GAE staat dat wel vast.
Ja die viel niet best inquote:Op zondag 9 februari 2025 16:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax heeft zojuist hun sterspeler weggekocht (die er geen reet van kan, kun je nagaan). Dus dat zit wel snor
Ter verdediging. Zijn grootste kwaliteit schijnt veel rennen te zijn en dat ging op dit veld niet heel goed.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die viel niet best in
Ik ben hier NIET blij mee
Nee daar heb je een puntquote:Op zondag 9 februari 2025 17:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Ter verdediging. Zijn grootste kwaliteit schijnt veel rennen te zijn en dat ging op dit veld niet heel goed.
Misschien beter om ze geld te geven of te lenen dat ze er iets aan moeten doen. Is er geen verbetering dan puntenaftrek.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:02 schreef KingRoland het volgende:
Laat de KNVB eens even fikse boetes geven voor clubs die het gras niet onderhouden. Wtf was dat nou weer?
Als je geen fatsoenlijke grasmat kan betalen moet je geen profclub startenquote:Op zondag 9 februari 2025 17:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Misschien beter om ze geld te geven of te lenen dat ze er iets aan moeten doen. Is er geen verbetering dan puntenaftrek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |