Minder wedstrijden gespeeld.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee hoor. Evenveel punten, slechter doelsaldo maakt je geen koploper.
Zo raar is die regel toch niet?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:34 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Welke leuke bureaucraat heeft dit verzonnen. Zouden de Amerikanen bij ESPN dit hebben gelobbyed?
Google bronnenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:35 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Schijnbaar heb je onder een steen geleefd, maar:
https://letmegooglethat.com/?q=weghorst+vaccinatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het slaat nergens op. Dat is een fictief iets. Je moet dat nog waarmaken. Punten en doelsaldo zijn feitelijk behaald.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:35 schreef 3rr0r het volgende:
User @:Zorro gaat op z'n bek
[ afbeelding ]
Voor mij wel. Ongeacht de aantal gespeelde wedstrijden is het normaal dat het doelsaldo geldt.quote:
Je gelooft het niet omdat het je niet uitkomt?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het slaat nergens op. Dat is een fictief iets. Je moet dat nog waarmaken. Punten en doelsaldo zijn feitelijk behaald.
Volgens mij is dit ook niet iets wal altijd zo is geweest daar geloof ik niks van.
Zelfde aantal punten in minder wedstrijden is knapperquote:Op zondag 9 februari 2025 16:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het slaat nergens op. Dat is een fictief iets. Je moet dat nog waarmaken. Punten en doelsaldo zijn feitelijk behaald.
Volgens mij is dit ook niet iets wal altijd zo is geweest daar geloof ik niks van.
Doelsaldo komt altijd pas na het aantal verliespuntenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:37 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Voor mij wel. Ongeacht de aantal gespeelde wedstrijden is het normaal dat het doelsaldo geldt.
Wat is het volgende idee? Dat xG ook gaat meetellen?
Nee, maar omdat ik volgens mij vroeger juist dacht dat het zo zou moeten zijn terwijl het dat toen niet was.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je gelooft het niet omdat het je niet uitkomt?
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:36 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Google bronnenDie soap rondom Weghorst en vaccinaties gemist hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The name is Putler, Vladimir Putler
Nee hoor. Je hebt een wedstrijd minder kans gehad om punten te verspelen. Je kan het alle kanten op draaien. Het is fictief en niet gerealiseerd.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zelfde aantal punten in minder wedstrijden is knapper
Kortom je kunt het idd zo uitleggen dat het jou beter uitkomt.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt een wedstrijd minder kans gehad om punten te verspelen. Je kan het alle kanten op draaien. Het is fictief en niet gerealiseerd.
Ik volg geen soap's.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:40 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Die soap rondom Weghorst en vaccinaties gemist hebben
Dat doet iedereen dus.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kortom je kunt het idd zo uitleggen dat het jou beter uitkomt.
In Nederland is het nooit anders geweest, geloof ik. In andere competities gaan ze er weer anders mee om.. (maar daar telt onderling resultaat ook boven het doelsaldo bij een gelijk aantal punten)quote:Op zondag 9 februari 2025 16:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Andersom bekeken: als ajax de inhaalwedstrijd verliest zakken ze een plek zonder dat de ploeg die gelijk staat in actie komt.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In Nederland is het nooit anders geweest, geloof ik. In andere competities gaan ze er weer anders mee om.. (maar daar telt onderling resultaat ook boven het doelsaldo bij een gelijk aantal punten)
Als Ajax nu een beter doelsaldo had gehad (en met jouw redenering dan wel terecht bovenaan zou staan), had dat ook gekund bij een ruime nederlaag?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Andersom bekeken: als ajax de inhaalwedstrijd verliest zakken ze een plek zonder dat de ploeg die gelijk staat in actie komt.
Dat slaat toch nergens op?
Je bent er maar druk meequote:Op zondag 9 februari 2025 16:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Andersom bekeken: als ajax de inhaalwedstrijd verliest zakken ze een plek zonder dat de ploeg die gelijk staat in actie komt.
Dat slaat toch nergens op?
Dan zou er daadwerkelijk iets in de onderlinge resultaten wijzigen. Nu niet.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Ajax nu een beter doelsaldo had gehad (en met jouw redenering dan wel terecht bovenaan zou staan), had dat ook gekund bij een ruime nederlaag?
Daar heb je een Rotsvast vertrouwen in?quote:
Ajax staat bovenaanquote:Op zondag 9 februari 2025 16:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heb je een Rotsvast vertrouwen in?
Geniet ervan.quote:
Waarom zeg je "als"?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:55 schreef GGMM het volgende:
Dus als Ajax de inhaalwedstrijd verliest dalen ze naar de 2e plaats
Ik snap wel dat Zorro in de war is
Heel PSV is in de warquote:Op zondag 9 februari 2025 16:55 schreef GGMM het volgende:
En als ze gelijkspelen?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:55 schreef GGMM het volgende:
Ajax heeft zojuist hun sterspeler weggekocht (die er geen reet van kan, kun je nagaan). Dus dat zit wel snorquote:Op zondag 9 februari 2025 16:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zeg je "als"?
Tegen GAE staat dat wel vast.
Ja die viel niet best inquote:Op zondag 9 februari 2025 16:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax heeft zojuist hun sterspeler weggekocht (die er geen reet van kan, kun je nagaan). Dus dat zit wel snor
Ter verdediging. Zijn grootste kwaliteit schijnt veel rennen te zijn en dat ging op dit veld niet heel goed.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die viel niet best in
Ik ben hier NIET blij mee
Nee daar heb je een puntquote:Op zondag 9 februari 2025 17:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Ter verdediging. Zijn grootste kwaliteit schijnt veel rennen te zijn en dat ging op dit veld niet heel goed.
Misschien beter om ze geld te geven of te lenen dat ze er iets aan moeten doen. Is er geen verbetering dan puntenaftrek.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:02 schreef KingRoland het volgende:
Laat de KNVB eens even fikse boetes geven voor clubs die het gras niet onderhouden. Wtf was dat nou weer?
Als je geen fatsoenlijke grasmat kan betalen moet je geen profclub startenquote:Op zondag 9 februari 2025 17:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Misschien beter om ze geld te geven of te lenen dat ze er iets aan moeten doen. Is er geen verbetering dan puntenaftrek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |